تاثیر فیشیال در رفع لک های صورت

تاثیر فیشیال در رفع لک های صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

تاثیر فیشیال در رفع لک های صورت

8350

چهره نقش بسزایی در زیبایی فرد ایفا می کند. از این رو اولین تاثیرات پیری، بیماری و استرس خودش را در چهره فرد نشان می دهد. به همین دلیل مراقبت کردن از پوست صورت مسئله بسیار مهمی به حساب می آید. مراقبت از پوست باعث نشاط و شادابی آن می گردد. 

سلول های مرده در سطح پوست ما وجود دارند و کار آنها حفاظت از پوست است. به طور طبیعی، این سلول ها به طور ماهانه از بین می روند و سلول های جدید جایگزین آنها می گردد. اما جمع شدن سلول های مرده بر روی پوست مانع از شادبی و درخشندگی پوست می گردد. 

در اینجاست که مراقبت مناسب از پوست نقش بسزایی ایفا می کند. روش های خانگی و کلینیکال زیادی برای این منظور وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم درباره فیشیال و تاثیر آن در رفع لک های صورت اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. تا انتهای مقاله با کلینیک الهام همراه ما باشید. 

فیشیال صورت

فیشیال صورت در حقیقت یک درمان چند منظوره به حساب می آید که شامل ماسک صورت، پاکسازی، لایه برداری و ماساژ صورت با کمک آنها لوسیون و کرم ها است. در واقع، این درمان با هدف بهتر شدن ظاهر پوست صورت می گیرد. 

فیشیال یکی از راه های جوانسازی پوست به شمار می آید. فیشیال یک روش کلینیکال غیر تهاجمی به حساب می آید. فیشیال کاربردهای زیادی دارد. 

از مهم ترین کاربردهای آن می توان به بهتر کردن لک و خطوط ظریف روی صورت، بالا بردن تولید کلاژن، رفع سلول های مرده پوست، آبرسانی و رطوبت دهی پوست و پاکسازی منافذ اشاره کرد.

انواع گوناگونی از فیشیال پوست وجود داردکه پزشک متخصص ابتدا پوست شما را بررسی کرده و سپس روش و ماده مناسبی را با توجه به پوست شما انتخاب نماید. 

بنابراین اگر قصد دارید که فیشیال صورت انجام دهید، حتما اینکار را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک الهام با سال ها تجربه در این زمینه میزبان شما زیباجویان عزیز است. فیشیال

فیشیال پوست چه مزایایی دارد

فیشیال پوست مزیت های زیادی به همراه دارد و باعث می گردد که پوست شاداب و جوانی داشته باشید. از مهم ترین مزیت های فیشیال پوست می توان به جوانسازی پوست، پاکسازی عمق پوست، خواص ضد پیری، درمان مشکلات پوستی و بهبود روال مراقبت از پوست اشاره کرد. که در ادامه این مقاله درباره هر یک از این مزایا به طور جداگانه توضیح می دهیم. 

پاکسازی عمیق پوست

یکی از مزایای مهم فیشیال پوست این است که می تواند پوست شما را به صورت عمقی تمیز و پاکسازی نماید. از این طریق چربی ها و سموم اضافه از روی صورت شما پاکسازی شده و یک لایه از پوست شما برداشته می شود.

لایه برداری مناسب از روی پوست، باعث می شود که یک ردیف از سلول های مرده از پوست شما برداشته شود و در نتیجه منافذ باز پوست بسته شده یا به طور قابل توجهی کاهش میابد. این کار همچنین باعث می گردد که پوست شاداب و لطیف تری داشته باشید.

جوانسازی پوست 

ماساژ، لایه برداری، بخار و استفاده از ماسک های ویتامینه و مناسب تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست ایفا می کند. از این رو، شما می توانید از طریق فیشیال پوستی جوانتر و پرطرافت تر داشته باشید. 

در این روش ممکن است شما فورا بعدا از درمان متوجه این مسئله نگردید، اما در دراز مدت تاثیر بسیار خوبی روی پوست شما دارد و حس خوبی نسبت به پوستتان پیدا می کنید. فیشیال

خواص ضد پیری فیشیال

علاوه بر موارد ذکر شده فیشیال دارای خواص ضد پیری نیز است. به همین دلیل وقتی که شما فیشیال را انجام می دهید به نوعی از بروز چین و چروک های پوستی اجتناب می کند. این باعث می گردد که پوستی جوان، سالم و شاداب داشته باشید. 

از طریق ماساژ صورت و ماسک های مناسب، میزان خونرسانی به صورت به طور قابل توجهی بیشتر می گردد. این امر باعث می شود که پوست شروع به کلاژن سازی نماید و در نتیجه خاصیت کشسانی پوست بیشتر شده و چین و چروک ها کمتر بروز می کنند.

بهتر شدن روال مراقبت از پوست

پزشک متخصص ابتدا پوست بیمار را بررسی کرده و بعد از آن تصمیم میگیرد که از چه روشی برای فیشیال پوست استفاده نماید. همچنین پزشک تشخیص می دهد که کدام ماسک ها و مواد برای پوست بیمار مناسب تر است. 

این مسئله بسیار حائز اهمیت است زیرا برخی داروها ممکن است که با پوست بیمار سازگاری نداشته باشد. اما زمانی که از ماده مناسبی برای پوست استفاده می شود، پوست در موقعیت خوبی قرار می گیرد و چیزهایی به آن می رسد که می تواند روال مراقبت کلی پوست را بهبود ببخشد.فیشیال

رفع مشکلات پوستی 

یکی دیگر از مزایای فیشیال پوست این است که می تواند برخی مشکلات پوستی را درمان کند. فیشیال پوست به نوعی باعث بهتر شدن پوست و درمان برخی بیماری های پوستی می گردد. 

برای مثال، می توان از طریق فیشیال پوست یک سری مشکلات نظیر جوش های سر سفید، جوش های سر سیاه و یا جای زخم و آکنه را از بین برد. یا می توان جای برخی از اسکارها را به حداقل ممکن رساند.

انواع فیشیال 

همان طور که گفتیم انواع مختلفی از facial وجود دارد. هر یک از این فیشیال ها دارای یک سری از ویژگی های خاص است که برای متناسب با هر پوست خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. 

بستگی دارد که بیمار چه هدفی از فیشیال داشته باشد. برای مثال فیشیال با هدف های مختلفی از جمله پاکسازی عمیق پوست، رفع چین و چروک ها، پیشگیری از آکنه، روشن کنندگی، لایه برداری و پیلینگ شیمیایی صورت می گیرد. 

از این رو، پزشک ابتدا باید پوست شما را بررسی نماید و با توجه به آن فیشیالی را انتخاب کند که کارآمدی بیشتری برایتان داشته باشد. برای اینکه نتیجه مطلوب بگیرید حتما فیشیال را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهد. کلینیک الهام با سالها تجربه میزبان شما زیباجویان عزیز است. مشاوره فیشیال

مراحل فیشیال پوست

  1. برای انجام فیشیال باید پزشک متخصص بیمار را ببیند و بررسی های لازم را انجام دهد و تصمیم بگیرد که آیا فیشیال برای بیمار مناسب است یا خیر. در صورتی که فیشیال مناسب باشد کار فیشیال با هزینه مناسب آغاز می گردد. 
  2. مرحله بعد پاکسازی پوست بیمار است. در این مرحله گردن و صورت با کمک مواد پاک کننده ماساژ داده می شود تا هر گونه مواد آرایشی و اضافه از روی پوست پاکسازی شوند. سپس با پنبه یا دستمال های مخصوص پوست را پاک و خشک می کنند. 
  3. قدم بعدی بخار دهی است. در این مرحله به پوست بخار می دهند تا پوست شل شده و پاکسازی عمیق تر صورت بگیرد. 
  4. مرحله بعد لایه برداری است. در اینجا با کمک اسکرایپ های مخصوص لایه هایی از پوست و سلول های مرده را از روی پوست برمی دارند. 
  5. گام بعدی تخلیه است. در این مرحله منافذی را که با چربی پر شده اند تخلیه می کنند. معمولا از ابزارهای مخصوص برای اینکار استفاده می شود. این مرحله بسیار حساس است و باید به درستی انجام شود. 
  6. مرحله بعدی مجددا مرحله ماساژاست که بخش های فوقانی مجددا ماساژ داده می شوند که هدف از اینکار سم زدایی بدن است. در آخر نیز با توجه به پوست و نیاز بیمار از انواع ماسک و مواد مناسب استفاده می گردد.

توجه داشته باشید فیشیال یک کار تخصصی است و برای نتیجه گرفتن باید این کار را در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. زیرا اگر در طول این دوره از مواد مناسبی برایتان استفاده نشود، پوستتان دچار آسیب می گردد.

سخن آخر

فیشیال یکی از روش های کلینیکال برای داشتن پوستی جوان و شاداب است.  در این روش ابتدا یک لایه از سلول های مرده پوست را بر می دارند و این به تدریج باعث می گردد که پوست شادابی داشته باشید وبه تدریج متوجه نشاط و شادابی پوستتان خواهید شد. 

همچنین فیشیال خاصیت کشسانی پوست را از طریق تحریک کلاژن سازی بیشتر می کند. از این رو چین و چروک های پوست کمتر می گردد. 

برای رسیدن به یک پوستی شاداب و با نشاط باید حتما فیشیال را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید تا از مواد مناسبی برایتان استفاده شود.از اینکه تا انتهای مقاله همراه کلینیک الهام بودید از شما سپاسگزاریم.https://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
فیشیال https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


فیشیال پوست مزیت های زیادی به همراه دارد. از مهم ترین مزیت های فیشیال پوست می توان به جوانسازی پوست، پاکسازی عمق پوست، خواص ضد پیری، درمان مشکلات پوستی و بهبود روال مراقبت از پوست اشاره کرد.

بله. می توان از طریق فیشیال پوست یک سری مشکلات نظیر جوش های سر سفید، جوش های سر سیاه و یا جای زخم و آکنه را از بین برد.

خیر. پوست و مشکلات افراد با هم فرق دارد. به همین دلیل نمی توان از یک نوع فیشیال برای بیماران استفاده کرد. پزشک باید بیمار را بررسی نماید و سپس تصمیم بگیرد که چه نوع فیشیالی برای او مناسب است.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: تاثیر فیشیال در رفع لک های صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone