عوارض و دوام پلکسر دور چشم

عوارض و دوام پلکسر دور چشم https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

عوارض و دوام پلکسر دور چشم

2776

پلکسر چشم یکی از راه های جوان سازی پوست اطراف چشم است و باعث محو شدن خط و خطوط ها می گردد.   اما برای اثر بخشی هر روش درمانی، بهتر است که فرد یک سری از مراقبت ها را قبل و بعد از آن روش کلینیکال انجام دهد. در ادامه به مراقبت های بعد از پلکسر دور چشم اشاره می کنیم. ما با همراه باشید. 

امروزه در سر تا سر جهان از  پلکسر چشم استفاده می شود. پلکسر یک روش درمانی بدون جراحی  برای درمان افتادگی پلک است که می توان آن  را به جای جراحی بلفاروپلاستی انجام داد. در این روش  پزشکان متخصص در زمینه زیبایی با استفاده از انرژی پلاسما به انقباض و سفت شدن پوست ناحیه ای که تحت درمان است، می پردازند. 

یک مزیت بسیار خوب این روش درمانی این است، که بدون هیچ برش و جراحی انجام می گیرد، و مدت زمانی که برای بهبودی نیاز دارد، بسیار کم تر از جراحی پلک است. به طور کلی هدف از   انجام پلکسر دور چشم  توسط افراد بهبود بخشیدن به ظاهر چشم بدون انجام هیچ گونه عمل جراحی و یا برشی است. 

از این روش درمانی بدون جراحی  در   مواردی هم چون برطرف کردن مشکلات پلک بالا و پلک پایین، رفع خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم، بالا بردن ابرو های افتاده و غیره استفاده می شود. پس از این که پلکسر دور چشم را انجام دهید، هیچ گونه خستگی و آثار پیری در خود نخواهید دید.  

در واقع پلکسر یک انقلاب در  حوزه لیفت چشم محسوب می شود. به همین دلیل تصمیم داریم این روش جدید  را به صورت عادلانه و کاملا بی طرفانه مورد بررسی قرار دهیم؛ و شما عزیزان را با عوارض و دوام پلکسر دور چشم آشنا سازیم.

عوارض پلکسر دور چشم

شما به راحتی  یک روز پس از انجام پلکسر دور چشم، قادر هستید که به تمامی فعالیت های خود برسید. البته ناگفته نماند که 4 تا 10 روز نیاز است، که نقاط قهوه ای رنگ ایجاد شده در هنگام پلکسر دور چشم کاملا بهبود یابند. پس ایجاد این نقاط در ناحیه تحت درمان، یکی از عوارض پلکسر دور چشم محسوب می شود، که بسیار هم رایج است. شما تا زمانی  که این نقاط قهوه ای رنگ به طور کامل برطرف نشوند و بهبود نیابند باید از آرایش کردن و یا مالش آن نواحی خودداری کنید.

قرمزی که در پلک ها  پس از استفاده از این روش درمانی به وجود می آید، نیز از عوارض انجام پلکسر است. البته این عارضه پس از سپری شدن چند روز به طور کلی درمان می شود. 

برای این که دچار عوارض پلکسر دور چشم نشوید، باید این روش درمانی را تحت نظر متخصص و  در کلینیکی معتبر همانند کلینیک الهام انجام دهید. 

توجه کنید عوارضی که پلکسر دور چشم به همراه دارد  بسیار کم تر از عوارضی است که فرد با انجام جراحی بلفاروپلاستی دچار می شود. به طور مثال، در پلکسر دور چشم هیچ گونه خون ریزی و یا تورمی برای فرد متقاضی به وجود نمی آید، 

هم چنین در این روش درمانی از بی حسی به صورت موضعی استفاده می شود؛ در حالی که برای انجام جراحی بلفاروپلاستی باید فرد بی هوش شود. پس اگر تمایل ندارید که تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرید  و درگیر عوارض آن شوید، پلکسر دور چشم  بهترین انتخاب برای شما است. 

نکته بسیار مهمی که باید پیش از انجام پلکسر دور چشم به آن دقت کرد، این است که پزشکی که برای انجام این کار انتخاب می کنید باید از مهارت و تجربه کافی بر خوردار باشد. زیرا با رعایت این نکته عوارضی که بر اثر پلکسر به وجود می آیند بسیار کم تر می شوند. البته مراقبت های پزشکی پس از انجام این روش باید به خوبی در منزل انجام گیرد.

به طور کلی پلکسر دور چشم روش درمانی است که دارای عوارض به صورت جدی نیست. تنها عوارضی  که در افراد گوناگون مشاهده شده، قرمزی، پوسته پوسته شدن در ناحیه تحت درمان و مقدار بسیار کمی ورم در نواحی پلک است. 

یک عارضه بسیار نادر که ممکن است در پلکسر دور چشم اتفاق بیفتد، ایجاد عفونت در ناحیه زخم ها است. که با مراقبت کردن به طور منظم و پاکیزه نگه داشتن محل درمان می توان از ایجاد آن جلوگیری کرد.

تزریق چربی به پشت دست

انجام کارهایی برای کاهش بروز عوارض احتمالی پلکسر چشم

هنگامی که تصمیم خود را برای انجام پلکسر دور چشم گرفتید، بهتر است  به نکاتی که در زیر به بیان آن ها پرداخته ایم توجه کنید:

  • پیش از تصمیم گیری نهایی، حتما به یک جلسه  مشاوره حضوری بروید و تحت معاینه فیزیکی قرار گیرید. در  جلسه تمامی انتظاراتی که از درمان افتادگی و پف پلک خود دارید را به پزشک متخصص بگویید. هم چنین هر سوالی که در مورد فواید،  معایب و عوارض پلکسر دور چشم دارید را از پزشک  به راحتی بپرسید.
  • پیش از انجام این روش درمانی حتما از بی حسی موضعی استفاده کنید، زیرا این کرم بی حسی موجب کم تر شدن درد و ناراحتی در ناحیه تحت درمان می شود.
  • چند روز پیش از انجام پلکسر دور چشم و چند روز پس از آن، از دارو های رقیق کننده خون استفاده کنید، زیرا این دارو ها از ایجاد عوارضی هم چون ورم چشم جلوگیری می کند.
  • اگر که  دچار بیماری های پوستی مثل عفونت ها هستید. حتما درمان پف و افتادگی چشم خود را در زمان بهتری و پس از درمان بیماریتان انجام دهید.

دوام پلکسر دور چشم

همان طور که گفتیم، می خواهیم شما را با عوارض، دوام و هزینه پلکسر دور چشم آشنا کنیم. به همین جهت در این بخش ماندگاری این درمان را مورد بررسی قرار می دهیم. نتایج این روش درمانی به صورت دائمی است. و این نتایج تا زمانی که پروسه پیری طبیعی باعث شلی پوست شود، ادامه دار خواهد بود. در بعضی موارد، احتمال این وجود دارد که درمان را پیگیری  کنید. 

طبیعی بودن ورم چشم پس از پلکسر

پلکسر یک راه حل موثر و جدید برای درمان پف چشم  و افتادگی پلک، محسوب می شود. پلکسر از راه یونیزاسیون گازهای اتمسفر هوا موجب انقباض و انباشته شدن فیبر های پوست در محل درمان می شود.  در واقع در هنگام درمان افتادگی پلک و به طور کلی مشکلات پوستی، حالت جامد سلول های پوست به حالت گاز تغییر می کنند.

نتایج به دست آمده از این درمان و عوارض آن در هر فردی فرق می کند. ولی به طور مطمئن می توانیم بگوییم که این روش درمانی جدید، بدون هیچ گونه خطر و خون ریزی است، که حداقل عوارض را به همراه دارد. نا گفته نماند که این ها در زمانی درست است، که شما در یک کلینیک عالی و زیر نظر متخصص به انجام پلکسر دور چشم بپردازید. 

بر اساس تحقیقات به عمل آمده، بعضی از افرادی که این روش درمانی را انتخاب کرده اند  پس از انجام،  چشم آن ها ورم کرده است. باید بگوییم که هیچ جای نگرانی نیست، زیرا این ورم و قرمزی  پس از انجام پلکسر طبیعی است و پس از سپری شدن دو تا سه روز به طور کلی ناپدید می شوند و فرد می تواند نتیجه را ببیند. 

مراقبت های بعد از پلکسر دور چشم 

بعد از انجام پلکسر دور چشم برای یک هفته در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید. در صورتی نیاز می توانید از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. روی زخم ها دست نکشید و سعی نکنید که آنها را از پوست جدا نمایید. 

در صورتی که پلکسر دور چشم انجام داده اید، می توانید از روز دوم به بعد استحمام کنید. اما به هیچ عنوان روز اول این کار را انجام ندهید. به مدت یک روز می توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید. 

تورم و کبودی می تواند تا مدت یک هفته ادامه پیدا کند و این کاملا طبیعی است. پس از این بابت نگران نباشید. چهار روز بعد از عمل می توانید از پماد سیکالفیت در زمان خواب استفاده نمایید.

به طور روزانه دور چشم خود را با کلوئیدسیلور تمیز کنید. از خوردن غذاهای تند یا مواد حساسیت زا جدا خودداری کنید. تا زمانی که بهبود نسبی حاصل نشده، از مواد آرایشی رایحه دار استفاده ننمایید. در صورتی داشتن درد می توانید از مسکن هایی مانند ایبوپروفن استفاده نمایید.  

نتیجه گیری

همان طور که گفتیم، پلکسر یک روش درمانی نوین محسوب می شود، که بدون برداشتن پوست اضافه و جراحی یا خارج کردن کیست چربی، موجب درمان پف، چین و چروک و افتادگی پلک می شود. همین موضوع سوالات بسیاری را برای متقاضیان این روش به وجود آورده است. به همین جهت در ادامه و در پایان مقاله می خواهیم به چند سوال پر تکرار شما عزیزان پاسخ دهیم. پس با دقت مطالعه فرمایید تا جواب سوالات خود را بگیرید. 


عوارض و دوام پلکسر دور چشم چه هستند؟ https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


معمولا در هر جلسه این روش درمانی، به 30 الی 45 دقیقه زمان نیاز است؛ و شما می توانید سریعا پس از انجام این روش درمانی، نتایج به دست آمده را مشاهده کنید.

استفاده از پلکسر تنها مناسب برای سفت کردن و لیفت پوست اطراف چشم نیست، زیرا می توان از این روش درمانی برای بر طرف کردن چین و چروک های ایجاد شده در اطراف دهان، گردن و لب ها نیز بهره برد.

شما می توانید برای انجام این روش درمانی به کلینیک الهام مراجعه کنید. در اولین جلسه مشاوره، متخصصین با تجربه این کلینیک تشخیص می دهند که آیا پلکسر برای شما مناسب است یا باید از روش درمانی دیگر استفاده کنید.

باید بگوییم خیر، زیرا به مورد بستگی دارد. اگر که چربی جمع شده باعث افتادگی پلک شده باشد، احتمال دارد که شما از جراحی افتادگی پلک یا همان بلفاروپلاستی استفاده کنید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: عوارض و دوام پلکسر دور چشم دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone