روش های لیفت لب

روش های لیفت لب https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

روش های لیفت لب

1288

لب ها نقش بسزایی در زیبایی فرد ایفا می کنند. به همین دلیل تناسب لب ها می تواند در زیبایی چهره فرد نقش قابل توجهی داشته باشد. خیلی از افراد هستند که از فاصله بین لب و بینی خود راضی نیستند یا خیلی ها دوست دارند که لب بالایی آنها حجم دار باشد. 

خوشبختانه امروزه روش های زیادی وجود دارد که می تواند به این افراد کمک کند تا به خواسته خود برسند. اما پیش از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام هر کار زیبایی باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا علاوه بر اینکه به نتیجه دلخواه می رسید، دچار عوارض جبران ناپذیر نگردید. 

لیفت لب یکی از شیوه های متناسب نمودن لب است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عمدتا از لیف لب برای رفع چین و چروک ها و جوانتر نشان دادن صورت استفاده می کنند. 

بهتر است بدانید زمانی که سن فرد بالا می رود، لب های او نازک تر می شود به همین دلیل فاصله بین دهان و بینی افزایش پیدا می کند. لیفت لب می تواند در این زمینه بسیار کارآمد باشد.

ما در این مقاله قصد داریم که درباره لیفت لب و روش های آن اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. در ادامه همراه کلینیک الهام باشید. 

لیفت لب 

لیفت لب در حقیقت یک روش جوانسازی است که برای رفع چین و چروک ها و کم کردن آثار افزایش سن مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این روش می توان حالت لب را بهتر نمود و آن را متقارن کرد. همچنین با کمک لیفت لب، چین و چروک های اطراف آن نیز برطرف می گردد.  

البته از این روش تنها برای رفع کردن آثار پیری استفاده نمی کنند.  خیلی از جوان ها نیز امروزه تمایل دارند که زیباتر شوند. خیلی ها دوست دارند که لب های حجیمی داشته باشند یا فاصله بین بینی و لب هایشان کم باشد،از این رو لب هایشان را لیفت می کنند.  

اما همان طور که قبلا گفتیم، این کار باید اصول و طبق استانداردهای پزشکی انجام شود تا فرد به نتیجه دلخواه خود برسد. از این رو اگر قصد دارید که لب تان را لیفت کنید، حتما آن را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک الهام با برخورداری از پزشکان متخصص و به روزترین تجهیزات می تواند خدمات خوبی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهد. 


لیفت لب با بوتاکس

کاندیدای مناسب برای لیفت لب

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که کاندیدای مناسبی برای لیفت لب هستند یا خیر. باید بگوییم هر کسی که تمایل دارد فاصله بین لب و بینی خود را کم کند و لب هایش را کمی بالا تر ببرد، می تواند از این روش جوانسازی استفاده نماید.  

همچنین افرادی که به دلیل بالا رفتن سن دارای لب های نازکی هستند یا به طور ارثی لب بالای آنها نازک تر است، می توانند از روش لیفت لب استفاده نمایند.  این روش برای کسایی که دارای چروک هایی در نواحی اطراف لب خود هستند نیز مناسب است، زیرا با لیفت لب این چروک ها برطرف خواهند شد.

علاوه بر این، برای رفع افتادگی کنار لب ها نیز از این روش استفاده می کنند. از این رو افرادی که در کنار لب خود افتادگی دارند نیز می توانند از لیفت لب برای رفع این مشکل استفاده نمایند. 

در این روش، تنها چیزی که مد نظر قرار داده می شود فاصله بین لب و بینی است. معمولا در آقایان لب بالایی کمی بلندتر است و به همین دلیل این فاصله در آقایان بیشتر می باشد. در آقایان به طور میانگین فاصله طبیعی بین لب و بینی حدودا بین 1.3 سانتی متر و 1.5 سانتی متر است در حالی که این فاصله در خانم ها 1 تا 1.2 سانتی متر می باشد. 

اگر این فاصله از حد نرمالش بیشتر باشد، می توان با کمک لیفت لب آن را برطرف نمود. می توان با کمک لیفت بسیاری از مشکلات لب را برطرف نمود.  افرادی که سابقه بیماری های دهانی را دارند نباید از لیفت لب استفاده کنند.

روش های انجام لیفت لب 

لیفت لب را می توان از طریق روش های مختلفی انجام داد. همچنین لیفت لب با جراحی نیز انجام می شود که امروزه خیلی طرفدار ندارد. لیفت لب یک روش جوانسازی کم خطر و کم عارضه است که در سال های اخیر بسیار محبوب شده و افراد زیادی تمایل به انجام آن دارند.

با کمک این روش چهره شما جذابتر و جوانتر می گردد.  قبل از اینکه پزشک لیفت لب را انجام دهد درباره وضعیت سلامتی شما اطمینان حاصل می کند. سپس با بررسی برخی فاکتور ها به شما می گوید که از چه روشی برای لیفت لب استفاده نمایید. در ادامه چندین روش لیفت لب را به شما معرفی می کنیم. 

لیفت لب

لیفت لب با نخ 

همان طور که از اسمش مشخص در این روش با کمک نخ لب ها را لیفت می کنند. در این روش برای اینکه فرد دردی را احساس نکند از بی حسی موضعی استفاده می نمایند.  پزشک با دقت محل ورود و خروج نخ ها را در لب شما مشخص می نماید.   

بعد از اینکه نخ ها به طور خیلی ظریفی وارد لب های شما شدند، سپس پزشک با کشیدن آنها فرم مورد نظر را به لب های شما می دهد.  در اثر وارد شدن و خارج شدن سوزن، زخم های بسیار ریزی در لب شما به وجود می آید که حداکثر دو  روز بعد این زخم ها رفع خواهند شد. شما می توانید بعد از لیفت لب با نخ به کار روزمره خود ادامه دهید. 

در این روش از نخ هایی استفاده می گردد که جذب شدنی هستند. به همین دلیل بعد از مدتی این نخ ها جذب می شوند و اثرات لیفت از بین می رود و فرد نیاز به ترمیم مجدد دارد.  با توجه به نوع نخی که مورد استفاده قرار می گیرد، ماندگاری آن بین یک تا دو سال خواهد بود. نتیجه لیفت با نخ شبیه نتیجه جراحی خواهد شد. 

از این رو می توان با این روش به راحتی فاصله لب و بینی را کم نمود. همچنین می توان افتادگی ها در بخش گوشه های لب را برطرف نمود. اگر قصد دارید که با نخ لبتان را لیفت کنید، حتما آن را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. 

لیفت لب با بوتاکس 

یکی دیگر از روش های شایعی که برای لیفت لب استفاده می شود لیفت از طریق بوتاکس است. می توان از این روش برای افزایش اندازه لب بالایی یا لب پایینی یا رفع افتادگی ها در گوشه های لب استفاده نمود.  به خاطر داشته باشید که در این روش حجم لب شما زیاد نمی گردد بلکه لبتان به سمت بالا کشیده می شود. بوتاکس

از روش برای متناسب نمودن لب ها استفاده می کنند.  پزشک ماده بوتاکس را به اندازه مساوی به دو طرف لب تزریق می کند. این روش سرپایی است و فرد می تواند بالافاصله بعد از انجام آن به کار خود برگردد. فقط نباید به محلی که تزریق صورت گرفته فشار وارد شود و نباید آن منطقه را ماساژ دهید. 

لیفت از طریق بوتاکس حدود یک ربع طول می کشد.  پزشک ابتدا شما را بررسی می کند تا دقیقا محل تزریق را مشخص نماید. سپس بوتاکس به ناحیه هدف تزریق می شود. شما می توانید بالافاصله بعد از تزریق نتیجه را مشاهده نمایید. با توجه به اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید این کار دقیق انجام شود، حتما آن را در یک کلینیک مطمئن انجام دهید. 

لیفت لب


لیفت لب با ژل 

یکی دیگر از روش های لیفت لب از طریق تزریق ژل است. تاثیر گذاری لیفت لب با ژل مانند جراحی است. در این روش علاوه بر اینکه لب به سمت بالا کشیده می شود حجم نیز پیدا می کند.  از این رو این روش لیفت عمدتا برای کسانی مناسب است که لب بالایی آنها نازک است و یا تمایل دارند که حفره وسط لب بالایی شان بیشتر شود. 

ژل هیالورونیک اسید در روش لیفت لب با ژل مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده کاملا با ساختار پوست سازگاری دارد و این قابلیت را دارد که به  لب شما حجم بدهد.  معمولا ماندگاری این روش با توجه به نوع ژل بین شش ماه تا یک سال خواهد بود.   اما اگر قصد داشتید که از روش جراحی برای لیفت لبتان استفاده کنید، باید صبر نمایید تا اثرات ژل از بین برود. 

بعد از لیفت لب با ژل فرد می تواند کارهای روزمره اش را انجام دهد. ژل هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند با پوست شما سازگاری دارند. تزریق بوتاکس

لیفت لب با جراحی

لیفت لب از طریق جراحی در واقع یک عمل جراحی ساده و کوتاه است. در این عمل نیازی نیست که فرد بیهوش شود.   با توجه به انتظارات بیمار، ابتدا پزشک محل برش را مشخص می کند و سپس نواحی مختلف لب را به سمت بالا می کشد. 

در این نواحی برش های ظریفی ایجاد می گردد به همین دلیل بعد از جراحی جای آنها باقی نخواهد ماند. با برداشتن پوست در نواحی مختلف پزشک لب را به سمت بالا می کشد. در این روش عصب های زیر پوست لب دست نخورده باقی می مانند.

این روش را می توان یکی از روش های مطمئن و مناسب برای  لیفت لب دانست.  تاثیرات لیفت لب از طریق جراحی معمولا دائمی است و یا حداقل در دراز مدت باقی خواهد ماند.   پس اگر با جراحی لبتان را لیفت کرده اید، نیازی به ترمیم وجود ندارد.  البته فاکتورهای تاثیر گذار مانند بالا رفتن سن یا مصرف دخانیات ممکن است ماندگاری این روش را کاهش دهند. 

چطور لبهای درشت و برجسته داشته باشیم

داشتن لب های درشت و برجسته می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی چهره فرد به ویژه خانم ها داشته باشد.  روش های مختلفی وجود دارد که می توان با کمک آنها به صورت موقت یا دائمی لب های درشت تر و حجیم تر داشت.  

یک سری روش های طبیعی مانند نوشیدن آب کافی و داشتن سبک غذایی مناسب می تواند در این زمینه موثر باشد. اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می توان در سریع ترین زمان شما را به نتیجه دلخواه تان برسانند. برای مثال تزریق ژل و فیلرها یکی از این روش ها به حساب می آید. از طرفی فاصله مناسب بین لب و بینی نقش بسزایی در زیبایی فرد دارد. از این رو، لیفت لب می تواند در این زمینه بسیار موثر واقع شود. اما قبل از هر تصمیم به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. کلینیک الهام با سالها تجربه در این زمینه می تواند در این مسیر کنار شما باشد. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.


https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
تزریق فیلر https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


با کمک این روش می توانید بین بینی و لب خود فاصله مناسبی را ایجاد نمایید. این تناسب نقش بسزایی در زیبایی چهره شما ایفا می کند. همچنین با کمک لیفت لب، لبخند شما زیباتر خواهد شد و دوباره جوانی را تجربه می کنید. برای افرادی که دارای لبخند لثه ای هستند، لیفت لب می تواند لثه آنها را بپوشاند و این افراد لبخند زیباتری خواهند داشت. همچنین ماندگاری لیفت لب زیاد است و عوارض کمی را دارد.

به طور کلی لیفت لب از جمله روش های کم خطر و کم عارضه به حساب می آید. البته در این زمینه مهارت پزشک بسیار حائز اهمیت می باشد. ممکن است بیمار تا چند روز در نواحی مانند بینی و لب خود احساس بی حسی کند که این مسئله کاملا طبیعی است و به طور خود به خود حل خواهد شد. ممکن است بعد از لیفت، لب بالایی کمی ورم کند که با استفاده از کمپرس سرد بر طرف خواهد شد.

بعد از لیفت می توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید تا ورم تان کمتر شود. اگر از روش جراحی استفاده می کنید باید یک هفته استراحت کنید تا پزشک بخیه شما را بکشد. تا 14 روز از لوازم آرایشی برای لب تان استفاده نکنید. تا چند روز بعد از لیفت روی صورت تان نخوابید و سعی کنید سرتان را بالا نگه دارید. تا دو هفته بعد از لیفت از دخانیات استفاده نکنید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: روش های لیفت لب دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone