پلاسما جت برای لیفت پوست و رفع چین و چروک صورت

پلاسما جت برای لیفت پوست و رفع چین و چروک صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

پلاسما جت برای لیفت پوست و رفع چین و چروک صورت

1948

داشتن پوستی زیبا، جوان و شاداب چیزی است که خیلی ها آرزوی آن را دارند. با بالا رفتن سن، کلاژن سازی پوست کم می شود و چین و چروک و افتادگی ها به تدریج خودشان را نشان می دهند. 

اما خوشبختانه پیشرفت علم به گونه ای بوده است که امروزه با کمک روش های مختلف می توان بسیاری از مشکلات پوستی را رفع کرد و پوستی شاداب داشت. پلاسما جت یکی از این روش ها است. 

می توان با کمک پلاسما جت پوست را جوانتر کرد. این روش می تواند افتادگی، چین و چروک ها، لکه های ناشی از زخم و بریدگی را برطرف نماید. همچنین از این روش برای رفع افتادگی پلک و اطراف چشم ها نیز استفاده می کنند. 

در واقع، پلاسما جت کاربردهای زیادی دارد و اینها تنها بخشی از کاربردهای این روش به حساب می آیند. ما در این مقاله قصد داریم درباره پلاسما جت برای لیفت پوست و رفع چین و چروک صورت اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. همراه با کلینیک الهام باشید. 

پلاسما جت 

پلاسما جت یک روش جوانسازی پوست است که کاربرد های زیادی را دارد. با کمک این روش می توان چین و چروک ها کم عمق تا متوسط، لک های ناشی از آکنه، افتادگی پوست و مواردی از این قبیل را رفع نمود.  همان طور که گفتیم پلاسما جت برای رفع افتادگی و چین و چروک های پلک و اطراف چشم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  

این روش به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری فرد نیست. در حقیقت، پلاسما جت یک روش بی درد برای جوانتر شدن است. 

در این روش هیچ گونه برشی در پوست داده نمی شود و دلیل بی درد بودن آن همین امر است. این روش بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. برای انجام این روش به زمان زیادی نیاز نیست، اما نتایج حاصل از آن در دراز مدت باقی خواهد ماند.بوتاکس

شیوه انجام پلاسما جت

در این روش همان طور که نام آن گویا است، ماده اصلی مورد استفاده پلاسما است. پلاسما در حقیقت یک ماده گازی شکل می باشد که خاصیت رسانایی آن بسیار بالا است و بعد از اینکه با مواد دیگر برخورد می کند سریعا سرد می گردد. با استفاده از دستگاه پلاسماجت این ماده وارد پوست می شود و سپس باعث می گردد که بخش هایی از لایه های پوست تبخیر شود. 

در نتیجه این تبخیر پوست لیفت می گردد. در نتیجه چین چروک ها از بین می روند. در روش پلاسما جت نقاط بسیار ریز با فواصل کمی به نقطه موردنظر تابانده می گردند. 

به همین دلیل بعد از انجام پلاسما جت پوست ناحیه مورد نظر دارای زخم های ریز و نزدیک به هم است. البته جای نگرانی وجود ندارد، این زخم ها دو روز بعد ازدرمان، به طور خود به خود برطرف خواهند شد و جایشان باقی نمی ماند. 

خیلی از افراد فکر می کنند که پلاسما پوست را می سوزاند یا باعث ایجاد سوختگی روی پوست می گردد، اما در حقیقت این گونه نیست. اگر از افرادی که این روش را انتخاب کرده و انجام داده اند بپرسید متوجه خواهید شد که در این روش هیچ گونه جای سوختگی یا زخم روی پوست باقی نمی ماند.  بوتاکس

نقاطی که روی پوست ایجاد می شوند بسیار ریز هستند و تنها چند روز بعد از عمل باقی خواهند ماند و سپس به طور کامل رفع خواهند شد.  افرادی که سالم هستند و مشکلات پوستی آنها جزئی است، با انجام یک جلسه پلاسما جت مشکل آنها به طور کامل رفع خواهد شد. 

اما وقتی سن فرد بالا است و آسیب های پوستی او بیش از حد متوسط است، باید پلاسما جت را دفعات بیشتری انجام دهد. همچنین در برخی موارد، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و به همین دلیل نیاز است که پلاسما جت چندین مرتبه تکرار شود. تعداد دفعات بستگی به بررسی پزشک و نظر او دارد. مشاوره رایگان

کاربرد روش پلاسما جت

می توان گفت که یکی از روش های کارآمد و در این حال پر کاربرد  برای جوانسازی، پلاسما جت است. از این روش نه تنها برای درمان انواع آسیب های پوستی استفاده می شود، بلکه کاربردهای دیگر نیز دارد. 

برای مثال می توان با کمک این روش افتادگی پلک یا چین و چروک های ریز اطراف چشم را رفع نمود. همچنین از روش پلاسما جت برای لیفت بینی نیز استفاده می گردد. از این رو، افرادی که از جراحی بینی می ترسند و یا نمی توانند از هزینه آن برآیند از این روش برای اصلاح فرم بینی شان استفاده می کنند.  

کاربرد دیگر روش پلاسما جت در واقع رفع ترک های پوستی است. ترک های پوستی به دلایل مختلف از جمله تغییرات هورمونی، بارداری یا افزایش وزن خودشان را نشان می دهند. علاوه بر این، می توان ضایعات پوستی را نیز با کمک روش پلاسما جت رفع نمود. همان طور که متوجه شدید، این روش جوانسازی کاربردهای بسیار زیادی دارد. 

برخی از افراد ممکن است تتویی را روی پوست شان انجام داده باشند و الان تمایل دارند که هیچگونه تتویی روی پوست شان نباشد. یکی از روش های کارآمد برای پاک نمودن تتو پلاسما جت است.همچنین می توان از این روش برای از بین بردن خال ها در نقاط مختلف بدن استفاده نمود.  بوتاکس

همچنین اثرات رگ های واریسی که در برخی از افراد قابل مشاهده هستند، با این روش از بین خواهند رفت. بنابراین می توان گفت که یکی از پر کاربردترین روش های جوانسازی پوست، پلاسما جت است که با کمک آن می توان بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف نمود. علاوه بر این، هزینه پلاسما جت در مقایسه با روش های دیگر بسیار پایین تر است. 

 مزایای پلاسما جت

پلاسما جت یک روش جوانسازی   و کم خطره که در سال های گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این روش به نوعی همه فن حریف است و می توان برای رفع انواع مشکلات پوستی از آن استفاده نمود. این روش را می توان برای انواع مختلف پوست استفاده کرد و هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد. 

در این روش، پوست تحریک به کلاژن سازی می شود  و در نتیجه خونرسانی و آبرسانی به پوست افزایش پیدا می کند.  این تکنیک توانسته جایگزینی برای برخی از عمل ها از جمله عمل بینی و عمل جراحی پلک شود. در روش پلاسما جت نیازی به ایجاد برش در پوست وجود ندارد. در واقع، بدون هیچ گونه برشی، پوستی جوانتر و شاداب تر خواهید داشت. نقاط ایجاد شده توسط پلاسما جت بسیار کوچک و نزدیک به هم هستند. با توجه به ظریف بودن این روش می توان از آن برای رفع چین و چروک پوست اطراف چشم استفاده نمود. 

در روش پلاسما جت مدت زمان درمان کوتاه است و حدودا نیم ساعت طول می کشد و فرد می تواند بالافاصله بعد از انجام پلاسما جت، کارهای روزمره اش را انجام دهد.  اکثر مواقع فرد با انجام یک جلسه پلاسما جت به نتیجه دلخواه خود می رسد.   

اما گاهی نیز با توجه به نظر پزشک به چند جلسه پلاسما جت نیاز است.  در این روش نیازی به بی حسی یا بی هوشی وجود ندارد. از این رو، چون فرد بیهوش نمی شود هیچ گونه عارضه ای متوجه او نخواهد بود. ماندگاری و دوام  روش پلاسما جتا در مقایسه با سایر روش ها بسیار زیاد است و همچنین هزینه آن در مقایسه با بسیاری از روش های دیگر پایین تر است.فیشیال

کاندیدای مناسب برای انجام پلاسما جت

همان طور که گفتیم پلاسما جت یک روش جوانسازی است که کاربرد های زیادی دارد. این روش برای افرادی که تمایل دارند با هزینه کم و در مدت زمان کم به نتیجه دلخواه شان برسند بسیار کارآمد است.   

همچنین با استفاده از این روش فرد متقاضی می تواند به راحتی به محل کار خود برگردد.  نتیجه نهایی حاصل از روش پلاسما جت مانند انجام عمل جراحی می باشد.  از این رو افرادی که تمایل به انجام عمل جراحی ندارند یا از پس هزینه های سنگین آن بر نمی آیند می توانند این روش را انتخاب نمایند. 

همچنین این روش برای افرادی که قبلا عمل جراحی انجام داده اند، اما از نتایج آن راضی نیستندنیز می تواند کارآمد باشد و اصلاحاتی را انجام دهد. همچنین می توان از این روش برای افتادگی های جزئی نیز استفاده نمود. با کمک روش پلاسما جت امکان اصلاح عدم تقارن نیز وجود دارد. افراد در هر سنی می توانند از این روش استفاده کنند و محدودیتی وجود ندارد. بوتاکس

هزینه پلاسما جت پلک

طبیعتا استفاده از روش پلاسما جت در مقایسه با روش جراحی بسیار کم هزینه تر است. همچنین هزینه پلاسما جت در مقایسه با بسیاری از روش های جوانسازی کمتر می باشد. در این روش نیازی به بیهوش شدن فرد متقاضی وجود ندارد. 

از این رو هزینه برای بستری در بیمارستان وجود ندارد. همچنین خود دستگاه پلاسماجت کم هزینه است. نمی توان برای این روش هزینه قطعی را تعیین کرد.  بستگی دارد که شما از پلاسما جت برای چه منظور و در چه ناحیه ای استفاده کنید. 

به عنوان مثال هزینه پلاسما جت ناحیه پلک بین 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است. همچنین سن متقاضی، میزان آسیب، تعداد جلسات درمان و محل درمان از عوامل مهمی است که تاثیر مستقیمی در هزینه پلاسما جت دارد. 

ماندگاری پلاسما جت افتادگی پلک

پلاسما جت یک روش غیر تهاجمی است و طبیعتا ماندگاری آن در مقایسه با عمل جراحی کمتر است. پلاسماجت در حقیقت تغییرات بنیادی در پوست ایجاد می کند و فقط می تواند مشکلات ظاهری فرد را برطرف نماید. ماندگاری این روش در مقایسه با سایر روش های غیر تهاجمی مانند تزریق ژل و بوتاکس بیشتر است. ماندگاری این روش بستگی به این دارد که آن را در کدام ناحیه استفاده کرده باشید. 

ماندگاری این روش بین 1 تا 3 سال خواهد بود. به طور میانگین آمار نشان می دهد که ماندگاری این روش در بیشتر افراد حدود سه سال است. از این رو می تواند روی این روش حساب کنید.بوتاکس

پلاسما جت برای لک صورت

با بالا رفتن سن، پوست دچار تغییراتی می گردد  که برای بیشتر افراد ناخوشایند است. خوشبختانه امروزه روش های زیادی برای حل این مشکلات وجود دارد که بسیار کم عارضه هستند.  یکی از مشکلات پوستی، لک های صورت است که تاثیر زیادی در اعتماد به نفس افراد دارد.   

پلاسما جت یکی از روش ها کم خطر و غیر تهاجمی است که برای رفع لک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد.  در حقیقت، مطالعات نشان داده اند که روش پلاسما جت یکی از روش های کارآمد در تغییر رنگ پوست به حساب می آید. 

 اگر قصد دارید که از روش پلاسما جت استفاده کنید، حتما آن را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.  کلینیک الهام با سال ها تجربه در این زمینه می تواند خدمات خوبی را به شما مراجعین عزیز ارائه دهد. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودی از شما سپاسگزاریم. 

https://clinicelham.com/license
فیشیال https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بله. بعد از انجام پلاسما جت افراد می توانند کارهای روزمره شان را انجام دهند. در این روش نیازی به بیهوشی و بی حسی نیست و چون پوست برش داده نمی شود فرد هیچ گونه دردی ندارد.

بعد از انجام این عمل باید توجه کنید که زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید. به هیچ عنوان محلی را که پلاسما جت روی آن انجام شده دستکاری نکنید. همچنین تا مدت یک هفته از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید. همچنین تا یک هفته بعد از انجام این روش از سیگار کشیدن اجتناب کنید.

اگر چه این روش غیر تهاجمی است اما ماندگاری آن در مقایسه با سایر روش ها بیشتر است و نتیجه نهایی بین 1 تا 3 سال خواهد ماند.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: پلاسما جت برای لیفت پوست و رفع چین و چروک صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone