روش های کاشت مو

روش های کاشت مو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

روش های کاشت مو

1829

در دنیا افراد زیادی وجود دارند که به دلایل مختلفی ریزش مو پیدا می کنند و یا به طور مادرزاد کم مو و یا طاس هستند. در اینجا توصیه می شود که از روش کاشت موی طبیعی برای جبران این مشکل استفاده کنید. شما نیز می توانید با دیدن نمونه و تصاویر کاشت به نتایج کاشت مو دست یابید.

کاشت مو

کاشت مو در واقع روش درمانی است برای قطع ریزش مو و طاسی سر که موهای مقاوم قسمت های مختلف بدن از جمله پشت سر را جدا می کنند و سپس در نواحی مورد نیاز می کارند که به این روش کاشت موی طبیعی و یا پیوند مو می گویند. امروزه روش های کاشت به دو دسته تقسیم بندی می‌ شود که آن بخش ها عبارت است از:

  • کاشت به صورت نواری

روش های کاشت نواری بسیار تهاجمی است و در آخر نیاز به بخیه کاری دارد. برای کاشت به صورت نواری، در ابتدا ناحيه پشت سر یعنی ناحيه بانک مو را برش می دهند. سپس به وسیله میکروسکوپ، این فولیکول ها از درون پوسته خارج و آماده برای کاشت می شوند. این کاشت عوارض و معایبی همچون ریکاوری طولانی مدت دارد که اگر در کلینیک الهام این کار را انجام دهید، می توانید نتیجه نهایی کاشت مو عالی و بی عیب و نقصی را داشته باشید.

  • کاشت با استخراج واحدهای فولیکولی

در این روش نیاز به برش کاری و بخیه نیست؛ زیرا فولیکول ها به طور غیر تهاجمی با به وجود آوردن سوراخ های ریز و با قطر کم استخراج می شوند. این روش به دلیل کم تهاجمی بودنش با نام کاشت موی بدون جراحی شهرت یافته است.

پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه انجام کاشت مو را نیز مطالعه کنید.

روش های کاشت مو

برای کاشت مو در ابتدا از روش های بسیار راحت استفاده می کنند مثلاً از ناحیه پشت سر موهای طبیعی و اضافه افراد را بر می ‌دارند و در قسمت های طاس سر پیوند می زنند که این برداشت و پیوند می تواند به صورت های مختلفی انجام شود.

  • کاشت مو به روش FIT

روش FIT یکی از نوین ترین حوزه کاشت به حساب می آید که تجربه کاشت در این روش بسیار بالا بوده است. کاشت در این روش به صورت دقیق و ظریف انجام می شود. 

کاشت به روش FIT به گونه ای است که سوراخ های بسیار ریزی ایجاد می شود که بدون درد و به دور از خونریزی هستند و هیچ گونه نیازی به بخیه ندارد چراکه روش غیر تهاجمی به حساب می‌ آید.

مزیت های کاشت مو به روش FIT

  • کاشت مو در یک روز به اتمام خواهد رسید
  • کیفیت بالای کار
  • در این روش هیچ گونه نیازی به تراشیدن سر نیست

روش های کاشت مو

  • کاشت مو به روش میکروگرافت

در این روش، کاشت با ابزارهای مدرن و پیشرفته مانند هولدرهای اتوماتيک انجام می شود. این روش به دلیل مزیت های بسیار، مورد توجه متخصصان زیادی قرار گرفته است. 

برای این کاشت باید از موهای بغل گوش یا پشت سر کمک گرفت چراکه این قسمت از موها دارای مقاومت و استقامت زیادی است. افرادی که این نواحی سرشان دارای موهای زیادی است، نتیجه بهتری را از این کاشت خواهند گرفت.

  • کاشت مو به روش FUT

در این روش مانند روش FIT باید فولیکول های مو را از پشت گردن استخراج کرد. کاشت در این روش با ابزار و دستگاه های اتومات و پیشرفته صورت می گیرد و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است. 

در این روش هر چه ریشه موی استخراج شده ضخیم تر و تیره تر باشد، مناسب تر و با کیفیت تر است به همین دلیل برای استخراج موها از پشت گردن باید بیش از حد دقت کرد.

  • کاشت مو به روش DHI

این روش بسیار ساده و راحت و مشابه روش fut است که در اینجا استخراج مو و کاشت و پیوند آن به طور هم زمان انجام می شود که پزشک متخصص به طور مستقیم فولیکول های برداشته شده را در نواحی طاسی سر می کارد. 

با پیشرفت جامعه، تکنولوژی توانسته است که کاشتی با عمر بسیار بالا و به دور از هر گونه تیغ و قیچی و بخیه به ارمغان برساند که داراي کیفیت فوق العاده ای نیز است.

  • کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش sut به گونه ای است که از پانچ های اتوماتيک برای برداشت گرافت های پشت سر کمک می گیرند تا آسیب کمتری به مو وارد شود و سرعت عملکرد کار بالا می رود. 

این کاشت همانند کاشت مو به روش FIT بسیار با دقت و با ظرافت انجام می شود؛ طوری که سوراخ های با قطر کم در ناحيه پشت سر ایجاد می شود و سپس فولیکول های مورد نیاز را استخراج کرده و پس از آن در محل اهداکننده پیوند خواهد خورد.

تزریق چربی به پشت دست

کاشت مو به روش میکروگرافت چه عوارضی دارد؟

به طور کلی معایب کاشت مو به گزگزها و خارش‌های جزئی محدود می شود. در صورتی که شما نکات توصیه شده توسط پزشک مربوطه را به درستی رعایت کنید می توانید از شر آن‌ها رهایی یابید. اما انچه بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار بگیرد نگرانی‌های بعد از کاشت مو است که می‌تواند در روند بهبودی فرد تاثیرات ناخوشایندی برجای بگذارد. 

ناگفته نماند که اگر فرد به متخصص مجرب و کلینیک معتبر مراجعه کند، هرگز مشکلی پیش نمی اید البته مشروط به رعایت تمامی مراقبت ها و توصیه‌های پزشکی مربوط به دوران بعد از کاشت.

آیا کاشت مو به روش میکروگرافت درد دارد؟

تحمل درد در موقع کاشت مو ،‌ یکی از عواملی است که افرادی زیادی را برای اقدام به کاشت مو بی رغبت کرده است ؛ اما با کمی تامل بر روی نظرات افرادی که کاندیدای کاشت بوده اند درمی یابید که در زمان اجرای این متد به دلیل استفاده از بی‌حسی و بکارگیری دستگاه‌های پیشرفته بدون کمترین احساس درد کار به پایان می رسد. کاشت مو

مراقبت‌های قبل و بعد از میکروگرافت

رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از کاشت مو (hair transplant) برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب به طرز باور نکردنی موثرخواهد بود. در رابطه با مراقبت‌های قبل از کاشت مو می توان به عدم استفاده از دخانیات و قرص‌های ضد انعقاد خون اشاره نمود؛ اما تنها مراقبتی که‌ بعد از کاشت برعهده شماست شستشوی اصولی سر با شامپوی مختص کاشت مو است.  دفت کنید در صورت رعایت نکردن نکات مراقبتی ممکن است به عوارضی نظیر خارش کف سر پس از کاشت و امثالهم منتج شود.

کاشت مو دائم 

زمانی که موی شما با ریزش مواجه شود، بهتر است به پزشکان متخصص مراجعه کنید تا آن ها با توجه به شرایط پوست و موی شما، یک روش کار را به شما پیشنهاد دهند. 

مهم نیست که شما از کدام یک از روش های بالا استفاده کنید، چرا که بعد از  گذشت 3 هفته، موهای جدید کاشته شده با ریزش مواجه خواهند شد و هیچ جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چراکه فولکول های موجود در  سطح پوست سر بعد از گذشت سه ماه مجدداً شروع به رشد می کنند و  این رویش در اغلب موارد همیشگی خواهد بود. 

موهای پیوند داده شده

 زمانی که شما به پزشک متخصص مراجعه می‌کنید، تار موی شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. او فولکول های موهای سر شما که از قدرت و استحکام بالایی برخوردار هستند را انتخاب خواهد کرد و در نتیجه زمانی که عملیات پیوند مو شروع می شود، این فولکول های قوی در محل مورد نظر قرار خواهد گرفت.

متاسفانه در برخی از موارد افرادی که از تخصص کافی برخوردار نیستند، فولکول های ضعیف و یا متوسط موجود در پوست سر را جدا سازی کرده و آن ها را در محل کاشت قرار خواهند داد، این اقدام اشتباه است چرا که نتیجه منفی در پی دارد و بعد از گذشت مدت مشخص مجددا موهای جدید کاشته شده با ریزش مواجه میشوند.

بعد از کاشت مو

 بهتر است برای این که بهترین نتیجه از کاشت مو حاصل شود، به استراحت مطلق تا چند روز بپردازید برای این کار از دو بالش استفاده کنید و آن را بر روی هم قرار دهید و مطمئن باشید که جنس آن ها نرم باشد. از انجایی که بالش ها رطوبت موجود در سطح پوست را به خود جذب میکنند، محل های مناسب برای تکثیر عوامل بیماری زا هستند، قبل از خوابیدن بر روی بالش حتما از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری

این کاشت با روش های بسیاری همراه است به طوری که جدیدترین آن روش fit است. روش های بسیاری دیگری نیز وجود دارد که با کيفيت بالا رو به رو است. 

کاشت مو به افرادی که از کم‌پشتی موی خود خجالت می شکند و افرادی که به دلیل آتش سوزی یا سانحه یا حتی به طور مادرزادی از داشتن مو محروم هستند، کمک می کند تا این عیب جبران شود.

برای کاشت مو با روش های بسیار عالی و به دور از خطر و عوارض به کلینیک الهام بروید و در آنجا از متخصصین نخبه و با تجربه ما آشنا شوید.


کاشت موی سرhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


ریزش مو توجهی به مذکر یا مؤنث بودن ندارد بلکه برای هر فردی اتفاق خواهد افتاد. برای رفع این مشکل با توجه به شرایط جنسیت افراد و نوع ریزش و طاسی سر آن ها، روش مناسبی را انتخاب کرده و بر روی پوست سر شما انجام خواهند داد.

برای ماندگاری و کیفیت بیشتر این کاشت، فولیکول های مورد نیاز را از نواحی پشت گردن و پشت سر جدا می کنند و سپس در ناحیه مورد نیاز کاشته می شود. اگر از موهای فرد دیگری برای کاشت افراد استفاده کنید، بدن آن فرد متوجه این موضوع خواهد شد و سپس این عمل را رد خواهد کرد. اگر فرد در این نواحی به اندازه کافی فولیکول نداشته باشد در این هنگام پزشکان مجبور به استخراج موهای بازو و زیر بغل آن ها نیز می شوند.

برای این کار در ابتدا بی حسی به سر وارد می کنند که در هنگام عملیات، فرد هیچ گونه دردی را حس نخواهد کرد. بعد از اتمام فرایند و گذشت چندین ساعت، اثر بی حسی به کار رفته تمام می شود و درد به سراغ فرد می آید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: روش های کاشت مو دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone