فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

فرآیند و نحوه کاشت ریش

1929

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل یکدست یا تقریبا پر به دلایل مختلف خواسته بسیاری از مردان است و ریش های کم پشت نیز می تواند باعث ناراحتی و نگرانی شود. ما برای بیمارانی که به دنبال پر و یکدست به نظر رسیدن ریش خود هستند، پیوند ریش  را پیشنهاد می دهیم.

این روش را می توان با استفاده از: پیوند واحد فولیکولی (FUT) یا استخراج واحد فولیکولی (FUE) انجام داد. در هر دو روش، موها از ناحیه رشد موی سالم، معمولاً پشت سر، برداشته می‌شوند و سپس به ریش پیوند زده می‌شوند. به طور کلی، تکمیل این فرآیند حدود 4 تا 6 ساعت طول می‌کشد.

اکثر آقایان از داشتن ریش و سبیل خود لذت می برند و افرادی که از این نعمت خدادادی بهره مند نیستند، اقدام به کاشت آن می کنند. افرادی نیز وجود دارند که به دلیل بیماری های پوستی، سوختگی، شیمی درمانی و ... موهای ریش خود را از دست می دهند؛

 اما روش های مخصوصی برای جبران این کار وجود دارد که با مراجعه به کلینیک کاشت و با مشاوره گرفتن از پزشکان متخصص می توان عمل این کاشت را انجام داد. برای پی بردن به نحوه کاشت ریش، مدت زمان کاشت و مراحل آن در ادامه با ما همراه باشید.

کاشت ریش چگونه انجام می شود؟

کاشت ریش چگونه انجام می شود؟

کاشت ریش به این صورت است که مو را از قسمت های پشت گوش و پشت سر جدا می کنند. این موها مانند نوار باریکی در جاهای لازم به کار می گیرند. این جا به جایی برای مناطق نیازمند به رشد استفاده می شود. کاشت ریش و سبیل وابسته به حرفه و تجربه پزشک متخصص است.

طول درمان کاشت ریش

برای درمان این کاشت، حداقل به ۷ الی ۱۰ ماه زمان نیاز است که پیازهای کاشته شده مو پس گذشت مدتی رشد خواهند کرد و فرد می تواند ریش و سبیل خود را اصلاح کند. این کاشت ریش با روش Super FUE همیشگی و ماندگار است و شکل طبیعی دارد. تفاوت به وجود آمده کاشت را بلافاصله‌ بعد از اتمام کار، می توان مشاهده کرد.

شاید برای افرادی که هنوز عمل کاشت ریش را انجام نداده‌اند این موضوع پیش می آید که به دلیل طولانی بودن این عمل، دست از این کار بکشند. 

عمل کاشت ریش متناسب با جراحی که انتخاب می کنید متفاوت است اما می تواند در یک جلسه ۱۰ تا ۱۲ ساعتی به اتمام برسد. برخی از کاشت ها به صورتی که مو ریزش پیدا می کند و باید بعد از مدتی دوباره مراحل کاشت را انجام داد.

کاشت ریش چه عوارضی دارد؟

کاشت ریش با روش های غیر تهاجمی و بی خطر امکان پذیر می باشد که عوارض جانبی زیادی در پی نخواهد داشت. در روزهای اول بعد از عمل در بخش های پایینی ناحیه صورت، ورم، قرمزی، خارش و التهاب ایجاد می شود. در قسمت های بانک‌ مو، چند ساعتی بعد از عمل بی حس خواهد ماند و این امر طبیعی است. در برخی قسمت های ریش و سبیل موهای کاشته شده در مدت کوتاهی ریزش پیدا می کند این نیز طبیعی به نظر می آید.

کاشت ریش چگونه انجام می شود؟

آیا کاشت ریش با درد همراه است؟

این عمل با بی حسی موضعی انجام پذیر است به طوری که فرد بیمار هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد. همچنین فرد بیمار در هنگام درمان، درد و ناراحتی نخواهد داشت؛ اما در برخی از کاشت ها، پوست دچار تورم، التهاب و خارش می شود که این موضوع طبیعی است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. البته باید یک سری مراقبت های بعد از کاشت ریش را نیز حتما انجام دهید.

کاشت ریش به چه افرادی توصیه می شود؟

  • کسانی که به دلیل سانحه یا آتش سوزی دچار ریزش سبیل و ریش شده اند
  • کسانی که تمایل به کاشت ریش و سبیل پر پشت دارند
  • کسانی که از دوره جوانی به دلیل مشکلات زیادی یا مادرزاد از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند

چه روش های می تواند جایگزین کاشت ریش و سبیل شود؟

بر روی کره زمین افرادی هستند که تمایلی به عمل کاشت ریش و سبیل ندارند و به دنبال روش های دیگری نیز می گردند. البته باید توجه داشت که این روش ها دائمی و همیشگی نیست و مانند کاشت، طبیعی به نظر نمی رسد. این روش ها عبارت است از:

  • روش ماینوکسیدیل

ماینوکسیدیل ها یک نوع دارو غذایی و دارویی آمریکا به شمار مي آید که برای رشد مو توصیه شده است. استفاده مکرر از این داروها باعث کم شدن فشار خون افراد نیز می شود و جریان خون را در فولیکول ها افزایش می دهد. گردش خون زیاد در فولیکول ها باعث رشد سریع سریع آن ها می شود.

  • انواع ویتامین ها

خوردن برخی از ویتامین ها مانند بیوتین باعث رشد مو در بدن افراد می شود. استفاده از این ویتامین ها می تواند

  • تغییر سبک زندگی افراد

برای داشتن ریش های مناسب و پر پشت باید سبک زندگی خود را عوض کنید به گونه ای که داشتن یک برنامه مفید سرشار از مواد مغذی، تمرین حرکات ورزشی، کارهای فیزیکی، کم کردن استرس و خواب مناسب، می تواند شما را به آنچه می خواهید نزدیک کند.

تزریق چربی به پشت دست

نحوه رویش موهای جدید ریش و سبیل بعد از کاشت آن

کاشتن مو در قسمت های ریش و سبیل، باید طبق خط رویش ریش انجام شود. امکان تغییر جای رویش مو وجود دارد که بر همین اساس باید کاشت ریش دقیق و با ظرافت انجام بگیرد. بعد از اتمام عملیات کاشت، زخم ها و کبودی های بر روی چهره افراد دیده می شود. این قرمزی و کبودی مربوط به زخم ایجاد شده برای جای گذاری گرافت ها می باشد.

 این زخم ها بسیار ریز و کوچک هستند اما تعداد آن ها زیاد است به طوری که بعد از گذشت مدت زمان کمی این زخم ها شروع به ریزش و ترمیم شدن می کنند. تقریباً حدود ۱۴ روز بعد از عمل، این موهای کاشته شده شروع به ریخته شدن می کند که به این عمل، فرایند ریزش مو گفته می شود.

 این فرایند برای کاشت ابرو، مو، ریش و سبیل صورت می گیرد و امری طبیعی می باشد. موهای ریخته شده بعد از مدتی رشد خواهد کرد که چیزی حدود ۲ ماه طول خواهد کشید، اما تقریباً ۸ ماه طول می کشد تا ریش های پرپشت و یکدستی کامل شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با مدل های کاشت ریش را نیز مطالعه کنید.

نتیجه گیری

کاشت ریش و سبیل برای آقایان توصیه می شود به طوری که این کاشت بدون درد، با هزینه مناسب، دائمی و همیشگی می باشد. افرادی که این کاشت را انجام داده اند بسیار راضی و خشنود هستند چراکه چهره افراد را بیش از حد تغییر می دهند. برای عمل کاشت ریش باید از متخصصان با تجربه استفاده کنید تا بعد از عمل در معرض عوارض آن قرار نگیرید‌. کاشت ریش

اشتراک با دوستان

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: فرآیند و نحوه کاشت ریش دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone