پلکسر plexr چیست؟

پلکسر plexr چیست؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

پلکسر plexr چیست؟

2223

پلکسر به عنوان یک روش درمانی برای پوست صورت انجام می شود . در واقع  به دستگاه هایی پلکسر گفته می شود که وظیفه از بین بردن چین و چروک های صورت را بر عهده دارد. این روش در یک جلسه قابل اتمام است و برای چین و چروک های دور چشم، پلک و ... انجام‌ می شود. همچنین این روش مختص جوانسازی صورت نیست، بلکه باعث زیباتر شدن چهره افراد نیز می شود. 

پلکسر و روش کار آن

دستگاه های پلکسر دارای دسته ای هستند که تحت فرمان پزشک متخصص حرکت می کند و داراي نوک تیز و یکبار مصرف است که باید هر بار تعویض گردد. با استفاده از نوک دستگاه بدون اینکه آن با پوست افراد برخوردی داشته باشد، باعث از بین رفتن چین و چروک های موجود بر روی پوست صورت می شود. 

در نتیجه پلکسی روشی بسیار عالی برای از بین بردن سیاهی دور چشم، برای از بین بردن خطوط دور چشم، برای پلک مناسب است.

معرفی روش پلکسر چشم 

پلکسر چشم بدون عوارض و خطر و بدون درد انجام می شود که یک نوع روش درمانی نیز محسوب می گردد. این نوع پلکسر چشم و همچنین پلکسر رفع چین و چروک پلک از محبوبیت فراوانی برخوردار است و دارای متقاضیان زیادی است. 

این روش بدون ماندن اثر بخیه و زخم، خط و خطوط به وجود آمده بر روی چهره شما را از بین خواهد برد. پلکسر خطوط دور چشم کاربرد زیادی دارد و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع پلکسر برای سیاهی دور چشم بسیار مناسب است که در طول جلسات بسیار کم قابل اجرا است.

پلکسر چیست؟

تفاوت پلکسر و پلاسماجت

افراد زیادی هستند که گمان می کنند میان پلکسر و پلاسماجت تفاوتی وجود ندارد، اما اشتباه رایجی است چراکه این دو باهم تفاوت های بسیاری دارند به طوری که در کل دو دستگاه جداگانه ای هستند. برای پی بردن تفاوت های این دو دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

کار با دستگاه پلکسر به هیچ عنوان به پوست آسیب وارد نمی کند چراکه هیچ گونه جریان آزادی برای آن وجود ندارد. این روش از حرارت های مستقیم به پوست جلوگیری می کنند و این حرارت قابل کنترل است و خطر آفرین نیست؛ اما در پلاسما جت جریان مستقیم نور و حرارت به پوست وجود دارد که این روند می تواند به پوست آسیب وارد کند. چنانچه قصد انجام این دو کار را دارید و از عوارض آن هراس دارید می توانید به کلینیک الهام مراجعه کنید و از متخصصان و پزشکان با تجربه‌ آنجا بهره مند شوید.

یکی از تفاوت های دیگر اين دو روش این است که پلاسما جت دارای الکترود بازگشتی است که در این میان جریان وارد شده به‌ بدن را نیز خارج می کند.

در انجام‌ کار دستگاه پلکسر فاصله گذاری بین نوک پلکسر و پوست افراد دقیق تر است و به همین دلیل است که میزان آسیب پذیری به پوست دقیق تر می شود؛ اما در پلاسما جت به دلیل‌ نزدیک بودن بیش از حد دستگاه به پوست، آسیب ها و خطراتی را برای پوست ایجاد می کند که به بافت پوست آسیب می رساند. از این جهت می توان گفت که پلاسما جت تهاجمی تر بوده است و دوره درمان آن بیشتر طول خواهد کشید.

لیفت ابرو با پلکسر

با افزایش سن و پیر شدن افراد، برخی از قسمت های بدن دچار افتادگی و شل بودن می شوند که یکی از مهم ترین این نقاط ابروها است که دچار افتادگی می شوند. ابروها در زیبایی صورت نقش بسیار زیادی دارند و برای بهتر نشان دادن این ناحیه از صورت می توان از لیفت ابرو استفاده کرد که روشی کم هزینه، بی خطر و بسیار مؤثر است. 

لیفت ابرو به این دستگاه به گونه ای انجام‌ می شود که نخ های نازکی را از داخل پوست عبور می دهند و ابروها را سمت بالا می کشند. این نخ ها جذبی هستند و به مرور جذب پوست صورت افراد می شوند و این روش نیز بسیار مناسب برای زیبا نشان دادن ابروهای افراد است.

لیفت پلک بدون‌ جراحی یا با جراحی

افراد زیادی هستند که تمایل به انجام لیفت پلک بدون جراحی دارند و کمتر کسی پیدا می شود که این لیفت را با عمل و جراحی طلب کند، به همین دلیل است که رو به روز روش های لیفت پلک بدون جراحی در حال گسترش است. لیفت پلک بدون جراحی بهتر است و با دستگاه های پلاسماجت انجام می شود. 

در این روش هیچ گونه برش و خراشی صورت نمی گیرد و فقط بافت پوست در این میان تحریک می شود و باعث باز شدن پوست و همچنین صاف شدن پوست صورت می شود. این روش نیازمند برش و بخیه نیست و از همین جهت داوطلبان زیادی را در خصوص انجام این روش جذب خود کرده است.

تزریق چربی به پشت دست

روش های جوانسازی دور چشم

برای از بین بردن افتادگی چشم و پلک پایین و بالا و همچنین رفع چروک و سیاهی دور چشم روش های متعددی وجود دارد که که هر کدام دارای مزایا و معایب زیادی هستند. راه های جوانسازی دور چشم عبارت است از:

  • بلفاروپلاستی یا جراحی لیفت پایین و بالا

در روش بلفاروپلاستی یا جراحی لیفت پایین و بالا تغییرات بسیار زیادی در زیر چشم ایجاد می شود که با این روش می توان مشکلات پوستی زیادی همچون چین و چروک های موجود، سیاهی و لک های دور چشم را از بین برد.

  • پلاسماجت و یا بلفاروپلاستی بدون جراحی

از روش پلاسماجت و یا بلفاروپلاستی بدون جراحی برای کم شدن چروک های دور چشم استفاده می کنند که این روش داراي مزایا بسیار زیادی است به طوری که پس از انجام این کار، افراد می توانند به زندگی روزمره خود برسند. در این میان روش های دیگری همچون لیزر فرکشنال، آراف فرکشنال و تزریق پر کننده ها وجود دارد.

عوارض پلکسر

در متوصل شدن به این  روش  برای دستیابی به زیبایی بیشتر،  می توان گفت که پلکسر تقریباً هیچگونه عارضه‌ای در پی نخواهد داشت. فقط ممکن است اطراف چشم فرد تا سه روز متورم شده و شاهد زخم‌های ریزی بر روی آن قسمت باشد. البته این نوید را میدهیم که زخم‌ها بعد از سه روز ترمیم شده و خود به خود با چهره شما خداحافظی می کنند. همچنین ممکن است ناحیه درمان‌شده قرمز شود که  پس از دو تا چهار هفته به کلی از بین می‌رود.

آنچه که در جلسات پلکسر بر شما می‌گذرد

قبل از انجام پلکسر، عموما یک نشست توجیهی برایتان برنامه ریزی می شود و از شما درخواست می شود که با صورتی عاری از آرایش در ان جلسه حضور پیدا کنید.

نخستین اقدامی که به محض ورود شما به جلسه صورت می‌گیرد، استفاده از کرم بی‌حسی بر روی پوست شما در نواحی مد نظر است. بعد از گذشت نیم ساعت ناحیه مد نظر کاملاً از کرم پاک کرده و کار توسط دستگاه های مجهز اجرا می‌شود.

روش کار دستگاه این گونه است که پوست اضافی قسمت های دارای چین و چروک را بر می‌دارد. درصورتی که قسمت مورد نظر ترک‌های پوستی داشته باشد، پوست های اضافی در قسمت میانی ترک نیز برداشته می شود و این چنین است که ترک ها تا حد زیادی باریک می‌شوند. 

همچنین پوست همان ناحیه سفت شده و اثرات خطوط به کلی پاک می شود. خوب است این را هم بدانید که روش پلکسر تقریباً هیچ عارضه‌ای بی دنبال ندارد پس برای انجام ان هرگز مردد نباشید. 

نحوه درمان

 این بستگی به  مشکل به وجود آمده دارد؛ به طور کل در ابتدا به پزشک مراجعه می کنید و زمانی که مشکل شما تشخیص داده شد ؛روش درمان پلکسر به شما توصیه میشود. از پلکسر برای چین و چروک پوست صورت و از بین بردن خال استفاده میشود. 

در این روش ابتدا از بی حسی موقت بر روی پوست استفاده می شود و زمانیکه دستگاه بر روی صورت شما قرار می گیرد؛ هیچ احساس دردی نخواهید داشت و تنها گرمای منتشر شده از سوی دستگاه را احساس خواهید کرد و حتی پوست نازک تری داشته باشید میزان گرمای منتشر شده را به پوست را احساس می کنید.

دستگاه پلکسر در نزدیکترین سطح پوست قرار می گیرد و تنها فاصله 1 الی 2 میلیمتری با پوست دارد و بعد از قرار گرفتن در جای مشخص؛ اقدام به پرتاب پلاسما به نواحی مشخصی از پوست می کند.

در هنگام استفاده از این دستگاه مهارت پزشک متخصص بسیار حائز اهمیت است چرا که به هیچ وجه نباید پلکسر با پوست برخورد کند چرا که گرمای زیاد موجود در نوک این دستگاه می‌تواند باعث سوختگی پوست شود. 

مدت زمان درمان

  مدت زمان درمان با استفاده از دستگاه پلکسر متفاوت است. اگر مشکل شما جزئی باشد بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه دستگاه پلکسر بر روی صورت شما قرار خواهد گرفت تا تاثیر مطلوب حاصل شود. اما در صورتیکه مشکل پوستی حاد باشد ممکن است تا یک ساعت زیر دستگاه بمانید. 

بنابراین در ابتدا بهتر است به کلینیک تخصص الهام مراجعه کنید؛ تا پزشکان متخصص به صورت تخصصی پوست صورت شما را مورد بررسی قرار دهند و سپس نحوه درمان برای شما مشخص شود. 

در هنگام استفاده از دستگاه پلکسر هیچ گونه احساس درد نخواهد داشت و تنها گرمای ساطع شده از این دستگاه ممکن است کمی اذیت کننده باشد.

نتیجه گیری

پلکسر روش بسیار مفیدی برای از بین بردن لکه ها و سیاهی دور چشم، از بین بردن تمامی چین و چروک های صورت، صاف کردن پوست و زیباتر نشان دادن و جوان نشان دادن پوست است. پلکسر بسیار کم هزینه، بی خطر و مؤثر تلقی شده است و افراد زیادی برای انجام این کار تلاش می کنند.


جوانسازی پوست با پلکسرhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


پلک بالایی پلک پایینی خط و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم لیفت ابرو چین و چروک های اطراف لب چروک های روی پوست چانه و گردن

این دستگاه برای تمامی مواقع کاربرد ندارد و در صورتی که چربی اضافه در این نواحی جمع شده باشد، پوست نیاز به جراحی و بلفاروپلاستی دارد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: پلکسر plexr چیست؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone