همه چیز در مورد کاشت مو به روش sut

همه چیز در مورد کاشت مو به روش sut https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

همه چیز در مورد کاشت مو به روش sut

1604

همه ما می دانیم که وجود مو هایی سالم، پرپشت و خوش حالت  افراد را زیبا تر و جوان تر نشان می دهد. این روز ها دچار شدن به ریزش مو و طاسی تمام افراد را  می تواند نگران کند. 

علاوه بر عامل ژنتیک فرد عوامل دیگری نیز  هم چون برخورداری از رژیم های غذایی غیر مناسب، مبتلا بودن به فشار خون بالا، مبتلا بودن به بعضی از بیماری های زمینه ای، عدم تعادل هورمونی و نیز استفاده از بعضی دارو ها  در دچار شدن به طاسی و ریزش مو دخالت دارند. 

اما در حال حاضر با پیشرفت علم و با گسترش تکنولوژی، با کاشت مو می توان مشکلات طاسی و ریزش مو را بر طرف کرد و از ظاهری زیبا و اعتماد به نفس بالا برخوردار شد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از روش های کاشت مو آشنا کنیم  و همه چیز در مورد کاشت به روش sut   را مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا اطلاعات کاملی از این روش درمانی به دست آورید.

چگونگی کاشت مو به روش SUT

یک قابلیت بسیار خوب این روش درمانی برای کاشت مو این است که از ابزار های جدید و میکروموتور های اتوماتیک استفاده می شود و هولدر های دستی که در کاشت مو به روش FIT  به کار گرفته می شد را استفاده نمی کند. بنا بر این   این روش درمانی به  دلیل استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته عمل کرد بسیار سریع تری در پوشاندن طاسی سر با توجه به روش های قبلی دارد. هم چنین این روش درمانی  در کاشت های  خود از تراکم موی  بیش تری برخوردار است. 

در حال حاضر روش SUT  یکی از جدید ترین روش های کاشت مو محسوب می شود که در میان متقاضیان و پزشکان متخصص بسیار مورد توجه و معروف است. زیرا این روش اسکار های قابل مشاهده را برای فرد متقاضی ایجاد نمی کند، و  نسبت به روش های دیگر دارای دوره نقاهت و بهبودی بسیار کوتاه تری است. 

مهم ترین ویژگی که این روش کاشت مو  دارد، این است که احتمال بسیار کمی وجود دارد که جراح  به گرافت های مو آسیب برساند. زیرا فولیکول ها از طریق ابزار های پیشرفته از بانک موی فرد متقاضی خارج می شوند. 

اگر شما به عنوان فرد متقاضی کاشت مو، قبلا   سایر روش های کاشت را امتحان کرده اید اما از نتیجه ایده آل خود برخوردار نشده اید، به شما توصیه می کنیم که در صورت داشتن بانک موی کافی حتما از روش SUT  برای کاشت موی دوباره استفاده کنید، زیرا این روش برای شما گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. 

مزایای روش SUT

چون این روش کاشت مو  جدید و  کامل شده روش های دیگر است، معایب موجود در روش های دیگر در این روش رفع شده است.

  • در روش SUT  تجهیزات مورد استفاده به طور کامل اتوماتیک و پیشرفته است، و فولیکول های مو را  تحت نظارت پزشک جراح  استخراج، جمع آوری، نگه داری و در نهایت کاشت می کند. سرعت فرآیند کاشت توسط این دستگاه  با توجه به روش های دیگر بسیار بالا تر است. کاشت مو
  • هم چنین بروز خطا و یا وارد شدن آسیب به فولیکول ها با استفاده از  این روش کاشت، به حداقل می رسد. چون در این روش درمانی، پانچ های نوک تیز دستی مورد استفاده قرار نمی گیرد، فرد متقاضی هیچ گونه درد، خون ریزی و یا اسکاری را احساس نخواهد کرد. 
  • فرد متقاضی برای انجام کاشت مو به این روش به هیچ وجه بی هوش نمی شود، و تنها از بی حسی موضعی برای آن استفاده می گردد. 
  • روش SUT  دوره بهبودی یا ریکاوری بسیار کوتاهی دارد. سوراخ های کوچک موجود در بانک مو  تا مدت زمان 7 روز و در محل گیرنده نهایتا تا 14 روز بعد بهبود می یابد. 
  • پس از انجام جراحی کاشت، فرد بلافاصله از درد و ناراحتی برخوردار نمی شود و یا این که وجود آن ها بسیار کم است. 
  • فرد متقاضی به هیچ عنوان دچار زخم یا اسکار نخواهد شد.
  • پس از درمان به طور معمول افراد برای انجام دادن کار های روزانه خود هیچ گونه محدودیتی ندارند. 
  • در برخی موارد، برداشت مو از نواحی هم چون زیر ریش نیز در این روش کاشت امکان پذیر و مجاز است. 

معایب کاشت مو با استفاده از روش SUT

معایب این روش درمانی بسیار کم و به حداقل خود رسیده است. ولی با این وجود مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، احتمال دارد که برای بعضی از افراد اتفاق بیفتد که به طور معمول خفیف است و پس از گذشت مدت زمان چند روز یا چند هفته به کلی رفع می شوند. 

  • ایجاد تورم در محل پیشانی
  • احساس بی حسی در محل اهدا کننده که بعد از گذشت چند هفته به کلی از بین خواهد رفت. 
  • وجود رشد نا برابر و با تاخیر در مو هایی که  کاشته شده است.  کاشت مو

کاندیدای مناسب کاشت مو با استفاده از روش SUT

پاسخ این سوال را تنها پزشک متخصص کاشت مو می تواند بدهد. در کلینیک الهام، حاذق ترین مشاوران شرایط فرد متقاضی را کاملا مورد بررسی قرار می دهند و  با توجه به شرایط او تعیین می کنند که استفاده از کدام روش برای کاشت مو مناسب است.

افراد متقاضی کاشت مو درصورت داشتن شرایط زیر، می توانند از روش کاشت مو SUT  استفاده کنند:

  • متقاضیان مردی که دارای طاسی آندروزنیک در نواحی سر هستند.
  • اگر افراد بر اثر ضربه، شیمی درمانی و یا سوختگی مو های خود را از دست د اده اند، این روش کاشت مو برای آن ها موثر است. 
  • افرادی که دچار التهابات پوستی بوده اند و پس از بهبودی دارای طاسی موی سر شده اند.
  • افرادی که دچار هر نوع از کم پشتی و یا طاسی در سایر نواحی هم چون ابرو، مژه، سبیل، ریش، ناحیه های تناسلی و سینه هستند. 

با وجود این که کاشت مو با استفاده از روش SUT  یک عمل با کم ترین تهاجم محسوب می شود؛ ولی باز هم نوعی از جراحی ماینور است. بنابراین بروز بعضی از شرایط پاتولوژیک می تواند مشکلاتی را برای فرد متقاضی به وجود آورد. 

سن کاشت مو با استفاده از روش SUT

به طور کلی برای افراد دارای سن بالای 25 سال این روش درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا نمی توان الگو های ریزش مو را در افراد کم سن و جوان به طور صحیح پیش بینی کرد و این احتمال وجود دارد که بعد از کاشت مو، هم چنان با ریزش مو مواجه شوند. 

در حقیقت این گونه از افراد، کاندیدای مناسبی برای هیچ یک از روش های کاشت مو محسوب نمی شوند. البته نا گفته نماند، در بعضی اوقات نیز این اتفاق رخ می دهد که افراد سن بالا   بعد از انجام کاشت مو، دارای ریزش مو می شوند. به طور کلی باید بگوییم که  بهترین سن در تمامی افراد چه مرد و چه زن برای انجام کاشت مو، سنین بالا تر از 30 سال است.

توصیه های پیش از انجام کاشت مو

  • پیشنهاد می کنیم که اگر دخانیات مصرف می کنید، حداقل به مدت یک هفته قبل از آغاز کاشت مو، کشیدن سیگار و استفاده از الکل را فراموش کنید. 
  • حتما این توصیه را جدی بگیرید، در صورتی که از دارو استفاده می کنید، باید پزشک خود را از مصرف آن ها در جریان بگذارید تا وی در رابطه با نحوه استفاده از آن ها قبل از انجام کاشت مو توصیه های لازم را بدهد. 
  • به طور کلی از مصرف دارو های رقیق کننده خون هم چون آسپرین به مدت 10 روز پیش از انجام کاشت مو خودداری کنید. هم چنین در صورت استفاده از ترکیبات دارای ماینوکسیدیل، خوب است که به مدت 3 هفته پیش از فرا رسیدن روز کاشت مو  از مصرف آن ها پرهیز کنید. 

آزمایش های پیش از انجام کاشت مو

متقاضیان باید 7 الی 10 روز  پیش از   کاشت مو، چندین تست آزمایشگاهی ضروری  را انجام بدهند. 

  1. FBS (BS)
  2. CBC
  3. BUN
  4. CREATININ
  5. PT
  6. PTT
  7. HIV
  8. HbsAg
  9. HbsAb
  10. HCV

نکات مربوط به روز جراحی کاشت مو

  • صبح روزی که باید جراحی کاشت مو را انجام دهید، حتما حمام کنید، ولی به استفاده از شامپو های الکلی دار و نرم کننده  به هیچ وجه نپردازید. 
  • جلسات کاشت مو با توجه به تعداد مو های پیوندی احتمال دارد که بین 4 تا الی 8 ساعت به طول انجامد، بنابراین   حتما از صبحانه ای سبک و بدون داشتن کافئین استفاده کنید. 
  • دارو هایی که استفاده می کنید، را با توجه به دستور  مشاور کلینیک مصرف نمایید. 
  • دقت کنید که خوب است، مو های موجود در نواحی مد نظر را تا جایی که امکان دارد، کوتاه کنید. 

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به همه چیز در مورد کاشت به روش SUT بپردازیم تا شما عزیزان با اطلاعات و آگاهی خوبی این روش کاشت مو را انتخاب کنید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک الهام، با خیال راحت از این روش درمانی استفاده کنید و  نتایج بسیار عالی و دلخواه خود را از این کاشت به دست آورید؛ زیرا این کلینیک دارای پزشکان با تجربه و حاذق و کادر درمانی مجرب است، که کیفیت کار عالی را به همراه قیمت مناسب به بیماران خود هدیه می دهد. 


کاشت مو به روش sut https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


یکی از برترین و به روز ترین تکنیک های کاشت مو، روش SUT است. که در اروپا و آمریکا بسیار زیاد از این روش استفاده می گردد. این روش بر خلاف روش های رایج و قدیمی که از جراحی و عوارض برخوردار هستند، است.

بله، در تمامی متد های کاشت مو به صورت طبیعی، نتایج به دست آمده دائمی هستند؛ زیرا فولیکول های مو از ناحیه پشت سر خود فرد و یا سایر نواحی بدن که مناسب است، برداشته و در نواحی دارای طاسی، کاشت می شود. در این شرایط شما با هیچ گونه پس زدگی پیوند مواجه نخواهید شد و فولیکول های کاشته شده به صورت دائمی رشد خواهند کرد.

قیمت کاشت مو با استفاده از این روش درمانی، بین 4000 الی 10000 دلار متفاوت است؛ زیرا هزینه آن به عواملی هم چون تعداد گرافت مورد نیاز ، تعداد جلسات برای رسیدن به تراکم ایده آل، مدت زمان جلسات، دستمزد پزشک، تکنسین ها ، پرستاران و جراح ناظر بر کاشت مو، مواد مورد استفاده، دارو ها و امکانات و تجهیزات بستگی دارد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: همه چیز در مورد کاشت مو به روش sut دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone