بهترین کلینیک کاشت ریش

بهترین کلینیک کاشت ریش https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

بهترین کلینیک کاشت ریش

1836

کاشت ریش یکی از عمل هایی است که متداولاً آقایانی که دچار کم مویی در ناحیه ریش یا کچلی در آن منطقه هستند این عمل را انجام می دهند. ریش یکی از مواردی است که می تواند تاثیری زیادی بر چهره آقایان داشته باشد. از این رو آن دسته از آقایانی که دچار کم مویی یا بی مویی در این ناحیه هستند عمدتا اعتماد به نفس پایین تری دارند. 

به همین دلیل به دنبال راهی برای حل این مشکل هستند که قطعی ترین و بهترین درمان کاشت ریش است. اما این عمل در حقیقت ظریف است و برای انجام آن باید به کلینیکی مراجعه کنند که به کار آن مطمئن باشند تا به نتیجه مورد نظرشان برسند. 

از این رو، کلینیک الهام با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای  و با به کارگیری جدیدترین و به روزترین روش ها، همواره تلاش دارد تا بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه بدهد.  از این رو این کلینیک توانسته ظرف، از نظر کاربران عملکرد عالی را برای خود به ثبت برساند. در ادامه این مقاله درباره کاشت ریش اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. 

کاشت ریش 

همان طور که گفتیم عمل کاشت ریش عمدتا به منظور پر کردن موهای قسمت ریش آقایان و به منظور زیبایی انجام می شود. امروزه راه های مختلفی برای جلوگیری از ریزش مو و پر شدن موها وجود دارد اما هیچ کدام به اندازه کاشت مو کارآمد نبوده اند. 

مشکلات متعددی ممکن است باعث ریزش مو ریش آقایان شوند که شامل مشکلاتی از قبیل ژنتیک، بیماری ها، مشکلات هورمونی، سبک زندگی، استرس و بسیاری از عوامل دیگر هستند. برای قسمت ریش نیز مانند موی سر، عمل کاشت انجام می شود و در واقع این نوع عمل شبیه به هم هستند. 

مزیت های کاشت ریش 

اولین مزیت کاشت ریش این است که می تواند اعتماد به نفس فرد تا حد زیادی بالا ببرد. همچنین تنها درمان قطعی کم مویی و بی مویی ناحیه ریش در مردان همان کاشت ریش است. موفقیت آمیزی بودن کاشت ریش بیش از 70 درصد بوده است و بسیاری از افرادی که این عمل را انجام داده اند از نتیجه آن کاملا راضی هستند. 

با روش ها و مدل های جدیدی که امروزه در زمینه کاشت مو وجود دارد، فرد هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و دیگر این عمل جراحی محسوب نمی شود. همچنین فرد می تواند خیلی سریع بعد از انجام این عمل به فعالیت های عادی و زندگی روزمره خود برگردد. در قسمت های کاشته شده، موها به خوبی رشد می کنند و کاملا طبیعی هستند. 

سایر مزایا و معایب کاشت ریش را در این مطلب مطالعه کنید.

طریقه انجام کاشت ریش 

شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که کاشت ریش به چه صورتی انجام می گردد. کاشت ریش دقیقا مانند کاشت مو است. برای این کار ابتدا پزشک بانک مو فرد را مشخص می کند. بانک مو جایی است که موها از آن برداشت می شوند. گرافت های مو از بانک مو برداشت می شوند به منطقه مورد نظر در ریش انتقال پیدا می کنند. 

بیشتر زمان منطقه کنار سر و پشت سر فرد به دلیل دارا بودن شرایط مناسب به عنوان بانک مو انتخاب می گردد. هر قدر که فولیکول های بانک مو بهتر باشند و در زمن برداشت به آنها آسیبی نرسد موهای مطلوب و با کیفیت تری در منطقه ریش در می آیند. در ادامه درباره برخی از روش های کاشت ریش اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. 

انواع روش های کاشت ریش 

کاشت ریش نیز دقیقا مانند کاشت مو است. در ابتدا پزشک باید بانک مو شما را بررسی کند و با در نظر گرفتن برخی از مشخصه ها روشی را که برای شما مناسب تر است پیشنهاد می دهد. در  اینجا به برخی از این روش ها اشاره داریم. 


روش FUT

در این روش که کاملا به صورت موضعی انجام می شود، به صورت نواری از بانک مو فرد برداشت صورت می گیرد. این نوار در اندازه 3 تا 4 اینچ بوده و گرافت های کوچکی روی آن قرار دارد. روی هر کدام از این گرافت ها چند تار مو وجود دارد، این گرافت ها در ریش کاشته می شوند. 

با توجه به اینکه امروزه روش های جدیدتری برای کاشت مو وجود دارد، از این روش خیلی استفاده نمی شود چر که برداشت نواری مو باعث ایجاد زخم هایی در منطقه بانک مو می گردد. 

روش SUT

این روش در کاشت ریش به خوبی جواب داده است. در این روش فرد متقاضی هیچ گونه احساس دردی ندارد و نتیجه حاصل از آن قابل قبول است. همچنین در این روش هیچ جای زخم یا بخیه ای در منطقه بانک مو باقی نمی ماند. 

اما معمولا این روش برای افرادی که به دنبال تراکم بالا در منطقه کاشت هستند مناسب نیست. با توجه به اینکه در کاشت ریش و سبیل این مسئله حائز اهمیت است که فرد به تراکم مناسبی برسد تا نتیجه عمل طبیعی باشد، بهتر است که از روش دیگری استفاده شود. 

روش میکروگرافت 

این روش طرفداران بیشتری دارد چرا که بسیار کارآمد بوده است. می توان گفت که بسیاری از مشکلاتی که در روش های قدیمی وجود داشته، در این روش به طور کامل از بین رفته است. همچنین همان طور که از نام این روش مشخص است، در این عمل کاشت عمدتا در سایز میکرو صورت می گیرد و فرد به تراکم نسبتا خوبی می رسد. 

تزریق چربی به پشت دست

این تکنیک در حقیقت یکی از بهترین روش هایی است که برای کاشت مو توصیه می شود. اما به هر حال باید به توصیه های پزشک نیز توجه لازم شود. همچنین بعد از انجام کاشت باید برخی نکاتی را که پزشک به شما توصیه می کند، رعایت نمایید تا بتوانید به نتیجه دلخواه تان برسید.

قبل از کاشت ریش ، باید به چه مواردی توجه کرد؟

پیش از هر اقدامی برای کاشت ریش، باید با متخصص مورد نظرتان مشورت کنید تا شما را نسبت به موارد مربوط به قبل از انجام کاشت اگاه نماید تا شما انها را به درستی رعایت کنید؛ برخی از این موارد را در ادامه مقاله ذکر می کنیم تا به آن ها توجه داشته باشید:

لازم است۱۰ روز پیش از جلسه‌ی کاشت ریش، از استعمال داروهایی که دارای آسپرین اند، پرهیزکنید؛ همچنین در مورد مصرف داروهای ضد انعقادی یا رقیق کننده خون ، با دکتر مربوطه مشورت نمایید.

دست کم ۳ روز قبل از جلسه‌ی کاشت ریش، از نوشیدنی‌های الکلی فاصله بگیرید و داروهای ضد التهابی نظیر ایبوپروفن یا ژلوفن را مصرف نکنید. 

مصرف ویتامین C، 1 هفته قبل از جلسه کاشت ریش، باعث تسریع ترمیم پوست می شود.

روز مراجعه به کلینیک، از نوشیدنی‌های کافئین دار مثل قهوه، چای، نوشابه و یا هر مدل نوشیدنی انرژی‌زا اجتناب کنید زیرا این نوشیدنی ها حاوی مقادیری کافئین هستند که می‌تواند منجر به تشدید خونریزی در محل کاشت شود. 

در صورتی که شما داروی فیناستراید مصرف می‌کنید، بهتر است یک روز پیش از انجام کاشت ریش مصرف ان را قطع کرده و حدودا ۶ ماه بعد از کاشت نیز از استعمال آن دوری نمایید.

در ضمن یادتان باشد که 4 ماه و 6 ماه بعد از کاشت ریش ، برای چکاپ به کلینیک مراجعه کنید.

بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران

یکی  از بهترین کلینیک های تهران در زمینه کاشت ریش، کلینیک الهام است، که با برخورداری از کادری مجرب و امکانات جدید و یه روز می تواند شما را به نتیجه دلخواه تان برساند و ریش های طبیعی و پر تراکمی را تجربه کنید. امیدواریم که مطالب ما در زمینه کاست ریش به شما کمک کند و بتوانید با مراجعه به کلینیک الهام به نتیجه مورد نظرتان برسید. 

افراد مناسب برای کاشت ریش

بسیاری از آقایان موهای صورت شان به طور کامل رشد پیدا نمی کند و ممکن است در برخی از  جاهای صورت کچلی مشاهده شود. پس به طور کل تمام آقایانی که با مشکل ریش مواجه هستند، بهتر است به  کلینیک تخصصی الهام مراجعه کرده و پس از معاینه توسط پزشک متخصص شرایط کاشت ریش برای آنها تشریح شود. 

به طور کلی اگر از سلامت جسمی و روانی مناسب برخوردار هستید و در برخی از نواحی صورت چه در اثر حادثه و چه در اثر مادر زادی کچلی و طاسی مشاهده می شود میتوانید به کلینیک الهام مراجعه کرده و مراحل درمان را شروع کنید. 

البته باید توجه داشته باشید که این روش درمان با محدودیت هایی روبرو است که پزشک معالج آن ها را برای شما تشریح خواهد کرد، چرا که اگر انتظار واقع بینانه ای از مراحل کاشت ریش نداشته باشید  از نتیجه به دست آمده راضی نخواهید بود. 

تعداد جلسات

 تعداد جلسات کاشت ریش بستگی به  پوست صورت شما دارد. در برخی از افراد به علت بیماری های پوستی و یا آسیب های جسمی، بخشی از پوست جدا شده که در این افراد باید تعداد جلسات درمانی بیشتری در نظر گرفته شود. 

اما به طور معمولی با یک جلسه می توان  فولیکول های مو را در بخش زیادی از صورت قرار داد. زمانی که شما به کلینیک الهام مراجعه می‌کنید، پزشک متخصص در جلسه اول تلاش می‌کند سبیل و  نواحی زیر لب را فولیکول کاری کند اما اگر تمام صورت شما احتیاج به کاشت ریش داشته باشند، تعداد جلسات در حدود سه الی چهار جلسه در نظر گرفته می شود.

احساس درد 

برخی از افراد این تصور را دارند، که کاشت ریش عمل بسیار دردناک است و سعی می‌کنند تا جای ممکن از انجام آن صرف نظر کنند. اما باید بیان کرد کاشت  توسط بی حس کننده موضعی صورت می گیرد و شما در طی فرآیند کاش هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد. تنها ممکن است پس از به اتمام رسیدن کاشت ریش خارش در نواحی مشخصی از صورت داشته باشید که این احساس زودگذر است و هیچ نگرانی بابت این قضیه نداشته باشید.

نتیجه گیری 

کاشت ریش و سبیل بین آقایانی که دچار کم مویی در این مناطق هستند، بسیار اذیت کننده است و حتی اعتماد به نفس شخص را درگیر می کند. البته ناگفته نماند که خیلی از افراد جامعه دچار این معزل کم مویی هستند. خوب است بدانید که کاشت ریش و سبیل نیز مانند کاشت مو می ماند، به این شکل که در ابتدا گرافت ها را از منطقه اهدا کننده برداشت می کنند و سپس آنها را در منطقه گیرنده می کارند. 

روش های مختلفی برای این کاشت وجود دارد. ابتدا پزشک برخی از مشخصه ها را در شما بررسی می کند و سپس متناسب با شرایط شما عمل کاشت را انجام می دهد. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که شما باید این عمل را در کلینیکی انجام دهید که تخصص لازم در این زمینه را داشته باشد و شما را به نتیجه دلخواه تان برساند. 


بهترین کلینیک کاشت ریش در تهرانhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


شما انتظار داشته باشید که این موهای کاشته شده پس از دو یا سه هفته ریزش داشته باشند، اما باید بگوییم که آنها بطور دائم به رشد خود ادامه می دهند و جای هیچ نگرانی نیست.

تا زمانی که موهای سالمی روی پوست سر خود دارید ، کاشت ریش برای شما بسیار عالی است. کاشت ریش برای نواحی از صورت که کم موست انجام می شود.

بهتر است تا 10 روز اول پس از جراحی کاشت ریش، موهای کاشته شده را اصلاح نکنید . اصلاح زمانی انجام می شود که موهای کاشته شده به رویش اولیه رسیده باشند. باید توجه داشته باشید که پس از گذشت دو هفته از تاریخ عمل، ریزش مو خواهید داشت.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: بهترین کلینیک کاشت ریش دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone