مدل ابرو هشتی دم کوتاه‎

مدل ابرو هشتی دم کوتاه‎ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

مدل ابرو هشتی دم کوتاه‎

4529

این روزها انواع مختلفی از شکل و مدل ابرو وجود دارد که افراد به ویژه خانم ‌ها آن‌ها را انتخاب می‌ کنند. برخی افراد همواره تابع مد هستند و مدل ابروها یشان را به گونه می‌ کنند که مطابق با مد باشد. با این حال بسیاری از افراد به دنبال داشتن ابرویی هستند که به صورتشان بیاید. 

به خاطر داشته باشید که ابروها نقش بسزایی در زیبایی چهره ایفا می ‌کنند. گاهی اوقات تغییر در حالت ابرو‌ها می‌ تواند منجر به ایجاد تغییرات قابل توجه در زندگی فرد شود. 

ایده آل‌ترین حالت زمانی است که ابروی فرد متناسب با سایر المان ‌های صورت او باشد. ما در این مقاله قصد داریم درباره مدل ابرو هشت دم کوتاه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید

تاثیری ابروها بر روی صورت 

ابروها صورت را به گونه ای قاب می کنند که ظاهر را عالی و جذاب می کند . اگر ابرویی را خیلی پررنگ انتخاب کنید و صورتتان ویژگی های ظریفی داشته باشد، بر آن ویژگی های شما غلبه خواهد کرد. اگر ویژگی‌های صورتتان زمخت تر است، یک ابروی نازک می ‌تواند تمام ظاهر شما را از بین ببرد.

علت نازک شدن دم ابروها

علت ریزش موی ابرو اگر یک یا هر دو ابرو نازک می شوند، ممکن است به دلیل عفونت، بیماری های پوستی، تغییرات هورمونی یا بیش فعال بودن سیستم ایمنی باشد . 

کمبود های تغذیه‌ای، آسیب ‌های فیزیکی یا استرس نیز می‌تواند باعث کم‌رنگ شدن ابروها شود.

کاشت ابرو مدل هشتی

مدل ابرو هشتی جدید

پیش از هر چیزی باید به این مسئله توجه داشته باشید که هر فردی باید با توجه به فرم و حالت صورتش فرمی از ابرو را انتخاب کند که به وی بیاید. برای مثال، برای آن دسته از افرادی که دارای صورتی لاغر و کشیده هستند، ابروهای پهن به شکل صاف گزینه بسیار مناسبی است. 

ابروهای زاویه دار یا هشتی دم کوتاه یا دم بلند عمدتا برای افرادی مناسب است که ابروهای پهن دارند. ابروهای قوسی و منحنی عمدتا برای افرادی مناسب است که صورت ‌های چند ضلعی دارند. 

برای افراد با صورت بیضی گزینه ‌های بیشتری وجود دارد که می ‌توانند یکی از آن ‌ها را انتخاب کنند

بیشتر خانم ‌ها تمایل دارند که با تغییر حالت ابروهایشان تغییرات مثبتی را در صورتشان به وجود بیاورند. مدل‌ های مختلفی از برداشتن ابرو وجود دارد. 

کاشت ابرو مدل هشتی دم کوتاه

مدل ابرو هشتی جدید می‌ تواند در دو حالت پهن و نازک انجام شود. به طور کلی، مدل ابرو هشتی یکی از مدل‌ های پرطرفدار کاشت ابرو از گذشته تا به امروز بوده است. 

همان طور که از نام این مدل مشخص است، در این مدل ابروها به صورت هشتی بوده و می‌ توان با توجه به سلیقه فرد انتهای آن را بلند یا کوتاه کرد. افراد زیادی این مدل ابرو را انتخاب می‌کنند. مدل این نوع ابرو به گونه‌ای است که به چهره بسیاری از افراد می ‌آید

مدل ابرو برای صورت گرد

برای افرادی که صورت گردی دارند، تنوع زیادی در انتخاب نوع مدل ابرو وجود دارد. به طور کلی، افرادی که صورت گرد دارند بهتر است که از مدل ابروی نازک استفاده نکنند. برای این افراد عمدتا ابروهای پهن و ضخیم گزینه مناسب ‌تری است.

ابروی کمانی نیز برای این افراد مناسب است. ابروهای کمانی این قابلیت را دارند که صورت را به سمت بالا بکشند. برخی از ابروهای کمانی که حالت تیزی دارند، صورتتان را متعادل می‌کند و به نوعی باعث می ‌شود که چهره شما بلندتر، زاویه دار و تیزتر دیده شود

می‌توان به منظور حفظ فرم قوس دار ابرو، از مداد ابرو استفاده کرد. برای این منظور می ‌توانید از بخش انتهایی ابرو آغاز کرده و آن را از سایر بخش ‌های ابرو بگذرانید. باید لبه‌ ها از سایر بخش ‌ها تیره‌ تر باشد.

بعد می ‌توانید با مداد قوس مورد نظرتان را ایجاد کنید. این حالت باعث خطای دید می ‌گردد و به نوعی صورت شما را بلندتر و لاغرتر نشان می ‌دهد. 

در زمان آرایش، باید توجه ویژه‌ای به ابروهایتان داشته باشید. همواره این مسئله را به خاطر داشته باشید که ابروها مانند قاب صورت عمل می‌ کنند. 

از این رو اگر به دنبال زیباشدن هستید، باید به ابروهایتان توجه کنید. اگر شما صورتی گرد دارید، دادن زاویه یا بخش خشن به ابروهایتان می ‌تواند زیبایی چهره شما را دو چندان کند

مشاوره کاشت ابرو

افرادی که صورت گرد دارند می‌توانند به راحتی با انتخاب فرم مناسب ابرو، صورتشان را زیباتر کنند. افرادی که دارای صورت گرد هستند و موهای ابروهای آن‌ها نازک است، باید از مدل ابرو متفاوت ‌تری استفاده کنند. 

برای این دسته از افراد، ابروهای کوتاه و پهن گزینه مناسب‌تری است. افرادی که دارای موهای ابرو ضخیم و پرپشتی هستند، می‌توانند از ابروهای بلند و باریک استفاده کنند

نوع پیشانی نیز می‌تواند نقش بسزایی در انتخاب مدل ابرو داشته باشد. برای آن دسته از افرادی که دارای پیشانی بلند هستند، استفاده از ابروهای کشیده و زاویه دار چهره آن‌ها را زیباتر می ‌کند. افرادی که دارای پیشانی کوتاه و کم عرضی هستند بهتر است که از ابروهای کوتاه و باریک استفاده کنند

مدل ابرو برای صورت کشیده

همان طور که قبلا گفتیم، هر فردی باید متناسب با صورتش، از مدل ابرو مناسب استفاده کند. برخی از افراد دارای صورتی کشیده و لاغر هستند. از این رو مدل ابروی این افراد با افرادی که دارای صورت گرد هستند متنفاوت است. 

برای افرادی که دارای صورت کشیده هستند، برخی از فاکتور‌ها باید مد نظر قرار داده شود. برای مثال، اگر عرض پیشانی و استخوان گونه و فک این افراد هم اندازه باشد، چانه برجسته‌تر میشود و صورت به شکل دراز و کشیده‌تر خواهد شد.

از این رو، این افراد بهتر است که از مدل ابرویی استفاده کنند که کشیدگی صورتشان را کمتر نشان دهد.

افرادی که صورت کشیده دارند بهتر است که از مدل ابرو افقی استفاده کنند. این مدل ابرو می ‌تواند صورت کشیده رامتعادل ‌تر نشان دهد. استفاده از ابروهای کوتاه و صاف و همراه با زاویه کم می ‌تواند برای این افراد گزینه مناسبی باشد. زیرا این مدل ابرو صورت آن‌ها را متعادل ‌تر نشان می ‌دهد

کاشت ابرو با مدل هشتی

بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف ابروهای کم پشت و خالی دارند. این افراد به منظور زیبا نشان ابروهایشان همواره از روش ‌های مختلف نظیر استفاده از مداد استفاده می ‌کنند. اما در خیلی از موارد افراد به دنبال راه‌ های دائمی هستند که بتوانند ابروهای پر پشت و زیبایی داشته باشند. 

کاشت ابرو همانند کاشت مو است با این تفاوت که معمولا فولیکول ‌های مو را در بخش ‌هایی بر می دارند که ساختاری مشابه با موی ابرو دارند. 

برای اینکار مو‌ها را از منطقه مورد نظر استخراج کرده و طی فرآیندی در قسمت ابروها می‌ کارند. برای این منظور، پزشک می‌ تواند موها را به گونه‌ای که فرد تمایل دارد بکارد. بسیاری از افراد مدل هشتی را دوست دارند.

 با این حال نوع کاشت ارتباط مستقیمی با خط ابروی فرد دارد. گاهی کاشت باید در خط ابروی فرد صورت بگیرد و سپس افراد می ‌توانند با توجه به سلیقه خودشان آن را مرتب کنند

کاشت ابرو با مدل شیطونی

ابرو مدل شیطانی در واقع نوعی ابرو پهن است. این نوع ابرو بیشتر برای افرادی مناسب است که صورت گلابی شکل دارند. برخی از افراد تمایل دارند که فاصله قسمت انتهایی ابروهایشان با چشم ‌شان زیاد باشد، 

از این رو این مدل ابرو می ‌تواند برای این افراد گزینه مناسبی باشد. بسیاری از عروس‌ها این مدل ابرو را ترجیح می ‌دهند. ابروی شیطانی می ‌تواند به شکل نازک نیز باشد که خیلی محبوب نیست. 

با این حال، همان طور که قبلا گفتیم در زمان کاشت ابرو می ‌توان به آن حالت داد. اما گاهی ابرو تنها باید روی خط ابرو فرد کاشته شود و فرد می‌ تواند بعدا با توجه به سلیقه خود آن را مرتب کند

کاشت ابرو با مدل پهن

این روزها، خیلی ‌ها به دنبال داشتن ابروهای پهن هستند. بسیاری از افراد که ابروهای کم یا کچل دارند از روش کاشت ابرو برای داشتن ابروهای پهن و یکدست استفاده می‌ کنند. در این روش موها از بخش ‌های دیگر که بافتی مشابه موی ابرو را دارند برداشته شده و در قسمت ابروها کاشته می ‌شوند. 

برای رسیدن به نتیجه مطلوب حتما باید عمل کاشت ابرو را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشمک متخص انجام دهید. کلینیک الهام با سال‌ ها تجربه می ‌تواند خدمات خوبی را به شما مراجعین عزیز ارائه دهد

سخن آخر

ابروها نقش بسزایی در زیبایی چهره افراد ایفا می ‌کنند. افراد باید با توجه به نوع صورتشان، مدل از ابرو داشته باشند که آن ‌ها را زیباتر نشان دهد. با توجه به اهمیت ابروها، برخی از افراد که ابروهای کم پشت و خالی دارند، کاشت ابرو را انتخاب می‌ کنند. 

از طریق آن‌ ها می‌ توانند ابروهای طبیعی و پرپشتی داشته باشند. با این حال، حتما باید عمل کاشت ابرو در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود تا شما را به نتیجه دلخواه برساند. 

کلینیک الهام با سال ‌ها تجربه و برخورداری از کادری مجرب در خدمت شما زیباجویان است. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم

 https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
کاشت ابرو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


برای افراد با صورت گرد شکل گزینه ‌های بیشتر در انتخاب ابرو وجود دارد. اما عموما برای این افراد ابروهای پهن و کوتاه گزینه مناسب ‌تری است.

ابروهای دراز و کشیده می ‌تواند گزینه مناسب برای افرادی با صورت کشیده باشد.

بله. کاشت ابرو گزینه مناسبی برای داشتن ابروهایی پرپشت و طبیعی است. با این روش می‌توان به حجم مناسبی از مو رسید.

به یک تیغ ابرو مخصوصاً برای شکل دادن به قوس های خود نیاز دارید. پس از پاکسازی و خشک کردن صورت، ابروهای خود را به آرامی بکشید تا پوست کشیده شود. سپس تیغ خود را در زاویه 45 درجه نگه دارید و با حرکات سریع و رو به پایین، در جهت رشد موها اصلاح کنید.

اگر قصد تغییر فرم ابروهای خود را دارید، بهتر است از یک متخصص ابرو کمک بگیرید . آنها می توانند شکل مورد نظر شما را ترسیم کنند و به شما کمک کنند تا مناطقی را که ممکن است نیاز به ضخیم شدن یا رشد برای رسیدن به شکل مورد نظر داشته باشید، شناسایی کنید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: مدل ابرو هشتی دم کوتاه‎ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone