مزایا، معایب و عوارض فیشیال صورت

مزایا، معایب و عوارض فیشیال صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

مزایا، معایب و عوارض فیشیال صورت

2647

فیشیال در واقع یکی از روش های کلینیکال است که پوست را پاکسازی می کند. برای این منظور که اثر بخشی این روش بیشتر شود، باید مراقبت هایی را قبل و بعد از آن انجام داد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. 

امروزه زیبایی و جوانی پوست برای همه افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  به همین دلیل روش های زیبایی بسیاری چه به صورت موضعی و چه به صورت تهاجمی برای جوان سازی پوست وجود دارد. یکی از روش های جوان سازی و پاک سازی پوست، فیشیال صورت است که سلول های پوست را احیا می کند و جانی دوباره به پوست شما می دهد. 

این روش بدون هیچ گونه دردی انجام می شود و در شادابی و سر زنده کردن پوست بسیار اثر بخش است. اگر تا به امروز از این روش جوان سازی پوست یعنی فیشیال صورت استفاده نکرده اید، توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید و با مزایا، معایب و عوارض فیشیال صورت آشنا شوید.

مزایای فیشیال صورت

این روش جوان سازی و پاک سازی صورت مزایای بسیار زیادی دارد، که همین دلیل باعث محبوبیت بی اندازه آن شده است. در ادامه به  بعضی از عالی ترین مزایای فیشیال صورت می پردازیم:

  • برخورداری از پوستی روشن: دلیل بسیار بزرگی که فیشیال صورت را برای افراد لازم می کند، زیبایی و شفاف بودن پوست است. بعد از این که فیشیال صورت را انجام می دهید، احساس سفید تر شدن و روشن تر شدن پوست به افراد دست می دهد. باید بگوییم که این حس درست است و بدون دلیل نیست.
    زیرا در این روش همه سلول هایی که در صورت شما مرده اند رفع شده اند، مو های زائد روی پوست صورتتان بر طرف شده اند و چربی های اضافه هم از منافذ باز  پوست خارج شده اند پس هیچ دلیلی وجود ندارد که پوست شما خسته و کدر و بی روح به نظر برسد.
  • پاک سازی منافذ پوست صورت:  یک مشکل بسیار بدی که افراد دارای پوست چرب دارند، این است، که به طور معمول پوست نواحی بینی و یا سایر نواحی صورتشان حالت کدری و چربی دارد. این چربی و کدری به دلیل انباشته شدن سبوم پوست در منافذ باز صورت است. چون پوست به تولید بسیار زیاد چربی می پردازد، چربی هایی که در منافذ باز پوست وجود دارند با اکسیژن اکسید می شوند و فرد دچار پوستی کدر خواهد شد.
    ولی شما می توانید با استفاده کردن از این روش پاک سازی صورت یعنی فیشیال تمامی آلودگی ها را از پوست خود پاک کنید و چربی های اضافی موجود در منافذ باز روی بینی  و گونه را خارج کنید، با این کار دیگر پوست چربی ندارید و این بسیار عالی است.
  • جوان سازی پوست: به نظرم خوب بود که اول از همه به بیان این مورد می پرداختیم، زیرا جوان سازی پوست خود به تنهایی سایر موارد را در بر می گیرد. بیش ترین انتظاری که افراد از فیشیال صورت دارند همین جوان سازی پوست است که بدون شک با انجام این فیشیال به آن می رسند.
    پس از استفاده از این روش عالی، جوانی، شادابی و لطافت پوست و در نتیجه زیبایی کامل صورت خود  را می توانید در آینه ببینید. 
  • برطرف شدن جوش های زیر پوستی: برطرف کردن جوش های زیر پوستی سخت ترین کاری است که معمولا افراد  همیشه با آن درگیر هستند. زیرا شما خود قادر به خارج کردن این جوش های زیر پوستی نیستید و اگر  با پافشاری به انجام این کار بپردازید،
    قطعا باعث آسیب زدن به پوست خود می شوید. ولی در فیشیال، رطوبت رسانی به پوست صورت انجام می گیرد که موجب نرم شدن لایه های پوستی می شود و جوش های زیر پوستی به آسانی و با درد بسیار جزئی بیرون می آیند.
  • ضد پیری پوست صورت: قطعا هیچ فردی منتظر پیر شدن پوست صورت خود نیست و نسبت به این موضوع حس خوبی ندارد و خیلی زیاد ناراحت می شود. راه مقابله با پیری پوست، فیشیال صورت است.
    فیشیال با ماساژ دادن پوست صورت، استفاده از ماسک و بخور دادن سلول های مرده پوست را زنده می کند و  موجب گردش جریان خون به صورت اثر بخش می شود.   پس شما با استفاده از این روش می توانید تا مدت ها فکر ناراحت کننده پیری پوست را فراموش کنید. 
  • لک های ایجاد شده ناشی از جوش: قرمزی و لک هایی که به دلیل ایجاد جوش ها  و تخلیه آن ها در پوست صورت به وجود می آیند، مشکل بسیاری از افراد است که همواره برای پنهان کردن این لک ها به سراغ کرم پودر ها و پوشاننده ها می روند.
    ولی خبر خوب این است که با انجام چند جلسه فیشیال، باید استفاده از کرم پودر ها را فراموش کرد. زیرا فیشیال صورت موجب درمان قرمزی ها و لک های ناشی از جوش می شود. با چند دفعه نابودی لایه های مرده پوست برای همیشه با لکه های پوستی خود خداحافظی کنید. 
  • غذای پوست: از دیگر مراحل فیشیال پوست می توان به مرحله ماسک صورت و استفاده از سرم ها اشاره کرد. در این مرحله از پاک سازی پوست، ماسک های ارگانیک به کار گرفته می شوند. به همین جهت با انجام فیشیال صورت، از انواع ویتامین ها و مواد مغذی موجود در ماسک ها و سرم ها برای پوست خود بهره مند می شوید، و سلول هایی که ضعیف شده اند، تغذیه می شوند. 
  • درمان جوش های سر سیاه: پوست های چرب، همواره دارای جوش های سر سیاه هستند، زمانی که این جوش ها بر روی صورت و در آینه خود نمایی می کنند، فرد دچار ناراحتی بسیاری می شود.
    یکی از مزایای بسیار عالی فیشیال پوست و صورت تخلیه این جوش های زشت است . بعد از خروج این جوش های سر سیاه و افتضاح، و   سرم درمانی  فرد دارای پوستی بدون چربی و جوش خواهید شد.  
  • رفع شدن سموم صورت: حتما با خبر هستید، که قارچ ها و عفونت ها موجب بیماری های پوستی زیادی می شوند.  همه ما روزانه با کلی از آلودگی های گوناگون در تماس هستیم، که این آلودگی ها  به منافذ پوست ما وارد می شوند و خطر مبتلا شدن پوست به قارچ ها و عفونت ها را به وجود می آورند.
    با انجام دادن فیشیال صورت می توانیم تمامی این آلودگی ها را به راحتی نابود کنیم. 
  • لایه برداری پوست: اگر شاهد تکه های سفید رنگ بر روی پوست خود هستید، باید بگوییم که لایه ای از سلول های مرده روی پوست شما جمع شده اند، که با استفاده از مرحله لایه برداری فیشیال صورت، می توانید از شر   این لایه مرده خلاص شوید. بعد از انجام این مرحله از فیشیال شما دارای پوست نرم فوق العاده ای خواهید شد. 

تزریق چربی به پشت دست

معایب و عوارض فیشیال صورت

تا اکنون ما هیچ گونه گزارش عوارضی را درباره فیشیال صورت دریافت نکرده ایم. این روش درمانی و زیبایی به طور کامل غیر تهاجمی و بدون جراحی و درد است. 

بعد از انجام فیشیال صورت قرمزی هایی روی پوست ایجاد می شوند که به طور کامل امری طبیعی بوده  و سریعا رفع خواهند شد. شما پیش از انجام فیشیال صورت باید به انتخاب کردن بهترین و معتبر ترین کلینیک زیبایی مانند کلینیک الهام و ماهر ترین و با تجربه ترین پزشک متخصص بپردازید، تا دچار انجام نادرست فیشیال صورت نشوید و خطر عفونت و قارچ شما را تهدید نکند. 

اگر به هر دلیلی به نادرستی مکانی را برای انجام فیشیال صورت خود انتخاب کنید، ممکن است، نتیجه کار  برای شما  به صورت خطرناک تمام شود.  و البته هزینه فیشیال هم می تواند برای شما غیر قابل قبول تمام شود.

مراقبت های بعد از فیشیال

بشدت توصیه می شود که مراقبت های بعد از انجام فیشیال را جدی بگیرید؛ 

بعد از انجام فیشیال از کندن و دست کاری صورت جدا خودداری نمایید. وقتی که صورت پاکسازی می شود، پوست آن نسبت به حالت عادی بسیار حساس خواهد بود. 

پس تا چند روزی پوستتان حساس است. به آن دست نزنید. تا چند روز بعد از فیشیال از مواد آرایشی استفاده کنید. بعد از فیشیال پوست شما به طور عمقی پاکسازی شده است. 

از این رو منافذ باز هستند. وقتی که از مواد آرایشی استفاده می کنید،این مواد به راحتی جذب پوست تان می شوند. همچنین از مواد شوینده ملایم برای تمیز کردن پوست تان استفاده نمایید. 

استفاده از مواد شوینده قوی باعث تحریک پوست تان می گردد. به هیچ عنوان از تونرها استفاده نکنید چرا که تونرها عمدتا از شویندها صابونی نیز قوی ترند و پوستتان را تحریک می کنند. 

تا چند روز بعد از فیشیال به سونا نروید چرا که حرارت و گرما برای پوست تان خوب نیست. بعد از فیشیال پوست تان را ماساژ ندهید زیرا تاثیر بدی روی آن خواهد داشت. فیشیال را حتما در یک جای مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا نتیجه دلخواه را بگیرید. 

نتیجه گیری

 انجام هر یک از مراحل پاک سازی و جوان سازی پوست و یا به طور کلی انجام فیشیال صورت برای فردی لازم و ضروری است. زیرا پوست خصوصا صورت یکی از اعضای حساس بدن محسوب می شود، که  همواره در معرض آفتاب، آلودگی ها و غیره است، که این ها ممکن است خطراتی را برای پوست به وجود آورند. 

پس همه ما  همواره   باید از پوست خود مراقبت کنیم تا دچار مشکلات گوناگون نشویم. که انجام فیشیال صورت بهترین مراقبت و  انتخاب است. همان طور که در این مطلب  مزایا، معایب و عوارض فیشیال صورت را خواندید، متوجه مزایا و فواید  بسیار این روش درمانی و زیبایی شدید، امیدواریم که این مقاله برای شما بسیار پر فایده  باشد. 

فیشیال صورتhttps://clinicelham.com/license


اشتراک با دوستان

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: مزایا، معایب و عوارض فیشیال صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone