ماندگاری تزریق فیلر

ماندگاری تزریق فیلر https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

ماندگاری تزریق فیلر

2230

 با زیاد شدن سن به علت کم شدن تولید کلاژن، خشکی پوست اتفاق می افتد. البته عوامل دیگری نیز  وجود دارد، که باعث چین و چروک پوست می شوند، و جوانان را نیز مثل افراد مسن، دچار خشکی پوست می کنند. روش های بسیاری برای رفع این مشکل وجود دارد، ولی برای جوان سازی و   پر کردن پوست صورت، انتخاب تزریق فیلر بسیار رایج است. تزریق کردن ژل به صورت باعث نابودی چین و چروک و خشکی پوست به صورت مقطعی می شود. 

انجام این روش نیازمند دقت و  ظرافت خاصی است، که باید در بهترین کلینیک زیبایی و زیر نظر پزشک با تجربه صورت گیرد. زیرا فقط یک پزشک حاذق و مجرب  می تواند تزریق ژل را به صورت موفقیت آمیز برای متقاضی انجام دهد.

 زمانی که تزریق ژل به طور صحیح انجام شود، همه چین و چروک ها از بین می روند و نتایج بسیار خوبی به دست می آید که موجب اعتماد به نفس بسیار شخص خواهد شد. ولی سوال این است، که ماندگاری تزریق فیلر چه قدر است؟  اگر می خواهید با میزان ماندگاری تزریق فیلر بیش تر آشنا شوید، تا آخر این مطلب با ما همراه شوید.

ماندگاری فیلر ها بر اساس ناحیه تزریق

حال می خواهیم، به دوام تزریق ژل در مناطق مختلف صورت بپردازیم.

ماندگاری تزریق فیلر در اطراف چشم ها

تزریق ژل در اطراف چشم تا 12 ماه یا بیش تر  ماندگاری دارد. چون پوست اطراف چشم همان طور که می دانید از حساسیت و نازکی بسیاری برخوردار است، باید ژلی را انتخاب کنید که استحکام بسیاری را برای پشتیبانی پوست به وجود آورد. که این نکته بسیار مهم است. 

دوام تزریق فیلر های پوستی در گونه ها

در تزریق ژل در گونه ها، با توجه به نوع ژل، ماندگاری به صورت 24 ماه است، که تا این مدت شما دارای گونه هایی سفت و حجیم خواهید بود. هر 6 ماه الی 12 ماه یک بار باید برای به دست آوردن نتیجه عالی و حفظ آن از درمان های نگه دارنده استفاده کنید. 

ماندگاری فیلر در لب ها

به مدت 12 ماه، شما می توانید با استفاده از تزریق فیلر دارای لب هایی با ظاهر بسیار عالی شوید. هم چنین اگر به درمان های نگه دارنده ادامه دهید، شاهد مدت زمان بیش تری نیز خواهید بود. توجه کنید که نتیجه ایده آل برای تزریق فیلر لب با 3 بار انجام دادن تزریق، به دست می آید. 

در اولین تزریقات فیلر برای لب، این احتمال وجود دارد، که به طور فشرده و با فواصل زمانی کم برای متقاضی انجام گیرد. ژل های نرم و انعطاف پذیر از موثر ترین و پر طرفدار ترین فیلر های پوستی  برای لب هستند. 

ماندگاری تزریق فیلر در اطراف دهان و چانه

با توجه به نوع فیلر مصرفی در تزریق، شما می توانید 6 ماه الی 2 سال  شاهد نتیجه  بسیار عالی فیلر دهان و چانه باشید. 

افزایش ماندگاری تزریق فیلر

برای حفظ شدن نتایج درمان ، باید به نکات مراقبتی توجه کرده و  از سلامت پوست و به طور کلی سلامت بدن خود به خوبی محافظت کنید. در ادامه به روش هایی که موجب افزایش ماندگاری تزریق ژل ها یا همان فیلر ها می شود، اشاره می کنیم: 

مواظبت مداوم از پوست

اگر می خواهید که نتایج درمان تزریق فیلر برای شما ماندگار شود، باید همواره پوست خود را سالم و مرطوب نگه دارید. با خوردن بسیار آب  باعث آب رسانی به پوست خود شوید، تا فیلر های هیالورونیک اثر بخش شوند. بعد از تزریق فیلر، احتمال این وجود دارد که برای رسیدن به اثرات  کامل تزریق، پزشک متخصص شما استفاده از محصولات مراقبتی پوست را تجویز کند. 

به حداقل رساندن قرار گیری در معرض اشعه خورشید

یک دلیل بسیار زیاد آسیب دیدگی پوست، قرار گرفتن خیلی زیاد در معرض اشعه فرابنفش است.  پس از انجام تزریق فیلر برای این که نتایج به دست آمده بیش تر حفظ شوند، باید به طور مرتب از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. هنگامی که در معرض اشعه خورشید قرار می گیرید، حتما از ضد آفتاب ها با طیف بسیار زیاد SPF 45  یا حتی بالا تر استفاده کنید، تا از پوست شما در برابر نور مستقیم UV  محافظت کند.

پیروی کردن از یک رژیم غذایی سالم

برای بهبود و حفظ بسیار   نتایج باید از یک رژیم غذایی سالم که دارای، میوه و سبزیجات، غلات و پروتئین های بدون چربی است، استفاده کنید. هم چنین باید از غذاهایی که هیچ گونه ارزش غذایی ندارند دوری نمایید. زیرا مصرف چنین غذاهای فرآوری شده باعث دچار شدن بدن به التهاب زیاد و در نهایت سرعت بخشیدن به متابولیسم فیلر تزریق شده، می شود. 

تزریق چربی به پشت دست

دوری از استرس 

استرس زیاد می تواند پروسه پیری سرعت بیش تری بگیرد و نشانه های آن بسیار زیاد شود. با این که می دانیم استرس بخشی از زندگی روزمره ما محسوب می شود و پرهیز از آن کار بسیار سختی است، ولی کاهش حداکثری آن اثرات مثبتی را در بدن فرد به وجود می آورد. 

راه دیگری که باعث ماندگاری تزریق فیلر می شود، کم شدن استرس های غیر ضروری است. هم چنین می توانید برای کم کردن استرس خود از روش هایی هم چون مدیتیشن و یوگا نیز بهره ببرید، که بسیار سودمند در حفظ نتایج به دست آمده، است.

مراقبت در هنگام ورزش

هنگامی که تزریق ژل را انجام دادید، پس از آن نباید به ورزش کردن زیاد بپردازید. گرچه بسیاری از افراد ورزش کردن را دوست دارند، اما اگر فعالیت زیادی انجام دهند و در نتیجه کالری بسیاری را بعد از انجام تزریق  فیلر بسوزانند، نتایج تزریق فیلر با سرعت بیش تری از بین خواهند رفت. زیرا اگر متابولیسم بدن فرد سرعت بیش تری بگیرد، پس از گذشت  زمان کوتاهی  باید شخص به تزریق دوباره بپردازد .

اگر که هر روز ورزش می کنید و به انجام این کار علاقه مند هستید، بعد از انجام دادن تزریق فیلر به برنامه ورزشی خود ادامه دهید. زیرا فعالیت فیزیکی بسیار بهتر از نشستن و بی تحرک بودن است حتی اگر بعد از مدت کوتاهی به تزریق دوباره ژل نیاز داشتید و نتیجه بسیار زود اثر خود را از دست داد. 

نگهداری مرتب درمان

راه حل عالی برای ماندگاری تزریق فیلر، انجام دادن مرتب درمان های نگهدارنده است.  زمانی که شما پیش از نابودی نتیجه، به انجام درمان های نگه دارنده می پردازید، تاثیر تزریقات فیلر بسیار بیش تر می شوند. حتی در بعضی موارد، روی  عضلات چنان اثر می گذارند، که آن عضلات  به خوبی به ماده تزریق شده پاسخ می دهند. 

به این معنی که اگر شخص فکر می کند تزریق فیلر آن تا 10 ماه ماندگار است، بهتر است 8 یا 9 ماه بعد درمان نگهدارنده را انجام دهد. انجام دادن درمان نگهدارنده قبل از این که نتایج از بین بروند، بسیار در جوان تر شدن پوست موثر است.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

برای اینکه ماندگاری تزریق فیلر بیشترشود، فرد باید یک سری از مراقبت ها را انجام دهد. بهتر است تا یک هفته بعد از تزریق فیلر، منطقه مورد نظر را اصلاح یا آرایش نکنید. 

اما بعد از یک هفته مانعی وجود ندارد. بهتر است به مدت یک هفته در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و در صورت نیاز از ضد آفتاب استفاده نمایید. برای جلوگیری از هر گونه عفونت،بهتر است که منطقه مورد نظر را بعد از تزریق بشویید و آن را تمیز نگه دارید. 

برای شست و شو از شوینده های ملایم متناسب با پوست تان استفاده کنید. برخی از شوینده پوست را تحریک می کنند و باعث بروز حساسیت می شوند، از این رو بهتر است که از آنها استفاده نکنید. می توانید از دکتر بخواهید که ژل شست و شو مناسبی را به شما معرفی کند. 

به خاطر داشته باشید که گرم کردن و سرد کردن محل تزریق باعث می شود که درد آن محل کاهش پیدا کند اما عوارض را بیشتر می کند. تا پیش از آنکه عوارض آنی مانند کبودی و قرمزی از بین نرفته، محل تزریق را گرم نکنید. 

از این رو به جاهای گرم مانند استخر، سونا و جکوزی نروید. سرمای زیاد می تواند اثرات درد را کمتر کند اما عوارض را شدیدتر می کند. به همین دلیل بهتر است که فعالیت هایی مانند اسکی بازی را برای مدتی متوقف کنید.  

به مدت چهارده روز بعد از تزریق فیلر، فعالیت های ورزشی سنگین را انجام ندهید. انجام این فعالیت ها می تواند باعث کبودی شود و در اثربخشی آن نیز تاثیر منفی می گذارند. 

نتیجه گیری

در این مقاله شما اطلاعاتی را درباره ماندگاری تزریق فیلر کسب کردید. به طور معمول زمانی نتایج تزریق فیلر بسیار ماندگار می شوند، که شما نکاتی که در این مقاله به آن ها پرداختیم را رعایت کنید. هم چنین انتخاب درست کلینیک و انجام صحیح تزریق، باعث افزایش دوام تزریقات فیلر می شود. شما می توانید به راحتی  در  کلینیک معتبر الهام تزریق فیلر خود را انجام دهید و نتایجی بسیار عالی با  ماندگاری بالا را دریافت کنید. 


ماندگاری تزریق فیلر یا ژل در نواحی مختلف https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


احتمال این وجود دارد، که فرد در هنگام وارد شدن سوزن به صورت، کمی احساس سوزش و درد کند، البته پزشک متخصص قبل از انجام تزریق از بی حسی استفاده می کند ، که این باعث کم تر شدن درد و سوزش می شود. هم چنین جالب است که بدانید، تولید کنندگان ژل های تزریقی به آن ها مواد بی حس کننده می افزایند، تا فرد در هنگام تزریق بسیار راحت و بدون هیچ گونه دردی به انجام این روش درمانی و زیبایی بپردازد.

قیمت تزریق ژل یا همان فیلر به عواملی هم چون مقدار فیلر تزریقی، نوع ژل، و شخص متقاضی و غیره بستگی دارد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: ماندگاری تزریق فیلر دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone