درمان قطعی منافذ باز پوست صورت

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت

3360

برای کوچکتر نشان دادن منافذ باز پوست و افزایش زیبایی و صافی صورت باید روش هایی را امتحان کرد که بدون عوارض باشد و همچنین تأثیر زیاد و سریعی بر روی پوست بگذارد. منافذ باز پوست صورت بیشتر در نواحی بینی و پیشانی است که برای پی بردن به درمان قطعی منافذ باز پوست صورت در ادامه با ما همراه باشید.

انواع ماسک برای منافذ باز صورت

افراد زیادی هستند که دارای منافذ باز بسیاری هستند که این موضوع باعث شده ظاهر زیبای افراد مخرب شود. این موضوع برای برخی افراد به قدری زیاد است که روی اعتماد به نفس آن ها نیز تأثیر می گذارد. این افراد می توانند روش های درمان خانگی که شامل موارد زیر می شوند را امتحان کنند:

  • استفاده کردن از یخ برای بسته منافذ باز پوست صورت

یخ یک خاصیت عجیب و بسیار عالی دارد و آن هم این است که باعث منقبض شدن سلول‌های پوست می‌ شود. استفاده مداوم از یخ روی پوست به مرور زمان باعث کوچک تر شدن منافذ باز پوست صورت می‌شودبرای استفاده از این روش کافیست مقداری آب را در فریز قرار دهید تا یخ بزند. سپس یک تکه یخ را برداشته و آن را به آرامی و خیلی ملایم روی پوست صورت خود بکشید

ابتدا ممکن است انجام این کار ناخوشایند به نظر برسد و موجب احساس سوزش و سرمای شدید شود. اما بعد از چند لحظه پوست شما به یخ عادت خواهد کرد و احساس ناراحتی نخواهید کرد. اگر در هفته به صورت مرتب دو تا سه بار این کار را انجام دهید، شاهد نتایج خوب این روش و کوچک شدن منافذ باز پوست صورت خود خواهید شد.

  • استفاده از خاک رس برای بستن منافذ باز صورت

خاک رس به دلیل اینکه دارای خاصیت ضد باکتریایی است، نتایج شگفت انگیزی در کوچک کردن منافذ باز دارد. توصیه می‌کنیم از ماسک خاک رس هر سه روز یک بار استفاده کنید و خاک رسی که برای ماسک به کار می‌برید آبی و سفید باشد. این ماسک منافذ را کم کرده و چربی اضافی صورت را می‌گیرد. 

برای تهیه ماسک خاک رس کافیست یک قاشق خاک رس را داخل آب گرم بریزید و توجه کنید در نهایت ترکیب خاک رس و آب باید یک بافت غلیظ شود. یک لایه ضخیم از ماسک را روی پوست خود قرار دهید و بعد از 15 دقیقه پوستتان را به خوبی شست و شو بدهید.

  • استفاده کردن از ترکیب سعی تخم‌ مرغ و آبلیموی تازه

سفیده تخم مرغ نیز خاصیت جمع کنندگی منافذ را دارد. اگر دقت کرده باشید وقتی کمی تخم مرغ روی دستتان می‌ریزید بعد از اینکه خشک ‌می‌شود، آن محل سفت و جمع شده و در آن قسمت از پوست احساس کشیدگی می‌کنید. سفیده تخم مرغ برای سلول‌ها و منافذ باز هم همین خاصیت را دارد و آن‌ها را کوچک می‌کند. 

برای تهیه این ماسک کافیست یک سفیده تخم مرغ را در ظرفی ریخته و دو قاشق چای خوری آب لیمو به آن اضافه کنید. بعد از اینکه مخلوط آماده شد، لایه‌ای نازک از آن را روی پوست بکشید و بعد از اینکه کاملا خشک شد با آب گرم شست و شو دهید.

  • ماسک عسل و دارچین برای از بین رفتن منافذ باز و سر سیاه پوست صورت از جمله بینی

در ابتدا سه قاشق غذا خوری عسل را در یک قاشق غذا خوری پودر دارچین مخلوط کرده و سپس بر روی پوست بزنید و شاهد اسکراپ پوست باشید. این ماسک تا زمانی که خشک می شود باید بر روی پوست بماند و در هنگام خشک شدن آن را با آب ولرم شست و شو دهید.

  • استفاده از ماسک شیر و ژلاتین برای از بین بردن منافذ باز و سر سیاه پوست صورت

شیر و ژلاتین را به مقدار مساوی با یکدیگر مخلوط کنید و روی پوست بمالید. بعد از آن که خشک شد لایه دوم را بزنید و پس از اینکه لایه دوم خشک شد، لایه سوم را به ترتیب روی آن بزنید. چیزی حدود 20 تا 25 دقیقه باید صبر کنید و وقتی کامل خشک شد آن را به سادگی از روی پوست بردارید. اگر پوست نازک و حساسی دارید، می‌توانید پوستتان را با آب ولرم شست و شو دهید.

  • ماسک ماست و نمک برای از بین رفتن منافذ سر سیاه و منافذ باز پوست

مواد لازم برای تهیه این ماسک شامل موارد زیر می شود:

  1. چهار قاشق غذا خوری ماست
  2. یک قاشق غذا خوری نمک
  3. یک قاشق غذا خوری آب لیمو
  4. یک قاشق غذا خوری عسل

در ابتدا ماست و نمک را با هم ترکیب کنید به طوری که دیگر نمک قابل دیدن نباشند و کامل در ماست حل شده باشد. سپس آب لیمو و عسل را به آن اضافه کنید. ماسک آماده شده را روی پوستتان بزنید و بعد از 10 دقیقه پوست را با آب گرم شست و شو دهید.

  • ماسک سفیده تخم‌ مرغ

در ابتدا سفیده تخم‌ مرغ را به طور مکرر هم بزنید تا به رنگ سفید در بیاید و سپس بر روی منافذ باز و منافذ جوش های سر سیاه پوست بمالید و بر روی آن طوری دستمال های کاغذی و نازکی را قرار دهید که به پوست بچسبند و خشک شوند. پس از گذشت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه دستمال ها را از پوست بکشید و جدا کنید و پوست را با آب ولرم شست و شو دهید.

منافذ باز پوست را چگونه ببندیم؟

شما نیز شاید از منافذ باز پوست خود شاکی هستید و همچنین راهکارهایی را انتخاب کرده اید که نتیجه نداده است. گاهی این منافذ بزرگتر از آن چیزی که هستند نشان داده می شوند و حتی با استفاده از لوازم آرایش این منافذ باز از بین نمی رود و همچنان دیده می شوند.

  • انجام لایه برداری پوست

اگر دارای پوستی چرب هستید باید مرتب هفته ای دو مرتبه لایه برداری پوست انجام دهید. لایه برداری کمک می کند تا انواع آلودگی هایی مانند گرد و غبار و خاک از روی پوست صورت کم شود و از بین برود. در نتیجه منافذ باز پوست بسته می شود و چربی های اضافی حذف می شوند؛ برای لایه برداری بهترین روش فیشیال صورت است.

  • رطوبت رساندن به پوست صورت به طور روزانه

استفاده از کرم مرطوب کننده به صورت روزانه باعث می شود تا سلامتی پوست افزایش یابد که این کار سبب می شود تا چربی به جای اینکه بر روی سطح پوست بنشیند، به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند. در نتیجه رطوبت رسانی به پوست باعث می شود که منافذ پوست با چربی مسدود نشود و کوچک تر دیده شود.

  • پاک کردن هر شب آرایش هایتان را فراموش نکنید

پاک‌کردن آرایش صورت پیش از خواب اهمیت بسیاری دارد به طوری که اگر شب با آرایش بخوابید باعث می شود که چربی ها و انواع باکتری ها روی هم جمع شود و به مرور زمان پوستی مخرب را نمایان کنند.

چه چیزهایی منافذ پوست را مسدود می کند؟

هنگامی که چربی های اضافی بر روی پوست صورت جمع می‌شوند و با لوازم آرایش هایی که استفاده می شود   ترکیب می شوند منافذ پوست صورت بسته می‌شوند و از رد و بدل کردن هوا به پوست جلوگیری خواهد شد. راهکارهایی برای از بستن منافذ باز صورت عبارت است از:

  • شست و شوی صورت روزی دو مرتبه

اگر پوست چرب دارید باید روزی دو مرتبه پوست خود را شست و شو دهید تا باکتری ها و سلول های مرده پوست با منافذ باز صورت مختلط نشوند و عوارضی ایجاد نکند. نکات رعایتی در هنگام شست و شوی صورت عبارت است از:

  1. از آب ولرم برای شست و شوی صورت استفاده کنید زیرا آب داغ و گرم باعث باز شدن منافذ پوست صورت میشود و این کار برای پوست مضر است.
  2. صورت خود را به آرامی شست و شو دهید و توجه داشته باشید مالش و ساییدن پوست باعث آسیب رساندن به پوست می شود. اگر پوست صورت ملتهب شود، منافذ آن بیشتر دیده می شود.
  3. با یک شوینده ملایم صورت خود را شست و شو دهید و از هر کاری که سبب تحریک پوست می شود جلوگیری کنید.
  4. برای شست و شوی صورت خود از ژل شست و شوی صورت استفاده کنید
  5. اگر پوستی چرب دارید و یا می خواهید منافذ باز پوست خود را ببندید باید از ژل های شست و شوی مخصوص استفاده کنید. شوینده هایی مانند صابون ممکن است که داراي موادی باشند که در منافذ پوست باقی بماند و باعث بیشتر شدن چربی شود؛
  6. اما استفاده از ژل بهداشتی شست و شوی صورت می تواند به از بین بردن این آلودگی ها و چربی ها کمک کند و در نتیجه پوست مطلوبی را برخوردار نمایش خواهید گذاشت.

بهترين کرم برای منافذ باز پوست

با تابش مستقیم نور خورشید یه چهره افراد، پوست آن ها شل و چروکیده می شود و پوستی که شل شود و سفتی خود را از دست بدهد، منافذ آن باز می شوند. برای محافظت از پوست با منافذ باز باید از کرم های ضد آفتاب مخصوصی در روز به طور مکرر استفاده کنید.

تزریق چربی به پشت دست

چگونه سلامتی پوست خود را بهبود بخشیم؟

درمان های خانگی که در بالا توصیه شد می تواند کمک بسیاری در برگرداندن سلامتی پوست نقش داشته باشد به طوری که نکات دیگری نیز برای این‌کار وجود دارد که این‌ نکات عبارت است از:

  • داشتن تغذیه مناسب

داشتن یک تعادل غذایی که شامل مواد مغذی، انواع پروتئین ها و چربی ها و کربوهیدرات ها است به سلامت پوست شما نیز کمک فراوانی می‌ کند.

  • نوشیدن آب کافی

آب باعث آبرسانی به پوست و شادابی و درخشندگی پوست می شود. در نتیجه رنگ پوست بهتر می شود و یکدست به نظر می آید.

  • ورزش کردن

با ورزش کردن مداوم، جریان خون به همه قسمت های بدن می رسد و همچنین ورزش کردن باعث تعریق نیز می شود که تعریق برای سلامتی پوست مفید است.

نتیجه گیری

افراد زیادی هستند که پوستی چرب دارند و منافذ باز بسیاری بر روی صورت شان دارند که این افراد می توانند برای کم کردن و کوچک تر نشان داد منافذ پوستشان از درمان های خانگی و کرم های ضد آفتاب استفاده کنند. در کنار این راه حل ها، راهکارهای دیگری مانند رفتن به پیش بهترین کلینیک و بهترین متخصص است که توصیه می شود برای این کار به کلینیک الهام‌ مراجعه کنید و از دستورالعمل های آن ها نیز بهره مند شوید.


درمان قطعی منافذ باز پوست صورت https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


مصرف یخ +استفاده کردن از خاک رس در کنار ترکیباتش +استفاده از ترکیب تخم‌ مرغ و آب لیمو +مصرف ماسک عسل و دارچین

باید برای بستن این منافذ لایه برداری انجام دهید و صورت خود را هر شب از آرایش پاک کنید. استفاده از کرم های ضد آفتاب را فراموش نکنید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: درمان قطعی منافذ باز پوست صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone