مراقبت های بعد از کاشت ریش

مراقبت های بعد از کاشت ریش https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

مراقبت های بعد از کاشت ریش

2489

داشتن ریش برای آقایان بسیار پر اهمیت است چراکه چهره آن ها را زیباتر می کند. در صورت برخی آقایان رشد مو وجود ندارد یا به طور مادرزاد از داشتن ریش عاجز هستند. برای جبران این کار باید عمل کاشت ریش انجام دهند. این کار را در صورتی انجام می دهند که افراد دچار بیماری خاصی یا التهاب نداشته باشند و کاشت ریش به مراقبت خاص و ویژه ای نیازمند است.

مراقبت های بعد از کاشت ریش

کاشت ریش عوارض جانبی زیادی را به دنبال دارد که به همین دلیل باید از مراقبت خاصی برخوردار شود. این نکات مراقبتی عبارت است از:

  • از استحمام کردن به مدت ۲ الی ۳ روز خودداری کنید و در اماکن مرطوب حاضر نشوید؛ اما اگر در صورت ضرورت به دوش گرفتن احتیاج دارید باید به صورتی این کار را انجام دهید که صورت شما با آب تماس پیدا نکند.
  • حدود ۱۰ الی ۱۴ روز از ایستادن در مقابل نور شدید خورشید پرهیز کنید چراکه آفتاب مستقیم به فولیکول های کاشته شده آسیب می رساند. برای جلوگيري از تابش نور خورشید به صورت در هنگام بیرون رفتن از خانه باید از کلاه های نقاب دار به عنوان سایه بان استفاده کنید.
  • از مصرف دخانیات یک ماه قبل و یک ماه بعد از عمل کاشت ریش به طور جدی خودداری کنید. زیرا نیکوتین موجود در دخانیات باعث اختلال در خونرسانی و همچنین منجر به کم شدن سطح اکسیژن خون می شود.
  • از خوردن و استفاده کردن از مشروبات الکی نیز به مدت یک ماه قبل و بعد از کاشت بپرهیزید. چراکه الکل باعث رقیق شدن خون و در نتیجه خونریزی در هنگام‌ کاشت ریش می شود.
  • پیوند ریش عملی طبیعی و غیر تهاجمی است که نیاز به استراحت زیاد ندارد و فوراً به زندگی روزمره بر خواهید گشت. استراحت کردن به مدت طولانی نیز باعث بهتر شدن و بهبود یافتن فوری می شود.
  • یکی از اصلی ترین مراقبت های بعد از کاشت ریش، داشتن رژیم غذایی مناسب است که فرد بیمار باید الگوی مشخصی از مصرف ویتامین ها و پروتئین ها را داشته باشد که این امر باعث ترمیم و بهبود جای زخم ها می شود.
  • در دوره استراحت باید حتماً سر فرد بالاتر از بدن او قرار بگیرد چراکه مایعات در محل پیوند جمع می شود و ورم پوستی ایجاد می شود.
  • روزانه مقدار زیادی آب بنوشید چرا که این کار باعث خونرسانی بیشتر به فولیکول ها می شود و همچنین اگر آب فراوان مصرف نکنید، فولیکول ها خشک می شود و در نتیجه ریشه مو خشک خواهد شد.
  • تا هر وقت که پزشک توصیه کند باید از شوینده های تجویز شده استفاده نمود و بهترین پیشنهاد دکتر حتماً شامپو بچه است؛ چراکه فاقد مواد شیمیایی خطرناک است و از آسیب رسانی به فولیکول ها جلوگیری می کند.
  • از رفتن به استخر خودداری کنید زیرا درجه دما بالا است و این دمای زیاد موجب آسیب رسانی به ریش و سبیل می شود.
  • از مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک فراموش نکنید.

اصلاح بعد از کاشت ریش

اصلاح بعد از کاشت ریش

به مدت سه ماه بعد از کاشت ریش از اصلاح صورت خودداری کنید زیرا اصلاح ب تیغ و ماشین باعث تحریک ناحیه پیوند شده و به فولیکول های کاشته شده نیز آسیب می رسانند. اگر نیاز به کوتاه کردن ریش ها دارید باید از قیچی به جای تیغ استفاده کنید و موهای ریش خود را کوتاه کنید.

آیا کاشت ریش درد دارد؟

برای عمل کاشت ریش از بی حسی موضعی استفاده می کنند و فرد از احساس کردن درد به دور می باشد. در این قسمت فرد بیمار چه در ناحيه پیوند و چه در ناحيه اهدا کننده هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد. بی حسی این کاشت به گونه ای است که چند ساعت بعد از عمل نیز افراد هیچ گونه احساسی در ناحيه گونه و چانه نخواهند داشت.

ریزش بعد از کاشت ریش

بعد از کاشت عمل عوارض جانبی سراغ افراد می آید که با توجه به عملی که بر روی پوست شما انجام شده است این عوامل طبیعی می باشد و نیازی به درمان و نگرانی نیست چراکه پس از مدت کوتاهی این عوارض به اتمام خواهد رسید.

عوارض کاشت ریش

  • ورم های شدید
  • قرمزی پوست
  • سفتی پوست
  • بی حسی ماندگار در صورت
  • پوسته پوسته شدن صورت

هزینه عمل کاشت ریش چقدر است؟

افراد، معمولاً قبل از انجام عمل های زیبایی به دنبال هزینه مناسب و قیمت آن می روند. هزینه کاشت ریش به عوامل مختلفی وابسته است به طوری که هیچ موقع هزینه ثابتی را برای آن مطرح نکرده اند. 

برای این کاشت باید به دنبال دکتر کار بلد و با تجربه بگردید چرا که این موضوع در کیفیت نتیجه کار مهم است.

تزریق چربی به پشت دست

سن مناسب کاشت ریش

افراد در سن ۲۵ سالگی به بالا باید از این عمل استفاده کنند چراکه تا قبل از آن رشد موها ادامه خواهد است. یعنی تا سن ۲۵ سالگی سبیل و ریش افراد رشد خواهند کرد به طوری که برای این کار از موهای پشت سر بر می دارند و در ناحیه ریش پیوند می زنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین مرکز کاشت ریش را نیز مطالعه کنید.

مزایا و معایب کاشت ریش

  • مزایا

  1. درمان واقعی کم مویی
  2. نرخ موفقیت بالا
  3. بدون نیاز به جراحی و درد کم
  4. ریکاوری با سرعت
  5. رشد ریش و سبیل
  • معایب

    • کاهش ذخایر بانک مو
    • ریزش موهای بعد از کاشت

اطلاعات بیشتر در خصوص مزایا و معایب کاشت ریش

افراد مناسب برای کاشت ریش 

شاید برای بسیاری از افرادی که قصد دارند ریش و سبیل بکارند این سوال پیش بیاید که آیا گزینه مناسبی برای انجام کاشت ریش هستند. همان طور که گفتیم ممکن است بنا به دلایل مختلفی ریش آقایان شروع به ریختن کند. 

یکی از مهم ترین دلایل ریزش ریش یا کم پشت بودن آن در آقایان پایین بودن سطح هورمون تسترون در آنها است. همچنین عوامل ژنتیکی نیز نقش بسزایی در ریزش ریش دارند. 

مشکلات روانی و استرس نیز می تواند نقش قابل توجهی در ریزش یا کم پشت شدن ریش و سبیل آقایان داشته باشد. از این رو افرادی که بنا به این دلایل دچار ریزش یا کچل شدن ناحیه ریش خود شده اند می توانند گزینه خوبی برای کاشت ریش به حساب آیند.

کاشت ریش

تغذیه بعد از کاشت ریش

برای اینکه هر چه زودتر به نتیجه مطلوب برسید، بهتر است که بعد از کاشت ریش از غذاهای سالم و میوه و سبزیجات استفاده نمایید. در صورتی که پزشک برای شما دارویی را تجویز کرده، بر اساس دستور وی آن را بخورید. نوشیدن آب به اندازه کافی برای پوست و مو بسیار مفید است. در کل رژیم غذایی سالم علاوه بر حفظ سلامت بدن تاثیر خوبی روی پوست و مو فرد دارد. 

آیا می توان بعد از کاشت ریش به استخر رفت؟

بله. استخر مشکلی برای فردی که ریش کاشته است ایجاد نمی کند. اما بهتر است تا زمان بهتر شدن زخم ها در منطقه ریشتان به استخر نروید. معمولا با توجه به افراد مختلف، بین دو هفته تا یک ماه طول می کشد تا زخم ها به طور کامل رفع شود.

نتیجه گیری

زیبایی آقایان از داشتن ریش آن ها مشخص می شود به گونه ای که افراد فاقد ریش به دنبال روش معتبر برای جبران این بی مویی می گردند. کاشت ریش با موهای طبیعی پشت سر از پيشرفته ترین روش های امروزه معرفی شده است که این کاشت دارای مزایا و معایب و روش های فراوانی می باشد. افراد، قبل و بعد از کاشت باید مراقبت هایی را برای بهبود کامل کاشت ریش انجام دهند. این مراقبت ها با توجه به توصیه های پزشک انجام پذیر می باشد.


مراقبت های بعد از کاشت ریشhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/licensehttps://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


کاشت ریش در کل به دو روش استخراج واحد فولیکولی و پیوند واحد فولیکولی انجام پذیر است.

برای کاشت ریش هیچ گونه محدودیت مکانی وجود ندارد. از موهای پشت سر می توان به عنوان مژه، ابرو، ریش و سبیل استفاده کرد.

این کاشت بهترین و مؤثرترین روش برای کم پشتی موهای صورت است که در صورت مراقبت از آن می تواند به صورت دائمی در چهره نمایان شود.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: مراقبت های بعد از کاشت ریش دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone