تزریق فیلر چیست؟

تزریق فیلر چیست؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

تزریق فیلر چیست؟

1810

تزریق فیلر و ژل، جز کارهای زیبایی متداولی است که بسیاری از افراد آن را انجام می دهند. اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که آیا تزریق فیلر عوارض دارد. ما در ادامه این مقاله در این باره اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار می دهیم. با ما همراه باشید. 

بدون شک درصد بیش تر زیبایی افراد مربوط به پوست آن ها است. که این زیبایی بیش تر در صورت فرد نمایان می شود. همان طور که همه می دانیم برخورداری از صورتی زیبا بدون هیچ عیب و نقصی آرزوی همه ما است. که پوست نقش اساسی را در زیبایی صورت دارد.  پوستی که دارای هیچ چین و چروکی نیست و صاف و یک دست است. دلایل مهمی هم چون رژیم غذایی نامناسب، عوامل محیطی، بالا رفتن سن و ... عواملی اثر گذار هستند، که می توانند باعث ایجاد چین و چروک در صورت شوند. 

در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی شاهد روش های مختلف جوان سازی پوست و کاهش خط و خطوط روی صورت هستیم. که یکی از ساده ترین و اثر بخش ترین این روش ها، تزریق ژل یا فیلر است.  

 اگر می خواهید دوباره از پوستی جوان و شاداب برخوردار شوید می توانید با تزریق ژل این شادی و نشاط را به پوست خود هدیه دهید. البته از ژل ها برای کار های دیگری مانند فرم دادن صورت و گونه ها نیز استفاده می شود. اگر که به دنبال اطلاعات کامل تری هستید و به طور کلی می خواهید بدانید که اصلا تزریق فیلر چیست؟ به شما پیشنهاد می کنم که برای رسیدن به پاسخ سوالات خود این مطلب را از دست ندهید. 

تزریق ژل و فیلر 

ژل یا همان فیلر نوعی از پر کننده های پوستی محسوب می شوند که ترکیبات مختلفی را در خود دارند. خوب است که بدانید، این ترکیبات با استفاده از تزریق به زیر پوست وارد می شوند. زمانی که این ترکیبات یا همان فیلر به قسمت های گوناگون پوست انتقال داده می شود، حجم ناحیه مورد تزریق، افزایش می یابد و موجب کاهش اثرات پیری می شود. 

با مزایا و معایب تزریق فیلر بیشتر آشنا شوید.

فیلر ها  دارای جنس های گوناگونی هستند، و با توجه به فرمول های گوناگونی که در زمان ساخته شدن دارند، خواص آن ها با یک دیگر متفاوت است که برای  قسمت های گوناگون بدن از آن ها استفاده می شود. 

اگر به دنبال یک راه حل سریع و امن برای جوان سازی پوست خود هستید، انتخاب تزریق فیلر بهترین گزینه است. زیرا با تزریق فیلر از ظاهری جذاب برخوردار می شوید. در هنگام تکامل یافتن این ژل ها از مواد گوناگونی استفاده شده است و روز به روز شاهد کیفیت بهتر آن ها بوده ایم. 

با استفاده از انواع موادی که در بدن انسان و سایر جانداران وجود دارد، ژل ها ساخته شده اند. حتی بعضی فیلر ها از مواد مصنوعی نیز ایجاد می شوند. به صورت سر پایی و بدون بستری شدن می توانید تزریق فیلر را در قسمت های مختلف مثل خط خنده، خط اخم، فرم دهی گونه، فرم دهی فک و غیره  انجام دهید. 

این روش زیبایی بسیار پر کاربرد و محبوب، تغییرات مثبتی را در صورت فرد متقاضی به وجود می آورد و به کسانی که از چهره خود رضایت کافی را ندارند، اعتماد به نفس و زیبایی را هدیه می دهد. این روش جوان سازی و فرم دهی صورت در اکثر مراکز زیبایی قابل استفاده است که توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام می شود. 

اگر که شما تزریق فیلر را توسط پزشک ماهر انجام ندهید، در صورت  انجام نادرست آن، ممکن است مشکلاتی در صورت شما به وجود بیاید و هم چنین می تواند جز زیبایی، سلامتی شما را نیز به خطر بیاندازد. 

تزریق فیلر ها به دو دسته تزریق ژل و تزریق چربی تفکیک می شود. که ما در این مطلب تنها تزریق ژل را مورد بررسی قرار داده ایم. قسمت هایی از صورت که نیازمند حجم هستند، را می توان با تزریق فیلر  پر کرد.  پیشنهاد می کنیم مقاله تزریق فیلر چگونه است را مطالعه کنید.

 امروزه مواد مورد استفاده برای ساخت ژل ها از جنس هیالورونیک اسید است، چون این ماده به صورت طبیعی در بدن انسان  وجود دارد، موجب حساسیت و آلرژیک شخص متقاضی نمی شود. 

فیلر هایی که کلینیک الهام از آن ها برای مشتریان خود استفاده می کند از جنس هیالورونیک اسید هستند. که همه این ژل ها مورد تایید FBA  آمریکا است. 

انواع ژل مورد استفاده در تزریق فیلر

برای جوان سازی پوست و بر طرف کردن چین و چروک ها و خطوط روی صورت ،فیلر های گوناگونی به کار گرفته می شوند. به طور کلی ژل ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به بعضی از این انواع ژل ها که در بازار نیز موجود است، اشاره می کنیم:

  • ژل هیالورونیک اسید

این نوع ژل از محبوب ترین های ماده های پر کننده محسوب می شود. همان طور که گفتیم ماده هیالورونیک اسید، در بدن تولید می شود و به طور طبیعی در بدن تمامی انسان ها وجود دارد. که در زمان بالا تر رفتن سن و عوارض آن ، مقدار این ماده در بدن کاهش یافته و  چین و چروک ها نمایان می شوند. 

به همین  جهت برای رفع شدن چین و چروک ها این ماده را مورد استفاده   قرار می دهند. پس از تزریق ژل های هیالورونیک اسید، نتایج فوق العاده را شما می توانید خیلی سریع مشاهده کنید. 

تزریق چربی به پشت دست

البته ظاهر شدن سریع نتایج، به سیستم بدنی شما و هم چنین مهارت پزشک متخصص وابسته است. زیرا نتایج به دست آمده پس از تزریق، در بعضی از افراد پس از گذشت  زمان بیش تری مشاهده می شود.

این نوع ژل دارای عوارض جانبی زیاد و خاصی نیست و اکثر افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. تزریق ژل هیالورونیک، به طور معمول از ماندگاری بین یک الی دو سال برخوردار است. با توجه به  تحقیقات انجام شده بسیار در این زمینه، بعضی از آن ها نشان می دهند، که  تزریق  ژل هیالورونیک به صورت متداوم ، باعث تحریک تولید کلاژن به طور طبیعی در پوست می شود که در نهایت همین امر چین و چروک ها را در طول زمان کم تر می کند. 

  • ژل ایجاد شده از کلاژن

اولین تولیدات تزریق ژل مربوط به همین دسته از مواد بود. نکته جالبی که وجود دارد این است، که ژلی که  از کلاژن تشکیل می شد را ، از بدن گاو می گرفتند. تا زمانی این کار به خوبی پیش می رفت ولی بعد متوجه واکنش آلرژیک بعضی از افراد نسبت به این ژل شدند، 

به همین جهت استفاده از آن بسیار کم شد. البته این را بدانید که در حال حاضر، روش های جدید تری در پردازش کلاژن انجام شده است. هم اکنون این ماده را به صورت مصنوعی تولید می کنند و در تزریق فیلر به کار می گیرند.  بعضی افراد در این حوزه به این معتقدند،  نتایجی که از این نوع ژل به صورت مصنوعی گرفته شده، از نتایج بدست آمده از نوع بدن جانوری آن بسیار بهتر است. 

 تزریق این نوع از فیلر ها، نتایجی چون تقویت شدن شرایط پوستی، بهبود ساختار پوست و رفع شدن چین و چروک را به دست می آورد. پروتئین طبیعی موجود در کلاژن، روی استخوان ها و لیگامنت های افراد  نیز بسیار اثر گذار است. 

  • ژل مصنوعی

مواد آزمایشگاهی که به طور طبیعی در پوست نیست، در این دسته از ژل ها قرار گرفته اند. که احتمال بروز عوارض بیش تر را در خود دارند ولی چون بدن انسان این نوع از ژل را به خود جذب نمی کند، تاثیر آن مدت زمان زیاد تری  حفظ می شود.   

چون این ژل ها به طور طبیعی در بدن انسان پیدا نمی شود ممکن است که پس از تزریق، بدن آن ها را پس بزند.  شاید بعضی از افراد به دلیل ماندگاری طولانی تر تزریق، از این نوع ژل ها استفاده کنند.  با این حال، افراد متقاضی تزریق فیلر باید دقت کنند، که فیلر های طبیعی  بسیار بهتر و ایده آل تر است. 

عوارض تزریق فیلر و ژل

بسیاری از افرادی که قصد استفاده از یک روش کلینیکال را دارند، ابتدا این مسئله را بررسی می کنند که آیا آن روش عوارضی دارد یا خیر. در رابطه با تزریق فیلر یا ژل نیز همین طور است. 

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تزریق فیلر و ژل باید در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشکان متخصص صورت بگیرد تا عوارضی متوجه فرد نشود. 

اما به طور کلی، هر روشی ممکن است عوارض خاص خودش را داشته باشد. ممکن است اطراف ناحیه نزریق، کمی برآمده شود که طبیعی است و چند روز بعد از بین می رود. 

همچنین ممکن است برخی بافت ها دچار انسداد گردند. گاهی اوقات ممکن است ناحیه ای که در آن تزریق صورت گرفته دچار عفونت شود که باید خیلی سریع به پزشک اطلاع دهید تا در صورت نیاز اقدامات درمانی انجام شود.  

اما بعد از تزریق به هیچ وجه محل تزریق را فشار ندهید چرا که ممکن است باعث کبودی و آسیب شود. به خاطر داشته باشید که حتما تزریق فیلر را در یک کلینیک تخصصی و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. 

نتیجه گیری

روش برجسته کردن لب با انجام تزریق ژل، با این که دارای ریسک بالایی نیست و  سلامت افراد را به خطر نمی اندازد ولی  باید در کلینیکی معتبر مثل کلینیک الهام و توسط پزشکی حاذق و با تجربه انجام گیرد. زیرا اگر در مراکز غیر معتبر تزریق ژل انجام شود، ممکن است مشکلات و عوارضی را برای فرد متقاضی به وجود آورد. پس در انتخاب این موارد تاثیر گذار در به دست آمدن بهترین نتیجه دقت بسیار کنید.  


تزریق فیلر یا ژل چیست؟ https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: تزریق فیلر چیست؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone