نمونه تصاویر و مدل های کاشت ریش

نمونه تصاویر و مدل های کاشت ریش https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

نمونه تصاویر و مدل های کاشت ریش

2161

ریش می تواند بخشی جدایی ناپذیر از ظاهر شما باشد. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً در مورد مزایای داشتن ریش عالی شنیده اید. یک مرد ریشو می تواند قدرت، خرد و مردانگی را به تصویر بکشد. دستیابی به ریش عالی زمان و صبر می‌طلبد. موهای نازک و تکه تکه شده صورت ناشی از ژنتیک، بیماری یا آسیب را می توان با کاشت ریش اصلاح کرد.

یکی از علت های کم مویی ریش مردان دلایل ژنتیکی است. کم مویی ریش به هر دلیلی که اتفاق افتاده باشد اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد. اما خوشبختانه یه راه برای رفع این مشکل وجود دارد و آن کاشت ریش می باشد. یک پزشک ابتدا باید پوست و موهای شما را ارزیابی کند تا مطمئن شود کاندیدای خوبی هستید و سپس باید تصمیم بگیرید که آیا ارزش هزینه کردن را دارد یا خیر. 

مانند بسیاری از عمل های زیبایی دیگر تضمین 100 درصدی ندارد و همواره ریسک باقی ماندن جای زخم وجود دارد. از این رو اگر قصد انجام این عمل را دارید حتما به یک پزشک متخصص و یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید تا هم از نتیجه عمل مطمئن باشید و هم عوارض و ریسک های احتمالی را به حداقل برسانید. کلینیک الهام می تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از افرادی باشد که از ریزش مو در ناحیه ریش و کم مویی رنج می برند و قصد دارند ریش بکارند. 

کاشت ریش

کاشت ریش دقیقاً به این صورت است: مو از یک قسمت از بدن برداشته می شود و به خط فک شما و هر جایی که می خواهید ریش شما رشد کند پیوند داده می شود. این به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، اما یک فرآیند نسبتاً پیچیده است. برای کاشت ریش دو روش اصلی وجود دارد که پزشک می تواند یکی از آنها را انتخاب نماید. 

کاشت به روش  :(FUE) در این روش با برداشت واحدهای فولیکولی کامل به صورت تک به تک از ناحیه اهداکننده انجام می شود. این روش درد کمی دارد و شاید به همین دلیل است که متداول می باشد. پیوند واحد فولیکولی (FUT): برای این روش، جراح نوار کوچکی از بافت پشت سر را بریده و فولیکول‌های مو را از آن بافت خارج می‌کند. یک واحد فولیکولی گروه کوچکی از چندین فولیکول مو است که از پوست خارج می شود. هر دو روش بین 2000 تا 5000 پیوند فولیکول مو یا بیشتر از پشت سر، معمولاً در سطح گوش یا کمی پایین تر، خارج می کنند و آنها روی صورت کاشته می شوند. پیوند یک فولیکول مو است که پیوند زده می شود.

کاشت ریش

روند انجام کاشت ریش

چه FUE یا FUT را انتخاب کرده باشید، اولین گام جراح شما تراشیدن ناحیه در حال برداشت روی سر شما خواهد بود. این به آنها دید واضح تری از فولیکول های مو می دهد. قبل از شروع برداشت، یک بی حس کننده موضعی به شما داده می شود، بنابراین برداشت یا کاشت را احساس نخواهید کرد. 

هنگامی که فولیکول ها از سر شما برداشت شدند، جراح یک بی حس کننده موضعی را به ناحیه صورت شما که در آن ایمپلنت ها قرار می گیرد تزریق می کند. سپس، جراح هر فولیکول را در پوست صورت شما کاشت می‌کند و ریش جدید شما را همانطور که شما و دکتر قبل از جراحی توافق کرده بودید، شکل می‌دهد.کاشت ریش

برای بهبودی پس از جراحی کاشت ریش به یک روز زمان نیاز دارید. پوسته های ریزی ممکن است در اطراف هر فولیکول موی تازه کاشته شده ایجاد شود، اما این پوسته ها باید ظرف چند روز پوسته پوسته شوند.

پس از حدود یک هفته تا 10 روز، باید بتوانید به طور معمول اصلاح کنید و ریش جدید خود را کوتاه کنید.

اما یک هشدار: موهای جدید ریش شما ممکن است بعد از 2 یا 3 هفته ریزش کنند. این طبیعی است و موهای جدید باید رشد کنند تا جای خود را بگیرند.

کاندیدای مناسب کاشت ریش

از آنجایی که فولیکول های مو از پشت سر شما برداشت می شود، مهم است که فولیکول های موی سالم در این ناحیه داشته باشیداین مکان یکی از آخرین مناطقی است که طاسی می شود، بنابراین حتی اگر شروع به ریزش موی بالای سرتان کرده باشید، احتمالا هنوز رشد سالمی در پشت سر خود دارید.

بهتر است قبل از هر چیز با مزایا و معایب کاشت ریش نیز کامل آشنا شوید.

جراح پیوند شما پوست سر شما را بررسی می کند و تعیین می کند که آیا واحدهای فولیکولی کافی برای پیوند وجود دارد یا خیراگر به نظر می رسد که فولیکول های مو به اندازه کافی برای برداشت وجود ندارد، پزشک ممکن است درمان های جایگزین را توصیه کند

نمونه کاشت ریش 1


نمونه کاشت ریش 2


نمونه کاشت ریش 3


نمونه کاشت ریش 4


چگونه می توان فهمید که کاشت ریش موفقیت آمیز است؟ 

صرف نظر از نوع عمل انجام شده، طی 3 یا 4 ماه، فولیکول های مو پیوند شده باید در جای خود مستقر شده و رشد کننداگر در 8 یا 9 ماهگی، ریش کامل و سالمی داشته باشید، می‌دانید که کاشت ریش موفقیت‌ آمیز بوده است و می‌توانید با آن طوری رفتار کنید که انگار در تمام مدت وجود داشته است

در حالی که هم FUE و هم FUT می‌توانند ریش‌هایی با ظاهر طبیعی ایجاد کنند، ریش‌های FUT معمولا پرتر هستنداین به این دلیل است که معمولاً وقتی یک نوار از پوست برداشته می شود، فولیکول های بیشتری برداشت می شود.

بنابراین اگر هدف شما داشتن ریش پرپشت تر است، FUT را در نظر بگیریدشکست پیوند ریش نادر است و معمولاً نتیجه برداشت نامناسب از ناحیه اهدا کننده است. به همین دلیل است که برای انتخاب یک جراح با تجربه ترمیم مو مهم و ارزش پرداخت بیشتر است.

دستورالعمل های مراقبت در منزل 

پزشک دستورالعمل های مراقبت پس از کاشت ریش در منزل را به شما می دهد. اینها ممکن است شامل استفاده از پماد آنتی بیوتیک برای پوست سر و صورت شما باشدبرخی از فعالیت هایی که حداقل در چند روز اول باید از آنها اجتناب کنید عبارتند از:  شنا کردن قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید سیگار کشیدن استفاده از سونا یا جکوزی فعالیت بدنی شدید، به ویژه هر چیزی که باعث تعریق شود لمس، مالش، یا خاراندن نواحی برداشت شده یا کاشت.مشاوره کاشت ریش

بهترین بانک مو برای کاشت ریش

بهترین و مناسب ترین بانک مو برای کاشت ریش قسمتی است که دارای فولیکول‌های سالم و جاندار بوده و شباهت بسیاری به موی صورت داشته باشد. برای این منظور متخصص اول به سراغ ناحیه پشت سر فرد می‌رود.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین کلینیک برای کاشت ریش را نیز مطالعه کنید.

کاشت ریش به روش میکروگرافت

پیشرفت‌‌ در متد ‌های کاشت ریش کمک می‌کند تا اجرای فرایند توسط دستگاههای مدرن انجام گرفته و در نتیجه، دقت کار فوق العاده بالا برود. یکی از محبوب ترین روش‌های کاشت طبیعی ریش، روش میکروگرافت است. 

کاشت ریش

پزشک بعد از تزریق بی‌حسی موضعی و استریل کردن صورت ، برداشت فولیکول را با هولدرهای اتوماتیک شروع می‌کند. در مرحله بعد فولیکول‌ها با دستگاه میکرو ایمپلنتر با نهایت صبر و حوصله در پوست کاشته می‌شوند. این متد کاشت ریش چند امتیاز دارد که در زیر به ان اشاره می کنیم:

حتی اگر فرد مبتلا به بیماری پوستی باشد و یا اینکه تحت تاثیر عوارض شیمی درمانی دچار ریزش شدید موی سر و صورت شده باشد ، با روش میکروگرافت می تواند با داشتن ریش هایی پرپشت به چهره ای جذاب تر برسد.

ناگفته نماند که سرعت پیوند ریش با این متد خیلی بالا بوده و از انجا که با عوارض جانبی کمی همراه است، فرد دوره نقاهت کوتاهتری را سپری می کند.

بعد از پیوند ریش به روش میکروگرافت، موهای پیوندی در مدت بسیار کوتاهی شروع به رشد خواهند کرد.

همچنین با توجه به اینکه برداشت و کاشت فولیکول از طریق دستگاه انجام می‌شود بنابراین فولیکول‌ها به هیچ عنوان دچار آلودگی و صدمه نخواهند شد.

نتیجه گیری

برای بسیاری از مردان ریش حائز اهمیت است، اما متاسفانه بسیاری مواقع مردان ریش پر و یکنواختی ندارند و این امر برای آنها اصلا مطلوب نیست و در نتیجه به جای ریش مطلوب و ایده آل، موهای صورت آنها به شکل تیکه ای رشد کرده است. برای داشتن یک ریش خوب نیاز به عمل کاشت ریش است که این عمل هم باید در کلینیک های عالی و با سابقه انجام گیرد. 

 مدل های کاشت ریش دائمیhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/licenshttps://clinicelham.com/licenshttps://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


تکنیک های جدید ظریف ترین و ملایم ترین روش کاشت ریش است. برای انجام کاشت، از ابزارهای بسیار ظریف و تخصصی استفاده می کنند که هیچ جای زخم قابل تشخیصی باقی نمی گذارد. موهای استفاده شده 100% موهای شماست و پزشک متخصص عمق، زاویه و جهت هر پیوند را کنترل می کند، بنابراین نتیجه کاملا طبیعی است.

بله، پیوند ریش نتایج دائمی و طبیعی می دهد تا بتوانید از ریش خود برای مادام العمر لذت ببرید.

در همان روز بعد از انجام کاشت، می توانید برای استراحت به خانه بروید. شما باید دستورالعمل ‌های مراقبتی پزشک خود را دنبال کنید که شامل احتیاط در ناحیه درمان می ‌شود. از جمله اینکه رو به صورت نخوابید و به آرامی صورت خود را بشویید. ممکن است بعد از کاشت ریش کمی قرمزی، خارش و تورم را تجربه کنید. اکثر افراد چند روز تا یک هفته پس از عمل کاشت ریش به زندگی روزمره خود بر می گردند.

بله، هنگامی که پیوند شما به طور کامل بهبود یافت، تقریباً 4 هفته پس از عمل و پیروی از دستور العمل‌های پزشک، می‌توانید ریش خود را همانطور که می‌خواهید بتراشید و اصلاح کنید.

هر فردی که از سلامت کامل برخوردار است و نمی تواند به طور طبیعی ریش بگذارد ، یا هر فردی که به دلیل بیماری، تصادف یا جراحت دچار ریزش موهای صورت شده است، می تواند کاشت ریش را انجام دهد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: نمونه تصاویر و مدل های کاشت ریش دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone