کاشت مو در ناحیه ورتکس

کاشت مو در ناحیه ورتکس https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

کاشت مو در ناحیه ورتکس

4813

مو یکی از فاکتورهای بسیار مهم است که نقش بسزایی در زیبایی افراد ایفا می کند. از این رو، بسیاری از افرادی که به دلایلی کم مو یا طاس هستند به دنبال راهی برای رفع این مشکل می گردند. کاشت مو یکی از متداول ترین و محبوب ترین شیوه هایی است که افراد برای رفع این مشکل انتخاب می نمایند. کاشت مو که برخی آن را پیوند مو می نامند در نواحی مختلفی انجام می شود. هر ناحیه ویژگی های خاص خود را دارد و پزشک متخصص با در نظر گرفتن مشخصه های آن منطقه، عمل کاشت را انجام می دهد. 

آشنایی با ناحیه ورتکس سر

ناحیه ورتکس سر یکی از برجسته ترین نواحی است که ریزش مو عمدتا از آن منطقه آغاز می گردد. ما در این مقاله قصد داریم تا درباره کاشت مو در ناحیه ورتکس سر اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

ورتکس کجاست؟

شاید خیلی ها ندانند که ناحیه ورتکس سر دقیقا در کجا قرار دارد. دقیقا به آن بخشی از سر که دارای فرق است، ورتکس سر می گویند. بیشتری کم پشتی سر عمدتا در این ناحیه مشاهده می شود. کاشت مو در این منطقه باید با دقت بسیار بالایی صورت بگیرد و موها باید در جهت های مختلف رشد کنند تا شکلی طبیعی به خود بگیرند. گاهی اوقات با کاشت مو در اطراف منطقه ورتکسی توان آن منطقه را نیز پوشش داد.

به طور کلی، قبل از کاشت مو باید طراحی دقیقی روی سر و این منطقه صورت بگیرد تا نتیجه نهایی کاشت برای فرد رضایت بخش باشد. 

کاشت مو در منطقه ورتکس سر 

در منطقه ورتکس سر نیز مانند سایر نقاط امکان کاشت مو فراهم است. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای این منطقه معمولا از روش های متفاوتی برای کاشت مو استفاده می نمایند. پزشک متخصص با در نظر گرفتن یک سری از فاکتورها و همچنین بررسی آن منطقه از سر، متناسب با هر فردی روشی را انتخاب می نماید. 

نکته دیگر این است که تعداد موهایی که برای کاشت در منطقه ورتکس در نظرگرفته می شود نسبت به سایر نقاط سر بیشتر است و میزان تراکم آن با توجه به نظر پزشک و با بررسی آن منطقه در هر فردی متفاوت است. 

همچنین باید توجه داشت که کاشت مو در این ناحیه ورتکس باید در جهت های گوناگون صورت بگیرد تا موها حال طبیعی پیدا نمایند. رشد مو تنها در یک جهت حالت غیر عادی را به آن منطقه می دهد. 

تحت چه شرایطی می توان در ناحیه ورتکس مو کاشت؟

ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که آیا کاشت مو در قسمت ورتکس شرایط خاصی دارد. ابتدا این نکته را مد نظر قرار دهید که گاهی ممکن است نیاز به کاشت مو در قسمت ورتکس سر وجود نداشته باشد. زیرا در این ناحیه موهای کم پشتی قرار دارند که می توان با تقویت این موها به تراکم قابل قبولی دست پیدا کرد. کاشت مو

مسئله دیگر در رابطه با کاشت مو در منطقه ورتکس این است که گاهی ممکن است با کاشت مو در نواحی اطراف این منطقه، ورتکس نیز پوشش داده شود ودیگر نیازی به کاشت در خود ناحیه ورتکس وجود ندارد. 

در حقیقت، طراحی کاشت مو از عمل آن دشوارتر است.  پیوند مو در منطقه ورتکس باید توسط پزشک مجرب و حرفه ای صورت بگیرد تا شما را به نتیجه ایده آل و طبیعی برساند.

شرایط خاصی در رابطه با پیوند مو در ناحیه ورتکس

شرایط خاصی در رابطه با پیوند مو در ناحیه ورتکس وجود ندارد. می توان از روش های گوناگونی برای پیوند مو در این منطقه استفاده نمود. همچنین امکان استفاده از روش های ترکیبی برای این منطقه وجود دارد. 

هنگام پیوند مو در این ناحیه، شکاف ها باید در جهت مناسبی ایجاد گردند  و کاشت مو باید در زاویه مناسبی صورت بگیرد تا موهایی که ازآن منطقه رشد می کند طبیعی باشند و به چهره فرد بیایند. 

به خاطر داشته باشید نتیجه ایده آل کاشت مو رسیدن به موهای طبیعی است. پس اگر قصد دارید که مو بکارید، حتما آن را در یک مرکز مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا به نتیجه دلخواه تان برسید. 

عوارض کاشت مو در منطقه ورتکس سر 

شاید برای بسیاری از افراد که قصد کاشت مو دارند این سوال پیش بیاید که آیا کاشت مو در منطقه ورتکس سر برایشان عارضه دارد. همواره این نکته را به خاطر بسپارید که هر نوع عمل زیبایی در کنار مزایایی که به همراه دارد دارای عوارضی نیز می باشد. کاشت مو

اما در رابطه با عوارض کاشت مو در منطقه ورتکس سر می توان گفت عدم رشد صحیح موها از این منطقه باعث می شود که موهای فرد ظاهری مصنوعی به خود بگیرد و این بدترین چیزی است که ممکن است اتفاق بیفتد. از این رو کاشت مو به ویژه کاشت مو در منطقه ورتکس کار بسیار تخصصی است و باید توسط یک متخصص صورت بگیرد. 

اگر شما کاشت مو را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک انجام دهید، عوارض ناشی از آن به حداقل ممکن می رسد. 

مراقبت های پس از انجام کاشت مو در منطقه ورتکس 

برای اینکه اثر بخشی هر روشی به حداکثر خود برسد، باید یک سری از مراقبت ها را بعد از انجام آن داشته باشید. در ادامه درباره مراقبت های پس از کاشت مو در منطقه ورتکس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. 

بعد از کاشت مو می توانید از کیسه یخ در منطقه کاشت استفاده نمایید تا التهاب آن منطقه کاهش پیدا کند.   در صورتی که پزشک برایتان دارویی را تجویز می کند، حتما آن را به موقع مصرف نمایید. 

نکته دیگر این است که بهتر است به مدت دو تا سه روز استراحت کنید تا روند درمان شما با سرعت بیشتری پیش رود. مکان استراحت شما باید دارای هوای مناسبی و معتدلی باشد، زیرا هوای گرم باعث می شود که شما عرق کنید و این برایتان خوب نیست. 


در زمان خواب تلاش کنید سرتان را به گونه ای روی بالشت قرار دهید که قسمت های کاشت شده با بالشت برخورد نکنند.  همچنین در روزهای اول پس از کاشت، کلاه یا روسری روی سرتان قرار ندهید. 

نکات مهم برای کاشت مو در منطقه ورتکس 

یکی از حساس ترین و سخت ترین بخش کاشت مو مربوط به پیوند مو در منطقه ورتکس است. از این رو فردی که دارد این عمل را انجام می دهد، باید از مهارت بالایی برخوردار باشد. در زمان پیوند مو در این منطقه باید یک سری از آیتم ها را مد نظر قرار داد که در ادامه در رابطه با آنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. کاشت مو

شمار فولیکول های برداشتی

پزشک ابتدا یک سری از فاکتورها در فرد بررسی می کند و با در نظر گرفتن آنها از روش SUT، FUT یا سایر روش های مشابه استفاده می کند تا بدون ایجاد زخم در منطقه اهدا کننده عمل برداشت فولیکول های مو را انجام دهد و سپس آنها را در منطقه ورتکس سر بکارد. 

کاشت مو در این منطقه با واحدهای فولیکولی بین دو تا سه تار مو با تراکمی بین 30 تا 40  سانتی متر مربع صورت می گیرد.  از این رو حتی اگر این منطقه به طور کامل طاس باشد، حداکثر 2500 گرافت مو برای آن کافی خواهد بود. 

بررسی بانک مو 

معمولا بهترین بخشی که می توان موها را برای پیوند از آن استخراج کرد، ناحیه پشت سر است. عمدتا به این منطقه بانک مو می گویند. بانک مو یعنی جایی که بتوان موها را از آن منطقه برداشت نمود. به طور کلی، معمولا موهای بانک مو، موهای مقاومی هستند و شکل ظاهری آنها حالت به هم ریخته دارد. 

شاید به همین دو دلیل می توان گفت که موهای این منطقه بهترین گزینه برای برداشت و کاشت مو به حساب می آیند. هر قدری که میزان تراکم بانک مو برای شما بیشتر باشد، احتمال اینکه عمل کاشت مو شما موفقیت آمیز باشد، بیشتر خواهد بود. 

طرح کاشت مو 

همان طور که قبلا گفتیم طرح کاشت مو، از خود عمل کاشت مهم تر است.  کاشت مو در منطقه ورتکس نیازمند این است که پزشک با مهارت بالایی آن را انجام دهد چرا که پیوند مو در این منطقه باید بر اساس اصول زیبایی شناسی صورت بگیرد تا فرد موهای طبیعی و متراکمی داشته باشد.  

 کاشت مو

پزشک متخصص در این زمینه در زمان کاشت مو در ناحیه ورتکس سوراخ ها و شکاف ها را در زاویه مناسبی قرار می دهد تا موهای کاشته شده در این منطقه با سایر موها همپوشانی داشته باشد. با توجه به اینکه منطقه ورتکس کمی برآمده است، این مسئله بسیار حائز اهمیت است که خواب موها در جهت مناسبی باشد. 

کیفیت مو

عامل مهم دیگری که باید مد نظر قرار دهید، کیفیت مو است. باید به کیفیت و ضخامت مویی که قصد برداشت آن را دارید توجه نمایید. فولیکول های موهایی که از منطقه بانک مو برداشت می شوند، باید بزرگتر از 70 میکرون باشند. موهای بزرگتر از 70 میکرون عمدتا ضخیم هستند و می توانند پوشش دهی نسبتا خوبی را در منطقه گیرنده ایجاد نمایند.

جمع بندی

به طور کلی، کاشت مو نوعی عمل زیبایی به حساب می آید. افرادی که قصد دارند که عمل کاشت را انجام دهند، باید آن را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهند تا به نتیجه دلخواه برسند. کلینیک الهام با سالها تجربه در این رابطه در کنار شما عزیزان است و همراه بهترین خدمات را در این رابطه به شما ارائه می دهد. امیدواریم که مطالب ما برایتان سودمند باشند.
https://clinicelham.com/licensehttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


کاشت مو در ناحیه ورتکس در صورتی که توسط یک جراح مجرب و ماهر انجام شود، واقعی تر و طبیعی تر به نظر می رسد و دوام بیشتری خواهد داشت.

کاشت مو مقرون به صرفه در ناحیه ورتکس بستگی به کلینیک کاشت مو، تجربه جراح و محل آن دارد.

کاشت مو در ناحیه ورتکس به داشتن ظاهر طبیعی مو کمک می کند و تا آخر عمر باقی می ماند.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: کاشت مو در ناحیه ورتکس دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone