ماندگاری مزوژل جالپرو

ماندگاری مزوژل جالپرو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

ماندگاری مزوژل جالپرو

1582

جالپرو  در حقیقت یک مزوژل تزریقی به حساب می آید که هدف آن جوانسازی پوست و رفع چین و چروک آن است. این مزوژل می تواند تاثیرات بی نظیری روی پوست شما داشته باشد. 

این محصول حاوی ترکیبات بسیار قوی از جمله هیالورونیک اسید و آمینواسید است که باعث تحریک کلاژن سازی پوست و در نتیجه جوانسازی پوست می گردد. 

در این مقاله قصد داریم تا درباره مزوژل جالپرو، میزان ماندگاری آن، انواع مزوژل و نحوه تزریق آن اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. 

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد؟

زیبایی و جوانسازی پوست از جمله مواردی است که بسیاری از افراد در جامعه به آن اهمیت می دهند. از این رو روش های مختلفی برای جوانسازی و رفع و چین و چروک های پوست وجود دارد. 

هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. یکی از روش های جدید جوانسازی پوست، مزوژل است. ممکن است خیلی ها درباره این روش و کاربردهای آن اطلاعات زیادی نداشته باشند. ما در اینجا درباره مزوژل و کاربردهایش توضیح می دهیم. 

می توان گفت که یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها برای رفع مشکلات پوستی به خصوص برای نواحی اطراف چشم استفاده از مزوژل است. این روش توانست ظرف مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید.

به طور کلی زمانی که سن انسان بالا می رود، هیالورونیک اسید که در بدن وجود دارد به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. این امر باعث می گردد که ظرافت و شادابی پوست کم شود. مزوتراپی

در چنین حالتی وقتی که مزوژل تزریق می گردد، هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در پوست وجود دارد دوباره تحریک و احیا می گردد و همین امر باعث می شود که فرد مجددا پوست جوانی داشته باشد. 

مواد و ترکیبات موجود در مزوژل باعث می گردد که پوست دوباره کلاژن سازی کند. همچنین فرآیند خونرسانی در پوست افزایش پیدا می کند. 

علاوه بر این، انتی اکسیدان و مواد معدنی که در مزوژل وجود دارد باعث می گردد که بافت پوست تقویت و ترمیم گردد. اکنون متوجه شدیم که مزوژل چیست وچگونه بر پوست اثر می گذارد. در ادامه درباره کاربردهای مزوژل توضیح می دهیم. کاربرد اصلی مزوژل رفع چین و چروک و جوانسازی پوست است. از مزوژل برای درمان چاله های پوستی نیز استفاده می شود.

 می توان به راحتی با تزریق مزوژل خطوط عمیق مانند خط عمق و خط خنده را پر کرد. پزشکان متخصص می توانند با تزریق مزوژل به افراد با چانه های غیر متقاون، خالت طبیعی را به آنها برگردانند.  

همچنین تزریق مزوژل در برخی از موارد به رفع افتادگی پوستی کمک قابل توجهی می کند. همچنین این روش درمانی برای افرادی که صورت لاغری دارند و قصد دارند صورتشان تپلی داشته باشند کارآمد است. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید انواع مختلفی از مزوژل وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

انواع مزوژل

امروزه در بازار انواع مختلفی از مزوژل ها وجود دارد. از این رو برای اینکه به نتیجه دلخواه تان برسید باید مزوژل قابل اعتمادی را پیدا کنید. چیزی که در همه مزوژل ها مشترک است اینه که در ترکیب همه آنها از هیالورونیک اسید بهره گرفته شده است.  

اما ممکن است میزان غلظت این ماده در برندهای مختلف متفاوت باشد. با توجه به برند و ترکیبات موجود در هر مزوژل از آنها برای رفع لک ها و روشن کردن پوست، رفع سلولیت پوست بدن و آبرسان و جوان کننده استفاده می شود. یکی از معروف ترین و بهترین مزوژل ها برای برند جالپرو است که در ادامه درباره آن توضیح می دهیم.

تزریق چربی به پشت دست

مزوژل جالپرو

جالپرو یک برند سوئیسی ایتالیالیی است که توانسته تاییدیه های قدرتمندی از جمله CE اروپا را به دست بیاورد. مزوژل جالپرو یکی از مطمئن ترین و کارآمدترین مزوژل های موجود است.  

این مزوژل به طور گسترده ای در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. وزارت بهد اشت ایران نیز این محصول را تایید کرده است. از این رو می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید.  

به طور کلی، جالپرو دو نوع مزوژل را تولید می نماید. این برند از جدیدترین فرمول ها برای تولید محصولات خود بهره می گیرد. در ادامه درباره هر یک از این رو مزوژل برند جاپرو توضیح می دهیم. 

مزوژل 2.5 سی سی جالپرو اچ ام دبلیو

در این محصول، غلظت هیالورونیک اسید بسیار بالا است. این مزوژل عمدتا برای افرادی مناسب است که دارای خطوط و چین و چروک های عمقی هستند. این محصول می تواند استحکام و شفافیت را به پوست شما برگرداند. بنابراین اگر چین و چروک های عمیق صورت و گردنتان شما را آزار می دهد، می توانید از این مزوژل قدرتمند استفاده کنید. 

مزوژل 6 سی سی جالپرو کلاسیک

در این نوع مزوژل، غلظت هیالورونیک اسید در مقایسه با مدل قبلی بسیار کمتر است. از این رو افرادی که چین و چروک های ضعیف تا متوسطی دارند می توانند از این محصول برای رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست صورت و گردن استفاده نمایند. این مزوژل برای رفع لک های صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

نحوه تزریق مزوژل

برای تزریق مزوژل باید به یک کلینیک مطمئن و معتبر مراجعه نمایید. برای این منظور ابتدا باید به پزشک متخصص مشاوره کنید تا وی شما را بررسی کند که آیا گزینه مناسبی برای تزریق مزوژل هستید یا خیر. بعد از این مرحله، پزشک متخصص می تواند با زاویه درست تزریق را در محل مورد نظر شما انجام دهد. 

کلینیک الهام با سالها تجربه در این زمینه می تواند بهترین خدمات را به شما مراجعین عزیز ارائه دهد. این کلینیک با برخورداری از کادری مجرب و پزشکان متخصص خدمات خوبی را به شما ارائه می دهد. 

ماندگاری مزوژل 

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که میزان ماندگاری مزوژل چقدر است. به طور کلی، عوامل گوناگون در مدت زمان ماندگاری مزوژل اثرگذار هستند. برای مثال، نوع پوست فرد مراجعه کننده، برند مورد استفاده، میزان مراقبت فرد بعد از تزریق مزوژل از جمله عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری مزوژل به حساب می آید.

 به طور معمول، تاثیر جوانسازی مزوژل بین 6 تا 10 ماه است. و بعد از این زمان، تاثیرات آن به صورت تدریجی از بین می رود. 

مراقبت های پس از مزوژل

در هر روش درمانی، باید یک سری از مراقبت ها انجام شود تا اثربخشی آن روش دو چندان گردد. در رابطه با تزریق مزوژل نیز همین طور است. از این رو به همه توصیه های پزشک تان گوش دهید و آنها را اجرا نمایید. در زیر به چندین مورد مهم که بعد از تزریق مزوژل باید به آنها توجه کنید اشاره می کنیم. 

  1. به مدت یک هفته بعد از تزریق مزوژل، غذای شور و چرب نخورید. 
  2. به هیچ عنوان به محل تزریق دست نزنید و آن را ماساژ یا فشار ندهید. 
  3. تا یک روز بعد از تزریق ورزش نکنید و فعالیت فیزیکی سنگین نداشته باشید. 
  4. در صورتی که محل تزریق ورم کند یا کبود شود می توانید برای رفع آن از کمپرس سرد استفاده نمایید. 
  5. با توجه به نظر پزشک می توانید از مسکن استفاده کنید.  
  6. تا سه روز بعد از تزریق در معرض گرمای شدید و نورآفتاب نباشید. در صورت نیاز به خروج از منزل حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید. 
  7. تا یک هفته بعد از تزریق از رفتن به سونا اجتناب کنید. 
  8. سعی کنید که در چند روز اول، روی شکم و روی صورت نخوابید تا فشار به محل تزریق وارد نگردد. 
  9. همچنین منطقه تزریق شده را خشک نگه دارید تا دچار عفونت نشود. 

هزینه تزریق مزوژل 

عوامل مختلفی بر هزینه تزریق مزوژل تاثیر می گذارند. برای مثال برند مزوژل و حجم مورد نظر برای تزریق از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه مزوژل به حساب می آیند. اما به خاطر داشته باشید که مزوژل یک محصول وارداتی است. از این رو هزینه های آن نسبتا بالا است. پیشنهاد می کنیم با مزایا و معایب مزوتراپی نیز آشنا شوید.

کاربرد مزوژل 

یکی از روش های جوانسازی پوست است که عمدتا برای رفع چین و چروک ها در نواحی حساس مانند اطراف چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که مزوژل تزریق می گردد، هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در پوست وجود دارد دوباره تحریک و احیا می گردد و همین امر باعث می شود که فرد مجددا پوست جوان و شادابی داشته باشد. مزوژل پوست یکی از بهترین و کارآمدترین روش هاست که تحریک به کلاژن سازی می کند.

آیا مزوژل جالپرو تاییدیه وزارت بهداشت را دارد؟

مزوژل ها در بازار، مزوژل جالپرو است. اثر گذاری این مزوژل بسیار بالا است. این مزوژل به طور گسترده ای در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. وزارت بهداشت ایران نیز این محصول را تایید کرده است. از این رو جای نگرانی وجود ندارد

https://clinicelham.com/lichttps://clinicelham.com/license
مزوتراپی https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها برای رفع مشکلات پوستی به خصوص برای نواحی اطراف چشم است. برای اصلاح چین و چروک های نازک با تزریق مقداری ماده به اندازه کافی برای رفع کامل نقص کافی است.

برای تجویز مزوژل جالپرو، سوزن را در امتداد چین و چروک فرو می‌کنند، محصول را تزریق کرده و سپس به تدریج سوزن را از روی پوست بیرون می کشند . پس از تزریق، یک ماساژ سبک انجام می دهند، تا اطمینان حاصل شود که ژل به درستی در امتداد بافت های اطراف پخش شده است.

توصیه می شود تا چند روز پس از مصرف پرکننده های پوستی به پهلو نخوابید . سعی کنید صاف به پشت دراز بکشید و سر خود را کمی بالا بیاورید تا از هر نوع فشاری به محل درمان جلوگیری کنید و تورم را کاهش دهید.

شرکت Professional Derma مستقر در لوگانو سوئیس ، محصولات آرایشی با کیفیت بالا را با نام تجاری JALUPRO تولید می کند. این یک فرمول اصلی است که دارای حق ثبت اختراع است و حاوی آمینو اسیدهای خاصی است که مسئول جوانسازی زیستی پوست صورت و بدن هستند.

از محصولات موضعی مانند ترتینوئین (رتین-A)، رتینول، رتینوئیدها، اسید گلیکولیک یا هر محصول «ضد پیری» خودداری کنید. از اپیلاسیون، سفید کردن، موچین کردن یا استفاده از کرم موبر در ناحیه مورد درمان خودداری کنید. مصرف آرنیکا را دو روز قبل از عمل شروع کنید.

به مدت 3 شب با استفاده از 2 بالش به پشت بخوابید و سر خود را بالا نگه دارید. این کار باعث می شود که فیلر تازه تزریق شده در جای خود باقی بماند. گزینه دیگر استفاده از یک بالش دور گردن برای تثبیت سر است.

هیچ محدودیتی برای دوش گرفتن پس از تزریق تزریق مزوژل جالپرو وجود ندارد . صورت خود را تمیز نگه دارید تا خطر عفونت کاهش یابد.

در حالی که ماساژ گاهی اوقات می تواند علائم خفیف مانند برآمدگی متوسط یا عدم تقارن خفیف را بهبود بخشد، اما با این حال شما ماساژ را روی تزریق مزوژل جالپرو خود انجام ندهید، مگر اینکه توسط جراح پلاستیک یا تزریق کننده دستور داده شده باشد.

توصیه می شود به مدت یک هفته بعد از تزریق مزوژل، خوردن غذای شور و چرب را ممنوع کنید. دست نزدن و ماساژ ندادن محل تزریق بسیار مهم است. تا 24 ساعت پس از تزریق ورزش نکنید و فعالیت فیزیکی سنگین نداشته باشید. در صورتی که محل تزریق ورم کند یا کبود شود می توانید برای رفع آن از کمپرس سرد استفاده نمایید. که به مدت 6 ساعت به آن ناحیه دست نزنید . تقریباً تا 6 ساعت از آرایش استفاده نکنید مگر اینکه بر پایه مواد معدنی باشد. از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، گرمای شدید مانند سونا، اتاق های بخار، تخت های آفتابگیر و غیره خودداری کنید زیرا ممکن است باعث افزایش ناراحتی و تورم شود.

تا یک هفته بعد از تزریق مزوژل، از مصرف غذای شور و چرب بپرهیزید. به محل تزریق دست نزنید و آن را فشار یا ماساژ ندهید. تا یک روز بعد از تزریق ورزش نکنید و فعالیت فیزیکی سنگین نداشته باشید. در صورتی که محل تزریق ورم کند یا کبود شود می توانید برای رفع آن از کمپرس سرد استفاده نمایید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: ماندگاری مزوژل جالپرو دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone