قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

قیمت کاشت ابرو

1789

افراد زیادی هستند که ابروهای کم‌ پشت و کم حجمی دارند یا اینکه دچار ریزش مو می شوند و از این مشکل خسته شده اند. این افراد می توانند برای جبران معضل پیش آمده به کلینیک های معتبر کاشت ابرو از جمله کلینیک الهام بروند و با کاشت ابروهای طبیعی، چهره خود را زیباتر کنند. 

از مؤثرترین عوامل ریزش ابرو می توان به مواردی همچون سرطان، استرس، تغذیه نامناسب، شیمی درمانی و همچنین مادرزادی اشاره کرد. برای پی بردن به اینکه کاشت ابرو چقدر هزینه دارد در ادامه با ما همراه باشید.

کاشت ابرو طبیعی قیمت

کاشت ابرو متأثر از عوامل مختلفی است که این چند عاملی که باعث تعیین هزینه کاشت ابرو می شود عبارت است از:

  • تجربه و مهارت پزشک متخصص

متخصصانی که داراي مهارت و تجربه زیادی هستند می توانند به راحتی و بدون مشکل زاویه کاشت ابرو را بر روی چهره مشخص کنند و نتیجه فوق العاده ای به دست آورند. این پزشکان با توجه به کاری که انجام‌ می دهند و تجربه ا که دارند میزان درامد آن ها متغیر است؛ زیرا برای به دست آوردن همچنین نتیجه ای و مهارتی هزینه زیادی را مصرف کرده اند.

  • انتخاب کلینیک معتبر

هزینه کاشت ابرو در همه کلینیک ها به طور یکنواخت انجام نمی شود بلکه هر کلینیک با توجه به امکانات‌ و پزشکان آنجا، هزینه های متفاوت را از افراد می گیرند.

  • نوع تجهیزات آن ها

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت کاشت ابرو، استفاده از دستگاه های پیشرفته و استاندارد است که در نتیجه نهایی کار تأثیر به سزایی را دارد. کلینیک هایی که از پیشرفته ترین و پر کاربردترین دستگاه استفاده می کنند، هزینه بیشتری را از افراد بیمار دریافت می کنند.

  • روش به کار گرفته شده در کاشت ابرو

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در کاشت ابرو، روش های برداشت فولیکول و پیوند زدن آن ها در نواحی مورد نیاز است‌. برای این پیوند از روش های متعددی همچون روش sut, fut, fit, micro fit استفاده می شود. روش fut که از قدیم ها به کار گرفته شده است روشی بسیار پر تهاجم محسوب می شود از قیمت پایین تری برخورد است؛ 

اما روش های sut, micro fit که کاشت با آن روش ها از انواع مختلف دستگاه های پیشرفته استفاده می شود و همچنین دارای عوارض کمتری نیز هستند، از هزینه های بالاتری برخوردار هستند.

  • تراکم مورد نظر پزشک و تعداد گرافت ها

متناسب با نیاز ترمیم و کاشت ابروها و اینکه بخواهیم چه مدلی بر روی آن ها در بیاوریم، هزینه این کاشت متفاوت است. به طور کلی چیزی حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ گرافت برای کاشت ابرو با ابن روش نیاز است، اما اگر فرد دیگری ابروهای بسیار پر پشت و پر حجم را دوست داشته باشد در این هنگام تعداد گرافت های برداشته شده افزایش می یابد.

قیمت کاشت ابرو

  • مدل ابروهای افراد

یکی دیگر از عوامل کاشت ابرو، مدل ابروهای افراد است که هرچه ابروهای افراد پرپشت و دنباله طولانی تر داشته باشد، بنابراین نیاز به گرافت های بیشتری است. به همین دلیل است که فرایند کاشت در این نوع ابروها بیشتر زمان می برد و هزینه بیشتری را در بر می گیرد.

قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران

یکی از بهترین و معروف ترین کلینیک های تهران، کلینیک الهام است که در آنجا می توانید از متخصصان نخبه و با تجربه استفاده کافی را داشته باشید. قیمت کاشت ابرو در این کلینیک بسیار مناسب است و با توجه به شرایط های متخلف این هزینه تغییر می کند.

مزیت های کاشت ابرو در کنار قیمت آن

کاشت ابرو تنها راه حل دائمی برای ریزش مو یا پوشاندن کم پشتی ابروها است که سایر روش های پر پشت کردن ابرو مانند تاتو، مدادهای آرایشی و ... دائمی نیستند و طی گذشت زمانی از بین خواهد رفت. به همین دلیل می توان به ارزش و مزیت کاشت طبیعی ابرو پی برد.

هزینه کاشت ابرو برای مردان

کاشت ابرو تنها برای خانم ها نیست بلکه آقایانی نیز وجود دارند که دچار ریزش ابرو شده اند و یا به طور مادرزاد از ابروهای بسیار کم پشتی برخوردار هستند. این دسته از آقایان برای جبران این مشکل به کاشت ابرو طبیعی در کلینیک های معتبر از جمله کلینیک الهام مراجعه می کنند. 

کاشت ابرو در آقایان نیز مانند کاشت ابرو در بانوان با استفاده از روش های زیادی امکان پذیر است که هزینه این کاشت برای آقایان متأثر از عوامل زیادی همچون کلینیک های معتبر، استفاده از دستگاه ها و ابزارهای پیشرفته و ... است. البته به نکات و اقدامات پس از کاشت نیز باید دقت داشت.

تزریق چربی به پشت دست

مدل ابرو

یکی از عوامل عمده که بر روی هزینه کاشت ابرو تاثیر می گذارد، مدل کاشت ابرو است. ابروهایی که پهن‌تر انتخاب می شوند یا دنباله بلندتری دارند؛ قطعا برای فرایند کاشت، نیازمند به گرافت‌های بیشتری خواهند بود. به همین علت پروسه برداشت در آن‌ها مدت زمان بیشتری طول می‌کشد در نتیجه هزینه بالاتری برای فرد رقم خواهد خورد. 

از طرفی دیگر اگر قسمت عظیمی از گرافت‌ها در انتهای ابرو یا تاج کاشته شوند؛ هزینه انجام این کار باز هم برای فرد گران تر تمام می شود. زیرا این نواحی به خاطر زاویه متفاوتی که دارند؛ زمان و دقت بیشتری برای اجرای کاشت می طلبند.

بسته به اینکه تجربه و مهارت متخصص مربوطه در کاشت ابرو چقدر باشد؛ دستمزد او متغییر اعلام می شود. از سوی دیگر اگر همه بخش های ابروی فرد درگیر ریزش باشد؛ گروه پزشکی زحمت بیشتری متحمل خواهد داشت. پس ناگزیر هزینه سنگین تری را از فرد دریافت می‌کند.

کلینیک کاشت ابرو

کلینیک‌های مختلف با توجه به تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته ای که برای کاشت ابرو استفاده می‌کنند؛ نرخ ‌های متفاوتی  را برای انجام این عمل معین خواهند کرد. امری مسلم است که کاشت ابرو در کلینیک‌هایی با ابزارهای مدرن ، گران‌تر است. 

همچنین در مواردی امکان دارد یک کلینیک طرح‌های ویژه تخفیفی را برای مشتریان خود در نظر بگیرد یا برای اقتصادی تمام شدن این متد، پکیج‌هایی را برای رفاه بیشتر متقاضیان خود برنامه ریزی کنند. 

تفاوت کاشت موی ابرو با موی سر

 به طور کلی موهای سر به صورت توده ای رشد می‌کنند و در ساختار آنها فالکون وجود دارد. اما اگر نگاهی به موهای ابرو داشته باشیم، متوجه خواهید شد، که مراحل رویش موی ابرو بسیار متفاوت ‌تر از موی سر است. 

مو های ابرو از چرخه رشدی متفاوت تری نسبت به موی سر برخوردار هستند و زمانی که به پزشک متخصص مراجعه می‌کنید وی بر اساس یک سری از دستورالعمل ها به صورت تک تار فولیکول های موجود را جدا میکند و آن ها را برای کاشت ابروی شما در نظر می‌گیرد. 

البته باید توجه داشته باشید اگر فولیکول جدا شده از موی سر به درستی انتخاب نشود، رویش در ناحیه ابرو با سرعت بالایی انجام می شود و در نتیجه تاثیر منفی بر زیبایی چهره شما خواهد داشت. چرا که موهای سر دائماً در حال رشد هستند اما ابروها این گونه نیستند.

پس مراحل رویش موی سر با ابرو کاملاً متفاوت است و برخی از افراد که تخصص کافی در این زمینه را ندارند، به این نکته توجهی ندارند و در نتیجه فرایند انجام کار طولانی تر و هزینه‌های زیادی برای شما در پی خواهد داشت. 

طراحی موی ابرو

اگر قصد دارید ابروهای خود را بکارید، بهتر است به کلینیک مراجعه کرده، تا به صورت تخصصی طرح‌های ویژه متناسب با چهره شما پیشنهاد دهند و سپس شما یکی از این طرح‌ها را انتخاب خواهید کرد. 

اگر قبل از کاشت ابرو، طرح به درستی انتخاب شود، پزشک متخصص می‌داند که فولیکول ها را دقیقاً باید در چه مکانی قرار دهد و همین عامل باعث پیشرفت چشمگیری در بهبود رویش ابروها خواهد شد.

 اگرچه بسیاری از افراد طراحی ابروها را کار ساده در نظر می گیرند، اما باید یکسری از مهارت های پزشکی در طراحی صورت بگیرد، تا زیبایی به صورت شما القا شود. 

به عنوان مثال  نقطه شروع کاشت ابرو باید مشخص شود و در صورتی که ابرو ها به هم نزدیک شوند، تاثیر منفی بر زیبایی خواهد داشت.  

خم ابرو از دیگر مواردی است که در هنگام طراحی مشخص خواهد شد، اگر میزان خمیدگی ابرو، اندکی بالا تر یا پایین تر باشد، چهره شما حالت غیر طبیعی پیدا می کند ممکن است دیگران شما را همواره خشمگین یا متعجب مشاهده کنند.

نتیجه گیری

 کاشت ابرو برای افراد زیادی مناسب است چراکه از رشد ابروهای آن ها بسیار کم و حتی به دلایل مختلف ریزش ابرو نیز دارند و از کم پشتی ابرو برخوردار هستند. ابروهای افراد به دلیل سرطان های مختلف، سیمی درمانی، استرس‌ ریزش پیدا مي کند و حتی برخی افراد به طور مادرزاد از ابروهای کم‌پشتی برخوردار هستند. 

ابروهای پرپشت باعث زیبایی خانم ها و همچنین آقایان می شود. 

هزینه کاشت ابرو بنا به دلایل زیادی متفاوت است که از جمله این دلایل تجربه و مهارت پزشک متخصص، انتخاب کلینیک های معتبر، نوع تجهیزات و ابزار و دستگاه های کلینیک ها، انواع روش های به کار گرفته شده در این کاشت، مدل و زاویه ابرو و تعداد گرافت های مورد نظر پزشک است.


کاشت ابرو طبیعی در تهرانhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


حوادث بسیار زیادی نظیر شیمی درمانی، سرطان های خطرناک، استرس و ... باعث ریزش ابروها می شود. همچنین اصلاح بیش از حد ابروها باعث ریزش آن ها می شود و ناگفته نماند که بالا رفتن سن نیز تأثیر به سزایی در کم پشتی ابروهای افراد دارد.

موهای لازم از قسمت های ضخیم و پر پشت در برخی نواحی بدن جدا می شود و به همین دلیل دیگر نیازی به جراحی نواری نیست. در کاشت ابرو از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود به طوری که از فرق سر این فولیکول ها را جدا می کنند و سپس بعد از قرار دادن در زیر میکروسکوپ آن ها را در محل مورد نظر پیوند می دهند.

در هنگام شست و شوی صورت به ابرو های کاشته شده به هیچ عنوان دست نزنید -سر خود را به سمت پایین خم نکنید -در هنگام دراز کشیدن و خوابیدن سر خود را با استفاده از بالشت بالاتر از بدن خود قرار دهید -فعالیت های ورزشی را تا چند مدت به طور کامل کنار بگذارید -رو به روی نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید -از داروها و پمادهای تجویز شده توسط دکتر استفاده کنید

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: قیمت کاشت ابرو دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone