عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

عوارض تزریق چربی به دست

2683

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شدن سیاهرگ ها و تاندون ها می شود. پیوند چربی می تواند راه حلی طبیعی برای این کاهش حجم ارائه دهد.

جوانسازی دست با انتقال چربی روشی است که سلول های چربی را جمع آوری کند تا برای پر کردن حجم به دست ها تزریق شود. سایر درمان‌های جوان‌سازی دست مانند پرکننده‌های پوستی نیز می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. تزریق چربی به دست باعث برجستگی دست، جوان شدن دست و زیبا شدن آن می شود. به طوری که این تزریق دارای کاربردها، مزایا و معایب فراوانی می باشد که در این مقاله با تمامی عوارض تزریق چربی به دست و ویژگی های آن آشنا خواهید شد.

کاربرد تزریق چربی به دست

از مهم ترین کاربرد استفاده چربی به دست، از بین بردن چین و چروک های موجود در پشت دست، انگشتان، مچ دست است. چین و چروک های موجود بر روی دست می توان به دلیل تابش آفتاب مستقیم بر روی دست و همچنین بالا رفتن سن افراد باشد. این دو دلیل می تواند باعث ایجاد سلول های پوستی کلاژن کمتری شوند و زیبایی دست افراد را نیز از بین می برد اما با تزریق چربی بر دست خود می توانید تمامی این مشکلات را از بین ببرید. می توانید با طریقه تزریق چربی در این مطلب بیشتر آشنا شوید.

احساس پیری با دیدن دست های چروکیده

این دست ها باعث تصورات نا به جا می شود به طوری که فرد احساس می کند دیگر پیر شده است. افراد در طول شبانه روز، بسیار از دست های خود، کار می کشند و همین موضوع باعث از بین رفتن پوست نرم و لطیف اصلی دست می شود. 

افرادی که از پوست دست خود مراقب نمی کنند بیشتر در معرض آسیب هستند، به عنوان مثال: بیشتر انسان ها در هنگام بیرون آمدن از منزل، از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی برای محافظت از پوست چشم خود استفاده می کنند. 

اما تعداد اندکی پیدا می شود که برای محافظت، به دست های خود کرم ضد آفتاب می زنند‌ یا دستکش دستشان می کنند. زیبایی و جوانی یک خانم علاوه بر صورت به دست نیز وابسته است پس برای زیباتر نشان دادن چهره خود باید به پوست دست خود نیز رسیدگی کنید.

آیا تزریق چربی به دست ضرر دارد؟

تزریق چربی به دست، اگر پیش متخصصان مطمئن و کار بلد صورت گرفته باشد به هیچ عنوان ضرر و عوارضی را در پی نخواهد داشت. به طوری که از هیچ ماده شیمیایی در تزریق آن استفاده نمی کنند. شیمیایی نبودن این تزریق باعث شده تا بدن در برابر این مواد چربی مقابله نکند، به طوری که بدن به گونه ای رفتار می کند که انگار این نوع چربی جز اعضای خودش است.

روش های کنترل عوارض چربی

در بالا نیز گفته شد که عوارض تزریق چربی خاصی وجود ندارد به طوری که در اثر تزریق چربی به دست هیچ نوع حساسيتی به وجود نخواهد آمد. عوارض دیگری همچون عفونت، به وجود آمدن زخم های شدید و خونریزی ایجاد خواهد شد که فورا باید کنترل شود، در غیر این صورت باعث آزار و اذیت فرد شود. در این موضوع اگر شما از همان ابتدا پزشک کار بلد و حرفه ای را برای تزریق چربی انتخاب کنید، دیگر دچار مشکلات و عوارض جانبی نخواهد شد.

جوانسازی با تزریق چربی به دست

نتایج جوانسازی دست با روش زیبایی انتقال چربی بلافاصله قابل مشاهده است، اما در طی حدود شش ماه نتیجه نهایی این عمل زیبایی را خواهید دید. نتایج به طور طبیعی با افزایش سن تکامل می یابند و همچنین تحت تاثیر افزایش وزن قابل توجه قرار می گیرند. مراقبت خوب از پوست و قرار گرفتن در معرض آفتاب کمتر می تواند به حفظ نتایج این عمل زیبایی کمک کند. نکته مهم دیگر رعایت مراقبت های پس از انجام تزریق چربی است.

مزایای تزریق چربی به دست

از مهم ترین مزیت های تزریق چربی به دست، برجسته شدن دست و از بین رفتن چین و چروک های موجود بر روی دست است که باعث ناپدید شدن سن بالای افراد نیز می شود. جوان شدن صورت و چهره و دست جز آرمان های تمامی افراد به ویژه بانوان است که با عمل تزریق چربی می توان به این واقعیت رسید. 

مزایای تزریق چربی به دست

از دیگر مزیت های تزریق چربی به دست می توان به نداشتن درد اشاره کرد. این تزریق دوره نقاهت ندارد و فرد به راحتی می تواند به کارهای روزانه خود برسد و از هر گونه خونریزی و جای زخم به دور است. این چربی ها ماندگاری فراوانی دارد که همین دوام و ماندگاری بسیار چربی تزریق شده، باعث ساختن کلاژن می شود و از همین طریق شادابی و زیبایی به پوست بر می گردد.

بعد از تزریق چربی به دست چه اقداماتی را باید انجام داد؟

  • سیگار کشیدن تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق چربی ممنوع است
  • برای از بین بردن لکه های قرمز رنگ و التهاب های دست خود از کرم های تجویز شده توسط دکتر استفاده کنید
  • بعد از تزریق چربی به دست باید حتماً نوشیدنی و آب معدنی میل کرد
  • از رفتن به استخر و جکوزی خودداری کنید چراکه وجود آب گرم برای تزریق چربی مضر است

تزریق چربی به دست چه عوارضی دارد؟

  • عوارض کوتاه مدت تزریق چربی به دست

در روزهای اول بعد از تزریق چربی، از مهم ترین عوارض می توان به درد و تورم و خونریزی های کم اشاره کرد طی چند روز با مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک از بین خواهد رفت.

  • عوارض بلند مدت تزریق چربی به دست

  • عفونت

ایجاد عفونت یکی از خطرناک ترین عوارضی است که در این میان به وجود می آید. این خطر به دلیل استریل نکردن ابزار کار و یا وجود فضای آلوده به وجود می آید.

  • عدم تقارن

به دلیل جذب هماهنگ چربی ها و پر شدن زیاد از حد موضع تزریق چربی، امکان به وجود آمدن عوارض عدم تقارن در عضوهای دو طرفه است. این بی قرینگی بعد از گذشت یک هفته با کم شدن تورم و التهاب از بین خواهد رفت که بعد از آن اگر باز هم احساس بی قرینگی کردید حتماً به پیش پزشک معالج خود بروید.

  • جذب فوری چربی تزریق شده

یکی دیگر از عوارض تزریق چربی،جذب زودهنگام آن است که این عامل به دلیل وجود خون، سلول های چربی آسیب دیده و ساکشن های چربی با فشار بالا به وجود می آید.

تزریق چربی به پشت دست

  • به وجود آمدن کیست چربی و نکروز پوست

این مشکل از تزریق چربی بیش از حد در بدن سرچشمه می گیرد به طوری که باعث اختلال در خون رسانی بافت های اطراف پوست شده و باعث می شود در ناحیه تزریق، کسیت به وجود آید. برای جلوگیری از این عارضه باید حتماً برای تزریق چربی به پیش متخصص کاربلد بروید.

  • ایجاد برجستگی ها و ناهمواری های سطحی

ایجاد ناهمواری های سطحی در محل تزریق چربی، از جمله کنار لب، گونه و چشم از خطرناک ترین عوارض به حساب می‌ آید. در نواحی که هدف از تزریق چربی فقط جوانسازی است و نه برجستگی، باید حتماً از چربی نانو در این قسمت ها به کار برد. در این مورد قطعات چربی کوچک و کوچک تر می شوند و سلول های بنیادی و گلبول های سفید باعث کلاژن سازی زیاد می شود.

  • جمع شدن مایعات و سرم در محل تزریق چربی

این موضوع که از عوارض جانبی تزریق چربی است که برای پیشگیری از این عارضه باید از داروهای ضد انعقاد خون، آسپرین، مسکن های ایبوپروفن استفاده کرد. مصرف این داروها را تا یک هفته قبل از درمان باید قطع شود.

  • آمبولی

یکی از کم موردترین عوارض چربی، آمبولی چربی می باشد که اگر پزشک هنگام تزریق از سوزن نوک تیز استفاده کند، امکان به وجود آمدن این نوع عارضه خواهد شد. استفاده از ابزار غیر نوک تیز و استفاده از تکنیک های غیر تهاجمی می توان از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کرد.

میانگین زمان بهبودی تزریق چربی به دست

میانگین نقاهت بعد از جوانسازی دست با انتقال چربی دو تا سه هفته است. دست‌ها به احتمال زیاد در این مدت متورم می‌مانند، با این حال، اکثر داوطلبان پس از هفته اول فعالیت‌های منظم و کار خود را از سر می‌گیرند. کمپرس سرد می تواند به کاهش تورم کمک کند.

برای تزریق چربی می توانید از کلینیک الهام کمک بگیرید؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

هزینه تزریق چربی به دست 

همان طور که گفتیم،با بالا رفتن سن پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد از این رو دچار چین و چروک و پیری می شود.

 برای بسیاری از افراد این مسئله بسیار حائز اهمیت است که از پوست دست با نشاط و با طراوتی برخوردار باشند. تزریق چربی یکی از راه های مناسب برای رفع این مشکلتزریق چربی به دست به حساب می آید. اما چیزی که برای خیلی از متقاضیان اهمیت دارد این است که هزینه تزریق چربی به دست چقدر است.


با توجه به میزان و نوع مشکل پوست تان، پزشک ممکن است تشخیص دهد که از چربی های بیشتر یا کمتری برای شما استفاده کند. 

به همین دلیل، نمی توان هزینه دقیقی را برای این عمل در نظر گرفت. در زمان نگارش این مقاله، هزینه تزریق چربی به دست ها در کلینیک الهام بین 6 تا 9 میلیون تومان است. از این رو، بهتر است ابتدا با پزشک کلینیک مشاوره کنید و در فرآیند تصمیم گیری قیمت ها را با جاهای دیگر مقایسه نمایید. 

چرا کلینیک الهام

کلینیک الهام یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه تزریق چربی به دست به حساب می آید. این کلینیک با برخورداری از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه ها، کادر مجرب و پزشکان متخصص بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می دهد. 

ابتدا در کلینیک پزشک شما را معاینه می کند تا نوع مشکلات مشخص شود و روش درمانی مناسبی را به شما پیشنهاد می کند. همچنین در صورتی که پزشک تزریق چربی را به شما توصیه کند، به شما می گوید که به چه مقدار چربی نیاز است و هزینه آن چقدر می شود. 

بسیاری از افرادی که در کلینیک الهام تزریق چربی را انجام داده اند، از نتایج حاصل بسیار راضی بوده و ضمن اعلام رضایتشان، استفاده از این روش را در این کلینیک توصیه می کنند. این کلینیک توانسته ظرف مدت زمان نسبتا کوتاهی به رضتایت صد در صدی متقاضیان دست پیدا کند. امیدواریم که مطالب ما در اینجا برایتان مفید واقع شود. 


تزریق چربی به دست https://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: عوارض تزریق چربی به دست دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone