رفع لاغری صورت

رفع لاغری صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

رفع لاغری صورت

3037

افراد در طول زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. لاغری صورت یکی از مشکلات رایج است  که ممکن است در طول زندگی شما رخ دهد. لاغری صورت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد، برخی بیماری ها و یا رژیم نادرست غذایی از جمله دلایل اصلی در لاغری صورت به شمار میروند.  

از سوی دیگر اگر وزن شما از حالت متعادل بالاتر است، احتمالاً تصمیم گرفته اید که میزان وزن را کاهش دهید و همین عامل تاثیر مستقیمی در به وجود آمدن لاغری صورت خواهد داشت. لاغری صورت باعث میشود، تا زیبایی چهره تحت تاثیر قرار بگیرد و افراد به دنبال روش هایی برای رفع لاغری صورت هستند. 

در این مطلب به بررسی تخصصی این موضوع خواهیم، در ادامه با کلینیک تخصصی الهام همراه باشید.

روش های درمانی طبیعی

  •  کلاژن 

یکی از ماده های اصلی موجود در سطح پوست است که در حفظ و سلامت سلول‌های پوستی نقش مهمی ایفا می‌کند. کلاژن های موجود در سطح پوست به دلایل مختلفی میتوانند اسیب ببینند و یا از بین بروند. 

در برخی از موارد، بیماری های پوستی کلاژن ها را به طور کامل از بین می‌برند و در نتیجه سلول ها کاهش پیدا کرده و لاغری صورت شدت می گیرد. همچنین سن جز مهم ترین فاکتور ها در کلاژن های موجود بر پوست است. 

زمانی که سن شما از ۳۰ سال عبور کند، میزان  کلاژن ها به سمت کمتر شدن حرکت می کنند و در نتیجه لاغری صورت بیشتر خواهد شد. یکی از روش های رفع لاغری صورت افزایش کلاژن های موجود در سطح پوست است.رفع لاغری صورت

  • رژیم غذایی

 برنج، نان، شکر و غیره از جمله مواردی به شمار می‌روند که در افزایش وزن تاثیر بسزایی دارد و همه این موارد باعث به وجود آمدن چربی های مازاد در بدن خواهند شد. 

از همین رو افراد برای به دست آوردن تناسب اندام، شروع به ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی مناسب خواهند کرد و در نتیجه وزن آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. 

اما باید توجه داشت،  که با کاهش وزن ابعاد صورت دچار تغییر شده و لاغری  در صورت هویدا می شود.  پس اگر قصد لاغری دارید بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید تا با رژیم غذایی مناسب و به صورت تدریجی شاهد کاهش وزن باشید و این عامل در رفع لاغری ‌صورت شما موثر است.

  • تغییر وزن

 جدا از وزن مناسب که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد، ثابت بودن وزن از جمله مواردی است که در چهره شما تاثیرگذار است. اگر جزو افرادی به شمار می روید که دائماً تغییراتی در وزن شما رخ می دهد، 

این مورد را جدی بگیرید چرا که تغییرات وزن باعث صدمات جدی به کلاژن های موجود در سلول‌های پوست خواهد شد. پس همواره رژیم‌ غذایی مشخصی را رعایت کنید تا از تغییرات وزن در امان بمانید. 

  • استرس

 عوامل زیادی در زندگی وجود دارند که باعث پدید آمدن استرس خواهند شد. استرس تاثیر مخربی بر سلامت خواهد داشت و در نتیجه آن بسیار از سلول‌های موجود در بدن از جمله سلول های زیر پوست به طور کامل تخریب می شوند. 

پس اگر به زیبایی صورت خود اهمیت می دهید از عوامل استرس زا دوری کنید چرا که استرس جزو مهم ترین دلایلی به شمار می رود که  باعث به وجود آمدن لاغری‌ صورت خواهد شد. اگر محیط کاری شما به گونه ای است که دائماً باید استرس را تجربه کنید بهتر است، فعالیت های ضد استرسی را در پیش بگیرید. 

به عنوان مثال مراجعه به یک  روانشناس گزینه مطلوبی است، همچنین ورزش به صورت روزانه و یوگا و مدیتیشن از عوامل اصلی در کاهش استرس هستند. رفع لاغری صورت

  • افسردگی

افسردگی بیماری است که عوارض بسیار زیادی دارد و یکی از اصلی ترین نشانه های افسردگی، بی میل به وعده های غذایی و یا پرخوری است و در نتیجه وزن مطلوب این افراد دچار تغییر می شود. 

پس اگر نشانه هایی از افسردگی را مشاهده کردید سریعا به یک روانشناس مجرب مراجعه کنید، تا هر چه سریعتر جلوی این بیماری گرفته شود و این گونه  لاغری در صورت شما رخ ندهد. 

  • انواع درمان ها 

بیشتر حجم بدن انسان ها را آب تشکیل داده است. این مایع تاثیر بسزایی در سلامت سلول های پوستی دارد و مانع از تخریب سلول ها خواهد شد. پس اگر به دنبال صورت گوشتی هستید بهتر است مصرف روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب را در رژیم غذایی خود قرار دهید. 

آب باعث خواهد شد حجم عضله ها افزایش پیدا کند و در نتیجه مانند به وجود آمدن لاغری در صورت خواهد شد. اکثر افرادی که دچار لاغری در صورت هستند، باید میزان مصرف آب خود را افزایش دهند تا حجم ماهیچه های صورت افزایش پیدا کرده و در نتیجه منجر به رفع لاغری صورت شود.

  • میوه ها و سبزیجات

میوه و سبزیجات  در درون خود مقدار زیادی از آب را به همراه انواع ویتامین ها ذخیره کرده اند. پرتقال از جمله میو های مهمی به شمار می‌رود که مانع از رفع لاغری صورت خواهد شد. 

اگر شما به هر دلیلی دچار لاغری ‌صورت شده اید، بهتر است از میوه های همچون پرتقال، هویج، هندوانه و سایر میوه هایی که در ساختار آن ها آب کافی وجود دارد، استفاده کنید و بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد لاغری موجود در صورتش شما تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کرده است. 

از این رو برای رفع لاغری صورت بهتر است، استفاده از میوه ها و سبزیجات را جایگزین شیرینی ها و دیگر تنقلات مضر کنید. 

  • ماهی

در  ساختار بدن ماهی ها امگا ۳ وجود دارد. امگا  از عوامل مهم در چاقی صورت است. یکی از توصیه های مهم برای افرادی که دچار لاغری صورت شده‌اند، این است که حداقل دو بار مصرف ماهی در هفته را به رژیم غذایی خود بیافزایند. ماهی و تن ماهی باعث رفع لاغری صورت میشود و در نتیجه زیبایی ظاهری را به شما هدیه خواهد کرد. 

  • آجیل

افراد بسیاری این عقیده را دارند، که آجیل باعث به وجود آمدن مشکلات پوستی خواهد شد. پس آن ها مصرف آجیل را به طور کامل از وعده های غذایی خود حذف می کنند. 

اما باید بیان داشت آجیل های بدون نمک نه تنها مانع از بروز بیماری های پوستی می شوند بلکه لاغری صورت را به صورت معناداری کاهش داده و نتیجه آن افزایش ماهیچه های گوشتی در صورت است. 

بادام زمینی، پسته، بادام هندی از جمله مهمترین مواد غذایی در ساختار آجیل ها به شمار می روند که توصیه می شود در  طول هفته به مصرف آجیل بپردازید. 

رفع لاغری صورت

روش های درمان پزشکی لاغری صورت

  •  تزریق ژل و چربی 

در بسیاری از موارد وعده های غذایی تاثیر محسوسی در چاقی صورت دارند. در چنین مواردی افراد باید پزشک متخصص پوست و  مو مراجعه کنند تا رفع لاغری صورت با استفاده از افراد متخصص  شکل بگیرد. 

کلینیک الهام  با دارا بودن تیم متخصص و مجرب ابتدا مشکل بیمار و علت های آن را شناسایی کرده و سپس به درمان برای رسیدن به نتیجه مطلوب می پردازد. یکی از روش هایی که برای رفع لاغری صورت انجام می شود، استفاده از ژل است.

در این روش چربی ها از قسمت های مختلف مانند ران، بازو، شکم و باسن جمع آوری شده و سپس در نواحی مشخصی که لاغری در آن جا عیان تر است، تزریق می شود. چند جلسه تزریق ژل باعث از بین رفتن لاغری در صورت خواهد شد و یک نتیجه مطلوب را به همراه دارد.

  • بوتاکس

 با افزایش سن کلاژن های موجود در زیر پوست به طور کامل از بین خواهند رفت و در نتیجه چین و چروک و لاغری در صورت هویدا می شود. بوتاکس از جمله مواردی است که لاغری صورت را تا حدود زیادی برطرف می کند و بعد از تزریق ژل و بوتاکس لاغری صورت شما از بین خواهد رفت. 

اما باید توجه کنید استفاده از  از مواد ژلی و بوتاکسی  ارزان و درجه سوم تاثیرات مخربی بر پوست خواهد داشت و معایب آن بسیار بیشتر از مزایای درمانی است.

کلینیک تخصصی الهام  بهترین ژل ها و بوتاکس موجود در بازار استفاده می کند، پس با خیال راحت میتوانید به پزشکان متخصص موجود در این کلینیک مراجعه کرده و  متخصصین مجرب با استفاده از بوتاکس و یا سایر روش های درمانی به رفع لاغری صورت شما بپردازند.

نکته ضروری در استفاده از بوتاکس این مورد است که این درمان مقطعی است و بعد از گذشت زمان مشخص، دیگر اثری نخواهد داشت.

  • پلاسما درمانی

 در این روش پزشک متخصص پلاسما های موجود در سطح خون را جدا کرده و طی فرآیندی  با استفاده از یک سرنگ آن را وارد منفذهای پوست خواهد کرد. پلاسمای تزریق شده حاوی از پلاکت‌های زیادی هستند و همین عامل باعث شده نام این روش درمان، پلاسمای غنی از پلاکت نامگذاری شود. 

زمانی که پلاسما وارد فضای بین سلول ها شود اقدام به تحریک کلاژن ها میکند  و در نتیجه کلاژن ها که از عوامل اصلی در چاقی و یا لاغری صورت به شمار می‌روند، مجدداً شروع به فعالیت خواهند کرد و شما آثار درمان را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن مشاهده میکنید.مشاوره

  • روش تزریق چربی

 در ابتدا، ناحیه ای که قرار است از آن چربی برداشته شود مشخص خواهد شد. سپس پزشک متخصص با استفاده از یک سرنگ مقدار مشخصی چربی استخراج میکند. برای مثال ممکن است به تزریق چربی در ناحیه دست نیاز داشته باشید.

در ساختار چربی رگه هایی از خون وجود دارد و باید  رگ های خونی از سطح چربی استخراج شوند. پس از طی این فرایند، ناحیه ای که قرار است در آن تزریق صورت بگیرد، توسط پزشک بی حس خواهد شد. 

در اغلب موارد از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و سپس تزریق صورت می گیرد بدون اینکه دردی در ناحیه مشخص شده به وجود آید.  پس بدون هیچ نگرانی، مراحل درمان خود را ادامه دهید. 

از آنجایی که چربی از بدن خود فرد استخراج می شود، هیچگونه عارضه ای در هنگام تزریق وجود نخواهد داشت. پزشکان متخصص کلینیک الهام تعداد جلسات شما را در نظر خواهد گرفت و اگر نیاز به چند جلسه درمانی باشد مقدار بیشتری چربی استخراج می کنند و  این چربی ها در  فریزرهای مخصوص قرار خواهند گرفت و در جلسات بد امکان استفاده از آنها میسر است. 

اینکه تزریق چربی بهتر است یا تزریق فیلر به وضعیت سلامتی شما (جهت دوری از عوارض)، میزان چربی یا فیلر مورد نیاز و ناحیه تزریق بستگی دارد. البته در هر دو صورت باید مراقبت هایی را انجام دهید تا بهترین نتیجه را کسب کنید (مراقبت های پس از تزریق چربی).

هزینه درمان لاغری صورت

 هزینه درمان به شدت عارضه و مدت زمان انجام آن بستگی دارد. از این رو نمی‌توان، قیمت ثابتی را برای درمان در نظر گرفت. کلینیک الهام با دارا بودن تیم متخصصی از پزشکان مجرب در ابتدا آنالیز کامل از صورت شما انجام خواهد داد تا نواحی که در آن ها لاغری برجسته تر است، مشخص شود و سپس هزینه درمان را به اطلاع شما خواهند رساند. 

روش های درمانی در کلینیک الهام جز با کیفیت ترین روش ها در علوم پزشکی به شمار می رود و هزینه درمان کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

نتیجه گیری

همانطور که در بالا ذکر شد،لاغری صورت به علت های گوناگونی ممکن است رخ دهد و روش های درمان کاملا متفاوت با یکدیگر هستند. از این رو بهتر است پزشک متخصص آنالیز کاملی از صورت شما انجام دهد تا مراحل درمان مشخص شود.

ژل درمانی و یا تزریق چربی با مهارت پزشک ارتباط مستقیمی دارد. متاسفانه در بسیاری از موارد از ژل های ارزان قیمت برای بیمار استفاده میشود و همین عامل باعث می گردد نه تنها نتیجه مطلوبی حاصل نشود بلکه خطرات زیادی سلامت بیمار را تهدید کند. 

کلینیک الهام با استفاده از تیم متخصصی از پزشکان در زمینه پوست و مو فعالیت دارد و در طی مراحل درمان از بهترین متریال موجود در بازار بهره میگیرد. پس اگر دچار بیماری های پوستی شده اید و یا درصدد هستید به رفع لاغری صورت خود بپردازید، بهتر است هرچه سریعتر اقدام کنید.

رفع لاغری صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بوتاکس علاوه بر صاف کردن چین و چروک ها می تواند برای لاغری و کانتور کردن صورت نیز استفاده شود . پزشکان با هدف قرار دادن ماهیچه های ماستر پشت فک به این امر دست می یابند. تزریق بوتاکس به این ماهیچه ها به کاهش فعالیت آن ها کمک می کند که می تواند تاثیر شگرفی بر کانتور صورت داشته باشد.

روش های لاغری صورت با استفاده از فیلرهای پوستی و تعدیل کننده های عصبی می تواند شکل صورت را به طور مطلوب تغییر دهد . پرکننده‌های گونه، حجم را به ناحیه‌ی صحیح گونه باز می‌گردانند، که منجر به انعکاس نور بهینه و ظاهری باریک‌تر و بیضی شکل‌تر می‌شود

شما نمی توانید ساختار استخوان صورت خود را بدون جراحی زیبایی تهاجمی تغییر دهید و همچنین نمی توانید با یک سبک زندگی سالم، چربی های ناخواسته صورت را کاهش دهید. اما گفتنی است که تغییر شکل صورت با حداقل تهاجم به لطف تزریقات مدرن کاملاً امکان پذیر است

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: رفع لاغری صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone