همه چیز درباره میکروبیلدینگ

همه چیز درباره میکروبیلدینگ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

همه چیز درباره میکروبیلدینگ

4475

به طور معمول تلاش بسیار برای کشیدن ابروی بدون نقص و کامل بی فایده است، و در برخی اوقات نتیجه نهایی با آن چیزی که افراد مد نظر دارند بسیار فرق دارد. هم چنین برای برخورداری از ابروی زیبا و عالی روزانه باید زمان بسیار زیادی را در نظر گرفت، تا با استفاده از مواد آرایشی گوناگون، ابروی مورد پسند خود را طراحی کرد. 

به جهت زمان بسیاری که این کار به خود می گیرد در اوقاتی که افراد عجله دارند، به طور حتم انجام آن امکان پذیر نیست. همان طور که می دانید، تمامی افراد دارای ابرو های پر پشت و جذاب نیستند و همواره سعی می کنند تا با استفاده از روش های گوناگون، به بهتر کردن ابرو های خود بپردازند. 

علاوه بر همه این ها، افرادی زیادی به جهت دچار بودن به مشکلات مختلف هم چون آلوپسی، احتمال دارد که قسمتی از ابروی های طبیعی خود را از دست بدهند. به جهت تمامی این علت ها، در حال حاضر استفاده از روش های آرایش نیمه دائمی ابرو ها بسیار زیاد شده است. یکی از  این روش ها، میکروبیلدینگ نام دارد. 

به طور کلی میکروبیلدینگ یک روش ایده آل برای برخورداری از ابرو هایی عالی و زیبا محسوب می شود. همان طور که گفتیم این روش جزو آرایش های نیمه دائمی ابرو است، به این معنا که با وجود برخورداری از قابلیت ریمو کردن، اما تا مدت زمان نسبتا طولانی یعنی تقریبا یک سال باقی خواهد ماند. 

اگر که تمایل دارید همه چیز درباره میکروبیلدینگ را بدانید، پس این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید تا با دریافت اطلاعات کاملی از آن، به راحتی برای انتخاب این روش تصمیم بگیرید.  می توانید مقاله تفاوت کاشت ابرو و میکروبیلدینگ را نیز مطالعه کنید.

میکروبیلدینگ 

در حقیقت ورژن پیشرفته تر از تاتو میکروبیلدینگ نام دارد. در این روش، مناطقی که در ابرو خالی است و   ابروی کمی دارد یا به کلی هیچ ابرویی وجود ندارد، با استفاده از رنگ های مخصوص به پر کردن آن نواحی پرداخته می شود. و شکل ظاهری ابرو بدون هیچ گونه نقصی و کامل می گردد. میکروبیلدینگ

در روش میکروبیلدینگ، پیگمنت ها را به صورت دستی وارد پوست می کنند. قلم های دستی میکروبیلدینگ مورد استفاده در این روش زیبایی از تیغ ها و سوزن های استریل برخوردار هستند. خراش های خیلی ریزی با استفاده از این تیغ ها و سوزن ها به آرامی و بدون فشار بسیار بر روی پوست متقاضی ایجاد می شود. شکل ظاهری خراش های ایجاد شده بر روی پوست دقیقا به تارهای ابرو شباهت دارد به طوری که نمی توان آن ها را از یک دیگر به  راحتی تشخیص داد. 

روش میکروبیلدینگ تنها توسط افرادی انجام می گیرد، که دارای مجوز های مورد نیاز و آموزش های مربوط به این کار هستند؛ زیرا این روش زیبایی از حساسیت و ظرافت و دقت فراوانی برخوردار است و   فردی که قصد انجام دادن این فرآیند را   برای دیگران دارد باید با مهارت و دقت فراوان به انجام آن بپردازد.

مدت زمان مورد نیاز برای میکروبیلدینگ

این روش در مقایسه با هنگامی که خانم ها به ایجاد ابرو های زیبا  برای مراسم و هر رویداد و جشنی می پردازند، از زمان بسیار کم تری برخوردار است.   انجام این روش زیبایی برای ابرو تنها دو جلسه بیش تر زمان نمی برد. هم چنین نسبت به اکستنشن ابرو  که مدت زمان بسیاری دارد و  از مراقبت های بیشتری برخوردار است، این روش یعنی میکروبیلدینگ مدت زمان و مراقبت های  بسیار کم تری نیاز دارد. 

به طور معمول این روش دو تنها دو  جلسه طول می کشد. که در جلسه اول مدت زمان  دو ساعت مورد نیاز است. در جلسه اول، به حالت دادن ابرو  ها پرداخته می شود. و با توجه به فرم ایده آل و مورد پسند فرد متقاضی، پیگمنت ها را وارد پوست می کنند. 

در جلسه دوم بیش تر به ترمیم ابرو ها می پردازند که این فرآیند نیز به طور تقریبی به یک الی 2 ساعت زمان نیاز دارد. 

به غیر از جلساتی که فرآیند میکروبیلدینگ اجرا می شود، ترمیم ابرو ها به طور حدودی تا ده روز یا حتی بیش تر و برای برخی اشخاص تا 30 روز ادامه دار است. در طی این مدت زمان، قرمزی موجود در ابرو ها به تدریج کاهش می یابد و پیگمنت های وارد شده در زیر پوست نیز تثبیت خواهند شد و از رنگ طبیعی تری برخوردار می شوند.  کاشت ابرو

مراحل روش میکروبیلدینگ

از نکات مهمی که باید پیش از انجام دادن این روش زیبایی به آن ها توجه کرد این است که، پیش از اجرای میکروبیلدینگ به رنگ کردن ابرو های خود به هیچ وجه نپردازید و هم چنین با استفاده از موچین تار های ابروی خود را بر ندارید. 

فردی که قصد انجام   فرآیند میکروبیلدینگ برای شما را دارد، باید حتما ویژگی هایی هم چون فرم اصلی ابرو ، اندازه باریکی و ضخامت و رنگ طبیعی ابرو و پوست شما را بداند تا با توجه به آن ها بتواند مناسب ترین و بهترین ابرو هایی  که با اجزای دیگر صورت شما تناسب دارد، را طراحی کند.

به همین جهت در هنگام مراجعه به متخصص میکروبیلدینگ باید از چهره ای بدون هیچ گونه آرایش و رنگ ابرو و صورتی به طور کامل طبیعی برخوردار شوید تا بتوانید بهترین نتایج را کسب کنید.

 بعد از رعایت این نکات مهم باید به یک جلسه مشاوره با متخصص و یا پزشکان کلینیکی که انتخاب کرده اید، بپردازید. شما در این جلسه مشاوره، توسط پزشک خود به طور کامل با فرآیند میکروبیلدینگ آشنا می شوید و متوجه چگونگی اجرای تمامی مراحل این روش خواهید شد. 

هم چنین در این جلسه می توانید تصمیم خود را درباره رنگ ابرو ها و فرم آن ها بگیرید. پس از تصمیم گیری شما در رابطه با تمامی بخش های ابرو، متخصص میکروبیلدینگ می تواند اجرای فرآیند را آغاز کند.  مشاوره

در مرحله اول فرآیند این روش، نواحی مد نظر بی حس خواهند شد. البته نا گفته نماند که روش میکروبیلدینگ یا هاشور ابرو خیلی درد ایجاد نمی کند و بیش تر نوعی احساس ناراحتی را در فرد متقاضی به وجود می آورد. با استفاده از کرم های بی حس کننده توسط متخصص، همان میزان درد و سوزش کم و احتمالی را نیز به هیچ عنوان متوجه نمی شوید. 

در طول انجام این روش،   یک تیغ مخصوص برای تزریق کردن پیگمنت در زیر پوست به کار برده می شود. با استفاده از این تیغ، خط های باریکی که به تار های مو شبیه هستند بر روی پوست ایجاد خواهند شد. و انجام این روش کم تر از 2 ساعت به اتمام خواهد رسید. 

این نکته را از یاد نبرید که این روش به صورت دائمی و همیشگی نیست، و نتایج به دست آمده از آن تا پایان عمر باقی نمی مانند و پس از مدت زمانی از بین خواهند رفت. پس اگر تمایل دارید که نتایج به دست آمده را تا آخر نگه دارید، دنبال کردن جلسات ترمیمی را به هیچ وجه فراموش نکنید و به طور تقریبی باید هر ساله به تکرار آن بپردازید. 

کاشت ابرو

افراد نامناسب برای انجام میکروبیلدینگ 

  • افرادی که بیماری های قلبی دارند  و دارو های مربوط به این بیماری ها را استفاده می کنند، خوب است که روش میکروبیلدینگ را انجام ندهند. 
  • افرادی که دارای بیماری ها و مشکلات پوستی هستند، و باید مراقبت های ویژه پوستی را رعایت کنند، خوب است که از انجام این روش خودداری نمایند. 
  • افرادی که از بوتاکس استفاده کرده اند، باید پیش از انجام دادن میکروبیلدینگ با پزشک متخصص خود به مشورت کردن بپردازند و  پس از گذشت حداقل دو ماه پس از بوتاکس، از این روش یعنی میکروبیلدینگ استفاده کنند.
  • کسانی که دچار حساسیت لیدوکائین یا اپی نفرین هستند، نباید به انجام میکروبیلدینگ بپردازند. 
  • افرادی که از بیماری های خیلی جدی و شدید برخوردار هستند، اول باید از پزشک خود در این رابطه مشورت بگیرند تا او اجازه انجام این کار را به آن ها بدهد. 
  • خانم هایی که باردار هستند و یا فرزند خود را شیر می دهند، خوب است که در ابتدا با پزشک خود مشورت کنند و سپس  تصمیم به اجرای این روش بگیرند. 
  • کسانی که از گوشت اضافه برخوردار می شوند یا دارای خال گوشتی و خال مادر زادی هستند، نمی توانند از روش میکروبیلدینگ استفاده کنند؛ زیرا این احتمال وجود دارد که  نتیجه ایده آل و خوبی را کسب نکنند. 
  • افرادی که به تازگی از عمل پیوند عضو استفاده کرده اند، به هیچ وجه نباید این روش را انجام دهند. 

کاشت ابرو

نکات و مراقبت های پس از انجام میکروبیلدینگ 

  1. برای این که ابرو های شما سریع تر ترمیم شوند، بالم ها و پماد های آنتی باکتریال را مورد استفاده قرار دهید. 
  2. اگر به ابرو های شما رطوبت رسید و مرطوب شدند، آن رطوبت را به آرامی و با استفاده از گوش پاک کن خشک نمایید. 
  3. تا مدت زمان 5 الی 7 روز پس از انجام این روش، بالم ها و پماد های ترمیم کننده را به صورت لایه نازکی بر روی ابرو های خود قرار دهید و  روزانه در دو نوبت صبح و شب  به تکرار این کار بپردازید. 
  4. به کندن زخم ها و خراش ها نپردازید، زیرا آن ها به تدریج محو خواهند شد.
  5. برای مدت زمانی ورزش کردن را کنار بگذارید. 
  6. بر روی صورت خود به خواب نروید.
  7. به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار نگیرید. 
  8. تا مدت زمان دو هفته از مصرف مواد آرایشی بر  روی ابرو های خود پرهیز کنید. 

نتیجه گیری

با دقت کردن به مطالبی که بیان کردیم، می توان نتیجه گرفت که انجام روش میکروبیلیدینگ ، به مهارت و تخصص عالی نیازمند است و  باید از   متخصص پوست برای انجام آن کمک گرفت؛ زیرا در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که نتایج دلخواه کسب نشوند. به همین دلیل شما می توانید با مراجعه کردن به کلینیک الهام با خیال راحت میکروبیلدینگ را انجام دهید، و از نتیجه بسیار خوب و ایده آلی بهره مند شوید. 

https://clinicelham.com/license کاشت ابرو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بله این دو با یکدیگر فرق دارند، در حقیقت میکروبیلدینگ نوعی تاتو محسوب می شود که انجام آن به صورت دستی است.

پاسخ قطعی به این سوال نمی توان داد؛ چون جواب قطعی آن برای هر کس فرق دارد. سوالی که همیشه در رابطه با این روش پرسیده می شود، در مورد عوارض ناشی از آن است. در حقیقت همه روش های آرایشی از عوارض خاص خود برخوردار هستند، پس نمی توان روش آرایشی را در جهان نام برد که بدون هیچ گونه آسیبی است. ولی این که آسیب ها تا چه اندازه هستند، به عوامل بسیاری هم چون انتخاب مرکز زیبایی برای انجام روش، مواد مورد استفاده، مهارت پزشک متخصص و غیره بستگی دارد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: همه چیز درباره میکروبیلدینگ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone