کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو چیست؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

کاشت ابرو چیست؟

1751

افراد زیادی هستند که ریزش ابرو دارند یا مادرزاد دارای ابروهای ظریف و کم مو بوده اند. به همین دلیل روش های زیادی برای داشتن ابروهای زیبا وجود دارد که بهترین و طبیعی ترین روش کاشت ابرو می باشد. برخی از افراد هستند که با آرایش روزانه می خواهند ابروهای خود را پر مو جلوه دهند یا به سراغ روش های خالکوبی می روند که اکثر این روش ها کاملاً غیر طبیعی به نظر می رسد. در این روش برای طبیعی جلوه دادن ابروها از موهای طبیعی آن فرد استفاده می کنند.

کاشت ابرو چیست؟

ابروها نقش مهمی در کادر بندی صورت دارند. ژنتیک می تواند در ظاهر و پر شدن ابروها نقش داشته باشد. برخی از افراد با موهای ضخیم و پرپشت به دنیا می آیند، در حالی که برخی دیگر دارای موهای نازک و کم پشت در بالای چشم خود هستند. افرادی که موهای زیادی برای ابرو ندارند، اغلب با پر کردن ابروهای خود با محصولات آرایشی، آن ها  را پرتر یا پرپشت تر نشان می دهند.

 در این روش ابتدا از موهای پشت گوش بر می دارند و سپس در ناحیه مدنظر از آن ها استفاده می کنند که این کار باعث طبیعی بودن ابروها می شود. با این حال، ابروها فقط یک هدف برای زیبایی ندارند، بلکه آنها رطوبت را به شکل قطرات عرق از چشمان دور می کنند.‌

ریزش موی ابرو

ریزش موی ابرو به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. برخی داروها، جراحی ها، شرایط پزشکی یا حتی مصرف بیش از حد برخی ویتامین ها ممکن است باعث ریزش موهای ابرو شوند. ‌

افرادی که موهایشان کم است یا اصلاً موهایشان کم پشت است، ممکن است بخواهند ظاهر خود را تغییر دهند. در این موارد، کاشت ابرو می تواند گزینه ای برای کمک به تغییر ظاهر ابروهای شما و پرتر نشان دادن آنها باشد.

شرایط کاشت ابرو

اولین روش کاشت ابرو، روش FUT بود که عوارض آن کم کم پدیدار شد به طوری که جراحی، خونریزی، درد، بخیه و... از معایب آن بودند. این روش رفته رفته در تمامی کشورها منسوخ شد و دیگر از این روش برای کاشت ابرو استفاده نکردند. 

امروزه بهترین و مؤثرترین روش برای کاشت ابرو، روش سوپر کاشت است که کاملاً طبیعی بوده و به دور از هر گونه عوارضی همچون سرگیجه، درد، بخیه، برش سر می باشد. در این روش از موهای بغل گوش فرد می گیرند و با سوزن های مخصوص آن را در لا به لای ابروها می کارند.

شرایط کاشت ابرو طبیعی

اکثر خانم ها به دلایل مختلفی مانند اضطراب، استرس، نگرانی، تغذیه نامناسب، استفاده از داروهای شیمیایی دچار ریزش موهای ابرو و کم پشت شدن ابروهای خود می شوند. این افراد برای توجیه این کار به دنبال روش های مؤثر برای کاشت ابرو می گردند. 

بیشتر آن ها به دنبال روش های هاشور ابرو و تاتو برای پرپشت نشان دادن ابروهای خود می روند اما غافل از اینکه این روش ها معایب جبران ناپذیری دارند. از معایب این روش می توان به مصنوعی بودن ابروها، کم بودن مدل های پیشنهادی، درد و خطرات زیان آور، ظاهری نامناسب اشاره کرد.

 کاشت ابرو طبیعی

مراحل کاشت ابرو

برای کاشت ابروهای طبیعی باید مراحل متعددی را گذراند تا به یک ابرو زیبا و جذاب رسید. این مراحل به ۵ بخش تقسیم بندی شده اند و چیزی حدود ۲ الی ۴ ساعت طول خواهد کشید تا به ابرو دلخواه رسید.

  • طراحی شکل ابرو بر روی چهره

ابتدا باید شکل ابرو مد نظر فرد را بر روی صورت آن طراحی کنیم و اگر از قبل دارای هاشور یا تاتو بود دیگر نیازی به طراحی پیشینه نیست. بعد از طراحی ابروها نوبت به قرینه در آوردن و کشیدن اشکال هندسی توسط حراج کلینیک است که با این کار ابروهایی مشابه و دقیق را ترسیم می کنند.

  • تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت ابرو

تعداد گرافت ها بسته به دلخواه مشتری است که معمولاً حدود ۱۰۰ گرافت برای این کار کافی است. اگر مشتری درخواست تعداد بیشتری گرافت را کرد باید از زشت شدن و غیر طبیعی شدن ابروها آن را مطلع کنیم.

  • انتخاب بانک مو

به قسمتی که فولیکول ها از آن جا پدیدار می شوند بانک‌ مو نیز گفته می شود. برای این کاشت ابتدا از موهای پشت سر یا گشت گوش برای بانک مو استفاده می کنند. 

اگر فقط قسمتی از ابرو خالی باشد برای به دست آوردن گرافت ها از ابرو دیگر فرد برای به دست آوردن گرافت کمک می گیریم.

  • بی حسی

برای کاشت ابرو تنها از بی حسی های که درد را پوشش دهند استفاده می کنیم و از عمل بیهوش کننده خودداری می کنیم.

  • برداشت فولیکول ها

در روش های کاشت ابرو برداشت فولیکول ها است که این روش ها را از يکديگر جدا می کند. به گونه ای که تنها دو روش برای استخراج فولیکول ها وجود دارد که شامل روش برداشت نواری و برداشت واحدهای فولیکولی می شود.

تزریق چربی به پشت دست


آیا کاشت ابرو اشکال شرعی دارد؟

در دین اسلام کاشت ابرو هیچ مشکلی ندارد البته اگر بخشی از موهای بدن باشد و رشد کند. در هنگام وضو گرفتن و یا غسل کردن باید توجه داشت که آب در زیر موها جاری شود و اگر این اتفاق نیفتد دیگر وضو یا غسل فرد صحيح نمی باشد.

آموزش کاشت ابرو چگونه است؟

برای کاشت ابرو با روش استاندارد و مطمئن باید به کلینیک های خصوصی مراجعه کنید. چراکه با استفاده از تجهیزات خاص و روش های مخصوص شما را به علاقه تان نسبت به ابرو جذاب و زیبا می رسانند. 

در آموزش کاشت ابرو شما را با ابزارهای پیشرفته این کار آشنا خواهند کرد و همچنین می توانید به جزئیات مهم این کاشت پی ببرید. شما براي آموزش کاشت ابتدا باید با جزئیاتی مانند بهترین موقع برای کاشت ابرو افراد، روش پیوند ابرو، مشاوره قبل از کاشت و ... آشنا شوید.

آموزش کاشت ابرو در تهران

برای آموزش کاشت ابرو باید به بهترین کلینیک زیبایی و متخصصان مراجعه کرد. برای این کار باید بدانید که چه زمان مناسب کدام پوستی است و با تمامی ابزارهای این متخصصان آشنا شوید. در تهران انواع متخصص کاشت ابرو با داشتن کلینیک های خصوصی هستند که کاشت را به افراد با استعداد آموزش می دهند.

نکات مهمی که باید قبل از کاشت ابرو بدانید 

نکات اولی که باید به آن توجه داشته باشید این است که کاشت ابرو را در یک کینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا به نتیجه دلخواه تان برسید. با توجه به اینکه موها در بخش ابرو در جهت های مختلفی رشد می کنند، بهتر است که حتما قبل از کاشت یک جلسه با پزشک تان مشورت کنید تا اطلاعات لازم را درباره کاشت به دست آورید. 

موهای ابرو در جهت های مختلفی رشد می کند، از این رو پزشک باید با در نظر گرفتن مدل و شکل ابروی شما (برای مثال مدل ابرو هشتی)، فولیکول ها را از جای مناسب بردار و در جهت مناسب ابرو شما بکارد.

موهای ابرو همچنین به صورت تک تار مویی هستند. برای مثال، در موهای سر از هر فولیکول چندین تار مو بیرون زده است. به همین دلیل موهای سر به شکل دسته ای رشد می کند. اما در رابطه با ابروها اینگونه نیست. به همین دلیل است که در بخش ابرو به صورت نقطه ای کاشت صورت می گیرد. 

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که فرآیند رشد موها ابرو با موهای سر متفاوت است. برای مثال، موهای ابرو بیش از یک اندازه مشخصی بزرگ نمی شوند.

شاید یکی از دردسرها در زمینه کاشت ابرو همین موضوع باشد. به همین دلیل پزشک باید تخصص کافی در زمینه برداشت فولیکول از جاهای مناسب را داشته باشد تا موها بیش از حد نرمال در منطقه ابرو رشد نکند. در غیر این صورت، شکل ابروها به صورت غیر طبیعی می شود.  

همچنین حتما قبل از کاشت اگر طرح یا مدل خاصی از ابرو را در نظر دارید، آن را با پزشک درمیان بگذارید تا با توجه به ساختار صورت تان آن طرح یا مدل بررسی شود. 

نتیجه گیری

در این مقاله ما شما را با کاشت ابرو و مراحل آن و تمامی جزئیات آن آشنا کردیم. فهمیدیم که این کاشت بسیار طبیعی و جذاب است و اگر آب از زیر آن موها رد شود از نظر اسلام ایرادی ندارد. این کاشت بسیار طبیعی است به طوری که از موهای پشت سر و پشت گوش فرد برای ابروهایش نیز استفاده مي کنند. این کار توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می گیرد و در طی عملیات از هیچ گونه بی هوشی استفاده نخواهند کرد.


 کاشت ابرو طبیعیhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بله وقتی که شما کاشت ابرو انجام می دهید ابتدا از موهای خودتان برای این کار استفاده می کنند و در زیر پوست می کارند. به همین دلیل است که رشد خوبی را خواهند داشت و اوایل کاشت به دلیل رشد فراوان ابروها تند تند باید ابروهای خود را کوتاه کرد.

این افراد باید به کلینیک بروند و تحت نظر پزشک باشند که پزشک تشخيص دهد این کار برای آن ها مناسب است یا خیر.

_قابل اصلاح و رنگ کردن ابرو _قابل رشد سریع _داشتن حالت طبیعی

خیر این کار با بی حسی های قوی انجام می شود که در طول کار فرد کاملاً هوشیار است ولی دردی را حس نخواهد کرد.

_در هنگام شستن صورت خود به ابروها اصلا دست نزنید. _سر خود را به سمت پایین خم نکنید. _در شب هنگام خوابیدن سرتان را با استفاده از بالشت از بدن خود بالاتر قرار دهید. _تا چند مدت بعد از فعالیت های ورزشی پرهیز کنید. _روبروی نوز مستقیم خورشید و هر نور دیگری قرار نگیرید. _از پمادهای که از مطب دکتر دریافت کرده اید برای بهبود جای زخم ها حتماً استفاده کنید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: کاشت ابرو چیست؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone