چطور ابروهای پرپشت داشته باشیم

چطور ابروهای پرپشت داشته باشیم https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

چطور ابروهای پرپشت داشته باشیم

960

ابروها نقش بسزایی در زیبایی چهره ایفا می کنند. به همین دلیل داشتن ابروهای پرپشت و یکدست برای بسیاری از افراد مسئله مهمی است. خیلی از افراد ممکن است بنا به دلایل مختلفی از جمله مشکلات ژنتیکی، بیماری ها، استفاده از برخی دارو و مواردی از این قبیل ابروها کم پشت یا نامرتبی داشته باشند.

روش های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد که برخی از آنها موقتی و برخی دیگر مانند کاشت ابرو یک روش دائم به حساب می آید. در این روش موی خود فرد را از منطقه بانک مو برداشت کرده و بعد از اعمال یک سری از تغییرات آن را به ابروها پیوند میزنند. 

مهارت و توانایی پزشک در پیوند ابرو بسیار حائز اهمیت است و باعث می گردد که ابروهای پر پشت و طبیعی داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم درباره اینکه چطور می توان ابروهای پرپشت داشت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. تا انتهای مقاله با کلینیک الهام همراه ما باشید. کاشت ابروی طبیعی

دلایل ریزش ابرو 

در ابتدا باید بررسی کنیم که چه عواملی باعث می شود که ابروهایمان دچار ریزش شود. عوامل مختلفی باعث ریزش ابروها می گردند که از مهم ترین این عوامل می توان به بارداری، آسیب و جراحت، استرس، بالا رفتن سن، مشکلات پوستی، مشکلات تیروئیدی، استفاده از دارو ها یا انجام آرایش های سنگین اشاره کرد. 

هر کدام از این عوامل می تواند به تنهایی باعث شود که ابروهای شما دچار ریزش شود. در برخی مواقع جراحت و آسیب هایی نظیر سوختگی یا بریدگی یا حتی شکستگی می تواند باعث ریزش ابروها یا توقف در رشد آنها گردد. 

استرس نیز یکی از عوامل به شدت تاثیرگذار است که هورمون های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. پس از این ممکن است که موهای ابرو شروع به ریزش کند. مسئله دیگری که ممکن است باعث ریزش موهای ابرو شود، مسئله بارداری در خانم ها است. 

زمانی که خانم ها باردار می شوند، نوعی تغییرات هورمونی در بدن آنها شکل می گیرد. این تغییرات روی ریشه موها تاثیر می گذارد و در برخی مواقع باعث می گردد که موهای آنها چه در سر و چه در ناحیه ابروها دچار ریزش شود. 

همچنین در خانم ها با بالا رفتن سن و نزدیک شدن به دوران یائسگی، تغییرات هورمونی به وجود می آید که مجددا این تغییرات باعث ریزش مو آنها می شود. مشکلات تیروئیدی نیز می تواند باعث ریزش ابروها در خانم ها و آقایان گردد. کاشت ابرو

چطور ابروهامو پرپشت کنم

برای داشتن ابروهای پر پشت و زیبا یک سری نبایدها و بایدها وجود دارد که باید در طول زندگی آنها را مد نظر قرار دهید که در ادامه این مقاله به آنها می پردازیم. 

عدم انجام وکس و بند

موهای ابروها و خط ابرو برخلاف موهای سایر بخش ها صورت بسیار ضعیف هستند و اگر آنها با بند یا با وکس کنده شوند، ممکن است تا مدت ها در جای آنها مویی در نیاید. اما خیلی از خانم ها از بند یا وکس برای رفع موهای زائد در نواحی ابروها استفاده می کنند. 

این دو کار باعث می شود که در طول زمان خط ابروها از بین رفته و در برخی موارد منجر به افتادگی پلک ها می شود. بنابراین اگر قصد دارید که ابروهای پر پشت و طبیعی داشته باشید بهتر است که دور کارهایی مانند بند انداختن یا وکس را خط بکشید

عدم استفاده از موچین 

موچین نیز عملکردی شبیه وکس یا بند دارد. تنها فرق موچین با بند و وکس در این است که تنها یک یا دو تار مو را می کشد و مانند وکس پوست یک ناحیه را نمی کشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بهترین روش برای داشتن ابروهای پر پشت و طبیعی این است که ابروهایتان را به حال خودش رها کنید.  

می توانید از موچین تنها برای برداشتن موهای خارجی و اطراف ابروها استفاده کنید. همچنین می توانید از تیغ برای فرم دادن به موهای دور ابروها استفاده نمایید. به طور کلی، تیغ نسبت به سایر وسایل ذکر شده عملکرد بهتری دارد و باعث کم پشتی موهای ابروی شما نمی گردد. 

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که هنگام استفاده از موچین موها را در جهت درست خواب ابروها برداریدو بهتر است که برای اینکار به افرادی مراجعه کنید که تجربه و مهارت لازم را برای انجام آن دارند. مشاوره کاشت ابرو

داشتن رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی مناسب نقش پررنگی در داشتن ابروهای پرپشت و سالم ایفا می کند. از این رو حتما در انتخاب مواد غذایی توجه لازم را داشته باشید. از مواد غذایی استفاده نمایید که دارای ویتامین های خاص و پروتئین هستند. 

بسیاری از مطالعات انجام شده نشان می دهد که کمبود ویتامین های آ، ب،  ث و د باعث ریزش موها در نواحی مختلف از جمله ابروها می گردد. به همین دلیل استفاده از ویتامین ها و پروتئین های مناسب تاثیر مثبتی برای سلامت موها ایفا می کند. همچنین کمبود آهن در بدن نیز می تواند منجر به ریزش موی ابروها شود. 

پس از این حتما استفاده از آهن را در برنامه روزمره غذایی خود بگنجانید. همچنین استفاده از ویتامین ب و بیوتین نیز بسیار حائز اهمیت است. استفاده از مواد غذایی مانند اسفناج، لوبیای سفید و غلات می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود. 

روغن کرچک 

برخی معتقدند که روغن کرچک یکی از روغن های مفید برای تغذیه ابروها به حساب می آید. اما هنوز به لحاظ علمی ثابت نشده است که روغن کرچک تاثیری روی رشد ابروها دارد یا خیر.  اما با این حال بسیاری از خانم ها از این روغن به عنوان یک داروی پرپشت کننده ابرو استفاده میکنند. 

اما به لحاظ دارویی یک سری سرم ها و محلول هایی وجود داردکه استفاده از آنها  باعث می گردد که ابروهایتان تقویت شود. اما قبل از استفاده بهتر است که با یک پزشک متخصص مشورت کنید. کاشت ابرو

کاشت ابرو 

همان طور که گفتیم عوامل مختلفی وجود دارد که باعث ریزش موهای ابروها و کم پشتی آنها می شود.  اما زمانی که افراد دچار ریزش ابرو یا کم مویی می شوند، اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. خوشبختانه امروزه برای رفع مشکل کم مویی ابروها راه حل قطعی وجود دارد و آن کاشت ابرو است. 

کاشت ابرو مانند کاشت مو است. در این روش پزشک متخصص ابتدا بانک مو را انتخاب کرده و موها را از آن ناحیه استخراج و بعد از اعمال تغییراتی در ابروها می کارند. عمدتا برای کاشت ابرو از موهای ناحیه پشت گوش که نازک تر است و بافت نزدیک به ابرو را دارند انتخاب می کنند.

مهارت پزشک نقش بسزایی در داشتن ابروهای طبیعی ایفا می کند. بنابراین اگر قصد دارید که ابرو بکارید حتما این کار را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا به نتیجه دلخواه تان برسید. کلینیک الهام با سال ها تجربه میزبان شما زیباجویان عزیز است. 

کاشت ابرو

نتیجه گیری

داشتن ابروهای پر پشت و طبیعی یکی از ویژگی های زیبایی چهره به حساب می آید. به همین دلیل باید یک سری از بایدها و نبایدها را در طول زندگی رعایت نمود. برای مثال، استفاده از وکس، موچین و بندبرای خط ابرو باعث می شود که موهای ابرو ریزش کرده یا دیرتر در بیاید.

بهتر است که برای داشتن ابروهای پر و طبیعی به آنها دست نزنید. با این حال می توانید دور خط ابروتان را با تیغ تمیز کنید زیرا تیغ آسیب های این چنینی ندارد. همچنین استفاده از مواد غذایی مغذی و ویتامینه می تواند بسیار مفید واقع شود. اما به هر حال اگر به هر دلیلی دچار کم مویی در ابرو یا ریزش مو در آن ناحیه هستید می توانید روش کاشت مو طبیعی را انتخاب نمایید.

برای گرفتن نتیجه مطلوب جتما اینکار را در یک کلینیک مطمئن مانند کلینیک الهام و زیر نظر پزشک متخص انجام دهید. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. 

کاشت ابرو https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


به لحاظ عملی هنوز تاثیر مثبت این روغن بر روی ابروها کشف نشده است. اما برخی ها بر این باورند که روغن کرچک موهای ابروها را تقویت کرده و مانع از ریش آنها می گردد.

بله. کاشت ابرو یک روش دائمی برای داشتن موهای پرپشت و طبیعی در قسمت ابروها است. به همین دلیل، این روش برای افرادی که دچار ریزش مو یا کم مویی در ناحیه ابرو هستند می تواند بسیار مفید واقع شود.

بله. کاشت ابرو مانند کاشت مو است و تنها فرق آن این است که پزشک از موهای نواحی مانند پ.وشت گوش ها را برای پیوند انتخاب می کنند. هر قدری که بافت مو شبیه ابرو باشد نتیجه نهایی بسیار مطلوب تر خواهد شد. از این رو حتما عمل کاشت را در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: چطور ابروهای پرپشت داشته باشیم دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone