مزایا، معایب و عوارض کاشت ریش

مزایا، معایب و عوارض کاشت ریش https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

مزایا، معایب و عوارض کاشت ریش

1779

اگر از نداشتن و ریزش ریش رنج می برید و از راهکارهای موجود برای داشتن ریش استرس و ترس دارید، ما به شما کاشت ریش به روش طبیعی را پیشنهاد می کنیم.  روش طبیعی بسیار راحت و ساده بوده، به طوری که مشکل کم پشتی و ریزش ریش تمامی آقایان را بر طرف خواهد کرد. در ادامه با معایب کاشت ریش، مضرات  و  عوارض آن آشنا خواهید شد.

کاشت ریش چیست و روش انجام آن

همانطور که از نام آن پیدا است کاشت ریش به عملی می گویند که فولیکول های مو طبیعی از پشت سر یا پشت گوش برداشته می شوند و سپس در ناحیه خط ریش کاشته می شوند. جراحی که برای کاشت ریش انتخاب می کنید باید بسیار ماهر و باتجربه باشد به طوری که برای کاشت ریش چیزی حدود ۴۰۰۰ الی ۷۰۰۰ فولیکول نیاز است. 

پس از گذشت تقریباً ده روز از کاشت، فولیکول های کاشته شده شروع به ریزش می کنند و این امر بسیار طبیعی می باشد به طوری که پس از گذشت مدت معین شده دوباره شروع به رشد خواهند کرد.

انواع روش های کاشت ریش

با سال ها نتایج ثابت شده، کاشت ریش موثرترین راه برای رشد مجدد موهای جدید روی صورت است. در روش های کاشت از موهای طبیعی خودتان برای کاشت استفاده می کنند. علاوه بر این، عمل جراحی و روند بهبودی هر دو نسبتاً سریع و عمدتاً بدون درد است. در اینجا با انواع روش های کاشت ریش آشنا خواهیم شد.

  1. کاشت ریش به روش FUT
  2. روش FUE
  3. روش SUT
  4. روش میکروگرافت
  5. روش استخراج واحد فولیکولار FUE
    این روش با نام FUE شناخته شده است که یکی از محبوب ترین روش ها بین افراد می باشد. در این روش فولیکول های مورد نظر از ناحیه اهداکننده برداشته می شوند و سپس در قسمت مورد نیاز ریش پیوند می زنند.
  6. روش پیوند واحد فولیکولار
    در این روش، متخصصان یک نوار باریکی از بافت ناحیه اهداکننده جدا می کنند و پس از آن به ناحیه مورد استفاده پیوند می زنند. در این روش به هیچ عنوان جای زخم بر روی پوست باقی نمی ماند.

عوارض کاشت ریش 

پزشکان متخصص می گویند که چیزی حدود ۷ الی ۱۰ روز تا بهبود کامل این کاشت طول می کشد؛ اما در برخی تحقیقات دیده شده که این کاشت تقریبا ۴ هفته با ۵ هفته زمان می برد تا بهبود یابد. از عوارض جانبی کاشت ریش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تورم های پی در پی و دوره نقاهت آن
  • حساسیت فرد نسبت به کاشت ریش
  • بروز عفونت های معمولی
  • خونریزی های شدید
  • خارش و سوزش در ناحیه مورد نظر

فواید کاشت ریش

کاشت ریش زیبایی چهره را به دنبال دارد، آقایانی که به آراستگی و زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهند باید ریش های خود را مرتب کنند. این آقایان اگر از داشتن ریش غافل هستند، می توانند عمل کاشت ریش را انجام دهند. مزایا این کاشت مربوط به جنبه ظاهری آن نمی شود بلکه دارای چندین ویژگی درونی نیز می باشد به طوری که داشتن ریش بر روی صورت افراد، باعث جلوگیری از هر گونه سرطان پوستی و انواع آلرژی ها می شود. 

برخی دیگر شکاف هایی بر روی لب خود یا صورت خود دارند که این کاشت پوشاننده خوبی برای آن ها می شود. کاشت ریش بسیار راحت و بدون درد می باشد و نتیجه طبیعی را به دنبال خواهد داشت.

فواید کاشت ریش

هزینه کاشت ریش 

هزینه کاشت ریش در کلینیک های مختلف، متفاوت می باشد به گونه ای که این کاشت می تواند با توجه به نوع تکنیک برداشت گرافت ها، وسعت ناحيه نیازمند پیوند، توانمندی و تجربه فرد متخصص و موقعیت جغرافیایی کلینیک متفاوت است. 

یافتن یک کلینیک خوب که بتواند نیازهای شما را برآرده کند بسیار مهم است. پیشنهاد ما کلینیک الهام که یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران است، می باشد. کلینیک الهام با تجهیزات و دستگاه های بروز و داشتن تیم متخصص و خبره پزشکی بسیار خدمات عالی را به بیماران خود ارائه می دهند. شما همه این مزایا را در کنار یک قیمت عالی تجربه خواهید کرد.

سن مناسب کاشت ریش 

از آنجایی آقایان تا سن ۲۵ سالگی رشد موها را دارند بنابراین تا این سن نیاز به کاشت ریش و سبیل ندارد. تا سن ۲۵ سالگی باید منتظر ماند، چنانچه ریش آن ها رشد نکرد باید اقدام به کاشت ریش کرد. 

اگر در هنگام سانحه آتش سوزی یا ... ریش خود را از دست داده اید، آنگاه هیچ مشکلی در سن شما وجود ندارد و هر موقع بخواهید می توانید این کار را انجام دهید.

عوامل تأثيرگذار بر کاشت ریش

طبیعتا این عمل هم می تواند مثل سایر روش ها تحت تاثیر عواملی قرار بگیرد که ما در زیر برایتان عنوان کردیم. این موارد رو با هم به پیش خواهیم رفت.

  • عوامل ژنتیکی

در این مورد باید به افراد خانواده خود نگاهی بیندازید و کم پشت بودن ریش های خود را با آن ها مقایسه کنید. اگر که تمامی افراد خانواده به طور ژنتیکی و ارثی از کم پشتی مو رنج می برند، باید برای درمان ریش خود اقدام کنید.

  • ایجاد زخم ها بزرگ در صورت

اگر دچار زخم های عمیقی شده اید و این موضوع باعث ریزش ریش شما می شود دیگر فرقی نمی کند که در چه سن و سالی هستید و فورا به متخصصین کاشت ریش مراجعه کنید.

  • بروز سانحه

اگر ناخواسته برای شما اتفاقی بیفتد که موجب ریزش یا قطع شدن رشد ریش شما شود، باید بعد از بهبودی کامل به پیش پزشک متخصص بروید و عمل کاشت را انجام دهید که در این مورد در سن افراد تفاوتی را ایجاد نمی کند.

  • التهاب

التهاب های پوستی گاهی سبب ریزش موهای ریش شما می شود که در این مورد باید اقدام به درمان این التهاب کنید و سپس به کاشت ریش روی بیاورید.

  • به وجود آمدن مشکلاتی که باعث عصبانیت می شود

این عامل بسیار مهم در ریزش ریش دارد به طوری که عصبانیت و استرس بیهوده باعث ریزش و کم پشت شدن موهای ریش شما می شود. در این عامل هم کار به سن و سال شما ندارند و فقط باید درمان شوید و راه حل این مشکل، کاشت ریش به موهای طبیعی است.

  • بیماری های عفونتی

بیماری هایی مانند الوپسی و تیروئید باعث قطع شدن رشد مو و رشد سبیل شما می شود که در این میان باید فورا برای کاشت ریش به کلینیک معتبری مراجعه کنید.

تزریق چربی به پشت دست

عوارض جانبی موقت کاشت مو چیست؟ 

بر اساس تحقیقات انجام شده، چیزی بین 7 تا 10 روز زمان لازم است تا پوست صورت فرد کاملا خوب شده و دیگر اثرات زخم روی ان مشهود نباشد. اما در مواردی ، دیده شده كه بیماران برای برطرف شدن قرمزی و  تورم نیاز به 2-4 هفته استراحت داشته اند. دقت کنید که در هفته اول بعد از انجام کاشت مو ، برای تراشیدن موهای تازه کاشته شده، باید خیلی محتاطانه رفتارکنید. . 

مواردی که در این قسمت می اوریم  برخی دیگر از عوارض جانبی کاشت ریش است: کبودی مختصر، حساسیت در ناحیه کاشته شده و عفونت که برای جلوگیری از عفونت متخصص یک پماد آنتی بیوتیک برای استعمال خارجی تجویز می‌کند.

آیا بعد از عمل جای زخم وجود دارد؟ 

در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که خیر. کوچکترین اثری از جای زخم در ناحیه اهدا کننده فولیکول باقی نخواهد ماند. پزشک مربوطه فولیکول موی کافی برای اجرای کاشت ریش نخواهد داشت، از اینرو چاره ای باقی نمی ماند جز اینکه فولیکول‌های مو را از دیگر قسمت‌های بدن مانند سینه یا پا جمع اوری کند. 

اگر قصد دارید با روش FUT پیش بروید، برش‌ها برای به دست آوردن نوارهای مو فوق العاده کوچک‌تر و قابل توجه‌تر خواهدن بود.  همچنین در کنار اسکار، خطی جزئی به چشم می خورد که هرگز نمی تواند تهدید کننده زیبایی فرد باشد. 

نتیجه گیری

افراد زیادی هستند که برای داشتن ریش خود تلاش می کنند و عمل های کاشت ریش انجام می دهند. این کاشت دارای عوارض، معایب و فواید بسیاری می باشد که در بالا توضيح داده شد. برای کاشت ریش باید به پیش بهترین متخصص مراجعه کنید که از میزان عوارض کاشت کم شود و به مزایا آن افزوده شود.


مزایا، معایب و عوارض کاشت ریشhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بله این موها از نواحی پشت گردن و پشت گوش برداشته می شود و کمتر آسیب می بینند. این موها مقاومت بسیار بالایی دارند و به همین سبب موجب ماندگاری آن ها بر روی پوست افراد است.

این روش ها بدون بی هوشی انجام می شود و بسیار راحت می باشد و زخم و ورم خاصی را به جا نمی گذارد.

این مدت زمان برای هر فردی متفاوت است به طوری که در حالت کلی بین ۲ الی ۱۰ ساعت زمان می برد.

موهای کاشته شده برای ریش معمولاً از ناحیه پشت گردن و پشت گوش برداشته می شود که مقاومت آن ها بسیار بالا می باشد. البته در روزهای نخست، رشد موها به دلیل کاشت کاهش می یابد و اما از ماه های سوم به بعد این رشد طبیعی می شود و ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: مزایا، معایب و عوارض کاشت ریش دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone