تخفیف ژل لب

تخفیف ژل لب https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

تخفیف ژل لب

879

لب یکی از عناصر صورت است که نقش بسزایی در زیبایی و جذابی چهره ایفا می‌ کند. زمانی که سن فرد بالا می‌ رود، از حجم لب او کم شده و حجم آن کاهش پیدا می ‌کند. تزریق ژل به لب می ‌تواند بسیار مفید واقع شود، زیرا می ‌تواند زیبایی و شادابی را به لبهایتان برگرداند. به طور طبیعی لب پایینی از لب بالایی حجیم ‌تر بوده، اما متقارن هم هستند. این بدان معنا است که سمت راست و سمت چپ لب ‌ها شبیه به هم است. 

تزریق ژل می ‌تواند به لب حجم داده و حاشیه آن را برجسته کند، به این ترتیب زیبایی صورت دو چندان خواهد شد. به همین دلیل است که خیلی ‌ها از ژل لب استقبال کرده و به دنبال تزریق آن هستند. از آنجایی که قیمت ژل لب بالا است، برخی کلینیک ‌ها تخفیف ژل لب در نظر می‌ گیرند که مور استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. ما در این مقاله قصد داریم درباره ژل لب، ژل گونه، تزریق فیلر و انواع تخفیف‌ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. تا انتهای مقاله همراه کلینیک الهام باشید

مراحل تزریق ژل لب 

در طول عمل تزریق ژل لب ، پزشک متخصص زیبایی شما یک بی حس کننده موضعی را روی لب های شما اعمال می کند. بی‌حسی موضعی لب ‌های شما را بی‌حس می‌کند تا دردی احساس نکنید. کرم های بی حس کننده اغلب از بنزوکائین ، لیدوکائین و تتراکائین (BLT) تشکیل شده اند. حدود 15 تا 30 دقیقه بعد، لب های شما باید بی حس شوند.

اگر آلرژی به BLT دارید، پزشک ممکن است برای شما تزریق بلوک عصبی برای بی‌حس کردن لب ‌هایتان انجام دهد. حدود 15 تا 30 دقیقه پس از تزریق، لب های شما باید بی حس شوند. 

سپس پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق ژل لب به هر یا همه قسمت‌ های لب‌ تان، از جمله لبه ‌های لب (حاشیه ورمیلیون)، انحنای مرکز لب بالایی (کمان کوپید) و کمان‌های دهانی استفاده می‌کند (گوشه های دهان شما). شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد، اما ممکن است احساس سوزش کنید و چشمانتان آب بیفتد. 

به طور متوسط، پزشک 1 میلی لیتر ژل لب را به لب های شما تزریق می کند که حدود یک پنجم قاشق چای خوری است. پزشک شما ممکن است یک کیسه یخ روی لب های شما در طول عمل قرار دهد تا تورم و کبودی را به حداقل برساند.

کل این روش ممکن است 30 دقیقه یا تا دو ساعت طول بکشد. تزریق ژل لب

تخفیف تزریق ژل لب

لب‌ ها مانند سایر اجزا نقش بسزایی در چهره فرد ایفا می ‌کنند. با این حال با بالا رفتن سن به تدریج از حجم لب ‌ها کاسته شده و خط لب باریک ‌تر می ‌گردد. خوشبختانه می ‌توان از طریق تزریق ژل این مسئله را حل کرد. لب پایینی حجیم ‌تر است، برای همین منظور حجم بیشتری از ژل به آن تزریق می ‌شود (البته بسته به مدل ژل لب) .

اما اگر دو لبه لب متقارن باشند، باید به صورت مساوی به هر دو لبه ژل تزریق شود. حتما تزریق ژل باید توسط پزشک متخصص صورت بگیرید تا کاملا ایمن و کمم خطر باشد. کلینیک الهام با سال ‌ها تجربه خدمات خوبی را به شما مراجعین عزیز ارائه می‌ دهد. این کلینیک به مناسبت ‌های مختلف تخفیف ژل لب در نظر می ‌گیرد تا زیباجویان این عمل را با هزینه مناسبی انجام دهند

تخفیف ژل گونه

خوشبختانه امروزه راه‌ های زیادی برای جوانسازی و زیبایی بیشتر وجود دارد. گونه یکی از اجزای صورت است که می‌ تواند نقش زیادی در زیبایی چهره فرد ایفا کند. برجسته بودن گونه‌ ها یکی از معیارهای زیبایی به حساب می ‌آید، اما برخی‌ ها گونه ‌ها صافی دارند. خوشبختانه امروزه می ‌توان با تزریق ژل به گونه، گونه ‌های برجسته و زیبایی داشت. این روش نیازی به بیهوشی ندارد و باعث می ‌شود که چهره فرد بسیار جذاب‌ تر دیده شود. برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید، استاندارد بودن ژل ‌ها بسیار حائز اهمیت است. ژل ‌ها از مواد گوناگونی ساخته می ‌شوند. جالب است بدانید که این مواد به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد. به همین دلیل است که بیشتر کلاژن ‌های ساخته شده با بدن انسان سازگاری دارند. با این حال در این عمل مهارت پزشک متخصص و استفاده از مواد مناسب می ‌تواند تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی کارداشته باشد

نکاتی در مورد تزریق ل گونه

قبل از اینکه تزریق ژل گونه را انجام دهید، بهتر است که با یک پزشک متخصص در یک کلینیک معتبر مشورت کنید. زیرا پزشک می ‌تواند زوایای صورت و پوست شما را بررسی کرده و بگوید آیا شما گزینه مناسبی برای تزریق گونه هستید یا خیر. میزان تزریق برای هر گونه باید بین ۲ تا ۳ سی سی باشد. 

یکی از بهترین انتخاب ‌ها به منظور تزریق ژل اسید هیالورونیک است. در صورتی که از قبل نسبت به مواد این چنینی حساسیت داشته‌اید، حتما پزشک‌تان را مطلع کنید. همچنین در صورتی که از داروی خاصی استفاده می ‌کنید حتما قبل از تزریق به پزشک بگویید تا دچار کبودی یا لخته خون در محل تزریق نشوید.

با گذشت زمان، ممکن است حجم لب های خود را از دست بدهید که ممکن است در نتیجه موارد زیر باشد:

  • ژنتیک
  • سیگار کشیدن
  • آسیب ناشی از خورشید

مشاوره تزریق ژل

مراحل تزریق ژل گونه

بعد از انجام ارزیابی ‌های اولیه، در مرحله بعدی پزشک گونه ‌ها را آماده می ‌کند. صورت بیمار باید با آب و صابون شسته شود. نباید هیچ گونه ماده آرایشی بر صورت بیمار باقی بماند. سپس ناحیه‌ای که قرار است در آن ژل تزریق شود، استریل و از طریق دارو بی‌حس می‌ شود. در برخی از موارد نیز نوعی داروهای بی‌حسی وجود دارد که همراه با ژل به گونه بیمار تزریق می ‌گردد. این داروها می ‌توانند بعد از چند ثانیه ناحیه مورد نظر را بی‌ حس کرده و دیگر بیمار هیچ دردی احساس نکند

در مرحله بعد پزشک ژل گونه را با کمک یک سرنگ بزرگ تزریق می ‌کند. تزریق ژل گونه عمل بسیار حساسی است و باید با دقت بالا انجام شود تا فرد به نتیجه مورد نظرش برسد. هر گونه خطا و اشتباهی می‌ تواند زیبایی فرد را به خطر بیاندازد. بعد از اینکه مرحله تزریق انجام شد، پزشک شروع به ماساژ گونه ‌های شما می‌ کند. با این کار فرم نهایی مورد نظر ایجاد خواهد شد

تزریق گونه با توجه به مقدار ژل مورد نظر و مهارت پزشک قیمت ‌های متفاوتی دارد. با این حال، باید اینکار را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. کلینیک الهام با سال‌ها تجربه خدمات خوبی را به شما مراجعین عزیز ارائه می ‌دهد. این کلینیک همچنین برای مناسبت ‌های مختلف تخفیف ژل گونه برای زیباجویان عزیز در نظر می ‌گیرد

تخفیف تزریق فیلر

فیلر در واقع به معنی پر کننده است. فیلرها موادی هستند که می ‌توان با کمک آن ‌ها چین و چروک ها، فرورفتگی و چال‌ ها را پر کرد. همچنین می‌توان با کمک فیلرها بخش ‌هایی از بدن را که نیاز به حجم اضافه دارند، پر کرد. فیلر را می ‌توان به زیر چشم، خط خنده، لب، خطوط پنجه کلاغی کنار چشم، خط افقی پیشانی، چانه، گونه و فک تزریق کرد. 

فیلرها در سه دسته دائمی، نیمه دائمی و موقتی وجود دارند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه و تاثیرگذاری بیشتر فیلرها باید از مواد مناسب استفاده شود. همچنین مهارت و تخصص پزشک در این زمینه بسیار کارآمد است جهت کسب تخفیف تزریق فیلر می توانید به کلینیک الهام مراجعه کرده و از این تخفیفات بهره مند شوید.

مزایای تزریق ژل لب

فیلر لب مزایای زیادی دارد، از جمله:

تزریق ژل لب نیز بی خطر است، درواقع عوارض جانبی کم در این نوع عمل زیبایی کم است.

تزریق ژل لب می تواند عزت نفس شما را افزایش دهد.

اگر پس از تزریق ژل لب از ظاهر خود راضی نیستید، آنها قابل برگشت هستند. پزشک شما می تواند آنزیمی (هیالورونیداز) را برای حل کردن ژل لب شما تزریق کند.

سخن آخر

با بالا رفتن سن، به تدریج چین و چروک‌ ها خودشان را در نواحی مختلف نشان می ‌دهند. همچنین برخی از بخش ‌ها ممکن است دچار تحلیل شوند. خوشبختانه راه ‌های مختلفی برای حل این مشکلات وجود دارد. تزریق ژل و تزریق فیلر یکی از راه حل‌های متداول برای حل این مشکلات است. 

با کمک تزریق ژل به لب و گونه می ‌توان این دو ناحیه را پر کرده و عمل جوانسازی را برای این دو انجام داد. با این حال برای اثربخشی بیشتر و رسیدن به نتیجه مورد نظرتان، باید اینکار را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا نتیجه دلخواه حاصل گردد. 

کلینیک الهام با سال‌ ها تجربه در این زمینه خدمات خوبی را به شما زیباجویان عزیز ارائه می‌ دهد. این کلینیک با سال‌ ها تجربه و برخورداری از کادری مجرب و پزشکان متخصص در خدمات شما زیباجویان عزیز است. این کلینیک برای مناسبت‌ های مختلف، تخفیف ژل لب، تخفیف ژل گونه و تخفیف فیلر در نظر می‌ گیرد تا شما با هزینه مناسب ‌تری کارتان را انجام دهید.


https://clinicelham.com/license
تزریق ژل لب https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


فیلر نوعی ماده است که می‌تواند مناطق مختلف پوست را پرکند. از فیلرها برای پر کردن نواحی مختلف از جمله لب ها، گونه ‌ها و سایر اجزا استفاده می ‌کنند.

بله. دسته‌ ای از فیلرها وجود دارند که به آن‌ها فیلرهای دائمی می ‌گویند. این دسته از فیلرها حاوی موادی می ‌باشند که توسط بدن تجزیه نمی‌ شوند. در نتیجه به طور دائم بدن باقی می‌ مانند.

خیر. ژل ‌ها حاوی ساختارهایی هستند که مشابه آن‌ ها در بدن یافت می‌ شود. به همین دلیل زمانی که ژل به لب تزریق می‌ شود، بعد از مدتی مواد داخل ژل به بدن جذب شده و در طول زمان از بین می‌ رود. به همین دلیل باید حداقل هر سال یک بار ژل را تمدید کنید.

پرکننده های لب به لب های شما حجم می دهند یا به آن ها می افزایند. آنها روند پیری را متوقف نمی کنند، اما ممکن است به تاخیر انداختن نیاز به جراحی تهاجمی تر برای بزرگ کردن لب، مانند کاشت لب یا لیفت لب کمک کنند. آنها همچنین می توانند به شما در دستیابی به ظاهر دلخواه کمک کنند که باعث افزایش عزت نفس شما می شود.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: تخفیف ژل لب دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone