هزینه پلکسر دور چشم

هزینه پلکسر دور چشم https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

هزینه پلکسر دور چشم

3325

پلکسر دور چشم یکی از روش های کارآمد است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد از این روش برای جوانسازی پوست دور چشم و رفع چین و چروک ها استفاده می کنند. اما برای بسیاری از مراجعین این مسئله اهمیت دارد که آیا پلکسر دور چشم عوارض دارد. در ادامه این مقاله در این رابطه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. 

افتادگی پلک مشکلی است، که برخی افراد دچار آن هستند، و تمایل  دارند که آن را به راحتی  رفع   کنند و از طرفی از جراحی بلفاروپلاستی نیز ترس دارند. پس خوب است که بدانید، درمان افتادگی پلک بدون جراحی و با استفاده کردن از روش جدید پلکسر جز عمل های زیبایی است که در زمینه جوان سازی پوست صورت می گیرد. 

بهترین انتخاب برای درمان افتادگی پلک، انجام پلکسر دور چشم است، که می توانید شما عزیزان به راحتی از آن استفاده کنید. ولی معمولا برای انجام هر عمل زیبایی اولین سوالی که برای متقاضی به وجود می آید هزینه آن است، که احتمالا هم اکنون برای انجام پلکسر چشم نیز در ذهن شما به وجود آمده است، 

به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم، به هزینه پلکسر دور چشم و به طور کلی همه چیز درباره آن بپردازیم پس مثل همیشه با ما همراه شوید.

تعریف پلکسر

یکی از پیشرفته ترین روش های جوان سازی پوست و قسمت های گوناگون صورت مانند پلک،  PLEXR  یا همان پلکسر محسوب می شود. در حال حاضر این روش درمانی به جهت این که از عوارض خاصی برخوردار نیست و  دارای نتایج بسیار درخشانی است، استفاده بسیاری می شود و طرفداران خیلی زیادی دارد.

چگونه انجام شدن پلکسر دور چشم

پلکسر دور چشم با استفاده از دستگاهی به نام پلکسر انجام می گیرد، در قسمت انتهایی دستگاه پلکسر  سری نوک تیز قرار گرفته است که با پوست فرد متقاضی تماس غیر مستقیم دارد، و  از طریق آن، پلاسمایی که دستگاه پلکسر تولید می کند، به پوست فرد می رسد. 

در واقع پلاسما ماده ای با ویژگی های خاص است، که پوست را انقباض  کرده و در نتیجه  موجب لیفت آن می شود. برای انجام دادن  پلکسر دور چشم و رفع شدن افتادگی آن، دایره های قهوه ای شکل بسیار کوچک بر روی پوست قسمت دور چشم ایجاد می شوند که دارای خاصیت  کشانندگی است. 

هزینه پلکسر دور چشم

همان طور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، پلکسر دور چشم روشی نوین بدون انجام هیچ گونه جراحی محسوب می شود، که مزایای آن از مزایای جراحی بلفارو پلاستی بسیار بیش تر  است. کم تر بودن هزینه پلکسر دور چشم نسبت به جراحی بلفارو پلاستی یکی از این مزایا محسوب می شود.

عوامل بسیار زیاد و گوناگونی وجود دارد که تعیین کننده هزینه پلکسر دور چشم است. عواملی هم چون، نوع دستگاه مورد استفاده برای انجام پلکسر دور چشم، میزان افتادگی پلک و  هزینه های جانبی مانند دارو های بی حسی مورد استفاده در حین انجام آن و کرم های مراقبت پس از پلکسر  که تاثیر بسیاری در هزینه های پلکسر دور چشم می گذارد.

مدت زمان انجام پلکسر دور چشم

مدت زمانی که نیاز است، پلکسر دور چشم انجام شود بین 15 الی 20 دقیقه است. بنا بر این، اگر به جای استفاده از روش های تهاجمی، از روش پلکسر برای درمان استفاده کنید، در وقت خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد. به همین دلیل درمان افتادگی پلک بدون جراحی و با استفاده از پلکسر بسیار بیش تر از  روش های تهاجمی صورت می گیرد.

مزایای پلکسر دور چشم

انجام پلکسر دور چشم دارای مزایای بسیاری است. که در ادامه این مزایا  را با مقایسه کردن و بیان تفاوت های  بلفارو پلاستی بدون جراحی  با روش جراحی، شرح می دهیم. 

هزینه

همان طور که قبلا نیز بیان کردیم، هزینه پلکسر دور  چشم نسبت به روش های تهاجمی آن بسیار پایین تر است.

مدت زمان دوران نقاهت

روش پلکسر دور چشم از دوران نقاهت بسیار کوتاهی بر خوردار است. شما پس از انجام این روش درمانی، به راحتی می توانید به کار های روزانه خود بپردازید که این بسیار خوب است.

برش و بخیه

همان طور که می دانید روش پلکسر دور چشم به هیچ گونه برش و بخیه ای نیاز ندارد و به راحتی انجام می شود.

خون ریزی و درد 

چون همان طور که گفتیم، پلکسر بر روی دور چشم هیچ برش و بخیه ای ندارد در نتیجه دارای هیچ دردی  و خون ریزی نیز نیست. 

جای پلکسر روی پوست

ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که آیا پس از انجام پلکسر دور چشم جای آن بر روی پوست می ماند؛ باید بگوییم که خیر، پس از مدت زمان خیلی کمی حدود کم تر از یک هفته نقاط قهوه ای رنگی که روی پوست ایجاد شده است به مرور زمان تغییر رنگ می دهد و در نهایت به طور کلی پاک می شوند. هم زمان با این محو شدن نقاط قهوه ای، پوست پلک کشیده می شود و   جوان سازی و لیفت صورت می گیرد.

تزریق چربی به پشت دست

بهترین کلینیک برای انجام پلکسر دور چشم 

شما برای انجام دادن پلکسر دور چشم باید بهترین کلینیک را انتخاب کنید.  کلینیک الهام با داشتن متخصصان خبره و ارائه امکاناتی بی نظیر در کنار قیمتی عالی در کنار شما عزیزان است. چنین مرکزی دارای ویژگی هایی است که باید شما آن ویژگی ها را بدانید تا بتوانید بهترین مرکز را  تشخیص دهید . 

پس در ادامه به این ویژگی های کلینیک الهام دقت کنید:

استفاده کردن از دستگاه های پلکسر نوین

ویژگی  بسیار مهمی که  بهترین مرکز پلکسر دارد، بهره گیری از جدید ترین نوع دستگاه برای انجام پلکسر است. زیرا احتمال این وجود دارد، که دستگاه های قدیمی دارای مشکلات و نقص هایی باشند که در نسخه های بروز شده آن ها این نقص ها بر طرف و اصلاح شده اند و شما عزیزان متقاضی می توانید به آن ها اعتماد کنید.

دریافت هزینه های بسیار مناسب و منطقی

مطمعنا بهترین مرکز برای انجام پلکسر هزینه ای مناسب و معقولی را از متقاضیان دریافت می کند. در صورتی که ممکن است  برخی از مراکز هزینه های بسیار کم تری را  دریافت کنند اما توجه کنید که کیفیت کار بسیار مهم است و قطعا چنین مراکزی بهترین مرکز محسوب نمی شوند. هر چند که هزینه مسئله ای بسیار مهم برای متقاضیان این روش  است، اما به هیچ وجه نباید کمیت را فدای کیفیت کرد.

مراقبت های پس از پلکسر دور چشم

مراقبت هایی که پس از انجام پلکسر دور چشم باید انجام گیرد هیچ گونه سختی ندارد، ولی رعایت کردن نکات مراقبتی موجب می شود که دوران نقاهت شما بسیار سریع تر بگذرد. ما در ادامه به برخی از این نکات مراقبتی و اقدامات لازم اشاره کرده ایم که خوب است به آن ها توجه کنید:

  • از دست زدن نقاطی که بر اثر انجام پلکسر باقی مانده اند، حتما خود داری کنید.
  • اگر پزشک متخصص شما پماد خاصی را تجویز کرده است، باید با توجه به دستورات پزشک تان  به صورت مرتب از آن پماد استفاده کنید.
  • پس از انجام دادن پلکسر دور چشم حداقل یک هفته فکر رفتن به استخر و سونا را فراموش به طور کلی کنید.
  • اگر که می خواهید سریعا پس از انجام پلکسر دور چشم به کار های خود برسید و به انجام فعالیت های خود بپردازید، حتما از عینک آفتابی استفاده نمایید.
  • بعد از انجام پلکسر ممکن است که دچار تورم در اطراف چشم شوید، که بروز آن عارضه ای طبیعی است و نباید به هیچ وجه خود را برای آن نگران کنید؛ و در صورت نیاز می توانید از دارو هایی هم چون ایبوبروفن  البته زیر نظر پزشک متخصص خود، استفاده کنید.
  • عوارض پلکسر دور چشم

    همواره برای بسیاری از مراجعین مسئله عوارض داشتن روش درمانی بسیار حائز اهمیت بوده است. افرادی که پلکسر چشم انجام می دهند می توانند یک روز بعد به کار و فعالیت عادی خود برگردند.

  • معمولا اسکارهای ناشی از این درمان ممکن است تا ده روز باقی بمانند. تا وقتی که این اسکارها خوب نشده اند، منطقه تحت درمان را مالش ندهید.

  • گاهی اوقات در پلک ها قرمزی ایجاد می شود که ناشی از این روش است. برای اینکه عارضه های ناشی از این روش به حداقل برسد، بهتر است که آن را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید.

  • عوارض این روش در مقایسه با جراحی بسیار کمتر است. در این تکنیک از بی حسی موضعی استفاده می شود و خبری از تورم نیست. این روش کاملا غیر تهاجمی است و جای نگرانی وجود ندارد. 

نتیجه گیری

مهم ترین و اولین اقدام برای انجام پلکسر دور چشم، مشاوره با یک پزشک متخصص زیبایی پوست است؛ و نکته ای که باید به آن توجه کنید، انتخاب بهترین مرکز زیبایی است که بتوان به آن به راحتی اطمینان کرد. در نهایت باید به مسئله ای که برای بسیاری از افراد مهم  است نیز دقت کرد که آن هزینه پلکسر دور چشم است، که در این مقاله سعی کردیم به آن بپردازیم تا برای شما عزیزان مفید واقع شود.

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


نتایج این روش درمانی به صورت دائمی است. با این وجود به دلیل این که فرآیند افزایش سن برای همه ادامه دارد، پس قطعا این افزایش سن باعث افتادگی پوست و پیدایش چین و چروک خواهد شد. البته شما قادر هستید، که با رعایت کردن فاکتور ها و نکاتی این پروسه افزایش سن را بسیار کند تر کنید.

انجام چنین کاری دارای ترتیبی است، که در ادامه به بیان آن می پردازیم. شما در ابتدا باید پلکسر را انجام دهید و پس از آن باید تزریق فیلر انجام گیرد. پس در صورتی که قبلا از تزریق فیلر در ناحیه ای که اکنون قصد انجام پلکسر آن را دارید، استفاده کرده اید باید پیش از انجام پلکسر برای دریافت مشاوره به پزشک متخصص مراجعه کنید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: هزینه پلکسر دور چشم دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone