مو ریزه‌های جلوی سر

مو ریزه‌های جلوی سر https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

مو ریزه‌های جلوی سر

6450

داشتن موهای زائد برای بسیاری از افراد به ویژه خانم ها مسئله خوشایندی نیست. این مسئله زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل تجمع بیش از اندازه موهای زائد در یک نقطه جالب نیست و باید برای رفع آنها فکری کرد. 

ما در این مقاله روی مو ریزه های جلوی پیشانی تمرکز می کنیم. این مور ریزه ها تاثیر زیادی بر چهره و جلوه مو دارند. به همین دلیل اگر آنها رفع شوند، چهره فرد بازتر و زیباتر می شود. روش های مختلفی برای رفع مو ریزه های جلوی سر وجود دارد که در ادامه این مقاله به آنها می پردازیم. تا انتهای این مقاله با کلینیک الهام همراه ما باشید. 

دلایل مو ریزه های جلوی پیشانی

بیشتر افراد موهای زائدی در نواحی مختلف بدن خود دارند و به فکر رفع آنها هستند. اما کمتر کسی است که به موهای زائد جلوی پیشانی اهمیت بدهد. ریشه اصلی موهای زائد جلوی پیشانی مربوط به ژن یک فرد می گردد. 

اما دلایل دیگری از جمله برخی بیماری ها وجود دارند که می توانند منجر به رشد موهای جلوی پیشانی شوند. برای مثال، تغییرات شدید هورمونی می تواند نقش بسزایی در پرمویی یک فرد ایفا کند. به همین دلیل، افرادی که پدر و مادرشان پرمو نیستند اما خودشان دچار این مکشکل می شوند، باید خیلی سریع برای رفع آن اقدام نمایند. 

از این رو گام نخست این است که به یک پزشک متخصص مراجعه کرده تا دلیل مشکلشان پیدا شده و اقدام لازم صورت بگیرد. در ادامه درباره روش های رفع موهای ریز جلو پیشانی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.کاشت مو

روشهای رفع موهای ریز جلوی پیشانی

راه های مختلفی برای رفع موهای ریز جلوی پیشانی وجود دارد. اما مهم ترین و اولین گام این است که برای این موها به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا علت رویش مشخص شده و بررسی نماید که کدام روش می تواند برای رفع موهای زائد شما مفید باشد. 

  • استفاده از دارو

ممکن است پزشک بعد از انجام یک سری آزمایشان و بررسی ها به این نتیجه برسد که  این مو ریزه ها به دلیل مشکلات هورمونی یا مصرف برخی داروها که باعث برهم خوردن تعادل هورمون ها شده به وجود آمده است. 

در این صورت ممکن است برای شما یک سری از داروها را تجویز کند. این داروها مجددا باعث می شوند که هورمون های شما به تعادل برسند و این موهای زائد شروع به ریختن می کنند. از این رو یک راه رفع این موهای زائد دارو درمانی است که باید زیر نظر پزشک متخصص صورت بگیرد. 

  • روش های خانکی برای رفع مو ریزه های جلو پیشانی

یک سری از روش های خانگی وجود دارد که می توان از آنها برای رفع مو ریزه های جلوی سر استفاده نمود. برای مثال، برخی از کرم های موبر گیاهی استفاده می کنند و از این طریق موهای زائد خود را از بین می برند. 

همچنین برخی از افراد از ترکیبات گیاهی برای ضعیف کردن ریشه موهای زائد جلوی پیشانی استفاده می کنند. به طور کلی، این روش ها زمان بر هستند و باید صبور باشید. . 

با این حال همواره روش های کلینیکالی موثرتر بوده و تاثیرات بیشتری دارند.

  • استفاده از لیزر

اگر پزشک بررسی های لازم را انجام دهد وبه این نتیجه برسد که مو ریزه های جلوی پیشانی شما به دلیل مشکلات ژنتیکی است، احتمالا روش استفاده از لیزر را برای رفع این موها انتخاب می کند.   

آمار نشان می دهد که استفاده از لیزر نتایج بی نظیری را به همراه داشته است. پیشرفت های زیادی در دستگاه های لیزر به وجود آمده است و امروزه لیزرها می توانند به طور خارق العاده ای موهای زائد را از بین ببرند. 

حتی امروزه افرادی که پوست های تیره یا برنز دارند نیز می توانند می توانند لیزر انجام داده و موهایشان را از بین ببرند.  از این رو می توانید با خیال راحت با کمک لیزر مو ریزه ها را از بین ببرید. 

محدودیتی برای استفاده از لیزر برای رفع مو ریزه های جلوی پیشانی وجود ندارد. اما برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل باید اینکار زیر نظر پزشک متخصص صورت بگیرد. تا پزشک متناسب با نوع پوست و رنگ و موی شما، بهترین دستگاه را انتخاب کرده و مل لیزر را انجام دهد.   

از این رو به منظور لیزر پیشانی ابتدا باید دستگاه مورد نظر تنظیم شود و اشعه لیزر به نواحی که دارای موی زائد است بتابد. اشعه تابیده شده نوعی گرمای کنترل شده را به ملانین وارد می کند و این گرما باعث می گردد که ریشه مو زائد از بین برود. 

برای گرفتن نتیجه باید لیزردرمانی با توجه به تشخیص پزشک در طی چندین جلسه صورت بگیرد.  تا آن دسته از فولیکول هایی که در فاز استراحت هستند مجددا رشد کرده و اشعه لیزر آنها را از بین ببرد.  

برای اینکه نتیجه کاملی از لیزر بگیرید، باید اینکار را در یک کلینیک مطمئن مانند کلینیک الهام انجام دهید تا پزشک متخصص در همه مراحل کنار شما بوده و عارضه ای متوجه پوست شما نشود. مشاوره کاشت مو

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع مو ریزه های جلوی پیشانی

به طور کلی، برای اینکه مو ریزه های جلوی سر شما به طور کامل رفع شود، به چیزی حدود 4 تا 6 جلسه درمانی نیاز است. 

فاصله بین این جلسات باید حدود یک ماه باشد که البته با توجه به پوست و موی شما پزشک فواصل و تعداد جلسات را برای شما تعیین می کند. در برخی مواقع به دلیل مقاومت بودن این موها و جنس پوست شما، ممکن است به تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد. 

نکات مهم پیش از انجام لیزر موهای پیشانی

باید قبل از اقدام به لیزر یک سری از نکات را مد نظر قرار دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.  برای مثال، اگر دچار بیماری پوستی هستید یا سابقه آن را دارید حتما به پزشک متخصص اطلاع دهید تا درمان های لازم برایتان صورت بگیرد.  

در صورتی که  در حال استفاده از داروی خاصی هستید حتما پزشک تان را در جریان بگذارید.  اگر موهای زائد شما ناشی از مشکلات هورمونی است، ابتدا مشکل هورمونی تان را حل کرده و سپس برای لیزر درمانی اقدام کنید. 

همچنین قبل از انجام لیزر از کرم موبر استفاده نکنید.  همچنین در روزی که قرار است لیزر را انجام دهید از آرایش کردن بپرهیزید. 

مراقبت های بعد از لیزر موهای ریز پیشانی

فورا بعد از اینکه لیزر را انجام دادید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، زیرا بعد از لیر پوست به شدت حساس می گردد و اگر مستقیما در معرض تابش آفتاب قرار بگیرد احتمال سوختگی وجود دارد.   

همچنین تا دو روز بعد از لیزر از مصرف مواد آرایشی خودداری نمایید. همچنین افرادی که لیزر می کنند باید تا یک هفته از آب داغ دور بمانند. در ناحیه ای که لیزر را انجام داده اید، تا یک روز عطر نزنید.  همچنین تا یک روز بعد از لیزر از انجام فعالیت های بدنی زیاد واقعا اجتناب کنید. 

سخن آخر

مو ریزه های جلوی پیشانی موهای زائدی هستند که بنا به دلایل مختلف از مشکلات ژنتیکی گرفته تا مشکلات هورمونی پدید می آیند. این مو ریزه ها نقش منفی در چهره فرد ایفا می کنند. به همین دلیل،خیلی ها به دنبال رفع این موهای ریز هستند.  

برای اینکار قدم نخست این است که به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا دلیل رشد این موها مشخص شود. سپس پزشک با انجام بررسی های لازم و تعیین علت رشد این موها، روش درمانی مناسب را برای شما انتخاب می کند. 

لیزر درمانی یکی از راه های برجسته برای رفع این موها است که اگر زیر نظر پزشک متخصص صورت گیرد با کمترین عارضه شما را به نتیجه می رساند. امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد. از اینکه تا انتهای مقاله با کلینیک الهام همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.https://clinicelham.com/license

کاشت مو https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


برای رفع این موها ابتدا باید پزشک شما را بررسی کند و تصمیم بگیرید که به چند جلسه درمان نیاز دارید. به طور متوسط به 4 تا 6 جلسه لیزردرمانی نیاز است. اما در برخی مواقع ممکن است بیمار به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشد.

لازم است که سریعا بعد از لیزر از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، زیرا بعد از لیر پوست به شدت حساس می شود و اگر مستقیما در معرض تابش آفتاب قرار بگیرد احتمال سوختگی وجود دارد. همچنین تا دو روز بعد از لیزر از مصرف مواد آرایشی خودداری نمایید. همچنین افرادی که لیزر می کنند باید تا یک هفته از آب داغ دور بمانند. در ناحیه ای که لیزر را انجام داده اید، تا یک روز عطر نزنید. همچنین تا یک روز بعد از لیزر از انجام فعالیت های بدنی زیاد واقعا اجتناب کنید.

ریشه اصلی موهای زائد جلوی پیشانی مربوط به ژن یک فرد می گردد. اما دلایل دیگری از جمله برخی بیماری ها وجود دارند که می توانند منجر به رشد موهای جلوی پیشانی شوند. برای مثال، تغییرات شدید هورمونی می تواند نقش بسزایی در پرمویی یک فرد ایفا کند.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: مو ریزه‌های جلوی سر دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone