روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

روش های جوانسازی دست

2442

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر از سایر قسمت های بدن علائم پیری را نشان می دهند. در واقع، دست‌های آسیب دیده، چروکیده  می‌توانند شما را مسن‌تر از آنچه هستید، نشان دهند. گفتنی است که با افزایش سن، پوست دست یکی از اولین اندام های بدن است که علائم پیری را نشان می دهد. پوست نازک تر می شود و حجمی از چربی و قابلیت ارتجاعی خود را به خصوص پس از یائسگی از دست می‌دهد. پوست دستان تیره و چروکیده شده، و سیاهرگ‌ها و لکه‌های پیری ظاهر می‌شوند. از دست دادن حجم عضلانی بین انگشتان، گودهایی ایجاد می کند و دست ها را استخوانی نشان می دهد.

پوست دست به طور طبیعی نازک است، اما با گذشت زمان و قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و عناصر، نازک‌تر و زبرتر می‌شود. 

البته باید گفت مواردی که سبب بروز مشکلاتی همچون چروک شدن دستان و بروز لکه بر روی آن می شوند فقط به افزایش سن منتهی نمی شود. می توان گفت اشعه های مضر آفتاب و عدم بهره گیری از ضد آفتاب مناسب نیز می تواند سبب بروز چنین مشکلاتی شود. بسیاری از افراد به خصوص خانم ها با این مسئله مشکل دارند و دائماً به دنبال راه های جوانسازی دست هستند. 

عمل جوانسازی دست

اگر فردی از ظاهر دستان خود راضی نباشد و احساس کند پوست دستانش با مشکلاتی همچون بیرون زدگی رگ ها، خشکی بیش از حد، شل شدن پوست دست، بروز چین و چروک و یا بروز انواع لکه ها و... مواجه شده باشد، نیاز است از روش های عمل جوانسازی دست کمک بگیرد. در این موارد لازم است به متخصصین پوست مراجعه کنید تا بهترین روش درمانی را به شما پیشنهاد دهند. اگر مشکلات پوست دستان شما بیش از حد نباشد می توان از روش های غیرتهاجمی مانند تزریق ژل و چربی یا بهره گیری از فیلرها کمک گرفت. 

روش های پیشنهادی برای درمان جوانسازی دست

  • برداشتن پوست اضافه

در صورتی که پوست دست بیش از حد چروک شده باشد احتمالاً پزشک متخصص پوست برداشتن پوست های اضافه را پیشنهاد خواهد داد. 

  • لیزردرمانی

لیزر درمانی نیز یکی دیگر از روش هایی است که در جوانسازی دست از آن بهره می گیرند. به کمک لیزر می توان بخش های صدمه دیده پوست را بهبود بخشید. 

علاوه بر این با عبور دسته دستگاه لیزر از روی دست سلول های کلاژنی در اعماق پوست تحریک می شوند که این موضوع سبب افزایش ساخت و ساز کلاژن ها خواهد شد. با افزایش کلاژن در پوست می توان به جوانسازی آن و رفع چین و چروک کمک کرد. 

  • اسکلروتراپی

در ادامه می توان گفت اسکلروتراپی نیز یکی از روش هایی است که جهت از بین بردن رگ های خونی که سایزی بیش از 3 میلی متر دارند، استفاده می گردد. محلولی به نام میکرو نیدل را داخل رگ ها تزریق می کنند که به مرور زمان این رگ ها از بین می روند. لازم به ذکر است که این روش از هیچگونه دوره نقاهتی برخوردار نمی باشد. 

  • تزریق چربی

ما در این مقاله سعی می کنیم  روش های متنوع جوانسازی دست از جمله تزریق چربی به دست روش نانوفت، روش بایوفت و روش بادی جت و... را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا چگونگی انجام هر یک از روش های مذکور را به طور کامل برایتان شرح دهیم.

  • تزریق چربی به دست روش بایوفت 

به منظور انجام تزریق چربی به روش بایوفت لازم است ابتدا به متخصصی متبحر مراجعه کنید تا از شما آزمایش های لازم را بگیرد. در صورت وجود هر گونه مانع و مشکل در بدن شما درصدد رفع آن برآید و سپس اقدام به انجام مراحل تزریق چربی کند. 

بسیاری از افراد در نواحی شکم و‌ پهلوها یا ران های خود از چربی های اضافه ای برخوردار هستند. در این روش پزشک معالج چربی ها را بدون کوچک ترین صدمه ای از این نواحی خارج می کند. 

تزریق چربی به دست | روش بایوفت

سپس نوبت به خالص سازی چربی استخراج شده به کمک دستگاه های مخصوص و پیشرفته می شود. پس از آن که مواردی مانند آب و خون اضافه توسط دستگاه از چربی ها جدا شد لازم است مرحله انتهایی یعنی تزریق چربی به دستان فرد انجام گیرد. 

  • ماندگاری روش بایوفت

از آن جایی که در این روش از موادی کاملاً طبیعی استفاده شده است، قطعاً دوام بیشتری نسبت به سایر روش ها خواهد داشت. علاوه بر این با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و به روز می توان گفت این روش یکی از کوتاه ترین و بی عارضه ترین روش های جوانسازی دست و بدن گزارش شده است. 

لازم به ذکر است که این روش یکی از روش های کم هزینه در تزریق چربی و دیگر راههای جوانسازی دست به شمار می رود و دلیل آن هم عدم استفاده از هر نوع مواد شیمیایی و بیهوشی و استفاده کردن از چربی های بدن خود فرد می باشد.

  • تزریق چربی به دست | روش نانوفت 

در بسیاری از موارد دیده شده که خشکی بیش از حد پوست دست سبب ایجاد چین و چروک بر روی آن شده است. به همین دلیل به پوست چربی تزریق می کنند تا از بافت نرم و طبیعی خود برخوردار شود.

تزریق چربی به دست به روش نانوفت یکی از جدیدترین و به روزترین تکنیک های علم پزشکی در دنیا محسوب می شود. به چربی که حالت مایع با غلظت بالا به خود گرفته و فیلتر شده باشد، چربی نانوفت گویند. 

هنگامی که چربی نانو را به بافت پوست تزریق می کنند، بخش های آسیب دیده پوست ترمیم می شوند و حالت شادابی و نشاط به خود می گیرند. طبق تجارب و نتایج تحقیقات به دست آمده پس از گذشت 6 ماه که از تزریق چربی نانو به پوست دست بگذرد، تمام معایب آن از بین می رود و در پی آن جوانی و شادابی به پوست باز می گردد. 

تزریق چربی به پشت دست

نکاتی قبل از انجام روش نانوفت

بهتر از قبل از تزریق چربی نانوفت به مدت 10 روز از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید. لازم است پس از تزریق از کمپرس های یخ بهره گیرید و به هیچ عنوان از سونا یا حمام طولانی استفاده نکنید. از کار کردن بیش از حد از دستان خود به مدت 4 هفته خودداری کنید. 

درباره این روش شگفت انگیز لازم است بگوییم که اثرات باقی مانده آن بر روی پوست دست و صورت بیش از سایر روش ها گزارش شده است. نانوفت نه تنها به جوانسازی پوست کمک می کند بلکه سبب از بین رفتن جای جوش، درمان جوش، لکه، آکنه و چین و چروک و... نیز خواهد شد.

  • تزریق چربی به دست | روش بادی جت 

در این روش نیز مانند روش بایوفت از چربی های بدن شخص جهت تزریق استفاده می شود؛ اما خارج نمودن چربی از بدن وی به کمک فشار آب انجام می گیرد که این موضوع می تواند سبب بروز صدمات بسیار کمی در بدن شخص شود. در واقع با فشار آب چربی از بدن جدا می شود و سپس دستگاه مکش به خارج نمودن آن از بدن کمک می کند. 

اگر دوست دارید تزریق چربی به پوست دستان یا بدنتان به نحو احسن انجام گیرد لازم است چربی های تزریق شده در سالم ترین حالت ممکن باشد. پس از آن که چربی های خارج شده به حالت خالص درآمدند نوبت به تزریق آن ها به نواحی مستعد چربی می شود. 

  • روش انجام بادی جت

در این روش نیازی به هیچگونه مواد شیمیایی و بیهوشی نمی باشد، زیرا فرآیند جداسازی چربی از بدن و تزریق آن به کمک بی حسی انجام می گیرد. بهتر است بدانید افرادی که به داروی بی حسی حساسیت دارند یا سن آن ها کمتر از 18 سال است، نمی توانند از این روش بهره گیرند. علاوه بر این افرادی که لاغر هستند و چربی مورد نیاز در بدنشان وجود ندارند، نمی توانند این روش را جهت تزریق چربی انتخاب کنند.

مانند هر تزریق دیگری، ممکن است کمی قرمزی یا کبودی جزئی در اطراف نواحی درمان تجربه کنید. اکثر عوارض جانبی این درمان ها در عرض چند روز برطرف می شوند. 

اگر شما تجربه انجام تزریق چربی برای جوانسازی دست خود را داشته اید؛ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جوانسازی دست از طریق میکرودرم

بسیاری از افراد از تاثیر خارق العاده میکرودرم بر پوست صورت آگاه هستند. اما خیلی ها نمی دانند که می توان از میکرودرم به منظور جوانسازی دست نیز استفاده نمود. در این روش، دستگاه خراش های بسیار ریزی را روی پوست دست ایجاد می نماید که باعث بازسازی و کلاژن سازی پوست دست می شود. 

تزریق چربی به دست

همچنین برخی از افراد که دچار لکه های ناشی از تابش آفتاب روی دستشان هستند، می توانند از روش میکرودرم برای رفع این مشکل در کنار اثر جوانسازی آن استفاده نمایند. از آنجایی که میکرودرم پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند، با گذشت زمان پوست فرد سفت تر و لطیف تر می گردد. 

مزیت های استفاده از میکرودرم برای جوانسازی دست

تقریبا بعد از یکبار استفاده از این روش می توانید تاثیرات آن را به وضوح مشاهده نمایید. همچنین این روش را می توان در دراز مدت بدون هیچ گونه عارضه ای استفاده نمود. افراد با هر رنگ و هر نوع پوستی می توانند از این روش جوانسازی دست استفاده نمایند. 

معایب استفاده از میکرودرم برای جوانسازی دست

اگر روش میکرودرم را برای جوانسازی انتخاب کرده اید، باید به این نکته توجه کنید که این روش باید به صورت مداوم استفاده شود تا اثربخشی بالایی داشته باشد. پس نمی توانید خیلی سریع انتظار جواب دهی از این روش داشته باشید. 

باید توجه داشته باشید که بعد از انجام میکرودرم پوست حساس می شود و باید مراقبت های لازم از آن صورت بگیرد. اگر لکه های پر رنگ و یا جای آکنه برجسته دارید، در یک جلسه به نتیجه مطلوب نمی رسید و باید چندین جلسه از این روش درمانی استفاده نمایید.

تزریق ژل برای جوانسازی دست 

یکی دیگر از روش های برجسته برای جوانسازی دست، تزریق ژل است. این روش عمدتا برای افرادی که به صورت ژنتیکی دست های لاغری دارند، بسیار کارآمد است. همچنین این روش برای افرادی که به دلیل بالا رفتن سن چربی دست شان را از دست داده اند، می تواند بسیار اثر بخش باشد. 

تزریق ژل می تواند یک روش بسیار کارآمد برای بازگرداندن حجم دست ها باشد. با تزریق ژل استخوان ها به خوبی پنهان می شوند و ظاهر دست پرتر و زیباتر می گردد. 

مزیت های تزریق ژل برای جوانسازی دست

از جمله مهم ترین مزیت تزریق ژل برای جوانسازی پوست دست این است که بعد از یک بار تزریق می توانید به وضوح تاثیرات آن را مشاهده نمایید. همچنین این روش با دوام و کم درد است. 

معایب استفاده از تزریق ژل برای جوانسازی دست

برخی از افراد ممکن است به برخی از مواد از جمله ژل حساسیت داشته باشند. البته تعدادحساسیت به ژل به طور خیلی نادری گزارش شده است. 

اما می توانید قبل از هر کاری ابتدا آن را امتحان نمایید.  از دیگر معایت استفاده از روش تزریق ژل برای جوانسازی دست بروز کبودی و خونمردگی بعد از تزریق ژل است. اما نگران نباشید چون این عارضه مدت کوتاهی بعد از تزریق از بین می رود و می توانید برای رفع آن از یخ استفاده نمایید. 


 تزریق چربی به دستhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: روش های جوانسازی دست دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone