میکرودرم ابریژن صورت

میکرودرم ابریژن صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

میکرودرم ابریژن صورت

1426

یکی از روش های زیباسازی و جوانسازی پوست صورت، میکرودرم ابریژن است. در این روش با کمک تکنیک های مختلف از پوست لایه برداری می کنند. وقتی که یک لایه از پوست در این روش برداشته می شود، اثرات پیری نیز به تبع آن رفع خواهد شد و پوست نمای زیباتری پیدا خواهد کرد. در حقیقت، با این لایه برداری تاثیرات پیری کم خواهد شد و پوست نمای زیباتری پیدا می کند. 

همه افراد با هر رنگ و پوستی می توانند از این روش استفاده نمایند. این روش یک روش امن محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم درباره میکرودرم ابریژن صورت، مراحل آن، تفاوت  میکرودرم با میکرودرم ابریژن و تاثیرات آن بر لک های صورت اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. در ادامه همراه کلینیک الهام باشید. 

میکرودرم ابریژن

یکی از روش های غیر تهاجمی برای جوانسازی صورت، میکرودرم ابریژن است. در این روش، لایه های سطحی از پوست با کمک تکنیک های گوناکون برداشته می شود، سپس لایه سطحی جدید، بسیار زیباتر و یکدست تر به نظر می رسد. طول جلسه درمانی حدود نیم ساعت است. از آنجایی که این روش دردناک نیست، نیازی به استفاده از داروهای بی حسی وجود ندارد.  

باید بدانید که بعد از اینکه میکرودرم ابریژن انجام را دادید ممکن است پوست تان کمی ورم کند یا احساسی شبیه آفتاب سوختگی داشته باشید. جای نگرانی نیست زیرا بعد از چند روز تمامی این حالت ها از بین می روند.

برای اینکه به نتیجه دلخواه تان برسید، باید بین 5 تا 16 جلسه درمانی از این روش استفاده کنید. مزوتراپی

جلسه درمانی با تشخیص پزشک می تواند به صورت هفتگی، دو هفته یک بار یا ماهانه انجام شوند. فاصله بین جلسه های درمانی بستگی به هدف اصلی درمان و نوع پوست فرد متقاضی دارد. توجه داشته باشید نتیجه حاصل از این روش دائمی نیست و اگر از نتیجه نهایی راضی هستید باید آن را تمدید نمایید. 

این روش ابتدا در سال 1996 توسط سازمان FDA تایید شد. از آن زمان به بعد، صدها تکنیک و ابزار گوناگون برای این روش ساخته و مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

دستی نوک الماسی

یکی از ابزارهای لایه برداری پوست صورت، دستی نوک الماسی است که در روش میکرودرم ابریژن مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این وسیله به گونه ای بوده است که سلول های مرده را با ملایمت از سطح پوست جدا می کند. به طور همزمان، بعد از اینکه سلول های مرده از پوست کنده شدند، به داخل دستی مکیده می شوند.

پاکسازی صورت

با فشار که روی دستی گذاشته می شود می توان عمق لایه برداری مشخص کرد و همچنین میزان ماندن مکنده بر روی پوست در عمق لایه برداری تاثیر گذار است. از این اپلیکاتور عمدتا برای نواحی حساس پوست مانند دور چشم ها استفاده می کنند. 

کریستال میکرودرم ابریژن

در این روش از یک دستی مخصوص استفاده می گردد که همزمان با مالش پوست، کریستال های بسیار ریز و ظریفی بر روی پوست می ریزد. همانند روش الماسی، این کریستال ها باعث می گردند که سلول های مرده از پوست جدا شوند و سپس ساکسن این سلول های جدا شده را جمع آوری می کند. کریستال های گوناگونی در این روش مورد استفاده قرار می گیرند که عمدتا از جنس سدیم بی کربنات یا آلمینیوم اکسید هستند. 

هیدرودرن ابریژن 

در این روش که نسبتا جدید است از کریستال استفاده نمی کنند. روش اصلی در این روش تکنیک افیوژن پوستی همزمان است. یعنی به طور همزمان سلول های مرده از پوست جدا شده و مواد مغذی به جای آنها به پوست داده می شود.  در این روش، پوست تحریک می شود که کلاژن سازی کند و میزان خونرسانی نیز افزایش پیدا می نماید. در این حال پوست با سرعت بسیار بیشتری بهبود میابد و تاثیرات جوانسازی به بالا ترین حد خود خواهد رسید. 

پاکسازی پوست

مزیت های استفاده از میکرودرم ابریژن

در حقیقت، هدف اصلی افرادی که از این روش استفاده می کنند این است که پوست جوان، نرم و یکدستی داشته باشند. از مهم ترین مزیت های استفاده از این روش می توان به رفع ناهماهنگی در بافت پوست، رفع ناهماهنگی در رنگ پوست، رفع لکه های تیره یا اثرات آکنه، رفع شل شدگی پوست،رفع چین و چروک سطحی، رفع شایعات قهوه ای رنگ و ملاسما اشاره کرد. 

مراحل میکرودرم صورت

به طور کلی، اگر می خواهید که میکرودرم را انجام دهید باید آن را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. در ابتدا پزشک پوست فرد را بررسی می کند و در صورت نیاز از داروی بی حسی برای ایجاد آرامش بیشتر در فرد متقاضی استفاده می نماید. در ابتدا پوست فرد کاملا پاک می شود تا هیچ گونه آلودگی در آن باقی نماند. 

سپس با مقداری کریستال بسیار کوچک روی پوست صورت فرد اسپری می گردد. با کمک این کریستال های کوچک، از پوست لایه برداری می گردد. این کار با ملایت انجام می شود به همین دلیل نیازی نیست که فرد بیهوش شود. این روش همچنین باعث می شود که پوست نرم تر شده و به تدریج روشنتر گردد. در کل این روش به جوانتر شدن پوست صورت کمک می کند. 

فرق میکرودرم با میکرودرم ابریژن

میکرودرم به طور کلی یک روش خاص برای لایه برداری از پوست است که می تواند سلول های مرده پوست را جدا کرده و چین و چروک های ریز را از بین ببرد.

میکرودرم در حقیقت یک روش رایج درمانی است که با کمک دستگاه های ویژه ای صورت می گیرد. این روش در مقایسه با سایر روش ها کم خطرتر است و فرد سریع بهبود پیدا می کند. در میکرودرم تنها لایه سطحی پوست جدا و حذف می شود، از این رو به بهترین شکل مشکلات سطحی پوست را حل می کند.

میکرودرم ابریژن در واقع نوعی صافی پوست با کمک جراحی است که در آن پزشک متخصص از یک ابزار ویژه ای به منظور لایه برداری عمقی استفاده می نماید. با میکرودرم ابریژن   بسیاری از چروک های پوست از بین می روند. بسیاری از افراد که دارای ناهنجاری های پوستی هستند از روش میکرودرم ابریژن برای حل مشکلات استفاده می کنند. مزوتراپی

افراد بعد از انجام میکرودرم ابریژن متوجه بهبود قابل توجهی در خودشان می شوند. این روش عمدتا برای افرادی که دارای پوست روشن هستند، کارآمدتر است. از این رو اگر رنگ پوست شما تیره است می توانید برای لایه برداری از روش های دیگری استفاده نمایید. 

انواع لک های صورت       

لک های صورت به چندین دسته تقسیم می گردند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. 

  • لک بارداری

بسیاری از خانم ها در زمان بارداری به دلیل برخی تغییرات هورمونی که برایشان پیش می آید دچار لک های قهوه ای رنگ در پوستشان می شوند. این لک ها در بدن و صورت ظاهر می شوند. 

  • لک های ناشی از تابش آفتاب 

به طور کلی، آفتاب پوست را تحریک می کند و باعث می شود که ملانین انتشار پیدا کند. زمانی که ملانین افزایش پیدا می کند، به تدریج لکه های قوه ای رنگی خودش را روی پوست به ویژه پوست پیشانی و گونه نشان می دهد.

  • کک و مک 

کک و مک در واقع یک سری نقاط قهوه ای رنگ  است که به صورت خیلی ریز روی بینی و گونه ها ظاهر می گردند. معمولا کک و مک ها در فصل گرما و تابستان خودشان را بیشتر از سایر فصل ها نشان می دهند.
 لک های ناشی از التهاب 

گاهی اوقات التهاب های پوستی همانند اگزما و حساسیت باعث می گردند که لکه های تیره رنگی در پوست به وجود بیایند. مانند جای جوش ها یا جای زخم.  

میکرودرم ابریژن برای لک صورت

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا می توان از میکرودرم ابریژن برای درمان لک های صورت استفاده کرد. باید بگوییم که بله. همه انسان ها در هر سن و سالی دوست دارند که پوست شفاف و صافی داشته باشند. اما طبیعتا وقتی که سن افزار بالا می رود، افراد دچار لک و مشکلاتی در پوست شان می گردند. لایه برداری یکی از روش هایی است که می توان از آن برای رفع لکه های صورت استفاده نمود. 

میکرودرم ابریژن یکی از روش های محبوب می باشد که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با کمک این روش می توان انواع لک های صورت محو یا کم رنگ تر کرد.  اگر قصد دارید که میکرودرم ابریژن انجام دهید، حتما آن را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص پوست انجام دهید. کلینیک الهام با برخورداری از پزشکان متخصص و کادری مجرب خدمات خوبی را در این زمینه به شما مراجعین محترم ارائه می دهد. 


https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
مزوتراپی https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


به طور کلی، میکرودرم ابریژن مانند بسیاری از روش های دیگر عوارضی را به همراه دارد. البته این عوارض موقت است و بعد از چندین روز به طور خود به خود برطرف خواهد شد. از مهم ترین عوارض این روش می توان به قرمز شدن، حالت آفتاب سوختگی، خشکی یا ساییده شدن خفیف پوست اشاره کرد.

بعد از استفاده از این روش می توانید از ماسک مناسب استفاده نمایید. زمانی که زیر نور آفتاب هستید از ضد آفتاب استفاده کنید. می توانید از کرم های تقویت کننده ای که دارای ویتامین های E، A ،C استفاده کنید زیرا اثرگذاری بالایی روی نتیجه نهایی کار شما خواهند داشت. تا یک روز بعد از انجام میکرودرم ابریژن بهتر است که آرایش نکنید.

افرادی که دارای ضایعات ناشناخته، زخم های عمیق، آکنه فعال یا بیماری هایی مانند ام اس هستند کاندیدای خوبی برای انجام میکرودرم ابریژن به حساب نمی آیند. همچنین افرادی که می خواهند از این روش استفاده کنند نباید از قرص های راکوتان استفاده کرده باشند. همچنین این روش برای خانم های باردار نیز موثر نیست. همچنین افرادی که دارای زخم ها یا چروک های عمیق صورت هستند باید روش دیگری را انتخاب کنند.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: میکرودرم ابریژن صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone