رنگ کردن ابرو پس از کاشت ابرو

رنگ کردن ابرو پس از کاشت ابرو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

رنگ کردن ابرو پس از کاشت ابرو

1462

داشتن ابروهای پر پشت و طبیعی یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی برای بسیاری از افراد است. اما خیلی ها بنا به دلایل مختلف از جمله عوامل وراثتی ابروهای کم پشت و نامنظمی دارند. 

در گذشته روش های مختلفی برای رفع این مشکل وجود داشت که اکثر این روش ها موقتی بودند. اما امروزه، بسیاری از افراد برای حل این مشکل کاشت ابرو را انتخاب می کنند. 

زیرا این روش نه تنها یک روش دائمی به حساب می آید بلکه باعث می شود که افراد ابروهای طبیعی و پر پشتی داشته باشند. اما ممکن است برای بسیاری از افراد به ویژه خانم ها این سوال پیش بیاید که آیا می توان بعد از کاشت ابرو، آن را رنگ کرد. 

ما در این مقاله قصد داریم تا در این رابطه اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. در ادامه با کلینیک الهام همراه ما باشید. 

رنگ ابرو بعد از کاشت 

رنگ کردن ابرو برای خانم ها کار بسیار شایعی است. از این رو بسیاری از خانم ها که قصد دارند کاشت ابرو را انجام دهند می خواهند بدانند که آیا می توان بعد از کاشت ابرو، آن را رنگ کرد. ما در اینجا به این سوال پاسخ می دهیم. 

به طور کلی، دو منطقه گیرنده و اهدا کننده مو در کاشت ابرو بسیار حائز اهمیت اند. از این رو این دو منطقه نباید تا قبل از عمل کاشت رنگ شوند. معمولا ناحیه اهدا کننده بخشی از پوست سر است. 

فولیکول های مو از آن بخش برداشته می شوند. فولیکول های برداشت شده در قسمت گیرنده یعنی ابروها کاشته می شوند. پزشک این دو ناحیه را قبل از عمل کاشت بررسی می کند تا عمل پیوند به بهترین شکل انجام شود.  از این رو، اگر قصد دارید که ابرو بکارید باید از رنگ کردن این دو قسمت اجتناب کنید تا عمل کاشت ابرو شما به خوبی پیش رود. 

نکته دیگر مربوط به بعد از کاشت ابرو است. فرد متقاضی باید بعد از کاشت به توصیه های پزشک به خوبی گوش دهد تا بتواند نتیجه مورد نظر را بگیرد. در رابطه با رنگ نیز امکان رنگ کردن ابرو بعد از کاشت وجود دارد.

فقط باید مدتی بعد از کاشت صبر کنید تا موها وارد فاز طبیعی شوند. در این رابطه با زمان رنگ کردن ابروها می توانید با پزشک تان مشورت کنید. این زمان ممکن است در افراد مختلف با توجه به ویژگی ها و نوع کاشت هر فرد متفاوت باشد.

زمان مناسب برای رنگ کردن ابرو بعد از کاشت 

همان طور که قبلا گفتیم، افراد می توانند مدتی بعد از کاشت، ابروهایشان را رنگ کنند. اما این زمان در افراد مختلف متفاوت است و در این رابطه می توانند با پزشک شان مشورت نمایند. 

بعد از اینکه عمل کاشت ابرو انجام می شود، فولیکول ها مو که در قسمت ابرو پیوند زده شده اند، حساس تر می گردند. به همین دلیل است که باید تا مدتی از استفاده از ترکیبات شیمیایی مانند رنگ ها جلوگیری نمایید. 

به طور کلی، بین یک ماه تا یک ماه و نیم بعد از کاشت ابرو امکان رنگ کردن آن وجود دارد. در طی این مدت فولیکول های مو قوی می شوند و دیگر نسبت به ترکیبات شیمیایی از جمله رنگ ها از خودشان واکنش نشان نمی دهند. پس حداقل تا یک ماه بعد از کاشت ابرو از رنگ کردن آن اجتناب کنید. 

رنگ كردن ابرو بعد از هاشور

هاشور یکی از راهکارها برای پر پشت و مرتب نشان دادن ابروها به حساب می آید. هاشور در حقیقت یکی از روش های نیمه دائم برای پر نشان دادن ابرو به حساب می آید. این روش توانست ظرف مدت زمان نسبتا کوتاهی نظر بسیاری از خانم ها را به خود جلب کند. 

این روش مزیت های زیادی را به همراه دارد. برای مثال بعد از هاشور، ابروهای فرد به لحاظ ظاهری به طور طبیعی زیبا می شوند. فرد دیگر نیازی به استفاده از وسایل آرایشی برای پر کردن ابروها ندارد. قیمت این روش مناسب است و در صورت عدم رضایت امکان پاک کردن آن وجود دارد. 

اما برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا می تواند بعد از هاشور ابرو، آن را رنگ کرد. پاسخ این سوال بله است. شما می توانید دو هقته بعد از انجام هاشور ابروهای خود را رنگ کنید. 

معمولا در صورتی که شما از رنگ ابروهایتان رضایت نداشته باشید، می توانید آن را رنگ کنید. برای اینکار بهتر است که از افراد متخصص کمک بگیرید تا ابروهایتان تا جای ممکن حالت طبیعی خود را حفظ کنند. 

رنگ كردن ابرو بعد از ميكروبليدينگ

ميكروبليدينگ در حقیقت یک آرایش نیمه دائمی است که باعث می گردد شما ابروهای پر پشت و زیبایی داشته باشید. در این روش از سوزن های مخصوصی استفاده می شود و با کمک آن سوزن ها رنگ به لایه های زیرین پوست شما منتقل می گردد. 

این سوزن ها می توانند خطوطی بسیار نازک شبیه تار مو را در ناحیه ابرو شما ایجاد نمایند. این خطوط به قدری نازک و ظریف هستند که همه آن را با مو اشتباه می گیرند. 

معمولا بعد از انجام ميكروبليدينگ، پوست ابرو تا مدت دو هفته حالت التهابی دارد.  اما با گذشت زمان پیگمنت کمرنگ تر شده و رنگ طبیعی تری پیدا می کنند.   برای اثر بخشی هر چه بیشتر این روش، بعد از انجام ميكروبليدينگ به هیچ عنوان به ابروهایتان دست نزنید. بعد از انجام ميكروبليدينگ، ابروها پوسته پوسته می شوند.

تزریق چربی به پشت دست

این کاملا طبیعی است به آنها دست نزنید. از موچین، وکس یا بند استفاده نکنید.  بعد از ميكروبليدينگ از وازلین و محصولات ضد پیری استفاده نکنید. 

اما اگر به هر دلیلی رنگ ابروهایتان را دوست نداشته اید می توانید آن را عوض کنید و رنگ دلخواه خودتان را انتخاب نمایید. اما به طور کلی، اگر از رنگ های با کیفیت استفاده نمایید، این رنگ ها با گذشت زمان کمرنگ نمی شوند و کاملا طبیعی هستند. 

از این رو در صورتی که قصد دارید که از این روش استفاده کنید، حتما از رنگ های طبیعی با کیفیت بالا بهره بگیرید. رنگ هایی که سرب بالایی دارند ماندگاری بیشتری نیز دارند. اما در دراز مدت تاثیرات منفی روی ابروی شما خواهند داشت. 

اما در کل، اگر قصد دارید که ابروهایتان را بعد از ميكروبليدينگ رنگ کنید بهتر است که با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت کرده تا به نتیجه دلخواه تان برسید. 

آیا امکان رنگ کردن ابرو بعد از کاشت وجود دارد؟

بله. می توان بعد از کاشت ابرو آن را رنگ کرد.  اما این نکته را به خاطر داشته باشید که بعد از کاشت ابرو باید مراقب آن باشید. ابتدا باید صبر کنید تا زخم ها در نواحی ابروها بهبودی پیدا کنند و دچار التهاب یا عفونت نشوند. 

به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند که حداقل یک ماه بعد از عمل کاشت، آن را رنگ نکنید. زیرا رنگ ها ترکیبات شیمیایی دارند و می توانند به گرافت های کاشت شده آسیب بزنند. از این رو قبل از رنگ زدن این مسئله را با پزشک تان در میان بگذارید تا او به شما بگوید که از چه زمانی می توانید ابروهایتان را رنگ کنید. 

داشتن ابروهای طبیعی و پر پشت، آرزوی هر فردی است.  به همین دلیل یکی از سوالات رایج دیگر زیباجویان از ما این است که آیا می توان بعد از عمل بینی، کاشت ابرو انجام داد؟ جواب این عزیزان نیز بله است؛ البته با کمی تفاوت زمانی!

از این رو، اگر قصد دارید ابرو بکارید، حتما آن را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک الهام با سال ها تجربه، داشتن پزشکان مجرب و متخصص و برخورداری از به روزترین تجهیزات می تواند خدمات خوبی را در زمین کاشت ابرو به شما ارائه دهد. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد.

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


به طور طبیعی زمانی که پیوند ابرو صورت می گیرد، فولیکول های کاشته شده حساس می شوند. به همین دلیل نباید تا مدتی از مواد شیمیایی استفاده شود. از این رو باید برای رنگ کردن ابروها چهار هفته صبر شود. زیرا در این مدت فولیکول ها قوی شده و امکان عفونت به طور کامل از بین می رود. در برخی موارد پزشکان توصیه می کنند که برای رنگ کردن موها حداقل یک ماه و نیم صبر کنید. از این رو بهتر است که قبل از رنگ کردن ابروها درباره زمان مناسب انجام آن با پزشکتان مشورت کنید.

خیر. به هیچ عنوان قبل از پیوند مو ابرو آن را رنگ نکنید. استفاده از مواد شیمیایی تارهای مو را ضعیف می کند و تاثیر منفی روی آنها دارد. از این رو ممکن است که فرد دچار عوارضی شود. از طرفی رنگ کردن موها باعث می شود که باعث می شود که موهای سفید قابل تشخیص نباشند و این برای پیوند خوب نیست. زیرا پیوند باید کاملا طبیعی صورت بگیرد تا نتیجه حاصل از آن رضایت بخش باشد.

توصیه می شود 12 ماه پس از کاشت ابرو، منتظر باشید تا همه موها رشد کنند.

پیشنهاد می کنم از روز سوم بعد از عمل کاشت شستن ابروهای خود را شروع کند. اما شستشو باید بسیار ملایم و بدون خراش یا ساییدگی باشد. آنها باید هر روز ابروهای خود را فقط با شامپوی مورد نیاز شستشو دهند.

می توان از موهای بدن استفاده کرد اما استاندارد آن موی سر است .

پس از کاشت ابرو، فولیکول‌ها 3 تا 4 ماه پس از عمل موهای جدید رشد می‌کنند و بهترین نتایج در 6 تا 8 ماهگی مشاهده می‌شود.

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: رنگ کردن ابرو پس از کاشت ابرو دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone