قیمت فیشیال صورت

قیمت فیشیال صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

قیمت فیشیال صورت

2100

روش های درمانی و زیبایی بسیاری برای پاک سازی عمیق پوست وجود دارد، که بهترین آن ها فیشیال است. با انجام فیشیال دارای پوستی سر زنده و شفاف خواهید شد. 

فیشیال دارای مزایا و فواید بسیاری است که انجام آن را به افرادی که به دلیل استفاده زیاد مواد آرایشی در مدت زمان طولانی، سلامت و شادابی پوست خود را از دست داده اند، توصیه می کنیم. که با استفاده از این روش درمانی عالی از پوستی درخشان و شفاف به جای پوستی کدر برخوردار می شوند. 

اما ممکن است که اکنون این سوال برای شما پیش آید، قیمت فیشیال صورت چه قدر است؟ ما در این مقاله قصد داریم که به این سوال شما پاسخ دهیم، پس با ما تا پایان این مطلب همراه شوید.

هزینه فیشیال صورت

این که بگوییم دقیقا قیمت   فیشیال صورت چه قدر است، ممکن نیست؛ زیرا هزینه آن به مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم بستگی دارد:

  • انتخاب و مراجعه به کلینیکی که قصد انجام دادن فیشیال صورت را در آن دارید.
  • قیمت فیشیال صورت به انتخاب نوع فیشیالی که قصد انجام آن را  در مرکز دارید، بستگی دارد.
  • کیفیت آن موادی که برای فیشیال صورت شما استفاده می شود.

عوامل موثر بر قیمت فیشیال صورت

هزینه فیشیال پوست بسیار زیاد به روش انتخابی شما بستگی دارد. پاکسازی صورت با استفاده از دستگاه میکرودرم، حدودا از سایر روش ها پر هزینه تر است. 

هزینه پاک سازی پوست میکرودرم به مهارت، تخصص ، مشکلات پوستی  و دستگاه بستگی دارد. پس در نتیجه هزینه فیشیال در مراکز و شهر های مختلف، متفاوت خواهد بود و به عوامل تاثیر گذاری هم چون کیفیت کار، معتبر بودن مرکز ، مهارت و تجربه پزشک متخصص پوست، نوع روش و دستگاه های مورد استفاده، بستگی دارد.

تفاوت هزینه پاک سازی پوست در مراکز مختلف

شما می توانید پاک سازی و فیشیال پوست را به صورت کلینیکی ، خانگی و آرایشگاهی انجام دهید. هر کدام از این روش ها دارای هزینه متفاوتی هستند، که باید پرداخت شود، و نکته دیگر این است، که چون فیشیال صورت کاری محسوب می شود که برای  کسب نتیجه عالی باید هر چند وقت یک بار آن را انجام داد، هزینه آن به صورت مستمر است و باید به عنوان هزینه های ثابت از آن یاد کرد. 

در نتیجه انتخاب کردن روش تاثیر بسزایی در هزینه دارد؛ ولی دقت کنید که در پاک سازی به صورت خانگی و آرایشگاهی از ابزار ها و امکانات غیر تخصصی و یا استریل نشده به هیچ وجه برای شما استفاده نکنند، تا دچار هیچ گونه مشکلی برای پوستتان نشوید.

به طور کلی ما به شما عزیزان توصیه می کنیم، که برای انجام فیشیال صورت حتما مرکزی را انتخاب کنید که دارای    تجربه  و  اعتبار بسیاری است؛ زیرا اگر مراحل این درمان پوستی به درستی پیش نرود یا این که مواد مصرفی آن به طور صحیح انتخاب نشوند، شما از نتیجه خوبی برای درمان مشکلات پوستی خود برخوردار نمی شوید.

قیمت فیشیال صورت در آرایشگاه 

هزینه فیشیال صورت در هر آرایشگاهی با دیگری فرق دارد، و به صورت کلی در بیش تر مواقع هزینه ای که برای انجام   فیشیال صورت در آرایشگاه ها فرد باید پرداخت کند، از قیمتی که در مراکز متخصصین پوستی و مراکز زیبایی وجود دارد، ارزان تر است. فیشیال صورت

ولی باید دقت کنید که در عوض  این مکان ها از خطرات بیش تری برخوردار هستند، زیرا اگر فردی که به پاک سازی   صورت شما می پردازد، از مهارت کافی برخوردار نباشد، احتمال این وجود دارد که بر روی پوست شما صدمات خیلی بد و جبران ناپذیری وارد شود.

قیمت فیشیال صورت به نوع خدمات، روش و مواد مصرفی در آن آرایشگاه بستگی دارد و با توجه به آن ها قابل تغییر است.

مراحل فیشیال صورت در آرایشگاه ها به صورت یک یا  چند روش زیر انجام می شود:

  • بخور دادن، ماساژ دادن و سپس استفاده کردن از لایه بردار های شیمیایی
  • استفاده کردن از اسکرب ها برای بر طرف کردن لایه های مرده پوست صورت
  • با استفاده کردن از شوینده های گوناگون و لایه بردار ها صورت را پاک سازی می کنند.
  • برای آب رسانی به پوست از کرم ها و لوسیون ها استفاده می کنند.

قیمت فیشیال صورت در آرایشگاه های مردانه و زنانه روش به روش و مرحله به مرحله با کلینیک ها فرق دارد. در بعضی مواقع، یک فیشیال پوست در چند مرحله پشت سر هم و گوناگون صورت می گیرد که هر مرحله از هزینه ای جداگانه برخوردار می شود.

هزینه فیشیال صورت در مراکز زیبایی و مطب ها

به طور معمول هنگامی که پاک سازی پوست را در مراکز زیبایی و مطب پزشکان انجام می دهید، باید هزینه بیش تری را نسبت به مکان های دیگر پرداخت کنید. در مطب پزشکان فیشیال صورت با استفاده از روش های دستگاهی انجام می گیرد، و پزشک متخصص با توجه به نوع پوست متقاضی به رسیدگی و شاداب کردن پوست با دستگاه می پردازد. 

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، هزینه فیشیال پوست با روش میکرودرم نسبت به دیگر روش ها بالاتر است و روش تخصصی تری هم در بین روش ها محسوب می شود. 

علاوه بر همه این ها، در مراکز درمانی و زیبایی، پزشک متخصص به تمامی مشکلات پوستی شما هم چون: کک و مک، جای زخم، جای لک های عمیق و جوش ها دقت کافی می کند و با توجه به آن ها عمقی که برای پاک سازی و لایه برداری نیاز است را به درستی مشخص می کند تا متقاضیان از پوستی درخشان و صاف برخوردار شوند. 

در برخی از  زمان هایی که عمق لایه برداری و پاک سازی پوست به درستی و در سن مناسب افراد انجام می شود، چین و چروک ها و خطوطی که بر روی سطح پوست متقاضی ایجاد شده است، به خوبی رفع خواهند شد.

تزریق چربی به پشت دست

تعداد جلسات فیشیال پوست

تعداد جلسات لازم برای انجام فیشیال پوست برای هر شخصی با توجه به نوع فیشیال و نوع پوست متفاوت است. اما توصیه می کنیم این درمان سودمند را هر چند ماه یک بار تکرار کنید، به ویژه زمانی که طبیعت پا به فصل تازه ای  از سال می گذارد. باید بگوییم ان طیف از افرادی که مستعد جوش‌های سر سیاه یا آکنه  هستند، لازم است تعداد جلسات بیشتری برای انجام فیشیال مراجعه کرده تا شاهد نتایج مطلوب تری باشند. 

انجام هر جلسه فیشیال پوست باید با مشورت اغاز شود. گاها از مشتری درخواست می شود که فرمی را پر کند. این فرم شامل بخش های مختلف از جمله موارد زیر است:

  • بیماری‌های پوستی
  • رژیم غذایی 
  • مقدار آبی که فرد در طول روز می‌نوشد.
  • مکمل‌ ها و داروهایی که مصرف می‌کند.
  • محصولات مراقبت از پوست که فرد در حال حاضر از آن استفاده می‌کند. 
  • داروهایی  مانند Retin-A یا سایر داروهایی که پیش بینی می شود روی پوست تاثیر منفی بگذارند.
  • پس از تکمیل فرم و اتمام جلسه مشورت، معلوم می‌شود که متخصص مربوطه باید کدام مرحله را برای پوست شما انتخاب کند. غالبا از شما در مورد عارضه های پوستی که با ان دست و پنجه نرم می کنید سوال می‌شود تا انجام فیشیال، صدمه بیشتری به پوست‌تان نزند.

افزودن این نکته حائز اهمیت است که در این مسیر به افراد مجرب و متخصص مراجعه کنید تا نهایت بهره را از فیشیال ببرید. 

مراقبت های بعد از فیشیال صورت

همانگونه که مشاهده کردید، مراحل درمان فیشیال صورت متفاوت است و باید هزینه درمان را پرداخت کنید. پس بعد از انجام فیشیال صورت بهتر است، یک سری از موارد را رعایت کنید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود و هم اینکه دیگر مجبور نباشید این عمل را مجدداً تکرار کنید. 

تابش مستقیم نور آفتاب، یکی از عواملی که تاثیر مخربی بر سطح پوست دارد بنابراین هنگامی که قصد دارید در محیط بیرون حضور داشته باشید، بهتر است سطح پوست خود را به کرم ضد آفتاب آغشته کنید.

ماسک های خانگی از عواملی هستند که تأثیر مثبتی بر جوان نگه داشتن سلول های پوستی دارند. از این رو توصیه می شود برای بهبود پوست از ماسک های خانگی استفاده کنید.

به طور مرتب همواره از حوله، پتو و روکش بالش تمیز استفاده کنید، چرا که عوامل بیماری زا در این ناحیه تجمع پیدا می‌کنند و زمانی که شما آن را بر روی صورت خود بکشید این عوامل بیماری زا به پوست شما نفوذ پیدا می‌کند. 

عمل فیشیال یکی از ساده ترین روش ها برای جوانسازی پوست است و بعد از عمل هیچ گونه مشکلی پیدا نخواهید کرد. پس با خیال راحت فیشیال صورت را انجام دهید بدون اینکه دغدغه از این بابت وجود داشته باشد. 

نتیجه گیری

پاک سازی پوست دارای مزایا و فواید بسیاری است. که انجام آن می تواند پوستی شاداب و جوان و سر زنده را به شما هدیه دهد. اگر که افراد متقاضی فیشیال صورت را در کلینیک های غیر  تخصصی انجام دهند، احتمال این وجود دارد که دچار صدمات پوستی  جبران ناپذیری شوند. 

در بعضی اوقات، هزینه بسیار کم فیشیال صورت در بعضی مراکز، ممکن است فردی که قصد دارد به پاک سازی پوست بپردازد، را وسوسه کند؛ ولی به این توجه کنید که انجام پاک سازی پوست با قیمت خیلی پایین می تواند در نهایت برای شما بیش تر تمام شود؛ زیرا در صورت بروز مشکلات و صدمات باید هزینه ای را برای جبران خسارت بپردازید. 

پس توصیه ما به شما عزیزان این است، که حتما در هنگام استفاده از  این روش درمانی یعنی پاک سازی پوست ،  بهترین کلینیک که دارای  هزینه های منطقی و معقول هستند، را انتخاب کنید. ما به شما  کلینیک الهام را پیشنهاد می هیم که کاملا دارای همه ویژگی های گفته شده است، کافیست یک بار امتحان کنید.

 امیدواریم که شما عزیزان با خواندن این مطلب درباره قیمت فیشیال صورت، پاسخ تمامی سوالات خود را گرفته باشید، و به شما در تصمیم گیری برای انجام   پاک سازی پوست کمک بسیاری کند.


فیشیال صورتhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


این زمان با توجه به روش انتخابی شما و نوع خدمات قابل تغییر است. ولی به صورت کلی می توان گفت، شما برای انجام دادن پاک سازی پوست حداکثر یک ساعت زمان را باید در نظر بگیرید.

در واقع هنوز برای رفع شدن چین و چروک های صورت، درمان قطعی موجود نیست. ولی اگر فرد فیشیال صورت را به طور منظم از سنین پایین یعنی 20 سالگی شروع کند، پیری زود هنگام پوست به سراغ آن نمی آید و این پروسه تا مدت زمان زیادی به تاخیر می افتد.

اگر که می خواهید، با استفاده از پاک سازی پوست، جای باقی مانده جوش های خود را پاک کنید و به صورت کلی از بین ببرید، باید فیشیال صورت را در هر ماه یک بار انجام دهید. ولی اگر دارای پوست بسیار حساسی هستید، پیشنهاد می کنیم که بین هر جلسه 2 ماه فاصله بیندازید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: قیمت فیشیال صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone