تفاوت کاشت ابرو و میکروبیلدینگ

تفاوت کاشت ابرو و میکروبیلدینگ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

تفاوت کاشت ابرو و میکروبیلدینگ

2179

ابروها نقش بسزایی در زیبایی چهره دارند. شکل، پری و تقارن ابروها همگی برای برجسته کردن چشم ها ئ زیبا تر نشان داد ن صورت بسیار مهم هستند. کم پشت بودن ابرو می تواند در چهره افراد تأثیر بگذارد، 

به همین دلیل بسیاری از افراد به خصوص خانم ها به دنبال راهی جهت پر پشت کردن و زیباسازی ابروهایشان می باشند. کاشت ابرو، میکروبیلدینگ، هاشور و تاتو و... از روش های زیباسازی ابروها به شمار می روند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با موضوعات مذکور بیشتر آشنا شوید.

کاشت ابرو یا فیبروز

کاشت ابرو متداول ترین و طبیعی ترین روشی است که جهت زیباسازی ابروها می توان از آن کمک گرفت. کاشت ابرو تنها در مراکز معتبر و توسط متخصصین حرفه ای کاشت مو انجام می گیرد. 

هنگامی که فردی جهت کاشت ابرو نزد متخصصین کاشت مو مراجعه می کند، نسبت به مدل درخواستی و چهره وی بررسی هایی بر روی صورت او انجام می گیرد. به عنوان مثال باید مقدار مو مورد نیاز جهت برداشت و کاشت باید به طور دقیق اندازه گیری شود. جهت کاشت ابرو نیاز است فرد یک جلسه مشاوره با پزشک معالج برگزار کند تا پزشک از داروهای مصرفی وی و بیماری های او مطلع گردد.

در ادامه درباره فیبروز ابرو باید بگوییم که این روش دائمی نبوده و به صورت دستی با سوزن های مخصوص یک بار مصرف انجام می گیرد. به کمک فیبروز می توان تمام کمبودها و نواقص ابروها را برطرف کرد. خانم هایی که به روش های زیبایی طبیعی علاقه مند هستند، می توانند ابروهای خود را به کمک روش زیبایی فیبروز بهبود دهند و زیبایی چهره خود را دو چندان کنند.

کاشت ابرو بهتر است یا فیبروز

کاشت ابرو و فیبروز هر دو به روش هایی طبیعی جهت زیبا سازی ابروها شهرت یافته اند. به کمک فیبروز می توان تمام معایب ابرو را پوشش دهی کرد. از آن جایی که کاشت ابرو به کمک موهای طبیعی انجام می شود قطعاً از جلوه جذاب تر و طبیعی تری برخوردار خواهد بود‌. 

در این بین می توان گفت یکی از مزیت های فیبروز نسبت به کاشت ابرو این است که با تهیه دستگاه فیبروز و بهره گیری از آموزش های آن می توانید ابروهای خود را در منزل زیبا کنید. این در حالی است که کاشت ابرو نیازمند تخصص کافی دارد.

همان طوری که دیدید هر یک از این روش ها از معایب و مزایای به خصوصی بهره مند شده اند. به هر حال انتخاب با شما است که نسبت به بودجه کیف پول خود و نظرات و سلیقه شخصی خود کدام یک از روش ها را انتخاب کنید.

تفاوت کاشت ابرو و میکروبیلدینگ

کاشت ابرو یا تاتو

تاتو ابرو یکی از قدیمی ترین روش هایی است که خانم ها جهت قرینه سازی و رفع معایب ابروهای خود از آن بهره می گیرند. این روش زیباسازی می تواند در کوتاه مدت جلوه ای جذاب برای ابروهای فرد به ارمغان آورد؛ اما متأسفانه پس از گذشت زمان ابروها رنگ و ظاهر اولیه خود را از دست می دهند. در این راستا لازم است بدانید از آن جایی که در تاتو ابروها از مواد شیمیایی استفاده می شود، ممکن است سبب حساسیت فرد شود.

برای کاشت ابرو باید بدانید که این اقدام باید در کلینیکی معتبر و مطمئن انجام گیرد تا بهترین نتیجه عاید حال شما عزیزان شود. در این زمینه می توانید به متخصصین با تجربه و متبحر کلینیک الهام اعتماد کنید. پس از آن که بررسی های لازم انجام گرفت، 

فرد متخصص جهت برداشت مو از پشت گوش یا پشت گوش اقدام می کند. پس از آن باید با ظرافت هر چه تمام تر فولیکول موهای برداشت شده جدا شود و موها در محل مورد نظر کاشته شوند.

کاشت ابرو یا هاشور

هاشور ابرو را می توان مجموعه ای از خطوط ظریف با طول های متنوع در نظر گرفت که با سوزن مخصوص بر روی ابروها کشیده می شوند. به کمک این روش می توان ظاهری مطلوب برای ابروها به وجود آورد. روش هاشور ابرو را می توان نسل جدیدی از خانواده تاتو در نظر گرفت. با این تفاوت که تاتو تمام ابرو را پر می کند و هاشور فقط نواقص ابرو را می پوشاند. 

هاشور نوعی خطوط هست که به کمک آن تصویری سه بعدی در ابروها به وجود می آید. اگر بخواهیم این روش را با کاشت ابرو مقایسه کنیم باید بگوییم‌ که از فاصله دور شاید هر دو روش به یک اندازه جلوه ای طبیعی داشته باشند؛ اما اگر از فاصله ای نزدیک تر به ابروهای افراد نگاه کنید متوجه کاشت یا هاشور بودن آن ها خواهید شد. 

هاشور ابرو به کمک دو دستگاه برقی و دستی با تیغ های سوزنی انجام می گیرد. این در حالی است که جهت کاشت ابرو نیازمند ابزار آلات پزشکی جهت برداشت مو و جداسازی فولیکول از آن ها هستیم‌.

کاشت ابرو یا میکرو بیلدینگ

کاشت ابرو و میکرو بیلدینگ از روش های مرسوم جهت زیبا سازی ابروها به شمار می روند. این دو روش باید با ظرافت کامل توسط متخصصی با مهارت و با تجربه انجام گیرد. شما می توانید جهت زیبا کردن ابروها و از بین بردن نواقص آن به کلینیک الهام مراجعه کنید. 

در این کلینیک تمام متخصصین با تبحر خاصی اقدامات مربوطه را انجام می دهند. این روش به هیچ عنوان دائمی نیست و در سال 4 الی 6 بار باید جهت ترمیم آن به پزشک معالج خود مراجعه کنید. دستگاه میکروبیلدینگ همانند یک قلم است که از سوزن های بسیار ظریفی بهره مند شده است.

با کشیدن دستگاه بر روی ابروها می توان شاهد ایجاد تارهایی به شکل ابرو بود. افرادی که میکرو بیلدینگ انجام داده اند پس از مدتی از خارش ابروها شکایت دارند. این روش کمی درد به همراه دارد و به همین دلیل متخصصین از بی حسی موضعی استفاده می کنند. این در حالی است که روش کاشت ابرو به یک روش غیر تهاجمی و بدون درد شهرت یافته است.

مزایای میکروبلیدینگ

هر روش جراحی زیبایی مطمئنا مزایا و معایبی به همراه دارد که ما در اینجا به چند تا از مزایای میکروبلدینگ اشاره خواهیم کرد.

  1. فرد می تواند شکل و اندازه مورد نظر ابرو را انتخاب کند.
  2. خطوطی که روی ابروها ایجاد می شود، شکل نامنظمی دارند که باعث می شود موهای ابرو طبیعی به نظر برسند.
  3. تا حدودی نسبت به سایر روش های کاشت ابرو ارزان تر است.
  4. دوره نقاهت کوتاه 7 الی 14 روزه دارد.
  5. نتیجه را می توان بلافاصله پس از درمان اولیه مشاهده کرد.

تزریق چربی به پشت دست

متوقف نشدن رشد طبیعی موها توسط میکروبلیدینگ

یکی از شایعات مهمی که در مورد میکروبلیدینگ منتشر می‌شود این است که بر رشد طبیعی مو تأثیر می‌گذارد. باید گفت اینطور نیست. وقتی میکروبلیدینگ به درستی انجام شود، نباید هیچ تأثیری بر رشد طبیعی موهای شما داشته باشد. حتی گاهی اوقات می تواند رشد مو را تحریک کند و باعث رشد بیشتر آن شود. 

مناسب نبودن میکروبلیدینگ برای همه

خوب است بدانید که همه کاندیدای خوبی برای میکروبلیدینگ نیستند. زنانی که باردار یا شیرده هستند، کاندیدای خوبی نخواهند بود. 

علاوه بر این، به کسانی که تحت شیمی‌ درمانی قرار می‌ گیرند توصیه می ‌شود که ابتدا درمان خود را به پایان برسانند، بعد برای میکروبلیدینگ اقدام کنند، زیرا خطر عفونت می ‌تواند بسیار بیشتر شود. به کسانی که تحت درمان پزشک هستند یا از داروهایی مانند رقیق‌کننده ‌های خون مصرف می ‌کنند، توصیه می ‌شود با پزشک خود صحبت کنند تا مطمئن شوند که این روش برای آن ها مناسب است.

دستورالعمل های مراقبت پس از میکروبلیدینگ

در طول دوره بهبودی، باید از ورزش کردن (عرق زیاد)، غوطه ور کردن صورت خود در هر گونه آب و استفاده از هرگونه مواد آرایشی روی ابرو خودداری کنید. توصیه می ‌شود از کمی آب ولرم و یک پنبه‌ای برای پاک کردن ابروهای جدیدشان دو تا سه بار در روز استفاده کنند.

ماندگاری میکروبلیدینگ بسته به نوع و رنگ پذیری پوست هر شخص متغییر است اما به طور متوسط بین 3 الی 6 ماه ماندگاری دارد؛ البته افرادی که پوست چربی دارند آثار رنگ روی پوست انها زودتر ناپدید می‌شود. بهتر است این افراد بعد از این که چهار هفته از اولین جلسه مراجعه برای میکروبلیدینگ ابرویشان گذشت، دوباره به مرکز زیبایی خود رفته و یک بار دیگر کار را تکرار نمایند؛ به این جلسه  اصطلاحا جلسه شارژ یا ترمیم گفته می شود که هزینه‌ ان خیلی کمتر از مرحله اول است. جلسات ترمیم، بار اول 4 هفته پس از مرحله اول و جلسه بعدی 3 الی 6 ماه پس از مرحله دوم ترمیم باید انجام شوند. ناگفته نماند که گذراندن این جلسات شارژ در ماندگاری اثر میکروبلیدینگ تاثیر زیادی خواهد داشت بنابراین انجام آن‌ها به شدت تاکید می‌شود.

هزینه میکروبلیدینگ چقدر است؟

هزینه میکروبلیدینگ در هر کدام از مراکز زیبایی با توجه به دستگاه و رنگی که بکار می رود، متفاوت خواهد بود. پس باید قبل از مراجعه به مرکز انتخابی، از دستمزد و مدت زمان ماندگاری نتیجه، به صورت تلفنی سوال بپرسید. به طور کلی هزینه روش میکروبلیدینگ  به مهارت تکنسین، دستمزد وی، برند رنگ بکار رفته در مرکز بستگی دارد. مسلماً هزینه این روش نسبت به هزینه کاشت ابروی طبیعی کم تر است.

نتیجه گیری

همان طوری که در متون فوق خواندید روش های متعددی جهت زیباسازی ابروها و حفظ قرینه آن ها وجود دارد. افراد می توانند با توجه به نیاز خود و با تحقیق و جستجو یکی از این روش ها را انتخاب کنند و به کمک آن به زیبا سازی چهره خود بپردازند. اگر شما هم تجربه ای در زمینه کاشت ابرو یا میکرو بیلدینگ یا سایر روش ها دارید، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید.


 کاشت ابروhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


تمام افرادی که از کم پشت بودن ابروهای خود رنج می برند، می توانند از روش های کاشت ابرو بهره گیرند. البته در این مورد باید دقت داشته باشید که انجام کاشت ابرو برای افرادی با بیماری های خاص مانند انعقاد خون و سایر بیماری های خونی ممنوع است.

در حالت کلی معمولاً این روش بین 12 الی 18 ماه دوام دارد؛ اما اگر شما دارای پوست چربی هستید قطعاً این مدت زمان کاهش می یابد؛ زیرا چربی ترشح شده در سطح پوست سبب کم رنگ شدن رنگ میکروبیلدینگ می شود.

روند بهبودی ممکن است یک ماه کامل زمان ببرد، زیرا حدود 30 روز کامل پوست طول می کشد تا بازسازی شود به طور کلی، مدت زمان 30 روز زمانی است که رنگ واقعی خود را نشان می دهد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: تفاوت کاشت ابرو و میکروبیلدینگ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone