راه حل های رفع افتادگی ابرو در زنان و مردان

راه حل های رفع افتادگی ابرو در زنان و مردان https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

راه حل های رفع افتادگی ابرو در زنان و مردان

2384

افتادگی ابرو، و تغییر در شکل و وضعیت ابروها بخش جدایی ناپذیر از حالت چهره است. در حقیقت، بسیاری از افراد می توانند از حالت چهره شما حدس بزنند که چه خلق و خویی دارید.  ابروی انسان ها شکل و شمایل مختلفی دارد و در کل قوس ابرو در خانم ها بیشتر از آقایان است.  اما زمانی که سن فرد بالا می رود، ابرو شروع به افتادن می کند. علت اصلی این است که بافت اطراف ابروها تحلیل می رود و از چربی های آن منطقه کاسته می شود. همچنین شکل ابرو نیز ناپایدار است و ممکن است تغییر کند. 

در نهایت دم بیرونی ابرو پایین می آید و دیگر آن حالت جوانی اش را از دست می دهد و به نوعی شبیه ویرگول می گردد. ما در این مقاله قصد داریم تا درباره افتادگی ابرو در زنان و مردان و راه حل های رفع آن اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. با کلینیک الهام همراه ما باشید. 

علت افتادگی ابروها 

همان طور که گفتیم، افتادگی ابروها امری است که با بالا رفتن سن رخ می دهد.  بیشتر افرادی که دچار افتادگی ابرو هستند، متوجه این مسئله نیستند و در این رابطه شکایتی ندارند.  

افتادگی ابرو عمدتا به دلیل گشادی بیش از حد پوست پلک فوقانی اتفاق می افتد.  از این رو برای آن دسته از افرادی که به این مسئله اهمیت می دهند و به دنبال داشتن پوستی جوانتر هستند از جراحی پلک یا به اصطلاح بلفاروپلاستی استفاده می گردد. 

اما به طور کلی برای لیفت ابرو نیاز است که فرد جراحی کند زیرا تنها با بلفاروپلاستی می توان این مشکل افتادگی را حل نمود. بنابراین، یکی از علت های اصلی افتادگی ابروها، بالا رفتن سن است. 

یکی دیگر از علت هایی که می تواند باعث افتادگی ابروها گردد، داشتن برخی بیماری ها است. در برخی بیماری ها که عصب صورت آسیب می بیند، باعث آسیب دیدگی بافت اطراف ابرو می گردد و از این رو ابروها حالت افتادگی پیدا می کنند. در این حالت نیز بهترین راه برای لیفت ابرو، جراحی پلک است. بوتاکس

عوارض افتادگی ابرو

همان طور که گفتیم، بسیاری از افرادی که دچار افتادگی ابرو هستند، از این مسئله اطلاعی ندارند. اما این مسئله می تواند عوارضی را برای فرد به همراه داشته باشد. اولین عارضه این است که افتادگی ابرو تاثیر مستقیمی در زیبایی فرد دارد زیرا بیشتر افرادی که دارای افتادگی   ابرو هستند عبوس، خسته و افسرده به نظر می رسند. 

یکی دیگر از عوارض افتادگی ابرو، سردرد است.  زیرا گاهی اوقات بیمار سعی می کند که ابروهای خود را بالا نگه دارد. از این رو عضله های ناحیه پیشانی خسته می گردند و فرد دائما سردرد دارد.  کم شدن میدان دید از دیگر عوارض افتادگی ابروها به حساب می آید.  

بنابراین، اگر دچار افتادگی ابرو هستید، بهتر است که به دنبال درمان این عارضه باشید. 

شیوه های درمان افتادگی ابرو

خوشبختانه امروزه راه های مختلفی برای درمان افتادگی ابروها وجود دارد که در ادامه درباره هر یک از آنها توضیح می دهیم. همراه ما باشید. 

بوتاکس 

برخی افراد به طور مادرزادی دچار افتادگی ابرو می باشند. همچنین بالا رفتن سن و برخی فاکتورها مانند داشتن استرس زیاد می تواند منجر به افتادگی ابروها شود.  یکی از راه هایی که می توان ابروها را بالا کشید از طریق تزریق بوتاکس در عضلات بالای ابرو است. 

زمانی که بوتاکس به این نواحی تزریق می شود   ابروها برای مدتی ثابت شده و به طور موقتی بالا می روند. این شیوه می تواند به صورت موقتی تاثیر گذار باشد و عمل لیفت ابرو را به عقب بیاندازد.  شما می توانید درباره حالت ابروتان با پزشک صحبت کنید. همچنین با این روش می توانید عدم تقارن را نیز برطرف نمایید. برای اینکه به نتیجه دلخواه تان برسید، باید تزریق در ناحیه درست انجام شود. 

به همین دلیل است که باید این کار را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک الهام با برخورداری از کادری مجرب و پزشکان متخصص می تواند خدمات خوبی را به شما ارائه مراجعین ارائه می دهد. لیفت ابرو

فیلر

بالا کشیدن یا لیفت ابرو در حقیقت یک تکنیک زیبایی است که می تواند ابروهای فرد را به دوران جوانی او برگرداند. وقتی سن فرد بالا می رود، حجم ابروها نیز کمتر خواهد شد.  همچنین ابروها شروع به پایین آمدن می کنند و چین و چروک هایی در پوست اطراف آنها به وجود می آید. یکی از روش های برطرف کردن این حالت و لیفت ابرو، تزریق فیلر است. 

در این حالت بدون نیاز به عمل جراحی در واقع جوانی به فرد برمی گردد. اما قبل از هر کاری ابتدا باید به یک کلینیک مطمئن مراجعه کنید تا به نتیجه دلخواه تان برسید. تزریق در جاهای غیر تخصصی ممکن است عوارضی را برایتان به همراه داشته باشد. شما می توانید در کلینیک الهام تزریق فیلر را توسط پزشک متخصص تجربه کنید. 

دستگاه جوانسازی ThermiSmooth

در حقیقت، لیفت ابرو یا بالا بردن ابرو به معنی سفت کردن پوست پیشانی است. در این حالت، ابروها به سمت بالا کشیده شده و پوست ظاهری شفاف و جوانتر پیدا می کند. شل شدن ابروها یا پایین آمدن آنها می تواند تاثیر زیادی در چهره فرد ایجاد کند. افتادگی ابروها باعث می شود که فرد خسته و افسرده به نظر برسد. 

در گذشته، برای رفع این جالت و لیفت ابروها تنها یک راه وجود داشت و آن عمل جراحی بود. امروزه راه های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد که یکی از آنها استفاده از دستگاه جوانسازی ThermiSmooth است. 

این دستگاه فرکانس های رادیویی را روی کلاژن می تاباند. این باعث می شود که پوست بالای چشم سفت تر شده و ابرو به سمت بالا کشیده گردند. از این روش می توان برای همه پوست ها استفاده کرد. همچنین پزشک می تواند در این دستگاه دما را کنترل کند و به نتیجه بهتری برسد. لیفت ابرو

چند روش کم تهاجمی برای لیفت ابرو

بروپکسی داخلی، قطع عضلات پایین آورنده پیشانی و ترنس بلفاروپلاستی از جمله روش های رایجی است که برای لیفت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. از این روش ها تحت عنوان عمل جراجحی یاد می شود. این سه عمل در حقیقت کم تهاجمی هستند. با کمک آنها می توان در چین های طبیعی پوست برش هایی را ایجاد کرد. به همین دلیل بعد از عمل هیچ جای زخمی باقی نمیماند و بهبودی سریع حاصل می گردد.  در ادامه درباره هر یک از آنها توضیح می دهیم. 

بروپکسی داخلی

در این عمل، ابرو را از بافت زیرینش جدا می کنند و سپس آن را با کمک بخیه به پوشش استخوانی صورت وصل می کنند. این عمل زمان زیادی نمی خواهد و هزینه آن نسبتا ارزان است.

اما به خاطر داشته باشید که این عمل ابروها را خیلی بالا نمی برد اما می تواند آنها را ثابت نگه دارد.  این به جراحی بلفاروپلاستی کمک قابل توجهی می کند.

قطع عضلات پایین آورنده پیشانی

رشته باریک  و ظریف عضله اوربیکولاریس در این عمل برداشته می شود. این رشته که در دم ابرو قرار دارد علت اصلی پایین آمدن دم ابروها به حساب می آید. وقتی که این رشته برداشته می شود، عضله اوربیکولاریس ضعیف شده و باعث می شود که   ابرو مقداری بالاتر بروند. 

لیفت ترنس بلفاروپلاستی

این روش دقیقا شبیه بروپکسی داخلی می باشد و تنها فرق آن این است که در این روش از بخیه استفاده نمیشود و به جای آن از یک امپلنت جذب شونده استفاده می کنند تا ابروها بالا بروند. این عمل معمولا همزمان با بلفاروپلاستی انجام می گردد به همین دلیل حدودا بین نیم ساعت تا 45 دقیقه طول می کشد. بلفاروپلاستی

امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد. اگر قصد دارید که ابروهایتان را لیفت کنید و جوانتر به نظر برسید، حتما به کلینیک الهام مراجعه کنید. این کلینیک با برخورداری از پزشکان متخصص، کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته می تواند خدمات خوبی را در این زمینه به شما مراجعین عزیز ارائه دهد. از اینکه همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.


https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
افتادگی پلک بالا و پایین https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


در این روش بخشی از پوست بالای ابرو را برمی دارند و این روش عمدتا برای افرادی مناسب که دارای افتادگی شدید ابرو هستند. جای برش در این عمل مانند یک چین طبیعی در قسمت پیشانی خودش را نشان می دهد و گاهی اوقات نیز خیلی سریع محو می گردد. این لیفت در رفع افتادگی ابروها بسیار موثر است و می تواند چین و چروک های ریز را نیز تا حدی برطرف کند.

بعد از انجام این عمل و برای کمترکردن تورم، می توان از پانداژ فشاری استفاده نمود. یک روز بعد از انجام این عمل این پانداژ توسط پزشک برداشته می شود و می توان برای کمتر کردن تورم از کمپرس یخ استفاده نمود. بین یک هفته تا دو هفته بعد از این عمل بنا به تشخیص پزشک بخیه ها کشیده می شوند. تا 90 درصد تورم حداکثر دو هفته بعد از عمل از بین می رود و برای سایر آن حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد. از این رو بیمار باید از داروهایی که پزشک می نویسد به طور مرتبط استفاده نماید. معمولا آنتی بیوتیک و اشک مصنوعی به طور متداول مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش عمدتا برای افرادی مناسب است که می خواهند قسمت خارجی ابروهایشان را به طور متوسط بالا بکشند. در این روش، روی شقیقه برش داده می شود و تکه ای از پوست موی سر برداشته می شود.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: راه حل های رفع افتادگی ابرو در زنان و مردان دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone