بهترین کرم های نرم کننده و جوانسازی پوست صورت

بهترین کرم های نرم کننده و جوانسازی پوست صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

بهترین کرم های نرم کننده و جوانسازی پوست صورت

2382

بدون شک، پوست صورت از جمله نقاطی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خیلی از افراد دوست دارند که همواره پوستی سالم، شاداب و بدون لک داشته باشند. 

از این رو از روش های طبیعی یا روش های درمانی برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند. یکی از  چیزهایی که باید مواره به آن توجه داشته باشیم کرم های نرم کننده و جوانسازی پوست صورت است که نقش بسزایی در حفظ جوانی و شادابی پوست شما ایفا می کنند. 

بهترین کرم های نرم کننده و جوانسازی پوست، در واقع تقویت کننده های قدرتمندی هستند که هر خانم یا آقایی به آن نیاز دارد. همچنین به این نکته باید توجه داشته باشید که علاوه بر ویژگی های درونی، برخی از عوامل خارجی از جمله آلودگی هوا می تواند تاثیرات بسیار بدی در پوست شما داشته باشد و باعث بروز چین و چروک در پوست گردد.  

این کرم ها به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی، به راحتی از پوست در مقابل خشکی محافظت می کنند و با توجه به اینکه دارای پروتئین هستند، پوست را نرم کرده و آن را احیا می نمایند. 

در ادامه، ما درباره فواید بهترین کرم های نرم کننده، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان می دهیم. همچنین برخی از این کرم ها را به شما معرفی می کنیم. همراه با کلینیک تخصصی الهام باشید. 

مزیت های کرم جوان کننده

به طور کلی، استفاده از کرم های جوان کننده مزیت های زیادی دارد و می تواند پوست شما را شاداب نگه دارد. این کرم ها استحکام پوست را بهتر می کنند و با آبرسانی قدرتمندی که دارند باعث می شوند که پوست شما کاملا صاف و یکدست گردد. 

این کرم ها را می توان به عنوان زیر ساز آرایش نیز استفاده کرد. در حقیقت، این کرم های مرطوب کننده  آنتی اکسیدان بسیار قدرتمندی هستند که بافت پوست فرد را بازسازی و اصلاح می کنند. 

همچینین این کرم ها شکل گیری چین و چروک ها را کمتر می نمایند. در ساخت این کرم از ویتامین س بهره گرفته می شود و همین امر باعث شده که پوست شفاف و جوان شود. 

این کرم ها برای انواع پوست های مختلف وجود دارند. مواد موجود در آنها از طریق منافذ پوست جذب شده و بدون مسدود کردن منافذ آن را مرطوب می کنند. همچنین ترکیبات داخل این کرم ها به گونه ای است که باعث می شود پوست شما شاداب و جوان به نظر برسد. 

شیوه استفاده از کرم های جوان کننده

می توان از این کرم ها دو بار در روز استفاده کنید و آن را روی صورت و گردن خود بمالید. همچنین در قسمت صورت می توانید بعد از مالیدن آن را به آرامی به سمت پایین مالش دهید تا کاملا جذب پوست شما شود. 

بهتر است این کرم ها را به قسمت پشت چشمتان نمالید اما می توانید برای قسمت زیر چشم از آنها استفاده کنید و به صورت ضربه ای آنها را ماساژ دهید. این مسئله که از چه برندی استفاده می کنید خیلی اهمیت ندارد، اما در زمان خرید مواد تشکیل دهنده آنها را بررسی کنید. 

تفاوت بین مرطوب کننده و آبرسان 

بسیاری از افراد تصور می کنند که کرم های مرطوب کننده همان آبرسان ها هستند. اما به لحاظ علمی مرطوب کننده شامل چهار جز اصلی مسدودکننده ها، اسکوآلن، نرم نگهدارها و چربی ها هستند.  اما این روزها بسیاری این دو را با هم یا به جای هم استفاده می کنند. 

ما در اینجا به طور مختصر درباره تفاوت بین این دو اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار می دهیم. 

مرطوب کننده ها عموما محصولاتی مبتنی بر روغن هستند که عملکرد اصلی آنها مسدود کنندگی است. از روغن های پالایشی مانند وازلین و روغن های معدنی مانند روغن بچه و برخی روغن های گیاهی در ساخت این مرطوب کننده ها استفاده می شود. 

این مواد زمانی که روی پوست مالیده می شود، روی آن یک لایه مسدود کننده را به وجود می آورند و مانع از خروج رطوبت و آب می گردند. در این حالت پوست لطیف تر و نرم تر می شود و دیرتر حالت خشک پیدا می کند. 

در مقابل، آبرسان ها در واقع موادی هستند ک ویژگی اصلی آنها نم‌ نگهدارندگی است. در ساخت آنها از موادی مانند هیالورونیک اسید و گیلیسیرین استفاده می شود که آب را جذب پوست شما می کند و نمی گذارد که آب از آن خارج گردد. 

هیالورونیک اسید این قدرت را دارد که تا هزار برابر  بیش از وزنش را رطوبت جذب کند و یک ماده آبرسان بسیار خوب به حساب می آید. 

از این رو وقتی که قصد دارد که بهترین آبرسان پوست را انتخاب کند باید تفاوت بین مرطوب کننده و آبرسان را به خوبی بشناسید. هدف از آبی رسان این است که از کم شدن آب پوست جلوگری کند. اما نوع پوست ما می تواند تعیین کننده ان باشد که چه آبرسان برا ما مناسب است. 

نوع پوست و آبرسان 

نوع پوست نقش مستقیمی در تعیین آبرسان ایفا می کند. امروزه در بازار انواع مختلفی از پوست و آبرسان وجود دارد. انواع مختلفی از روغن ها، ژلها، کرم ها تا اسانس های مختلف در بازار وجود دارند. 

اما اکثر آنها کار یکسان را انجام می دهند. اکثر مرطوب کننده و آبرسان هایی که در بازار وجود دارد دارای مواد مسدود کننده و مواد آبرسان هستند. شکل محصول نمی تواند نشان دهنده کاری باشد که انجام می دهد. آن چیزی که حائز اهمیت است مواد موجود در محصول است. 

در واقع،این مواد داخل این کرم ها هستند که مشخص می کنند که برای چه پوستی مناسب اند. 

به این نکته توجه داشته باشید که تفاوت زیادی بین پوست خشک و پوست کم آب وجود دارد. کم آبی عمدتا به دلیل نبود آب اتفاق می افتد. اما پوست خشک به دلیل نبود چربی کافی اتفاق می افتد. خشک بودن پوست امری طبیعی است اما بی آب بودن پوست بیماری محسوب می شود. 

پوست کم آب معمولا به دلیل عوامل خارجی به وجود می آید. همچنین پوست کم آب یک مشکل موقتی است و می توان آن را درمان نمود. اما پوست خشک دائمی است و ریشه ارثی و ژنتیکی دارد. 

تزریق چربی به پشت دست

آبرسان های مناسب برای پوست خشک

اگر نوع پوست شما خشک است و حالت پوسته پوسته می شود، احتمالا پوست شما نمی تواند رطوبت را حفظ کند. از این رو مرطوب کننده مناسب برای پوستتان باید غلیظ و قدرتمند باشد. 

معمولا مرطوب کننده های غلیظ می توانند یک لایه محافظتی ضخیم روی پوست شما ایجاد کنند و مانع از تبخیر آب از روی پوست می شوند. همچنین اگر ساختار کرم مرطوب کننده مورد استفاده شما خوب باشد می تواند به راحت پوست شما را تغذیه نماید. 

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید که اگر پوست شما خیلی خشک است، بهترین درمان همان وازلین است. معمولا در پوست هایی که خیلی خشک هستند به جای اینکه به فکر آبرسانی باشیم باید به این فکر کنم که چگونه می توان حرارت پوست را حفظ کرد. یکی از قوی ترین مسدود کننده های رطوبت همان وازلین است. روغن سویا و روغن کانولا نیز می توانند در این زمینه انتخاب خوبی محسوب شوند. 

آبرسان های مناسب برای پوست های کم آب 

در صورتی که پوستتان کم آب است باد بتواند آب از دست رفته آن را جبران نمایید. نکته اول ان است که آب بیشتری بنوشید. زمانی که شما آب بیشتری می نوشید، آب بدنتان کمتر کم می شود.

اما نمی توان آسیب هایی را که به دلیل کم آبی به پوست تان خورده جبران نمایید. از این رو باد از آبرسان های مناسب استفاده کنید. در چنین حالتی آبرسان هایی که حاوی هیالورونیک اسید (Hyaluronic Acid) هستند 

برای شما بهترین گزینه اند.این پروتئین به صورت طبیعی در بخش های مختلف پوست وجود دارد و هدف آن این است که رطوبت پوست را حفظ نماید.

هیالورونیک اسید این قدرت را دارد که تا هزار برابر وزنش آب جذب نماد و هر باری که پوستان کم آب می گردد، می تواند دوز مناسبی از رطوبت را به پوست شما برگرداند. 

آبرسان های مناسب برای پوست های چرب

در صورتی که پوست شما چرب است، به این معنا نیست که کم آب نباشد. شما وقت نوع پوس تان چرب است و می تواند کم آب باشد. افرادی که دارای پوست چرب هستند می توانند از آبرسان هایی مبتنی بر آب استفاده کنند. آبرسان های ضد آکنه می توانند بهترین انتخاب برای پوست های چرب به ویژه آنهایی باشند که مستعد آکنه و جوش هستند. 

اما شاید از خودتان بپرسید که از کجا می توان فهمید که یک محصول آبرسان است یا مرطوب کننده. خب باید در زمان خرید به مواد تشکیل دهنده آنها توجه لازم را داشته باشید. 

به عنوان مثال در صورتی که در محصول از گلیسیرین، آلوئه ورا، عسل و هیالورونیک اسید استفاده شده باشد، محصول حالت آبرسان دارد. اما اگر محصول حاوی روغن ها و دانه هایی مانند روغن نارگیل و روغن بادام، روغن درخت چای، روغن های معدنی و لانولین باشد، یعنی خاصیت مرطوب کنندگی دارد. 

نتیجه گیری

با توجه به اینکه حفظ و نگه داری از پوست مسئله حائز اهمیتی است. باید به این مسئله توجه داشته باشید که همواره متناسب با نوع پوست تان از مرطوب کننده و آبرسان مناسبی استفاده کنید.  

 امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد. از اینکه تا اینجا همراه کلینیک الهام بودید از شما خوانندگان عزیز سپاسگزاریم. 

کلینیک الهام با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای همواره بهترین خدمات پوستی و زبایی را به شما عزیزان ارائه می دهد. این کلینیک از جدیدترین متدها و دستگاه های روز جهان استفاده کند تا شما را به بهترن نتایج مورد نظرتان برساند.

جوانسازی پوست با فیشیال https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


مرطوب کننده ها عموما محصولاتی مبتنی بر روغن هستند که عملکرد اصلی آنها مسدود کنندگی است. این مواد زمانی که روی پوست مالیده می شود، روی آن یک لایه مسدود کننده را به وجود می آورند و مانع از خروج رطوبت و آب می گردند. در این حالت پوست لطیف تر و نرم تر می شود و دیرتر حالت خشک پیدا می کند. در مقابل، آبرسان ها در واقع موادی هستند ک ویژگی اصلی آنها نم‌ نگهدارندگی است. در ساخت آنها از موادی مانند هیالورونیک اسید و گیلیسیرین استفاده می شود که آب را جذب پوست شما می کند و نمی گذارد که آب از آن خارج گردد.

مرطوب کننده مناسب برای پوست خشک باید غلیظ و قدرتمند باشد. معمولا مرطوب کننده های غلیظ می توانند یک لایه محافظتی ضخیم روی پوست شما ایجاد کنند و مانع از تبخیر آب از روی پوست می شوند. همچنین اگر ساختار کرم مورد استفاده شما خوب باشد می تواند به راحت پوست شما را تغذیه نماید.

افرادی که دارای پوست چرب هستند می توانند از آبرسان هایی مبتنی بر آب استفاده کنند. آبرسان های ضد آکنه می توانند بهترین انتخاب برای پوست های چرب به ویژه آنهایی باشند که مستعد آکنه و جوش هستند.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: بهترین کرم های نرم کننده و جوانسازی پوست صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone