بهترین مرکز اسکالپ سر در تهران

بهترین مرکز اسکالپ سر در تهران https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

بهترین مرکز اسکالپ سر در تهران

2754

یکی از فاکتورهایی که در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار است داشتن موهای پر پشت و پر تراکم در قسمت سر میباشد. اما برخی از افراد بنا به دلایل مختلف دچار ریزش مو، کم مویی، یا گاها طاسی می شوند. از این رو به دنبال راهی هستند، که این مشکل را برطرف کنند. راه های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد که اصولی ترین آن کاشت مو است. اما بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف گزینه مناسبی برای کاشت مو به حساب نمی آیند. از طرفی هزینه های کاشت مو بسیار بالا است. از این رو، این افراد می توانند روش های کم هزینه تری را انتخاب کنند. اسکالپ سر یکی از این روش ها است که فرد می تواند با کمک آن در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه برسد. 

برای انجام اسکالپ سر مانند هر روش دیگری باید یک سری از نکات را مد نظر قرار دهید تا بتوانید به نتیجه بهتری دست پیدا کنید. اولین و مهم ترین نکته این است که کلینیک تخصصی و معتبری را پیدا کنید که اسمالپ سر را به صورت حرفه ای برایتان انجام دهد. کیفیت مواد به کار رفته برای انجام اسکالپ سر نقش بسزایی در نتیجه نهایی و ماندگاری آن دارد. کلینیک الهام یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه اسکالپ سر است. این کلینیک با بهره گیری از کادری مجرب و پزشکان متخصص بهترین خدمات را به متقاضان ارائه می دهد. در ادامه این مقاله درباره اسکالپ سر مردان، اسکالپ سر بانوان و مزایا و معایب آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهید. 

اسکالپ سر مردان

آقایان ممکن است به دلایل مختلف که مهمترین آنها عوامل ژنتیکی است دچار کم مویی یا طاسی سر گردند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سر آقایان به طور مستقیمی به هورمون های جنسی آنها وابسته است. این هورمون ها می توانند باعث ریزش مو سر اقایان در نقاط مختلف گردند. بخش جلو و مرکزی سر آقایان دارای گیرنده های هورمونی است. به همین دلیل است که آقایان بیشتر در این نواحی دچار ریزش مو می گردند. 

اسکالپ سر در واقعا نوعی هاشور زدن است که توسط دستگاه مدرنی به نام sut صورت می گیرد. در این دستگاه از سوزن های بسیار نازکی که به آنها سوزن های نانویی می گویند استفاده می شود. این سوزن ها رنگدانه را در لایه های سطح پوست تزریق می کنند و خطوطی مویی شکل را به وجود می آورند.  افرادی که بنا به دلایلی نمی توانند مو بکارند از این روش برای متراکم نشان دادن بخش های مختلف سرشان استفاده می کنند. 

اسکالپ سر برای آقایانی که از کم مویی رنج می برند یک روش دائمی به حساب می آید. همچنین آن دسته از آقایانی که از ریزش سکه مو رنج  می برند می توانند از این روش برای حل مشکلشان استفاده نمایند.  نکته مهم دیگر این است که می توان با کمک اسکالپ سر آن نقاطی را که دارای جای زخم، بخیه، اسکار و مواردی از این قبیل است را پوشش داد.  اسکالپ سر یک روش کاملا غیر تهاجمی به حساب می آید.  

اسکالپ موی سر بانوان

بسیاری از خانم ها نیز ممکن است مانند آقایان به دلایل مختلفی دچار ریزش مو و کم تراکمی آن در نقاط مختلف سر خود شوند. از طرف داشتن موهای پر پشت و سالم برای بسیاری از خانم ها مسئله مهمی است. زیرا در بسیاری از موارد کم مویی در نقطه سر می تواند تاثیرات زیادی بر چهره آنها داشته باشد. 

 

کم مویی اعتماد به نفس خانم ها را از بین می برد و آنها احساس خوبی نسبت به خود نخواهند داشت. از این رو خانم ها به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل هستند. ممکن است بسیاری از روش ها برای خانم ها کارآمدی لازم را نداشته باشد. ابتدا باید علت ریزش مو در خانم ها مشخص شود تا بتوان متناسب با دلایل آن، روش مناسبی را به آنها توصیه نمود. 

آلوپسی که برخی آن را طاسی زنانه می دانند یکی از مهم ترین دلیل ها برای ریزش مو در خانم ها به حساب می آید. این مشکل مربوط به غدد فوق کلیه است. زمانی که ترشحات این غدد بیشتر از حد معمول باشد منجر به طاسی زنانه می گردد. 

یکی از راه حل هایی که هزینه معقولی دارد و می تواند در سریع تر زمان ممکن مشکل کم مویی خانم ها را برطرف نماید، اسکالپ موی سر است.  خانم ها می توانند خیلی سریع بعد از انجام این روش نتایج حاصل از آن را مشاهده نمایند.  این روش در یک جلسه صورت می گیرد و حدود دو جلسه برای ترمیم آن فرد باید مراجعه کند.   اما نتیجه در همان جلسه اول به وضوح قابل مشاهده است.

این روش درمانی برای بانوانی که بعد از بارداری دچار ریزش مو شده اند، برای ریزش مو ناشی از تغییرات هورمونی، ریزش مو ناشی از عوامل ژنتیکی، شیمی درمانی، دارو درمانی یا ناشی از رژیم های سخت غذایی گزینه بسیار مناسبی است.

روش انجام اسکالپ 

اگر قصد دارید،که اسکالپ سر انجام دهید، ابتدا باید به یک کلینیک معتبر و مطمئن مراجعه کنید. پس از مشورت با پزشک متخصص، اطلاعاتان را در اختیار وی قرار دهید تا بررسی شود که آیا گزینه خوبی برای انجام اسکالپ هستید یا خیر. در صورتی تایید، ابتدا رنگ مناسبی برای شما انتخاب می شود و علامت گذاری ها توسط پزشک صورت می گیرد. 

سپس از طریق سوزنهای نانویی رنگدانه به لایه سطحی پوست تزریق می شود. این عمل در یک جلسه صورت می گیرد اما ممکن است به یک یا دو جلسه دیگر برای ترمیم آن نیاز باشد. عمل اسکالپ سر را باید دو بار در سال تمدید کرد، زیرا حداکثر تا شش ماه باقی می ماند و سپس نیاز به ترمیم پیدا می کند. اما برای اثر بخشی بالاتر، حتما آن را در یک کلینیک معتبر انجام دهید. 

مزایا و معایب اسکالپ سر

به طور کلی، هر روش یا عملی در پزشکی دارای مزایا و معایب خاص خودش است. اسکالپ سر نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این بخش قصد داریم تا درباره مزایا و معایب اسکالپ سر اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید. 

مزیت های اسکالپ سر

در مقایسه با سایر روش ها از جمله کاشت مو طبیعی، هزینه این روش به طور قابل توجهی پایین تر است. مزیت دیگر اسکالپ سر این است که فرد می تواند در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواهش برسد. با توجه به اینکه در این روش از سوزن های یکبار مصرف بهره گرفته می شود و استریل هستند خطراتی مانند عفونت تقریبا نزدیک به صفر میباشد. اسکالپ سر یک روش غیر تهاجمی است و فرد نیاز به جراحی ندارد. با کمک این روش، ممکن است فاکتور های رشد مو در منطقه مورد نظر تحریک شده و سپس مو در همان نقاط مجددا رویش نماید. با استفاده از این روش می توان مناطقی که دارای جای زخم و اسکار است پوشش داد.  افراد در هر سنی و با هر نوع پوستی می توانند از این روش استفاده نمایند. 

معایب اسکالپ سر 

این روش مانند بسیاری از روش های دیگر دارای معایبی نیز میباشد. از این رو اگر قصد انجام آن را دارید بهتر است درباره معایبش نیز اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید. 

ممکن است بعد از انجام اسکالپ سر پوستتان کمی دچار حساسیت شود و کمی احساس خارش داشته باشید. از این رو وقتی که اسکالپ را در یک کلینیک معتبر انجام دهید، ابتدا یک سری از مواد را روی پوست شما امتحان می کنند تا حساسیت و مواردی از این قبلی به حداقل برسد. 

نکته منفی دیگر این است که دوام اسکالپ سر حداکثر حدود شش ماه می باشد و بعد از این مدت مجددا فرد باید آن را ترمیم نمود. همچنین ممکن است که فرد تا یک هفته بعد از انجام اسکالپ سر، دچار شوره مو گردد. برای افرادی که زیر در معرض تابش نور آفتاب قرار می گیرند، اسکالپ با گذشت زمان کمرنگ می شود و سریع تر از بین خواهد رفت.   همچنین اگر از رنگدانه های با کیفیتی برای انجام اسکالپ سر استفاده نشود، ممکن است بعد از مدتی رنگ ها تغییر کرده یا به طور کلی محو شوند. 

نتیجه گیری

اسکالپ سر یک روش غیر تهاجمی نسبتا ارزان است که فرد می تواند در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواهش برسد. به طور کلی، هر روشی مزایا و معایب خاص خودش را دارد که هر فرد قبل از انجام آن باید از این موارد آگاه باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که اگر می خواهید بهترین نتیجه را از انجام اسکالپ سر بگیرید، باید آن را در یک کلینیک با مجرب و زیر نظر پزشکان متخصص انجام دهید. 

در این حالت عوارض احتمالی ناشی از آن کاهش پیدا می کند و به نتیجه دلخواه تان می رسید. کلینیک الهام یک کلینیک تخصصی با بهره گیری از جدیدترین دستگاه ها و کادری مجرب است. این کلینیک به صورت تخصصی، اسکالپ سر را انجام می دهد. بدون شک بهارین کلینیک اسکالپ در تهران، کلینیک الهام است. از این رو می توانید با خیال راحت به این کلینیک مراجعه نمایید و بعد از مشاوره اسکالپ را انجام دهید.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید واقع شده باشد.

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


پس از عمل، بیماران برای چند ساعت تورم را تجربه خواهند کرد. اما روند درمان به طور کلی بسیار سریع است. اگر بیماران از دستورالعمل های مراقبتی پیروی کنند، به همان سرعتی که بدن به آنها اجازه می دهد، بهبود می یابند. اما بیماران می توانند روز بعد از عمل بدون هیچ مشکلی به روال عادی زندگی روزمره خود ادامه دهند.

به طور کلی، بیماران برای دریافت نتایج مورد نظر خود از روش درمانی اسکالپ سر به دو یا چهار جلسه نیاز دارند. هر جلسه بسته به منطقه تحت پوشش می تواند بین دو تا چهار ساعت زمان ببرد. بین هر جلسه، بیماران باید حداقل 10 روز قبل از انجام یک جلسه دیگر صبر کنند. نکته مهم در مورد این گزینه درمانی این است که این فرآیندی نیست که سال ها طول بکشد تا نتایج را مشاهده کنید. پس از اولین جلسه، بیماران شروع به دیدن نتایج خواهند کرد.

میکرو اسکالپ پوست سر نوعی از روش های زیبایی دائمی است، مانند میکرو بلیدینگ. با این حال، بسته به سبک زندگی شما، میکرو اسکالپ پوست سر ممکن است بعد از حدود 6 ماه نیاز به ترمیم داشته باشد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: بهترین مرکز اسکالپ سر در تهران دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone