جوانسازی دست با تزریق چربی

جوانسازی دست با تزریق چربی https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

جوانسازی دست با تزریق چربی

1649

هر چه سن افراد بیشتر می شود علائم پیری بیشتر خودشان را نشان می دهند. خشکی دست ها و از بین رفتن چربی های مورد نیاز دست یکی از نشانه های افزایش سن افراد می باشد. هر چه چربی کمتری در پشت دست ها وجود داشته باشد، دست ها از ظاهری چروکیده تر با بیرون زدگی استخوان ها برخوردار خواهند شد. این موارد سبب از بین رفتن زیبایی دست ها می شود و این مسئله برای افراد به خصوص خانم ها نگران کننده است. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه جوانسازی دست ها به کمک تزریق چربی بپردازیم.

هزینه جوانسازی دست

هزینه جوانسازی دست به معیارهای متفاوتی بستگی دارد. یکی از این معیارها میزان تبحر و مهارت متخصص پوستی است که شما انتخابش کرده اید. علاوه بر این کلینیک زیبایی انتخابی نیز می تواند بر قیمت تزریق چربی به دست مؤثر باشد. هزینه اتاق عمل و هزینه ای که بابت دستمزد کادر پزشکی لازم است پرداخت شود نیز می تواند به هزینه کلی تزریق چربی به دست بیفزاید.

راه و روش تزریق چربی به دست

همه ما می دانیم که در روش های تزریق چربی به دست، صورت یا دیگر اعضای بدن لازم است عضوی مملو از چربی در بدن داشته باشیم. افرادی که از لاغری رنج می برند، عضوی جهت برداشت چربی ندارند.  البته تزریق چربی نیز باید توسط پزشک و طی فرآیندهایی حساس صورت گیرد.

بهترین عضو جهت استخراج چربی می تواند باسن، پهلوها، ران ها و شکم باشد. بدین منظور در ابتدا مقداری خون از فرد می گیرند و چربی را از خون جدا می کنند. پس از آن چربی را با پی آر پی ترکیب می کنند و روند تزریق چربی به دست را انجام می دهند.

کاندیدای تزریق چربی به دست

می دانید که تزریق چربی به دست علاوه بر باز شدن چین و چروک سبب از بین رفتن خشکی پشت دست نیز خواهد شد. همین موضوع سبب جوانسازی دست ها و افزایش اعتماد به نفس افراد شده است؛ 

اما تمامی افراد نمی توانند تزریق چربی به دست را انجام دهند. فردی که قصد انجام تزریق چربی به دست را دارد باید از سلامت روحی و روانی بالایی برخوردار باشد. این افراد باید دست هایی با پوست خشک و چروک شده داشته باشند تا بدین وسیله بتوانند آن ها را درمان کنند. علاوه بر این افرادی که در پشت دست هایشان رگ ها کاملا مشخص است نیز می توانند تزریق چربی به دست را انجام دهند.

مزایای تزریق چربی به دست

 روش های متعددی جهت از بین بردن چین و چروک دست ها وجود دارد اما ایده آل ترین آن ها چیزی به جز تزریق چربی نیست. به کمک تزریق چربی می توان از نتایج مؤثرتر و واقع بینانه تری برخوردار شد. در روش های تزریق چربی به دست ها علاوه بر از بین رفتن چین و چروک می توان به استخراج مقدار زیادی از چربی های بدن که امروزه سبب نارضایتی بسیاری از افراد شده نیز کمک کرد. 

یکی دیگر از مزیت های این نوع عمل جراحی این است که مدت زمان بسیار کوتاهی را می طلبد و به هیچ عنوان وقت گیر نیست. پس از انجام تزریق چربی به دست ها تا مدت ها می توانید از دست هایی بدون چروک و جوان نهایت لذت را ببرید. شگفتی این روش این است که به هیچ عنوان جای زخم و بخیه به جای نمی گذارد.

مزایای تزریق چربی به دست

مدت زمان پایداری چربی تزریق شده به دست ها

در وحله اول لازم است بدانید که انتخاب یک متخصص متبحر می تواند در ماندگاری چربی دست ها مسمرثمر واقع شود. هر چه این کار با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود قطعاً از نتیجه ای مطلوب تر برخوردار خواهید شد.

 اینکه پس از تزریق چربی طبق راهنمایی های پزشک معالج از دست ها مراقبت کنید نیز در افزایش ماندگاری چربی های تزریق شده به دست تأثیرگذار خواهد بود. جهت بهره مندی از عمر طولانی مدت چربی های تزریق شده بهتر است چندین جلسه عمل تزریق چربی به دست ها را تکرار کنید.

مراقبت های لازمه پس از تزریق چربی به دست

  • پس از تزریق چربی احتمالاً پزشک معالج داروهایی را برای شما تجویز خواهند کرد که مصرف به موقع آن ها در مراقبت از دست ها پس از تزریق چربی اثرگذار خواهد بود.
  • به هیچ عنوان در این دوران داروهایی مانند آسپرین و مسکن ها را بدون تجویز پزشک نخورید.
  • مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پس از تزریق چربی ممنوع می باشد.
  • پس از تزریق چربی به دست به مدت یک هفته کار سنگین انجام ندهید تا بیش از حد به دست ها فشار وارد نشود.
  • ماساژ دادن می تواند به پخش شدن یکنواخت چربی در زیر پوست کمک کند. در این زمینه لازم است با پزشک خود مشورت کنید و زمان شروع و مدت زمان ماساژ را از وی بپرسید.
  • پیشنهاد می کنیم مقاله عوارض تزریق چربی را نیز مطالعه کنید.

تزریق چربی به پشت دست

ممنوعیت ها در جوانسازی دست با تزریق چربی

  1. افرادی که التهابات یا حساسیت های پوستی دارند بهتر است تزریق چربی به دست را انجام ندهند.
  2. جوانسازی دست ها با تزریق چربی برای خانم های باردار ممنوع می باشد.
  3. افرادی که از بیماری های روحی روانی رنج می برند به هیچ عنوان نباید تزریق چربی به دست را انجام دهند.
  4. از تزریق چربی به دست بیماران مبتلا به بیماری لوپوس نیز باید ممانعت شود.

نتیجه گیری

هزینه جوانسازی دست یکی از مهم ترین عواملی است که در تصمیم گیری افراد جهت انجام تزریق چربی به دست ها اثر می گذارد. همان طوری که گفته شد هزینه جوانسازی به عوامل متعددی وابسته است و نمی توان نرخی ثابت برای آن در نظر گرفت. در صورتی که شما کاندیدای تزریق چربی به دست هستید یا اینکه جهت جوانسازی دستانتان از روش تزریق چربی به دست کمک گرفته اید لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


تزریق چربی به دستhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


درباره جنسیت افراد باید بگوییم که تزریق چربی از هیچ تمایز جنسیتی برخوردار نیست و خانم ها و آقایان می توانند تزریق چربی به دست یا نقاط دیگر بدن را با خیالی راحت انجام دهند؛ اما درباره محدودیت سنی باید بگوییم که اگر قصد تزریق چربی به دست را دارید از هیچ محدودیتی برخوردار نخواهید بود؛ اما در صورتی که قصد دارید تزریق چربی را به نواحی مانند لب یا گونه انجام دهید بهتر است در سنین بالای 20 سال اقدام به این کار کنید.

تزریق چربی به دست ها عملی بسیار راحت است که به هیچ مواد بیهوشی نیاز ندارد. در این راستا به کمک بی حسی موضعی درد ناشی از تزریق را برای فرد کاهش می دهند.

همان طوری که در متن مقاله گفته شد لازم است بعد از تزریق چربی از مصرف مشروبات الکی پرهیز کنید. علاوه بر این لازم است بدانید یک هفته قبل از انجام عمل نیز نباید الکل بنوشید. پس از تزریق چربی می توانید با خوردن میوه هایی مانند آناناس یا قرص آناهیل ورم و التهاب ناشی از تزریق را کاهش دهید.

هر چند عوارض این نوع عمل جراحی بسیار محدود است اما باز هم می توان شاهد عفونت و در برخی موارد خونریزی دست ها بود. اگر کادر درمان انتخابی تان بی نقص باشند و شما نیز مراقبت های لازمه را به خوبی انجام دهید بعید است از عوارض تزریق چربی رنج ببرید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: جوانسازی دست با تزریق چربی دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone