روش های رفع چروک گردن

روش های رفع چروک گردن https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

روش های رفع چروک گردن

1719

بسیاری از افراد در جامعه به ظاهر و پوستشان اهمیت می دهند و همواره تمایل دارند که پوستی جوان بدون چروک داشته باشند. اما زیبایی و جوانی پوست تنها مختص پوست صورت نیست بلکه شامل پوست جاهای دیگر از جمله گردن نیز می شود. 

از این رو افرادی که به این مسئله اهمیت می دهند همواره با استفاده کرم های مختلف از جمله کرم ضد آفتاب از پوستشان محافظت می کنند. در رابطه با گردن نیز همین گونه است. باید برای جلوگیری کردن از چین و چروک گردن نیز از پوست آن محافظت کرد. 

ما در این مقاله قصد داریم تا درباره روش های رفع چروک گردن به شما توضیح بدهیم. تا انتهای این مقاله با کلینیک الهام همراه ما باشید. 

علت به وجود آمدن چروک های گردن 

زمانی که سن فرد بالا می رود، میزان کلاژن سازی در پوست به تدریج کم می شود. این مسئله به نوعی باعث می شود که چین و چروک های پوست خودشان را نشان دهند. بیشتری چین و چروک هایی که در ناحیه گردن ایجاد می شوند افقی هستند. 

هر چند برخی از آنها به صورت عمودی نیز ظاهر می شوند. اما در کنار بالا رفتن سن عوامل دیگری نیز وجود دارد که نقش بسزایی در به وجود آمدن این چروک ها ایفا می کنند. 

از مهم ترین این عوامل می توان تغییرات ژنتیکی، ثابت ماندن سر و گردن برای مدت طولانی، چاقی، مصرف الکل و سیگار، بیش از حد در معرض نور آفتاب بودن و برخی صفات وراثتی اشاره کرد.

تزریق چربی

ماساژ درمانی برای رفع چروک گردن

علت اصلی چروک گردن مربوط به افتادگی و شل شدگی پوست است.  از این رو ماساژ درمانی می تواند روش خوبی برای مقابله با این چروک ها به حساب بیاید. 

در ابتدا نوک انگشتانتان را بر روی گردنتان قرار دهید و پوست این ناحیه را به آرامی ماساژ دهید. این کار باعث می گردد که جریان خون در این منطقه از پوست به طور قابل توجهی بیشتر شود. در نتیجه پوست این ناحیه سقت تر شده و چین و چروک ها از بین خواهند رفت. 

برای کارآمدی بیشتر این روش می توانید از روغن های مخصوص ماساژ استفاده کنید. در ابتدا چند قطره از روغن را بر پوست گردن تان بریزید و سپس عمل ماساژ را آغاز نمایید. 

این کار باعث می گردد که رطوبت پوست تاحد زیادی افزایش پیدا کند و حالت ارتجاعی پوست بهتر می گردد. انجام تمرین گردن نیز می تواند در این زمینه بسیار مفید و موثر واقع شود.

برای انجام این تمرین کافی است که سرتان را در جهت های گوناگون بچرخانید. می توانید در انجام این حرکت زبان خود را بیرون آورده و چانه تان را لمس نمایید. زمانی که احساس فشار کردید، می توانید دیگر تمرین را ادامه ندهید. این کار عضلات گردن شما را فعال می نماید. 

روش های خانگی برای فع چروک گردن

روش های خانگی زیادی وجود دارد که می تواند به شما در درمان چین و چروک های گردن کمک کند. در این بخش به برخی از این روش ها خانگی که به کاهش چروک های گردن کمک می کند می پردازیم.

ماسک عسل موز 

یکی از راه های طبیعی برای رفع چروک گردن که می توان با کمک آن چین و چروک های ناحیه گردن را کاهش داد، استفاده از ماسک عسل و موز است.  

با کمک این ماسک می توانید بیشتر مشکلات مربوط به پوست خود را حل نمایید. درست کردن این ماسک کار سختی نیست. 

برای انجام کافی است که یک موز را خورد و له نمایید و به اندازه یک قاشق چای خوری به آن عسل اضافه کنید. سپس این دو را با هم ترکیب کرده تا به شکل مخلوط در بیایند. به مدت بیست دقیقه این ماسک را  در ناحیه گردن خود بمالید. سپس صورتتان را با آب ولرم بشویید. بوتاکس

ماست 

ماست یکی از مواد لبنیاتی است که فواید بسیار زیادی برای ما دارد. ماست یکی از مواد بسیار مفید است که نقش بسزایی در سلامت پوست ما ایفا می کند. در ماست آنتی اکسیدانی وجود دارد که قابلیت زنده کردن سلول های مرده پوست را دارد. 

از این رو استفاده از ماسک ماست می تواند پوست مرطوب و نگه دارد. همچنین ماست به از بین رفتن چروک های پوست به ویژه رفع چروک گردن کمک می کند. 

از این رو قبل از هر بار استحمام می توانید به مدت 20 دقیقه ماست را به پوست گردنتان بزنید و آن ناحیه را ماساژ دهید. می توانید در این مرحله از کمی روغن زیتون نیز استفاده نمایید. 

ژل آلوئه ورا

یکی دیگر از درمان های خانگی که می تواند به طور قابل توجهی چین و چروک های ناحیه گردن را کاهش دهد، استفاده از ژل آلوئه ورا است. این ژل می تواند باعث تحریک کلاژن سازی در پوست شما شود. بوتاکس گردن

همچنین خاصیت آلوئه ورا به گونه ای است که مانند یک مرطوب کننده عالی عمل می کند و می تواند پوست شما را همراه نرم و مرطوب نگه دارد. برای اینکه اثر گذاری این روش را مشاهده کنید،   باید به طور مداوم از آن استفاده نمایید. 

روش های کلینیکال رفع چروک گردن

گاهی اوقات چین و چروک ها، عمیق تر هستند و با درمان های خانگی از بین نمی روند. از این رو فرد باید در کنار رژیم غذایی و روش های درمان طبیعی از روش های تهاجمی تر نیز استفاده نماید. این روش ها شامل تزریق بوتاکس و پر کننده ها و همچنین روش های جراحی می گردد. 

این روش های درمانی نقش بسزایی در از بین رفتن این چروک ها ایفا می کنند. اما به هر حال این روش ها هم هزینه بر هستند و هم ممکن است یک سری از عوارض جانبی داشته باشند.

بوتاکس 

یکی از کارآمدترین درمان هایی که برای جوانسازی و رفع چروک گردن استفاده می شود، تزریق بوتاکس است. زمانی که بوتاکس به یک منطقه تزریق می گردد، سلول های آن ناحیه را به طور موقت فلج می کند. 

در نتیجه عضلات آن ناحیه به طور موقتی منقبض نمی گردند. این فلجی موقت باعث می شود که سیگنال های عصبی به عضله نرسد. در این حالت چین و چروک ها از بین خواهند رفت. 

لیفت گردن

لیفت گردن یکی از روش های کارآمد برای از بین بردن چین و چروک این ناحیه است. بعد از لیفت شما گردنی صاف و بدون چین و چروک خواهید داشت.  

در این جراحی، پوست معمولا کشیده شده و حالت سفت پیدا می کند. این عمل به صورت سرپایی انجام می شود و نتیجه خیلی سریعی دارد.بوتاکس

تزریق ژل

تزریق ژل می تواند فضاهای خالی ناشی از تحلیل رفتن کلاژن و الاستین را پر نماید. تزریق ژل باعث ایجاد فشار از زیر پوست می گردد. این فشار پوست را از سمت داخل به بیرون هدایت می کند. 

در نتیجه چین و چروک های منطقه ای که در آن تزریق صورت گرفته از بین می رود. اما اگر قصد دارید که تزریق ژل انجام دهید حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید. 

با بالا رفتن سن چین و چروک کم کم خودشان را در نقاط مختلف بدن از جمله گردن نشان می دهند. برای رفع یا کم تر شدن این چین و چروک ها می توان یک سری درمان های خانگی مانند استفاده از ماسک موز عسل و  ماست را انجام داد. 

روش های کلینیکال نیز برای رفع این چین و چروک ها وجود دارد که شامل  تزریق بوتاکس، تزریق ژل و لیفت گردن می گردد. برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید حتما باید هر یک از این کارها را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید.

کلینیک الهام با سالها تجربه در این زمینه خدمات خوبی را به شما مراجعین عزیز ارائه می دهد. 

تزریق بوتاکس https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


به طور کلی، زمانی که سن فرد بالا می رود، پوست خاصیت ارتجاعی خود را به تدریج از دست می دهد و چین و چروک ها به وجود می آیند. همچنین عوامل دیگری در به وجود آمدن این چین چروک ها نقش دارند که شامل رژیم غذایی ناسالم، تغییرات ژنتیکی، ثابت ماندن سر و گردن برای مدت طولانی، چاقی، مصرف الکل و سیگار، بیش از حد در معرض نور آفتاب بودن و برخی صفات وراثتی می شود.

بله. تزریق بوتاکس یکی از روش های کارآمد برای از بین بردن چین و چروک های گردن است. اما این کار حتما باید توسط پزشک کتخصص انجام شود.

این روش ها شامل تزریق بوتاکس و پر کننده ها و همچنین روش های جراحی می گردد. اگر این روش ها توسط پزشک متخصص انجام شود می تواند بسیار اثر گذار باشد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: روش های رفع چروک گردن دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone