تزریق چربی به گونه چقدر دوام دارد؟

تزریق چربی به گونه چقدر دوام دارد؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

تزریق چربی به گونه چقدر دوام دارد؟

1809

به طور کلی، زیبایی برای خیلی از افراد به ویژه خانم ها مسئله بسیار مهمی است. از این رو، بسیاری از افراد به فکر این هستند که راهی پیدا کنند تا زیباتر شوند. به همین دلیل بسیاری از عمل های جراحی و کارهای دیگر زیبایی رواج پیدا کرده است. 

یکی از این روش های زیبایی، تزریق چربی به گونه است. در این مقاله قصد داریم که درباره تزریق چربی به گونه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. 

تزریق چربی به گونه 

تزریق چربی به گونه یکی از کارهای زیبایی است که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افراد این سوال برایشان پیش می آید که تزریق چربی به گونه تا چه مدت دوام دارد. در این مقاله پاسخ این سوال داده می شود. 

برخلاف ژل که یک ماده بیرونی است، چربی را از بدن فرد متقاضی می گیرند و بعد از آماده سازی آن را به جای مورد نظر تزریق می نمایند. هدف از تزریق چربی نیز پر کردن یک منطق خاص مانند گونه و باسن است. 

با توجه به اینکه در این روش، ماده خارجی وارد بدن فرد نمی شود و چربی بدن خودش مورد استفاده است، علائم آلرژی ندارد. به همین دلیل به یکی از روش های پر طرفدار تبدیل شده است. اما به طور کلی، تزریق چربی کمی سخت تر از تزریق ژل است. 

دوام تزریق چربی

پزشکان متخصص از تکنیک های ویژه ای استفاده می کنند تا چربی را به دقت به ناحیه مورد نظر تزریق نمایند تا بتوانند همه لایه های پوست را پوشش دهند. 

همان طور که می دانید پوست لایه های متفاوتی دارد و هر لایه دارای خون، اعصاب و غیره است. 

پزشک باید با دقت چربی ها را بین رگ های خونی تزریق نماید تا بتوانند با محل جدیدشان سازگاری پیدا کنند و در کنار رنگ ها به خوبی تغذیه نمایند. اما اینکه این چربی چقدر در منطقه تزریق شده ماندگار است به عوامل از جمله بدن فرد و میزان چربی تزریق شده بستگی دارد. 

تزریق چربی به گونه

دوام تزریق چربی به گونه

در رابطه با دوام تزریق چربی به گونه، می توان گفت که هر قدری که بیماری گونه خود را کمتر دست بزند یا ماساژ دهد، ماندگاری چربی بیشتر و بهتر خواهد بود. همچنین افرادی که تزریق چربی انجام داده اند باید سعی کنند که وزن خود را ثابت نگه دارند چرا که تاثیر قابل توجهی در ماندگاری چربی خواهد داشت. 

به طور کلی، وقتی که چربی از یک قسمت از بدن برداشته می شود و به قسمت دیگر تزریق می گردد، به نوعی یک ماندگاری دائمی خواهد داشت. چربی می تواند به راحتی خودش را با محیط جدید سازگار کند و در آنجا باقی بماند. به همین دلیل است که تزریق چربی نسبت به سایر تزریق ها محبوب تر است.  

بسیار از روش های تزریقی از جمله بوتاکس و ژل دائمی نیستند و بعد از مدتی اثر خود را از دست می دهند و فرد باید مجددا آن تزریق را انجام دهد. اما تزریق چربی، فقط انتقال چربی از یک نقطه از بدن به بخش دیگر است، اما ممکن است با بالا رفتن سن فرد، دیگر سلول های چربی کیفیت اولیه را نداشته باشند. اگر نمی دانید تزریق چربی به چه صورت انجام می شود، این مطلب را مطالعه کنید.

البته این روند طبیعی خود بدن است و تنها مختص سلول های تزریق شده نیست، بلکه در کل بدن این اتفاق رخ خواهد داد. اما در کل چربی تزریق شده در دراز مدت باقی می ماند و از این جهت بسیار مطلوب است. تزریق چربی

تزریق چربی بهتر است یا پروتز

احتمالا تاکنون چیزهایی درباره پروتز شنیده اید. پروتز در واقع یک روش زیبایی است که برای حجم دادن به بخش های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. پروتز به نوعی فیلر مصنوعی است که از جنس سیلیکون یا مواد مشابهی است. 

مدت زمان ماندگاری پروتز نسبتا کم است و پس از مدتی پوسته بیرونی آن نازک شده و در نهایت از بین می رود. اما چیزی که باید به آن توجه داشت این است که پروتز می تواند برای بدن عوارض بدی داشته باشد. به هر حال پروتز یک ماده بیرونی است و در برخی مواقع بدن به آن به عنوان یک ماده خارجی حمله می کند و باعث ایجاد حساسیت می شود. در برخی از موارد حتی تا چندین ماه بعد از انجام پروتز این عوارض در فرد وجود داشته است. 

همچنین وقتی که پروتز وارد بدن میگردد دور آن مایعی جمع می شود که خود آن می تواند منجر به پارگی پروتز شود. اما تزریق چربی هیچ کدام از این عوارض ذکر شده را ندارد. طبیعتا تزریق چربی اثر و ماندگاری دراز مدت تری در مقایسه با پروتز خواهد داشت. در حقیقت، تزریق چربی یک روش طبیعی است و عملا هیچ ماده خارجی وارد بدن فرد نمی شود که باعث بروز آلرژی یا عوارض دیگر گردد. 

تزریق چربی به گونه در مقابل تزریق ژل به گونه

برخی تصمیم دارند که به گونه خود ژل یا چربی بزنند ( یا به اصطلاح تزریق فیلر )، اما  نمی دانند که کدام را انتخاب کنند. ژل نیز یک فیلر یا پر کننده است که عمدتا برای برجسته سازی جاهای مختلف از جمله گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه برندهای مختلفی ژل تولید می کنند. 

جنس ژل ها بسیار متفاوت است، اما به طور کلی ماندگاری ژل کمتر از یکساله و همچنین عوارضی مانند عفونت، حساسیت یا جا به جا شدن گاهی اوقات در افراد مشاهده شده است.  در مقابل تزریق چربی هیچ کدام از این مشکلات را به وجود نمی آورد که چربی بخشی از بافت بدن خود فرد است و طبیعتا با محیط تزریق شده یعنی گونه  سازگار می شود و عوارضی برای فرد ندارد. 

مشاوره تزریق چربی

عوامل موثر در دوام تزریق چربی

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که چربی از بدن هر فرد برداشته شده و به منطقه مورد نظر تزریق می گردد اما بدن افراد و بافت چربی هر فردی متفاوت است و نوع بافت چربی و بدن فرد تاثیر مستقیمی بر ماندگاری چربی دارد. 

نکته دیگر ین است که پزشکان باید از تکنیک های مناسبی برای تزریق چربی استفاده نمایند تا بتوانند بافت چربی ها را زنده نگه دارند تا بیشترین کارآمدی را داشته باشد. همچنین فرد متقاضی نیز باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشد تا بتواند وزن خود را به خوبی حفظ نماید.

کلینیک الهام با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادر مجرب، گزینه مناسبی برای انجام این عمل است و با توجه به اینکه این کلینیک طبق دانش روز کار می کند، طبیعتا تزریق چربی دوام بیشتری خواهد داشت. 

ترمیم تزریق چربی

در برخی از کلینیک ها، اصطلاحی به اسم ترمیم تزریق چربی به کار می رود که به معنی تکرار تزریق چربی، طی جلسات منظم است. بیشتر افرادی که انتظارات معقولی از نتایج تزریق چربی خود دارند، در یک جلسه تزریق به هدف دلخواهشان می رسند. 

پروسه تزریق چربی به شکلی است که موقع تزریق، درصدی از سلول ها  همچنان زنده می مانند و درصد کمی هم به کلی از بین می روند. هر چه تزریق چربی، با ترفندهای ماهرانه تری صورت گیرد، همچنین حجم چربی تزریق شده کم باشد و تزریق به آرامی انجام شود، نتایج رضایت بخش تری را برای فرد  رقم خواهد زد.

در جلسات ترمیم ، مدت زمان ماندگاری چربی در نواحی مورد نظر بیشتر می شود تا در اثر تکرار تزریق، سلول های چربی زنده جایگزین سلول های چربی مرده شوند. تعداد دفعات مورد نیاز برای ترمیم تزریق چربی،  بستگی به وضعیت بدن بیمار و نظر پزشک دارد. عموما اندام هایی که فرد از آنها استفاده بیشتری می کند نظیر تزریق چربی به دست ها و لب ها ماندگاری چربی کمتری نسبت به بقیه قسمت های بدن دارند.  

پیشنهاد می کنیم مقاله مراقبت های پس از تزریق چربی را مطالعه کنید.

هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی بستگی به حجم چربی تزریق شده، ناحیه تزریق، مدت زمان مورد نیاز برای انجام این کار، مهارت پزشکی و سطح  اعتبار کلینیکی دارد که تزریق چربی قرار است در آن مکان انجام شود. 

نتیجه گیری

به طور کلی، تزریق چربی یکی از کم عارضه ترین کارهای زیبایی است چرا که از بافت چربی خود فرد استفاده می شود. اما بهتر است که این عمل در یک کلینیک کارآمد و نزد یک پزشک متخصص صورت بگیرد تا کارآمدی بیشتری را نشان دهد. 

از این رو کلینیک الهام می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد چرا که این کلینیک دارای کادری مجرب و پزشکان متخصص است که از ابتدا تا انتها در کنار شما هستند تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. 


https://clinicelham.com/license تزریق چربی به گونهhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


وقتی که چربی از یک قسمت از بدن برداشته می شود و به قسمت دیگر تزریق می گردد، به نوعی یک ماندگاری دائمی خواهد داشت. در رابطه با دوام تزریق چربی به گونه، می توان گفت که هر قدری که بیماری گونه خود را کمتر دست بزند یا ماساژ دهد، ماندگاری چربی بیشتر و بهتر خواهد بود

تزریق چربی در مقابل ژل هیچ کدام از این مشکلات را به وجود نمی آورد، با محیط تزریق شده یعنی گونه سازگار می شود و عوارضی برای فرد ندارد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: تزریق چربی به گونه چقدر دوام دارد؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone