تزریق چربی، ماندگارترین روش چاقی صورت

تزریق چربی،  ماندگارترین روش چاقی صورت https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

تزریق چربی، ماندگارترین روش چاقی صورت

1075

زمانی که سن فرد بالا می رود، به طور طبیعی میزان کلاژن سازی کاهش پیدا می کند. این مسئله باعث کاهش حجم چربی در بخش های مختلف پوست می گردد. با کاهش چربی و کلاژن در پوست، به تدریج چین و چروک ها خودشان را نشان می دهند. 

در میان پوست صورت و در کل خود صورت بیشتر از سایر اعضا حائز اهمیت است. از این رو، خیلی ها به فکر راه هایی برای مقابله با چین و چروک ها و پرتر شدن مجدد پوست صورت هستند. یکی از راه های رایج برای چاقی صورت، تزریق چربی است. 

تزریق چربی در حقیقت یکی از راه های از بین بردن چین و چروک و پر کردن صورت است که ماندگاری بالایی دارد. ما در این مقاله قصد داریم درباره تزریق چربی اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. در ادامه این مقاله با کلینیک الهام همراه ما باشید.

تزریق چربی

تزریق چربی یکی از راه های جوانسازی و پر کردن پوست است. در این روش از خود چربی فرد به منظور پر کردن نواحی مختلف از جمله صورت استفاده می کنند. 

در ابتدا از منطقه مبدا که بافت آن برای استخراج چربی مناسب است، چربی را خارج کرده و پس از انجام یک سری از فعالیت ها آن را به بخش های مختلف از جمله صورت به زیر پوست تزریق می نمایند.

استفاده از این روش، برای پر کردن و جوان سازی پوست صورت بسیار ایده آل است، چرا که چربی از بدن خود فرد گرفته شده و سازگاری بالایی دارد. 

در نتیجه بافتی که در آن تزریق صورت می گیرد، همگن و یکنواخت می شود. تزریق چربی اثرات نیمه دائمی تا دائمی دارد. تزریق چربی یکی از روش های ایده آل برای پر کردن پوست صورت به حساب می آید. 


تزریق چربی

کاربردهای تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش های طبیعی روش ها برای پر کردن قسمت های گود بدن از جمله صورت است. این روش کاربردهای زیادی دارد. از جمله مهم ترین کاربردهای تزریق چربی می توان به پر کردن چین و چروک ها، برطرف کردن بخش های فرو رفته، رفع شل شدگی پوست، حجم دهی لب ها و جوانسازی پوست اشاره کرد. 

از آنجایی که چربی از بدن خود فرد گرفته می شود، عارضه چندانی ندارد و ماندگاری این روش در مقایسه با سایر روش ها بسیار بالاتر است.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب، مسئله حائز اهمیت این است که حتی تزریق چربی را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک الهام با سالها تجربه در این زمینه می تواند خدمات خوبی را به شما مراجعین عزیز ارائه دهد.

مزایای تزریق چربی

تزریق چربی یک روش طبیعی برای جوانسازی و پر کردن صورت است. از این رو این روش در مقایسه با سایر روش ها مزیت های بیشتری دارد. مهم ترین مزیت تزریق چربی مربوط به دوام و ماندگاری این روش است. 

در برخی از افراد، ماندگاری این روش دائم است. از آنجایی که چربی را از بدن خود فرد استخراج می کنند، احتمال عفونت در این روش به طور قابل توجهی در مقایسه با سایر روش ها کمتر است. همچنین استفاده از چربی خود فرد باعث می شود که احتمالا پس زدن به صفر برسد.  

چاقی صورت با تزریق چربی

به عبارت دیگری، زمانی که چربی که از بدن خود فرد استخراج شده به ناحیه مورد نظر زده می شود، سازگاری بیشتری دارد. برای تزریق چربی به زمان زیادی نیست. در حقیقت، تزریق چربی در یک جلسه درمانی صورت می گیرد. علاوه بر این، فرد خیلی سریع بهبود پیدا می کند. 

تزریق چربی به صورت 

بسیاری از افرادی که تمایل دارند صورت توپرتری داشته باشند، از روش تزریق چربی به گونه استفاده می کنند. برای این عمل، ابتدا محلی را که قرار است چربی از آن برداشت شود، ضدعفونی می نمایند. 

سپس از بی حسی موضعی استفاده می کنند. برای استخراج چربی از زیر پوست از سرنگ های مخصوصی استفاده می کنند. با کمک ها این سرنگ ها به آرامی چربی را از زیر پوست استخراج می نمایند. 

سپس طی چندین فرآیند، چربی را خالص سازی می کنند و خون و سایر مواد اضافی را از آن خارج می نمایند. سپس چربی آماده را مجددا از طریق سرنگ کشیده و آن را به صورت تزریق می کنند. با توجه به حساس بودن این عمل، برای رسیدن به نتیجه ایده آل حتما این کار را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. 

تزریق ژل یا فیلر برای چاقی

بسیاری از افراد که تمایل دارند صورت چاق و توپری داشته باشند، تزریق ژل یا فیلر را انتخاب می کنند. ژل یک ماده خارجی است که به نواحی گود و تو رفته تزریق می گردد. 

این یکی از روش های پر کردن صورت است. اثرگذاری این روش موقت است. برای گرفتن نتیجه بهتر حتما این روش را در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک انجام دهید. تفاوت تزریق ژل و تزریق چربی به صورت در این است که در تزریق چربی از چربی خود فرد استفاده می شود.

رفع شلی پوست با تزریق چربی

شلی پوست به دلیل ترکیبی از کاهش کلاژن و الاستین مرتبط با افزایش سن، اثرات جاذبه بر روی پوست و از بین رفتن لایه های چربی در لایه های زیرین پوست در نتیجه روند طبیعی پیری رخ می دهد. 

در حالی که ممکن است بتوانید از پرکننده های مصنوعی برای بازگرداندن بافت جوان پوست استفاده کنید، واقعیت این است که آناتومی صورت شما برای ایجاد نتایج طبیعی به پدهای چربی متکی است.

با بازگرداندن سلول های چربی به نواحی توخالی پوست، می توانید ظاهر شلی خفیف تا متوسط پوست، به ویژه چین و چروک های یک سوم پایینی صورت را بهبود بخشید. رفع شلی پوست در این ناحیه می تواند دشوارتر باشد زیرا نیروی جاذبه پوست شل را به سمت پایین می کشاند. با بازگرداندن حجم چربی طبیعی در پوست، می توانید نتایج قابل توجهی برای رفع شلی پوست به دست آورید.

روش های خانگی چاقی صورت

برای چاقی صورت، یک سری از روش های طبیعی نیز وجود دارد که افراد می توانند با انجام آنها صورت توپرتری داشته باشند. در ادامه به برخی از این روش ها اشاره می کنیم.

تزریق چربی صورت

  • ورزش صورت

یکی از روش های طبیعی که افراد می توانند از آنها برای چاقی صورت استفاده کنند، ورزش صورت است. از طریق ورزش صورت، می توان عضلات را تحریک نمود. 

اگر به مدت 8 ماه روزی نیم ساعت این ورزش را انجام دهید، می توانید صورتی جوانتر و سفت تر داشته باشید. 

  • استفاده از آلوئه ورا

همه ما با فواید بی نظیر آلوئه ورا آشنا هستیم. این گیاه دارای ویتامین سی، ویتامین ایی و آنتی‌اکسیدان است. به همین دلیل بسیاری معتقدند که آلوئه ورا می تواند نقش بسزایی در شادابی و برجسته سازی صورت داشته باشد. 

  • ماسک سیب

خیلی ها باور دارند که سیب به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و کلاژن نقش بسزایی در جوانسازی پوست دارد. به منظور چاق شدن صورت می توان سیب را رنده نمود و سپس آن را روی صورت مالید. می توان آن را به مدت 20 دقیقه روی صورت نگه داشته و بعد با آب ولرم آن را بشویید. 

  • سیب

افرادی که مرتبا سیب می خورند به دلیل خواص زیاد این میوه، پوستشان کمتر آسیب می بیند. سیب می تواند پوست صورت را شفاف و چاق نماید. 

  • گلیسیرین و گلاب

قبل از خواب، نصف لیوان گلیسیرین و نصف لیوان گلاب را باهم ترکیب نمایید و سپس به صورتتان بمالید. این باعث می شود که شما پوستی هیدراته و تمیز داشته باشید و به تدریج باعث جوان شدن و سفت شدن بدن شما می گردد. 

پس از تزریق چربی چه مراقبت هایی باید انجام شود؟

چند نکته مهم در مراقبت پس از تزریق چربی وجود دارد؛ در صورتی که پزشک دارویی را تجویز می کند باید به صورت مرتب خورده شود تا فرد دچار عفونت یا مشکل خاصی نگردد. فردی که تزریق چربی انجام داده است باید چند روزی از انجام کارهای سنگین و ورزش اجتناب کند. 

به هیچ عنوان نباید منطقه ای را که در آن تزریق انجام شده ماساژ داد. همچنین نواحی که زخم شده نباید تا چند روز آب بخورند.

سخن آخر

همه انسان ها به دنبال زیبایی و زیباتر شدن هستند، تزریق چربی به دست یا صورت می تواند علاوه بر رفع چین و چروک ها و پر کردن نقاط خالی، ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش ها داشته باشد. 

زیرا در این روش از چربی خود فرد برای تزریق استفاده می کنند و سازگاری آن بیشتر است. فرقی ندارد که شما کدام روش را برای جوانسازی و پر کردن صورت انتخاب می کنید، برای گرفتن نتیجه مطلوب باید اینکار را در کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. 

کلینیک الهام می تواند صورت زیبایی را به شما هدیه کند. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. 

تزریق چربی https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


افرادی که دچار اختلالات متابولیسمی چربی هستند باید از تزریق چربی اجتناب کنند. همچنین افرادی که دارای مشکل انعقاد خون، بیماری های داخلی شدید، عفونت حاد، دیابت کنترل نشده، اختلال در سیستم خودایمنی، سابقه آمبولی ریوی و ایدز هستند، نباید تزریق چربی را انجام دهند.

ماندگاری تزریق چربی در مقایسه با سایر روش ها بیشتر است. میزان ماندگاری به خود فرد نیز بستگی دارد. در برخی از افراد ممکن است تاثیرات آن دائمی باشد.

تزریق چربی به صورت، می تواند راهی موثر برای کاهش چین و چروک، کاهش جای زخم آکنه و داشتن ظاهری جوان تر باشد.

در طول ریکاوری، ضروری است که صورت خود را تا جایی که می توانید بی حرکت نگه دارید. ذکر این نکته مهم است حتی اجتناب از ورزش سخت. در هفت روز اول پس از درمان، نواحی درمان را ماساژ ندهید یا دست نزنید . این به بافت چربی تزریق شده زمان می دهد تا در موقعیت مورد نظر خود قرار گیرد.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: تزریق چربی، ماندگارترین روش چاقی صورت دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone