مراقبت های بعد از فیشیال صورت

مراقبت های بعد از فیشیال صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

مراقبت های بعد از فیشیال صورت

11319

فیشیال یک روش درمانی برای پاکسازی عمیق پوست و زیبایی چهره است که باعث زیباتر شدن پوست، درخشان بودن و سرزنده تر شدن پوست صورت می شود. این کار بسیار راحت است و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است و در کنار راحتی کار، پیری و چین و چروک های روی صورت از بین خواهد رفت. 

این روش بسیار پر طرفدار است و باعث تغذیه پوست، رفع جوش های سرسیاه، از بین رفتن جای لک و آکنه و باعث سم زدایی و پاکسازی عمیق پوست می شود.

اقدامات قبل از فیشیال صورت

فیشیال صورت در کنار راحتی خود نیاز به اقدامات جدی برای سریع پیش رفتن دوران بهبودی و دور ماندن از عوارض آن می شود. اقدامات و نکات مهم قبل از فیشیال کردن صورت عبارت است از:

  • باید از قبل در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کنید که بهترین کلینیک را انتخاب کنید چراکه که تشخیص پوست و مواد مناسب برای پوست شما را بتواند تشخیص دهد. کلینیک الهام یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک هایی است که فیشیال صورت زیر نظر دکتران با تجربه آنجا صورت می گیرد.
  • اگر به هر نوع ماده خاصی حساسیت دارید باید از قبل با پزشک متخصص خود اطلاع دهید.
  • اگر داروهای خاصی و یا مواد خاصی استفاده می کنید باید قبل از فیشیال کردن صورت فیشیالیست خود را از این موضوع آگاه کنید.
  • قبل از شروع کار از متخصص خود بخواهید که در قسمت کوچکی از پوست این مواد را امتحان کند تا از نداشتن حساسی شما به آن مواد مطمئن شوید.
  • در صورت بارداري باید پزشک خود را از این مسئله مطلع کنید که اگر مواد مورد نیاز برای وضعیت شما ضرر دارد، از آن استفاده نکند.
  • در صورتی که جای زخم و یا سوختگی بر روی پوست خود دارید به هیچ عنوان اقدام به انجام فیشیال نکنید و بعد از اتمام دوران بهبودی می توانید این کار را انجام دهید.
  • از مصرف هر گونه لایه برداری های پوست به مدت ۱ الی ۲ هفته قبل از انجام‌ فیشیال صورت خودداری کنید.
  • روز درمان نیاید اصلاح صورت انجام دهید و این کار را باید حتما در روزهای قبل از فیشیال صورت انجام دهید.

فیشیال و جوانی پوست

بعد از فیشیال صورت چه باید کرد؟

در مراحل انجام فیشیال صورت به افراد استرس وارد می شود و به همین دلیل باید مراقبت های لازم پس از پاکسازی انجام شود که پوست افراد دچار آسیب نشوند. به طور کلی مراقبت های بعد از فیشیال صورت عبارت است از:

  • دستکاری نکردن جوش های موجود بر روی صورت

هیچوقت نباید با جوش های در آمده بر روی پوست صورت بازی کرد و آن ها را دستکاری کرد اما در مواقع انجام فیشیال و پاکسازی صورت، این موضوع جدی تر و حساس تر خواهد شد. 

اگر می خواهید پوستی درخشان و زیبا پس از پاکسازی داشته باشید به هیچ عنوان نباید جوش های در آمده را دستکاری کنید چراکه این کار باعث تحریک سایر جوش های زیر پوستی می شود.

  • آرایش سنگین نکنید و از تقویت کننده های قدی استفاده نکنید

در هنگام پاکسازی صورت، لایه سطحی پوست برداشته می شود و این لایه از مهم ترین لایه های موجود بر روی پوست صورت است. برای جلوگیری از قرمز شدن پوست باید حداقل به مدت ۱ الی ۲ روز از هیچ گونه لوازم آرایشی استفاده نکنید و در روزهای دیگر نیز از لوازم سبک آرایشی استفاده کنید.

  • در مواقع شست و شوی پوست باید به آرامی این کار را انجام دهید.

پوست افراد بعد از پاکسازی بسیار حساس است و نباید به طور خشن با آن رفتار کرد. برای شست و شوی صورت باید از یک آبرسان ملایم استفاده کرد چراکه بیشتر ژل های شست و شوی صورت لایه بردار قوی دارند که موجب می شود مواد به کار رفته بر روی پوست صورت را از بین ببرد. شامپو بدن برای پوست های حساس یک نوع شامپوی ملایم است که برای شست و شوی پوست صورت پس از انجام فیشیال می توان استفاده کرد. البته کرم های مناسب برای پاکسازی و نرمی پوست نیز در بازار موجود است.اقدامات قبل از فیشیال صورت

  • از تونرها به هیچ عنوان استفاده نکنید.

تونرها بسیار قوی تر از شوینده های معمولی است و باعث از بین رفتن مواد فیشیال صورت می شود. به همین دلیل است که توصیه می شود به هیچ عنوان بعد از فیشیال صورت از تونر استفاده نکنید.

  • به استخر و سونا نروید.

یکی از مراقبت های پوست بعد فیشیال این است که از قرار گرفتن در مکان های بسیار گرم و رطوبتی خودداری کنید. در این مکان بخار زیادی وارد پوست می شود که بعد از فیشیال صورت به هیچ عنوان مناسب نیست.

  • پوست صورت خود را بعد از پاکسازی ماساژ ندهید.

بعد از پاکسازی صورت به هیچ عنوان نمی توانید به مراکز ماساژ درمانی مراجعه کنید چراکه این کار باعث باز شدن منافذ پوست و جذب آلودگی ها و در نهایت سبب عفونت پوستی می شود.

  • ورزش کردن بعد از فیشیال صورت

ورزش کردن بعد از انجام فیشیال و پاکسازی پوست ممنوع است به طوری که در هفته های اول تمامی ورزش ها ممنوع است و از هفته دوم به بعد نیز فقط ورزش های سنگین ممنوع می شود و افراد می تواند پیاده روی و حرکات ورزشی سبکی را داشته باشند.

تزریق چربی به پشت دست

اسکراب‌ها و لایه‌بردارها را کنار بگذارید

لایه برداری بیش از اندازه پوست منجر به آسیب دیدن لایه‌های محافظتی پوست شما شده و می‌تواند باعث ایجاد اثار برافروختگی بر روی پوست شود. عموما برای پاکسازی از مواد لایه بردار شیمیایی یا فیزیکی خاصی استفاده می‌شود که در مقایسه با اسکراب‌ ها و لایه‌بردارهای خانگی بسیار قوی تر هستند. پوست صورت برای مدت طولانی احتیاج به لایه برداری ندارد اما اگر اصرار به لایه برداری دارید، لااقل۳ تا ۴ روز از استفاده لایه بردار ها خودداری کنید تا پوست تان کمی استراحت کند. 

  • از داروهای ضد آکنه و سایر روش‌های خودسرانه خانگی فاصله بگیرید

هنگامی که حرف از مراقبت های پس از پاکسازی پوست درمیان است اصلی ترین نکته‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که زیاده روی نکنید. این نکته بخصوص در رابطه با محصولاتی که قدرت تحریک پوست شما را دارند اهمیت بیشتری  پیدا می کند زیرا منجر به قرمزی ناخوشایند پوست می شوند. 

در رابطه با ماسک‌های صورت هم توصیه می کنیم که تا چند روز به سراغ آن‌ها نروید.

خاصیت ماسک‌های خانگی این است که باعث لایه برداری، روشن شدن پوست یا درمان آکنه ‌می شوند. موادی که در این ماسک ها به کار رفته احتمال دارد پوست شما را حساس یا ملتهب کند. البته ان دسته از ماسک‌های آبرسانی که از موادی مثل هیالورونیک اسیدساخته می شوند می توانند بهترین انتخاب برای مراقبت های پس از پاکسازی پوست باشند.

فیشیال صورت

تکرار فیشیال صورت

در کنار تمام مزایایی که فیشیال دارد، این روش از جمله درمان هایی است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید به طور مداوم آن را تکرار کنید. به طور کلی توصیه می شود در ماه یکبار حداقل عمل فیشیال صورت را انجام دهید. 

این کار باعث از بین رفتن سلول های مرده در پوست و بازسازی کامل سلول های ناحیه مورد نظر خواهد شد، اما اگر توان انجام  فیشیال صورت را به صورت ماهانه ندارید، حداقل فصل یک بار این عمل را تکرار کنید تا آکنه های موجود در سطح پوست شما به طور کامل از بین برود. 

به طور کل برای از بین رفتن آکنه ها بهتر است عمل فیشیال صورت را به طور مکرر و پیوسته تکرار کنید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود. این امر برای لیفت پوست و جوانسازی به روش پلاسماجت نیز صدق می کند. 

کلینیک تخصصی الهام

همواره توصیه می ‌شود برای انجام فیشیال صورت به کلینیک‌های تخصصی مراجعه کنید چرا که افراد غیر متخصص اگر به درستی و در زمان مناسب عمل فیشیال صورت را انجام ندهند، عوارضی مانند تغییر رنگ پوست، نازک شدن و یا ایجاد لکه های به طور دائمی برای شما در پی خواهد داشت. 

کلینیک الهام با دارا بودن تیم تخصصی از پزشکان در ابتدا پوست شما را مورد بررسی قرار می دهد و در صورتی که نیاز باشد عمل فیشیال صورت را انجام دهید. موارد مربوطه را به شما اطلاع خواهند داد. پس اگر قصد دارید بهترین نتیجه ممکن حاصل شود، بهتر است به کلینیک تخصصی الهام مراجعه کنید و با خیال راحت عمل فیشیال صورت را انجام دهید.

نتیجه گیری

کسانی که داراي پوست چروکیده، لک دار، جوش دار و تیره ای هستند می توانند به مراکز پزشک معتبر مانند کلینیک الهام مراجعه کنند و با فیشیال کردن پوست از این مشکلات رهایی یابند.

این فیشیال برای زنده کردن پوست، از بین بردن سلول های مرده، درخشان کردن پوست و سالم نگه داشتن آن انجام می شود که نیاز به مراقبت های بعد از فیشیال نیز دارد. این مراقبت های سبب می شود که پوست درخشان تر و سالم‌تری نصیب شما شود و همچنین باعث دوری از هر گونه عارضه بعد از فیشیال می شود. پیشنهاد می کنیم مطلب هزینه فیشیال را نیز مطالعه کنید.

فیشیال صورت https://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


معمولا بعد از فیشیال صورت منافذ پوست باز و حساس می شوند و به همین دلیل نباید از مواد آرایشی استفاده کرد. مواد آرایشی بسیار شیمیایی هستند و بعد از انجام فیشیال صورت، پوست نباید در معرض این مواد قرار بگیرد و به همین دلیل استفاده از مواد آرایشی در این هنگام‌ ممنوع می شود.

باید به دنبال بهترین کلینیک و بهترین پزشک بروید که دچار عوارض بعد از فیشیال نشوید +از قرص ها و داروهایی خاصی که مصرف می کنید، پزشک خود را مطلع کنید +اگر به ماده خاصی حساسیت دارید برای انجام این کار با پزشک مشورت کنید +اگر باردار هستید از ضرر نداشتن این مواد برای وضعیت بارداری خود مطمئن شوید +اگر جای زخم و سوختگی دارید باید بعد از بهبودی آن ها اقدام به فیشیال صورت کنید.

مراقبت های بعد از فیشیال صورت برای نداشتن عوارض و بهبودی سریع این کار بسیار مناسب است. در این هنگام‌ پوست بسیار حساس می شود و باید مراقبت های جدی از صورت کرد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: مراقبت های بعد از فیشیال صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone