پوسته پوسته شدن ابروها بعد از کاشت ابروی طبیعی

پوسته پوسته شدن ابروها بعد از کاشت ابروی طبیعی https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

پوسته پوسته شدن ابروها بعد از کاشت ابروی طبیعی

3033

داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی صورت محسوب می شود. اما برخی از افراد بنا به دلایل مختلف دچار ریزش مو یا کم مویی در این منطقه می شوند. این افراد به دنبال راهی برای حل این مشکل هستند. کاشت ابرو یکی از دائمی ترین و طبیعی ترین راه ها برای حل این مشکل است.  

عمل کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو باید با دقت بالایی صورت بگیرد تا نتیجه آن کاملا طبیعی به در نظر برسد. از این رو پزشک باید تخصص و مهارت بالایی در زمینه کاشت ابرو داشته باشد تا این عمل به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه عارضه ای پیش رود. به همین دلیل اگر قصد کاشت ابرو دارید، حتما این کار را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. ما در این مقاله از کلینیک الهام قصد داریم درباره پوسته پوسته شدن ابروها بعد از میکرو و بعد از فیبروز و دلمه های بعد از کاشت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، با ما همراه باشید. 

پوسته پوسته شدن ابرو بعد از میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ در حقیقت نوعی تتو ابرو به حساب می آید که باعث پر دیده شدن ابروها می شود. برای انجام میکروبلیدینگ از ابزارهای مخصوصی استفاده می گردد. این کار باید با مهارت بالایی انجام شود تا ابروها کاملا طبیعی به نظر برسند. ابتدا بافت و رنگ ابروهایتان از نظر ظاهری کمی متفاوت است، اما با گذشت زمان هر روز بافت و رنگ آن تغییر می کند و هر روز احساس جدیدی دارید. در اوایل ممکن است احساس کنید که پوست تان سفت شده و یا ممکن است کمی درد داشته باشید.  سپس با گذشت زمان این حالت به خارش و پوسته پوسته شدن تبدیل می گردد و در آخر از بین می رود.

روش انجام میکروبلیدینگ

تکنسینی که میکروبلیدینگ را انجام می دهد ابتدا با کمک ابزارهای مخصوصی که استریل هستند، در قسمت های برش رنگدانه هایی را ایجاد می نماید. افراد متقاضی خودشان رنگ رنگدانه ها را انتخاب می نمایند. برای انجام میکروبلیدینگ نیاز است که یک دوره نقاهت و ترمیم وجود داشته باشد. حدود 25 تا 30 روز زمان می برد تا بهبودی حاصل شود. 

مدت زمان نقاهت برای میکروبلیدینگ

معمولا سه تا 5 روز حالت پوسته پوسته شدن طول می کشد. بنابراین می توان گفت که  علت پوسته پوسته شدن ابرو بعد از انجام میکرو، یک عامل طبیعی است و جای نگرانی ندارد و حداکثر بعد از پنج روز رفع خواهد شد. 

دلمه های بعد از کاشت ابرو

امروزه از متدهای جدیدی برای کاشت مو و ابرو استفاده می شود. در گذشته عمدتا برای پر نشان دادن ابروها از تتو استفاده می کردند که حالت مصنوعی داشت. با پیشرفت علم، افراد به سمت کاشت ابرو روی آوردند تا ابروهایی طبیعی و پر پشت داشته باشند. به طور کلی، هر روشی در کنار مزایایی که دارد ممکن است با معایبی نیز همراه باشد. 

شایع ترین عوارض کاشت ابرو

یکی از شایع ترین عوارض کاشت ابرو، دلمه هایی است که بعد از آن ایجاد می گردد. بسیاری از افراد بعد از دیدن این دلمه نگران میشوند و استرس می گیرند. این دلمه ها بخش عادی از روند درمان به حساب می آیند و خطری برای گرافت های کاشته شده در قسمت ابرو ندارند. در حقیقت، این دلمه ها نشان می دهند که سیستم ایمنی بدن شما به خوبی کار می کند. 

دلیل به وجود آمدن دلمه ها بعد از کاشت ابرو

بعد از اینکه فولیکول های مو در بخش ابروها پیوند زده می شوند، بدن نسبتا به آن واکنش نشان می دهد که این امری طبیعی و عادی است. این واکنش غیر آلرژیک است، ممکن است علاوه بر قرمزی و التهاب، دلمه هایی نیز در منطقه به وجود بیاید. پس اگر بعد از کاشت ابرو  دچار قرمزی، تورم یا دلمه شدید جای نگرانی وجود ندارد، زیرا این واکنش طبیعی بدن شماست. 

دلمه ها چه زمانی از بین می روند

حال ممکن است برایتان این سوال مطرح شود که این دلمه ها چه زمانی از بین می روند. شدت و میزان این دلمه ها در افراد با توجه به نوع پوست و برخی از ویژگی های دیگر فرق دارد.  اما در کل فرق نمی کند که چه نوع پوستی دارید،   این دلمه ها خیلی زود از بین می روند. پس جای نگرانی وجود ندارد.  حداکثر بین یک تا هفته بعد از کاشت ابرو این دلمه ها به تدریج بهتر می شوند  و سه هفته بعد به طور کامل از بین خواهند رفت.  البته باید به خاطر داشته باشید که همه موارد بهداشتی را رعایت فرمایید. تا بهبودی کامل حاصل شود. 

نکات مهم بعد از کاشت ابرو

در زمانی که شما عمل کاشت ابرو را انجام می دهید باید به صورت اصولی از گرافت های کاشته شده مراقبت کنید. همچنین در طی این مدت باید همه نکات بهداشتی را رعایت نمایید تا دچار عفونت نگردید. در صورتی که پزشک برایتان دارویی را تجویز می کند، حتما آن را به صورت منظم مصرف نمایید. بهتر است که تا دو روز اول به قسمت ابروتان دست نزنید.  از روز سوم به بعد می توانید با آب ولرم پوست تان را به آرامی بشویید. به خاطر داشته باشید که در این مدت پوستتان را مالش ندهید. 

مواردی که به رفع دلمه کمک می کند

برخی از راه ها و روش ها به شما کمک می کند که هر چه سریع تر از شر این دلمه ها که در ناحیه کاشت ابرو به وجود آمده اند خلاص شوید. 

  • زمانی که دوش می گیرید می توانید به ارامی روی زخم ها را ماساژ دهید. البته ماساژ باید آرام باشد و نباید آن را چنگ بزنید. 
  • به آرامی با آب ولرم و شامپو بچه محل مورد نظر را بشویید. 
  • به هیچ عنوان با دلمه ها ور نروید و آنها را نکنید. 
  • زخم ها را خشک نکنید و بگذارید که خود به خود خودشان خشک شوند. 
  • اگر دچار خونریزی شدید حتما با پزشک تان در میان بگذارید. 
  • اگر از دخانیات استفاده می کنید، تا مدت دو هفته مصرف آن را قطع نمایید.
  • سیگار کشیدن باعث می گردد که عروق خونی شما مسدود شود و همین امر بهبودی شما را به تاخیر می اندازد. 
  • باید از وعده های غذایی مناسبی استفاده نمایید که روند درمان شما را بهبود ببخشند. 

 

پوسته پوسته شدن ابرو بعد از فیبروز

فیبروز در واقع همان هاشور ابرو است. از این روش محبوب عمدتا به منظور پر پشت نشان دادن ابرو ها استفاده می گردد.  اما برای اینکه اثربخشی این روش دو چندان شود، باید یک سری از مراقبت های بعد از هاشور را انجام دهید.  

برای مثال، بعد از انجام هاشور ابرو باید از شستن ابروها تا مدت سه روز خودداری نمایید. همچنین ممکن است چند روز بعد از انجام آن، در قسمت ابروها احساس خارش داشته باشید و یا آن نواحی پوسته پوسته گردند. 

نکات مهم بعد از فیبروز

به هیچ عنوان به آن منطقه دست نزنید یا آن را نکنید. همچنین تا هفت روز بعد از انجام هاشور ابرو از رفتن به سونا و استخر جدا خودداری نمایید. بنابراین پوسته پوسته شدن ابرو بعد از فیبروز یک امر کاملا عادی و طبیعی است. از دست زدن به آن جدا خودداری نمایید. با گذشت زمان این مشکل برطرف خواهد شد. فقط از مراقبت های بهداشتی غافل نشوید. نکته دیگر این است که حداقل تا مدت یک هفته زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید زیرا روند بهبودی شما را به تاخیر می اندازد. 

کلام آخر 

داشتن ابروهای طبیعی و پر پشت یکی از شاخص های زیبایی به حساب می آید. از این رو بسیاری از افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش مو در ناحیه ابرو شده اند، به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل می باشند. کاشت ابرو یک راه دائمی و همیشگی برای برطرف کردن این مسئله است. اما به طور کلی انجام هر عمل زیبایی در کنار مزیت هایی که دارد ممکن است عوارضی را نیز برای فرد به همراه داشته باشد. پوسته پوسته شدن ابروها بعد از کاشت یکی از این عوارض احتمالی است. 

اما به طور کلی، این عوارض کاملا طبیعی است و مشکلی را برای فرد به وجود نمی آورد. این عوارض به طور طبیعی بعد از مدتی خود به خود رفع می شوند. تنها باید موارد بهداشتی را رعایت کنید. همچنین نکته مهم این است که کاشت ابرو در کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید. کلینیک الهام با سال ها تجربه در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. 

امیدواریم مطلب فوق برایتان مفید واقعه شود.  کلینیک الهام با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای همواره بهترین خدمات پوستی و زیبایی را به شما عزیزان ارائه می دهد. این کلینیک از جدیدترین متدها و دستگاه های روز جهان استفاده کند تا شما را به بهترن نتایج مورد نظرتان برساند.

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا عفونت در محل کاشت با جراح خود تماس بگیرید.

موهای کاشته شده به طور طبیعی رشد خواهند داشت.

به طور متوسط 200 تا 300 پیوند برای کاشت ابرو مورد نیاز است.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: پوسته پوسته شدن ابروها بعد از کاشت ابروی طبیعی دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone