فیلر شقیقه چیست؟

فیلر شقیقه چیست؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

فیلر شقیقه چیست؟

1727

شقیقه یکی از اجزای تاثیرگذار صورت است و در زیبایی و جوانی چهره نقش زیادی دارد. زمانی که سن فرد بالا می‌ رود، به تدریج شقیقه ‌ها شروع به تو رفتن می ‌کنند. به همین دلیل تا حدی زیبایی چهره فرد تحت تاثیر قرار می‌ گیرد، اما جای نگرانی وجود ندارد. 

امروزه راه ‌های جوانسازی زیادی در علم پزشکی وجود دارد که به شما کمک می ‌کند تا چهره ‌ای شاداب‌ تر و جوان تر داشته باشید. امکان لیفت شقیقه از طریق تزریق فیلر و چربی وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم درباره فیلر شقیقه اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. تا انتهای مقاله با کلینیک الهام همراه ما باشید

تزریق ژل به شقیقه 

شقیقه نقش بسزایی در زیبایی چهره فرد ایفا می‌ کند. با این حال گاهی اوقات با بالا رفتن سن شقیقه فرد دچار فرورفتگی می‌ شود که تاثیر آن در چهره وی مشخص است. یکی از راه حل ‌های رفع این مشکل تزریق ژل به شقیقه است. 

تزریق ژل به شقیقه می ‌تواند شقیقه را به سمت بالا بکشد و چین چروک ‌ها را از بین ببرد. تزریق ژل به شقیقه یک روش غیر تهاجمی به حساب می‌ آید و می‌ تواند ظرف مدت زمان کوتاهی فرد را به نتیجه دلخواه خود برساند. 

با توجه به اینکه در این روش دیگر نیازی به عمل جراحی وجود ندارد، هزینه آن نیز مقرون به صرفه است. با توجه به اینکه باید ژل در منطقه گیج گاهی تزریق شود، حتما باید یک پزشک مطمئن اینکار را انجام دهد. تزریق ژل به منطقه گیجگاهی کار بسیار حساسی است و باید با دقت انجام شود. 

در غیر این صورت ممکن است که عروق گیجگاهی فرد دچار آسیب شود. بنابراین، اگر قصد دارید که از روش تزریق ژل به ناحیه گیجگاه‌ تان استفاده کنید، حتما اینکار را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک الهام با سال‌ها تجربه در این زمینه می ‌تواند خدمات خوبی را به شما زیباجویان عزیز ارائه دهد

تزریق چربی به شقیقه

یکی دیگر از راه‌ های لیفت شقیقه از طریق تزریق چربی است. در این روش همان طور که از نامش مشخص است از چربی برای تزریق استفاده می‌ کنند. به عبارت دیگر، چربی مازاد خود فرد را از بدن او استخراج کرده و طی فرآیندی آن را آماده ‌سازی می ‌کنند. 

بعد از اینکه چربی آماده شد، سپس پزشک آن را در قسمت شقیقه تزریق می ‌کند. از آنجایی که بافت چربی دارای سلول‌ های بنیادی است معمولا تاثیرگذاری بیشتری نسبت به ژل و فیلر دارد. 

این روش نیز غیرتهاجمی بوده و هزینه آن نسبت به عمل جراحی بسیار پایین‌ تر است. تاثیرگذاری این روش زمانی بیشتر می ‌شود که این تزریق به صورت اصولی و زیر نظر پزشک متخصص صورت بگیرد. 

زیرا این تزریق حساس است و اگر به درستی انجام نشود ممکن است عوارضی از جمله سرگیجه برای بیمار به همراه داشته باشد. کلینیک الهام با سال‌ ها تجربه و برخورداری از پزشکان متخصصان خدمات خوبی را به شما زیباجویان عزیز ارائه می ‌دهدتزریق فیلر شقیقه

قبل و بعد فیلر شقیقه

تزریق فیلر یکی از راه ‌های متداول برای بالا کشیدن شقیقه به حساب می ‌آید. زمانی که سن فرد بالا می ‌رود، پوست خاصیت‌ کشانی بودنش را به تدریج از دست داده و پوست حالت شل و افتاده پیدا می ‌کند. این موضوع می‌ تواند تا حد زیادی بر زیبایی چهره فرد و چشمان او تاثیر بگذارد. تزریق فیلر یکی از راه حل ‌های غیر تهاجمی و مناسب برای بالا کشیدن شقیقه و رفع این مشکل به حساب می ‌آید. 

علاوه بر این می‌ توان از طریق لیفت شقیقه ابروها را زیباتر کرده و به آن ‌ها حالت داد. اینکار باعث جذابیت چهره فرد می ‌شود. همچنین از این طریق چشم ‌های فرد درشت ‌تر دیده می ‌شود. علاوه بر این، فیلر شقیقه می ‌تواند چین چروک ‌ها را نیز از بین ببرد.

 به همین دلیل، افرادی زیادی این روش را برای جوانسازی و زیبایی چهره خود انتخاب می ‌کنند

  • با کمک فیلر شقیقه می ‌توان فرم صورت را اصلاح کرد. به این ترتیب، تا حد زیادی نشانه‌ های پیری از بین می ‌روند. فرد دوباره شاهد صورتی جوان و شاداب خواهد بود. 
  • مزیت دیگر فیلر شقیقه این است که بدون نیاز به عمل جراحی فرد را در سریع ‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود می ‌رساند. عمل تزریق فیلر حداکثر سی دقیقه طول خواهد کشید. 
  • همچنین تزریق فیلر عارضه جدی برای بیماران به همراه ندارد. علاوه بر این، برای آن دسته از افرادی که از نتیجه تزریق فیلر راضی نیستند امکان خارج کردن فیلر وجود دارد که این به نوبه خود یک مزیت قابل توجه به حساب می ‌آید.

از دیگر مزیت‌ های بالقوه تزریق فیلر نتیجه طبیعی آن است. زمانی که فرد فیلر تزریق می ‌کند، صورت او به طور کاملا طبیعی زیباتر خواهد شد.

طبیعتا با توجه به مزایای ذکر شده برای تزریق فیلر، اگر به چهره یک فرد قبل و بعد از تزریق فیلر به شقیقه نگاه کنید، متوجه تغییرات زیادی خواهید شد. مهم ‌ترین نتیجه تزریق فیلر به صورت این است که بعد از طریق چهره فرد تا حد زیادی جوانتر می ‌گردد و او زیباتر خواهد شد.

توجه داشته باشید که تزریق فیلر باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا نتایج کارآمدی داشته باشد. همچنین تزریق فیلر باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا نتیجه مطلوب را برای فرد به همراه داشته باشد. کلینیک الهام با برخورداری از پزشکان متخصص عمل تزریق فیلر شقیقه را انجام می ‌دهد. مشاوره تزریق ژل

فیلر شقیقه برای بالا بردن ابرو

ابرو از جمله اعضای تاثیر گذار در چهره هر فردی به حساب می‌ آیند. با بالا رفتن سن، پوست خاصیت کشسانی‌اش را از دست داده و شل می‌شود و در نتیجه ابروها به سمت پایین کشیده می ‌شوند. 

راه‌ های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد. تزریق ژل یا فیلر شقیقه یکی از این راه حل‌ها به شمار می‌آید. زمانی که فیلر یا ژل به شقیقه تزریق می‌ شود آن را به سمت بالا می ‌کشاند و این به نوعی باعث می ‌شود که ابروهای فرد به سمت بالا کشیده شود.

این امر تاثیر مستقیمی بر زیبایی چهره فرد دارد. با این حال حتما باید تزریق فیلر یا ژل توسط پزشک متخصص صورت بگیرد تا عارضه ‌ای برای فرد متقاضی نداشته باشد

فواید زیبایی فیلر شقیقه بر روی صورت

تزریق فیلر شقیقه می تواند یک لیفت کوچک صورت را بدون جراحی انجام دهد . هنگامی که HA تزریق می شود، مانند یک بالشتک متورم برای حمایت از بافت هایی که حجم یا خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند، عمل می کند. بنابراین، با بازسازی این بالشتک، این ناحیه از صورت فرد به طرز محسوسی بازسازی شده و به ظاهر جوانی خود باز می گردد .

فیلر شقیقه همچنین بر ساختارهایی که اطراف آنها را احاطه کرده است تأثیر می گذارد، بنابراین با حجم دهی مجدد این ناحیه، گردی صورت احیا می شود.

افراد اغلب نمی توانند باور کنند که فیلر شقیقه چقدر می تواند تفاوت ایجاد کند. بسیاری از زیباجویان گزارش کرده اند که تنها پس از یک بار درمان لیفت شقیقه توسط کلینیک الهام، تا 5 سال جوان تر شده اند .

چرا حجم شقیقه ها از دست می رود؟

با افزایش سن، ناحیه شقیقه شروع به از دست دادن استخوان و چربی می کند. پوست همچنین کلاژن را با نرخی در حدود 1% در سال از دست می دهد. کلاژن از پروتئینی ضروری است که به حفظ انعطاف پذیری و استحکام پوست کمک می کند. با کاهش تراکم استخوان، چربی و کلاژن، پوست به تدریج استخوان بندی خود را از دست می دهد و منجر به افتادگی و پوکی پوست می شود .

وقتی این اتفاق در شقیقه‌ ها رخ می ‌دهد، یک فرورفتگی می ‌تواند بین ابرو، خط مو و گونه‌ها ایجاد شود که به ظاهری فرورفته می‌دهد. افتادگی پوست اطراف شقیقه ها همچنین می تواند ظاهر پای پروک های کلاغی را بدتر کند و در عین حال از گردی صورت می کاهد.

فیلر شقیقه برای چه افرادی ضروری است؟

افراد لاغر از کاهش حجم بیشتری در شقیقه ها رنج می برند، زیرا در ابتدا از بافت های چربی کمتری برخوردارند. همچنین کسانی که وزن زیادی از دست داده اند یا کسانی که مرتب ورزش می کنند نیز آسیب پذیرتر هستند. این دسته از افراد تنها با فیلر شقیقه می توانند این زیبایی را بدست آورند.

به طور معمول، کاهش حجم در اواخر دهه بیست سالگی فرد شروع به تسریع می کند، اما ممکن است تا زمانی که به مراحل بعدی زندگی نرسد، کاملاً قابل توجه نباشد. کاهش حجم در شقیقه‌ های صورت حتی ممکن است قابل تشخیص نباشد، زیرا بسیاری از مردم به سادگی از پیر شدن شقیقه ‌ها غافل هستند. تنها پس از درمان است که بسیاری از افراد متوجه می شوند که درمان فیلر شقیقه چقدر می تواند تأثیرگذار باشد.

سخن آخر

شقیقه یکی از عناصری است که در زیبایی چهره تاثیر می‌ گذارد. عوامل مختلفی از جمله سن باعث می ‌شود که شقیقه شل شده و افتادگی داشته باشد. خوشبختانه در دنیای امروز راه‌ های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد. از جمله روش ‌های تاثیر گذار برای لیفت شقیقه می‌ توان به تزریق ژل، تزریق فیلر و تزریق چربی اشاره کرد. پرکننده ‌های شقیقه تزریق‌ های غیرجراحی هستند که مانند یک لیفت صورت کوچک، شقیقه ‌ها را تقویت می ‌کنند.

پزشک متخصص زیبایی با استفاده از ژل اسید هیالورونیک رطوبت و حجم را به ناحیه زمانی باز می گرداند.

هیالورونیک اسید یک قند طبیعی است که از طریق احتباس آب به پوست ما کمک می کند تا صاف و هیدراته شود. این تزریق‌ ها به نوعی روش غیرتهاجمی هستند و در مقایسه با عمل جراحی فرد هزینه کمتری را پرداخت می‌ کند. 

همچنین افراد می‌ توانند در سریع‌ ترین زمان ممکن نتیجه را ببینند. بسیاری از افرادی که تزریق به شقیقه را انجام داده‌ اند از نتیجه نهایی آن راضی بوده و آن را توصیه می ‌کنند. 

همان طور که قبلا گفتیم تزریق شقیقه کار بسیار حساسی است و باید حتما توسط پزشک انجام شود تا خطر فرد را تهدید نکند. از اینکه تا انتهای مقاله با کلینیک الهام همراه بودید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید واقع شود

 https://clinicelham.com/license
تزریق ژل https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


شقیقه ها به قسمت بالایی صورت ظاهری صاف و کانتور می دهد . شقیقه‌های صورت، نواحی صاف کوچکی هستند که در لبه ابروها قرار دارند، تا نوک گوش‌ها و به خط موی شما برمی‌گردند. آنها به تعریف و شکل دادن به چهره ای جوان در زمانی که چاق و پر هستند، کمک می کنند.

بله. زمانی که شقیقه به سمت بالا کشیده می شود ناخود آگاه ابروها نیز به سمت بالا می‌ روند. این تاثیر بسزایی در زیبایی چهره فرد دارد.

بله. روش‌ های غیر تهاجمی مختلفی برای لیفت شقیقه وجود دارد که شامل تزریق ژل، تزریق چربی و تزریق فیلر می ‌شود.

بله. برای آن دسته از افرادی که از نتیجه لیفت رضایت ندارند امکان خارج کردن فیلر وجود دارد. در این حالت پوست به حال اول خود بر می گردد و این از جمله مزیت ‌های تزریق فیلر به حساب می ‌آید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: فیلر شقیقه چیست؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone