مدت زمان ترمیم محل برداشت مو

مدت زمان ترمیم محل برداشت مو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

مدت زمان ترمیم محل برداشت مو

12623

به طور کلی، در کاشت مو طبیعی، ابتدا بانک مو فرد مشخص شده و سپس از آن قسمت عمل برداشت انجام می شود. عمل برداشت با روش های مختلفی صورت می گیرد و بستگی دارد که شما از کدام روش برای کاشت مو استفاده کرده باشید. اما برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که در کاشت مو طبیعی، چه مقدار مو از محل بانک مو برداشت می شود.  

ما در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی را در رابطه با میزان برداشت مو از بانک مو و مدت زمان ترمیم آن در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. در ادامه با کلینیک الهام همراه ما باشید. 

مدت زمان ترمیم محل برداشت مو

برداشت مو از بانک مو و باقی ماندن جای آن 

طبیعتا در زمان کاشت مو طبیعی، موها را از قسمت بانک مو که عمدتا پشت سر هست برداشت می کنند. اما بسیاری از افراد نگران این مسئله هستند که آیا اگر از این قسمت فولیکول های مو برداشت شوند، جای آن باقی خواهد ماند. 

باید بگوییم که خیر. بعد از اینکه فولیکول های مو از قسمت بانک مو برداشته شوند، دو لبه پوست از طریق جراحی پلاستیک به یکدیگر بخیه خواهند شد  و فقط در ناحیه جوش این دو لبه یک خط باریک باقی خواهد ماند. 

وقتی که این ناحیه بهبود پیدا کند قطر خیلی کمی از زخم باقی خواهد ماند. در حقیقت، همان قطر کم از زخم هم کاملا با موها استتار می شود و دیده نخواهد شد. بعد از گذشت یکسال به ندرت می توان محل برداشت را پیدا کرد.

مدت زمان بهبود زخم بعد از برداشت مو 

برای بسیاری ها این سوال پیش می آید که زخم ناحیه برداشت چه مدت بعد ترمیم می شود.  معمولا تا 48 ساعت بعد از برداشت فولیکول ها از ناحیه بانک مو، پشت سر دارای زخم تازه است، اما حدود یک هفته بعد زخم پشت سر بهبود پیدا می کند. اما به منظور بهتر شدن این ناحیه و کمتر ماندن اثر برداشت، بخیه های این بخش را دو هفته بعد از بهبود می کشند.  

برخی بعد از برداشت مو از ناحیه پشت سر و به دلیل وجود بخیه ها در آن ناحیه، احساس کشش می کنند که بعد از کشیدن بخیه ها از این ناحیه، این احساس از بین می رود.  

کاشت مو

همچنین بعد از برداشت فولیکول ها از بانک مو ممکن است آن منطقه تا چند هفته یا حتی چند ماه بی حس باشد که این کاملا طبیعی است و مشکلی در زندگی روزمره ایجاد نمی کند. اما با گذشت زمان این منطقه رو به بهبودی می رود و این حالت بی حسی نیز به طور کامل رفع می گردد. 

کم شدن حجم مو بانک مو بعد از برداشت 

از منطقه بانک مو، فولیکول های مورد نیاز برداشت می شوند. اما بسیاری تصویر می کنند که حجم زیادی از مو از این منطقه برداشت می شود. دلیل این تصور این است که قبل از برداشت موهای اطراف بانک مو کوتاه می شوند تا در حین عمل مزاحم نباشند. به همین دلیل فرد احساس می کند که حجم موی زیادی از این ناحیه برداشت شده است. 

ریزش مو بانک مو بعد از برداشت فولیکول ها

ریزش مو از ناحیه بانک مو بعد از برداشت فولیکول ها خیلی متداول نیست اما این مسئله در برخی افراد رخ می دهد. علت این مشکل این است که پیاز های مو به دلیل التهاب زیاد در منطقه برداشت به خوب می روند.  التهابی که در این منطقه ایجاد می گردد باعث می شود که شوکی به پیاز موها واردشود. این امر مو در بخش تولید ساقه متوقف شود.  

به همین دلیل ساقه مو شروع به ریزش می کند. این نوع ریزش عمدتا به صورت سکه ای در بخش های بخیه شده خودش را نشان می دهد.  

جای نگرانی نیست ابن حالت موقتی است و بعد از دو یا سه ماه از بین می رود. موهای ریخته شده از این ناحیه دو سه ماه بعد مجددا رشد می کنند. معمولا این نوع ریزش بین موها اتفاق می افتد و گسترده نیست. بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

تزریق چربی به پشت دست

آیا خط بخیه در کاشت مو قابل رفع و ترمیم است؟

خیلی ها نگران باقی ماندن جای بخیه در کاشت مو هستند و می خواهند بدانند که آیا جای بخیه رفع خواهد شد یا خیر. این روزها بسیاری از افراد از روش های مختلفی برای کاشت مو استفاده می کنند و هدف اصلی آنها داشتن موهای پر پشت و طبیعی است. 

اما در هر صورت برای داشتن موهای پر پشت و طبیعی، فولیکول های مو را از بانک مو فرد برداشت می کنند و در ناحیه کم تراکم می کارند. معمولا در بیشتر مواقع پشت سر به عنوان بانک مو مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو یک نوار از قسمت بانک مو برداشته می شود.

موهای اطراف بانک مو را کوتاه می کنند تا فرد دچار عفونت یا مشکلات این چنینی نگردد. سپس بعد از برداشت دو لبه را به هم بخیه می کنند.  از این رو بسیاری دوست ندارند که ردی از این خط بخیه روی سرشان باقی بماند. 

 در اینجاست که میزان مهارت یک پزشک تاثیر بسیار زیادی در ترمیم این خط بخیه دارد. اگر نگران باقی ماندن جای این خط بخیه در سرتان هستید، می توانید از جدیدترین روش های کاشت مو استفاده نمایید. از طرفی برای کارآمدی بیشتر و رسیدن به نتیجه مورد نظرتان، باید کاشت مو را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص پوست انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. 

کلینیک الهام با سال ها تجربه می تواند خدمات خوبی را در این زمینه به شما مراجعین عزیز ارائه دهد. این کلینیک با برخورداری از پزشکان متخصص و کادر مجرب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. 

کرم ترمیم کننده بعد از کاشت مو

این روزها، کرم و ژل هایی در بازار وجود دارد که شما می توانید از آنها برای التیام و بهتر شدن پوست سرتان یا ناحیه کاشت استفاده کنید. این کرم ها به گونه ای است که باعث می شود زخم ها زودتر ترمیم یابند. همچنین حالت پذیری موها بیشتر و بهتر خواهد شد.

استفاده از کرم ترمیم کننده خونریزی بعد از کاشت مو را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و از ریزش موی آندروژنیک و غیرآندروژنیک جلوگیری می کند. علاوه بر این، استفاده از این کرم حالت پذیری موها را بهتر می کند.

از این رو در زمان کاشت، در صورت نیاز پزشک به شما توصیه می کند که از چه کرمی استفاده کنید. از این رو برای رسیدن به نتیجه مطلوب حتما دستورات پزشک را دنبال نمایید. 

کشیدن بخیه سر بعد از کاشت مو

همان طور که قبلا اشاره کردیم، در زمان کاشت مو سر طبیعی، فولیکول های مو را از بخشی از سر که ان را بانک مو می نامند برداشت می کنند و سپس آن را در ناحیه مورد نظر می کارند. در ناحیه بانک مو دو طرف را از طریق بخیه به هم وصل می کنند. 

کاشت مو

البته باید این نکته را به شما بگوییم که عمدتا استفاده از بخیه برای روش هایی است که موها را به صورت نواری برداشت می کنند. برای مثال در روش FUT که روش نسبتا قدیمی است، نوار باریکی با عرض یک یا دو سانتی متر با طول 20 تا 25 سانتی متر در قسمت پشت سر ایجاد می نمایند و سپس دو لبه را از طریق بخیه به هم وصل می کنند. 

توجه داشته باشید که طول این بخیه بستگی به اندازه نوار برداشت شده دارد. برای اینکه تا جای ممکن بخیه بهتر ترمیم شود، معمولا دو هفته بعد از کاشت بخیه را می کشند. ترمیم شدن ناحیه بخیه زده نیز ارتباط مستقیمی با حرفه ای بودن پزشک دارد.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم که اگر قصد کاشت مو دارید این عمل را در یک کلینیک معتبر و مطمئن مانند کلینیک الهام انجام دهید تا بدون هیچ عوارضی به نتیجه دلخواه تان برسید. 

از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد.

 https://clinicelham.com/licensehttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
کاشت مو https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بله یکی از روش هایی که با آن می توان خط بخیه را کمرنگ یا محو کرد استفاده از لیزر است. اما نباید بالافاصله بعد از کاشت از این روش استفاده کنید. زیرا ممکن است که اشعه لیزر به فولیکول های مو تاثیر بگذارد و آنها را از بین ببرد. این باعث می شود که شما به نتیجه دلخواه تان نرسید.

خیر. طبیعتا در ناحیه ای که خط بخیه قرار دارد فولیکول مویی برای رشد وجود ندارد. مزوتراپی زمانی کارآمد است که فولیکول مو وجود دارد و از مزوتراپی برای تحریک رشد موها استفاده می کنند. از این رو هیچ ارتباطی بین مزوتراپی و درمان و محو کردن خط بخیه بانک مو وجود ندارد.

خیر. امروزه روش های کاشت زیادی وجود دارد که در آنها برای برداشت موها از دستگاه های ویژه ای استفاده می گردد، از این رو در بسیاری از این روش ها نیازی به استفاده از بخیه وجود ندارد. برای مثال در روش FUT از بخیه استفاده می شود و اندازه بخیه بستگی به نوار برداشت شده از بانک مو دارد.

نگران باقی ماندن جای برداشت در کاشت مو نباشید. در نقاط طی مدت زمان کوتاهی با رشد موهای اطراف پوشیده شده و با تقویت نواحی برداشت می توانید مجددا به موهای قبلی برگردید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: مدت زمان ترمیم محل برداشت مو دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone