مزایا و معایب میکروبلیدینگ

مزایا و معایب میکروبلیدینگ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

مزایا و معایب میکروبلیدینگ

1647

بسیاری از افرادی که به کارهای آرایشی علاقه مند ستند یا در زمینه کارهای آرایشگاهی فعالیت دارند با میکروبلیدینگ آشنا هستند. اما اگر شما درباره این روش چیزی نمی دانید نگران نباشید ما قصد داریم در این مطلب درباره میکروبلیدینگ، مزایا و معایب آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. 

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یکی از تکنیکی هایی است که این روزها در آرایشگاه ها به فور استفاده می شود. برای انجام این عمل نیز به ابزار و تجهیزات مخصوصی نیاز است. در حقیقت، میکروبلیدینگ یک تکنیک آرایشی نیمه دائم محسوب می شود. 

ارایشگرها از ابزارای مخصوصی استفاده می کنند و با کمک آنها روی ابرو خط و خطوطی را مانند مو ایجاد می نمایند. همچنین در این روش از رنگ مخصوصی برای زیر سازی استفاده می شود و سپس خط و خطوطی به شکل مو روی آن لایه قرار می گیرند و با اینکار ابرو ها طبیعی تر و در این حال پرتر به نظر می رسند. 

این روش از آنجایی که شکل بسیار طبیعی به ابروها می داد خیلی بیشتر از روش هایی مانند تتو مورد استقبال قرار گرفت. از این رو برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند و یا به هر دلیلی ابروهایشان را از دست داده اند، روش میکروبلیدینگ می تواند روش خوبی باشد و زیبایی را به صورت آنها برگرداند. در ادامه این مقاله به مزایا و معایب میکروبلیدینگ می پردازیم. همراه ما باشید. 

مزایای میکروبلیدینگ 

همان طور که گفته شد   میکروبلیدینگ یک تکنیک آرایشی نیمه دائم است که اگر با دقت و ظرافت صورت بگیرد باعث می شود که شما ابروهای زیبایی داشته باشید. این روش مزیت هایی زیادی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • عدم دائمی بودن

یکی از مهم ترین مزیت های روش میکروبلیدینگ این است که یک روش دائمی محسوب نمی شود. این بدان معنا است که اگر بخواهید شکل ابروهای خود را تغییر دهید این امکان برایتان فراهم است. از طرفی، مدت زمان ماندگاری این روش خوب است و برای افرادی که به دنبال این هستند که ابروهای زیبایی داشته باشند روش میکروبلیدینگ می تواند برای رفع نیازهای آنها گزینه خوبی باشد. اگر مشغله کاری دارید یا حوصله ندارید که دائما برای اصلاح ابروهایتان به ارایشگاه بروید، این روش برایتان خیلی مناسب است و می توانید برای آن هزینه کنید. 

  • ظاهر زیبای ابروها

تقریبا همه خانم به زیبایی ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند و از همان صبح که از خواب بیدار می شوند جلوی آینه می روند تا به ظاهرشان برسند. اما خانم های شاغل معمولا فرصت کمتری برای این امر دارند. از این رو استفاده از روش میکروبلیدینگ برای این خانم ها گزینه خوبی است چرا که همواره ابروهای مرتبی دارند و نیازی نیست که دائما به آرایشگاه بروند. 

  • طبیعی بودن

از دیگر مزیت های روش میکروبلیدینگ این است که بسیار طبیعی به نظر می رسد. بسیاری از روش هایی که در گذشته برای پر کردن ابروها استفاده می شدند مانند تتو ظاهری غیر طبیعی داشتند. در این روش با کمک ابزارهای مخصوصی خطوط بسیار ریزی مانند ابرو ایجاد می گردد و این باعث طبیعی تر شدن ابروها می شود. البته هر قدری که این کار با مهارت بیشتری انجم شود طبیعی تر خواهد بود. 

  • عدم نیاز به آرایش

برای بسیاری از خانم هایی که حوصله آرایش ندارند یا خیلی در آن خوب نیستند، روش میکروبلیدینگ می تواند یک روش بسیار خوب محسوب شود. با کمک این روش  این افراد یک ارایش نیمه دائمی خواهند داشت و دیگر نیازی به ارایش ندارند. 

معایب میکروبلیدینگ

به طور کلی، هر روش آرایشی مزایا و معایب خاص خود را دارد. در ادامه این مقاله درباره معایب روش میکروبلیدینگ اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. 

  • محدودیت هایی در اجرا

این روش برای خیلی از افراد مناسب نیست. از این رو محدودیت هایی در رابطه با اجرا این روش وجود دارد. برای مثال افرادی که مستعد کلوئیدند، شیمی درمانی می کنند، پوست خیلی چرب دارند، تتوی دائمی دارند یا به موادی مانند الکل ها حساسیت دارند گزینه مناسبی برای استفاده از روش  میکروبلیدینگ نیستند.  از این رو بیشتر وقت بسیاری از افرادی که این مشکلات را دارند از این روش نتیجه ای نمی گیرند. 

  • دوره ترمیم دراز مدت

در فرآیند میکروبلیدینگ به واسطه استفاده از ابزارهای مخصوص تراش های زیادی روی پوست ایجاد می گردد. از این رو منجر به ایجاد زخم و التهاب پوستی می شود. ممکن است زمان طولانی طول بکشد تا این التهاب ها از بین بروند یا پوست جدید جایگزین گردد.  از این رو معمولا دور بهبودی بیش از یک هفته زمان می برد.

  • عفونت

از دیگر معایب روش میکروبلیدینگ، عفونت است که خیلی رایج نیست. اگر در انجام این روش، از ابزارهای تمیز و استریل استفاده نگردد، مشکلات بسیار زیادی برای پوست ایجاد می گردد.  از این رو بهتر است اگر قصد استفاده از این روش دارید در کلینیک های مجاز و زیر نظر متخصصان انجام شود. 

  • دشواری در پاک کردن

در صورتی که بعد از انجام میکروبلیدینگ از مدل هاشور ابرو خود خوشتان نیاید و پشیمان شوید. باید هزینه زیادی را بابت پاک کردن آن پرداخت کنید و اصولا کار خیلی راحتی نیست. از این رو بهتر است در انتخاب کلینیک و متخصص میکروبلیدینگ حرفه ای عمل کنیم و از آنجایی که کار حساس است بهتر است که یک متخصص آن را انجام دهد. 

  • حساسیت

برخی از افراد نسبت به موادی که در روش میکروبلیدینگ به کار می رود حساسیت دارند. ممکن است این حالت های آلرژیک ادامه یابد و در این صورت مجدد باید به متخصص مراجعه نمایید. و اگر سابقه آلرژی دارید بهتر است از این روش استفاده نکنید.

تزریق چربی به پشت دست

کاشت ابرو یا میکروبلندینگ 

ابروهای پرپشت به ظاهر زیبایی می بخشد و ظاهری جوان و درخشان به چهره می دهد. اما به دلیل گذشت زمان و از بین رفتن موهای زائد، جای زخم، استرس و غیره، ابرو ها شروع به ریزش میکنند و کم پشت می شوند.

در Injercare ، از طریق کاشت ابرو با استفاده از تکنیک FUE ، ما راه‌حلی عالی برای بازیابی تراکم  مو به شما پیشنهاد می کنیم که برای همیشه خواهد بود و آن هم با نتایج طبیعی که به حفظ سلامت و جوانی صورت شما کمک می‌کند. 

اما در مقابل   میدانیم که روش میکروبلیدینگ نه تنها دائمی نیست، بلکه معایب بسیاری را به همراه دارد و هرگز نمی توان روش میکروبلیدینگ را نسبت به کاشت ابرو برتر دانست.

کاشت ابرو چندین مزیت دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • پس از کاشت ابرو، فقط   اسکارهای بسیار کوچکی خواهید داشت که به سختی توسط دیگران قابل مشاهده است.
  • هیچ  بافت زخم بزرگ و قابل مشاهده ای تشکیل نمی شود.
  • خطر عفونت پس از درمان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد    .
  • این یک فرآیند سریع است که   نیازی به استراحت پس از عمل ندارد . 
  • این یک  راه حل دائمی  برای کمبود مو در ابرو است.
  • میزان  موفقیت  روش FUE فوق العاده است و خود گویای آن است.

همین دائمی بودن این روش نسبت به میکرو بلیدینگ خود مهم ترین عاملی است که نسبت به روش دوم برتری دارد و طبیعتا با این مزایای خاص زیباجویان جذب روش کاشت ابرو می شوند. 

مراقبت های قبل از میکروبلیدینگ

برای استفاده از هر روش درمانی، باید  مراقبت هایی قبل و بعد از آن انجام شود تا اثربخشی روش دو چندان گردد. در این بخش درباره مراقبت های قبل از میکروبلیدینگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. 

اگر پوستتان تبخال زده، بهتر از دو روز قبل از انجام میکروبلیدینگ،  از داروهای آنتی ویروس استفاده نمایید. برای اینکه ناحیه تحت درمان زیاد تحریک نشود، بهتر است که از دو روز قبل آن منطقه را شیو نکنید. 

هفت روز قبل از انجام میکروبلیدینگ، از کرم های موبر و وکس استفاده نکنید. سه روز قبل از انجام این عمل استفاده از داروهای مسکن را قطع نمایید. چرا که اکثرا این داروها روی جوانسازی پوست تاثیرات منفی دارند. 

در صورت استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، مصرف آنها را هفت روز قبل از میکروبلیدینگ به طور کامل قطع نمایید. مصرف این داروها باعث می گردد که کبودی و زخم به مدت بیشتری روی پوست باقی بماند. 

حتما قبل از انجام میکروبلیدینگ، با استفاده از شوینده مناسب پوست خود را بشویید. چرا که پوست صورتان باید کامل تمیز و بدون هیچ گونه آرایشی باشد. 

در صورتی که پوست تان تتو دارد یا از داروی خاصی استفاده می کنید، قبل از میکروبلیدینگ مسئله را به پزشک تان اطلاع دهید. 

سی تا چهل و پنج دقیقه قبل از میکرونیدلینگ با لیدوکائین منطقه مورد نظر را بی حس کنید تا درد اذیت تان نکند. نکته آخر اینکه حتما میکروبلیدینگ را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. 

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

گفتنی است که انجام کاشت ابرو اینکه در کجا و کدام کلینیک صورت گیرد تا نتیجه موثر و دلخواه شما را داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. انتخاب یک کلینیک عالی  مانند کلینیک الهام در تهران می تواند تمام نیازهای شما از کاشت ابرو را برآورده کند. چون این کلینیک مجهز به آخرین تکنیک های روش کاشت ابرو توسط متخصصین خبره است. همه این مزایا را در این کلینیک خواهید یافت، تنها کافیست یکبار امتحان کنید.


مزایا و معایب میکروبلیدینگ https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بله. اگر چه میکروبلیدینگ نوعی تتو محسوب می شود اما از نظر ظاهری کاملا با تتو فرق دارد. در روش میکروبلیدینگ از ابزارها و تجهیزات مخصوصی استفاده می شود تا موها را به طور طبیعی نشان دهند. این روش به صورت نیمه دائمی و فرد می تواند بعد از مدتی آن را عوض کند. اما تتو یک رنگ با بافت یکدست است که حالت مصنوعی دارد و عمدتا دائومی هستند.

خیر. البته باید به تفاوت های فردی بین افراد اشاره کرد. ممکن است که روش میکروبلیدینگ روی برخی از افراد بسیار کارآمد باشد اما روی برخی دیگر خیلی جواب ندهد. هر روش آرایشی معایب و مزیت های خاص خود را دارد.یچ روشی وجود ندارد که به طور صد در صدی بی عارضه باشد. اما شما می توانید این کار را در کلینیک های مناسب و زیر نظر افراد متخصص انجام دهید تا عوارض ناشی از آن را به حداقل برسانید.

برای خیلی ها این سوال پیش می آید که روش میکروبلیدینگ چقدر دوام می آورد. به طور کلی، این روش روی ادمهای مختلف نتایج جداگانه ای داشته است. عوامل مختلفی در تعیین این نتایج نقش دارند. مثلا اینکه چگونه فرد از بروهایش مراقبت می کند و همچنین جنس پوست چگونه است و یا از چه موادی برای میکروبلیدینگ استفاده شده است. اما به طور کلی دوام متوسط این روش بین 8 تا 10 است.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: مزایا و معایب میکروبلیدینگ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone