بوتاکس مو و ابرو چگونه است؟

بوتاکس مو و ابرو چگونه است؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

بوتاکس مو و ابرو چگونه است؟

2199

 زیبایی یکی از عوامل بسیار مهمی است که تاثیر زیادی در اعتماد به نفس دارد. افراد به دلایل مختلفی تمایل دارند زیبا به نظر برسند. در زمان مواجهه با افراد مختلف آن ها ابتدا به صورت شما نگاه می کنند، از این رو تمیز بودن صورت و مرتب بودن مو و ابرو تاثیر بسیار  مثبتی در ذهن مخاطب ایجاد خواهد کرد. 

ژنتیک بعضی از افراد به گونه ای است که از ریشه موهای ظریفی برخوردار هستند و  در نتیجه موی آنها حالت مطلوب  ندارد و با گذر سن دچار مشکلاتی از قبیلی ریزش می شوند.  

امروزه پیشرفت علم پزشکی باعث شده، تا تمام مشکلات پوستی دارای درمان منحصر به فردی باشند و دیگر نگران موها و یا ابروهای درهم شکسته خود نباشید و به راحتی با استفاده از بوتاکس مو و ابرو و یا سایر روش های درمانی دیگر، می توانید حالت موردنظر به آن ها را داده و از چهره زیبای خود لذت ببرید. در این مطلب به بررسی چگونگی بوتاکس کردن مو و ابرو خواهیم پرداخت،  در ادامه با کلینیک الهام همراه باشید. 

بوتاکس مو

بیماریهای پوستی، عوامل جوی، عامل وراثت از جمله دلایلی هستند که باعث  آسیب‌های جدی به پوست سر خواهند شد و در نتیجه مو حالت خود را از دست میدهد. امروزه درمان‌های مختلفی برای  استحکام و شکل دادن به موها وجود دارد. 

بوتاکس‌ مو از جمله معروف ترین روش های درمانی است که تفاوت چشم گیری در فرد مبتلا  به وجود خواهد آورد و همین عامل باعث شده بسیاری از افراد تمایل داشته باشند، مو و ابروی خود را بوتاکس کنند. پس از انجام بوتاکس و در مدت زمان بسیار کوتاهی متوجه موهای درخشنده، لطیف و شاداب خواهید بود. 

اقدامات قبل از بوتاکس مو و ابرو

اگر شما قصد بوتاکس پوست را داشته باشید، با استفاده از سرنگ ماده های بوتاکسی به  پوست زیرین شما تزریق خواهد شد. اما در بوتاکس مو خبری از تزریق نخواهد بود. 

شما می توانید به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و عملیات بوتاکس مو و ابرو را انجام دهید. در ابتدا لازم است پزشک متخصص پوست سر  و یا ابروی شما را معاینه کند و میزان حجم استفاده از ماده بوتاکسی مشخص گردد و سپس برای شما مشخص خواهد کرد، که چند جلسه نیاز به بوتاکس و بهبودی بعد از آن دارید.

البته روش درمان در بوتاکس ابرو بسیار متفاوت است و با استفاده از سرنگ های ظریفی عملیات تزریق صورت میگیرد. از انجایی که ابرو در ناحیه حساسی قرار دارد باید عملیات بوتاکس به بهترین نحو احسن انجام شود و در صورتی که فرد تزریق کننده از تخصص کافی برخوردار نباشد، آسیب های جبران ناپذیری برای فرد مراجعه کننده به دنبال خواهد داشت.

 از آن جایی که امروزه ماده‌های بوتاکس ای ارزان و بی‌کیفیت به وفور در بازار یافت می شوند، بهتر است حتما به کلینیک های دارای گواهینامه پزشکی معتبر مراجعه کنید. 

کلینیک الهام یکی از معتبرترین مراکز پزشکی است که در زمینه مشکلات پوست و مو فعالیت میکند. این کلینیک، همواره از بهترین متریال موجود در بازار استفاده کرده است که نتیجه آن بهبودی شگفت انگیز پس از انجام بوتاکس مو و ابرو بوده است.بوتاکس

چگونگی انجام بوتاکس مو

 پس از اینکه پزشک متخصص، پوست مو و ابروی شما را معاینه کرد، مراحل درمان را برای شما آغاز خواهد کرد. قبل از انجام بوتاکس باید تمام موی سر خود را با ظرافت کافی بشورید و سپس به صورت سطحی آبکش کنید. 

بعد از آن پزشک معالج، ماده بوتاکس را از لایه های زیرین تارهای مو تا ۲ سانتی متر بالاتر به مواد بوتاکسی آغشته میکند و بعد از آن بین ۳۰ الی ۴۰ دقیقه باید در جای ثابتی منتظر بمانید تا مواد بوتاکسی تاثیر خود را بر روی موها به وجود آورند و به هیچ وجه به موهای خود دست نزنید. 

بعد از آن قادر خواهید بود تا به شستشوی موها بپردازید. اگر بعد از تزریق بوتاکس دچار خارش در  پوست سر شدید، هیچ گونه جای نگرانی ندارد. خارش یکی از عوارض جزئی در هنگام درمان بیماری های پوست و مو به شمار می رود و پس از چند دقیقه این مشکل برطرف خواهد شد.

بوتاکس  ابرو کاربردی همانند بوتاکس مو دارد و باعث پرپشت شدن ابرو تغییر حالت آن به سمت بالا خواهد شد. پس اگر به صورت همزمان بوتاکس مو و ابرو را انجام دهید زیبایی چهره شما کاملا  دگرگون خواهد شد و احساس رضایت بیشتر از قبل حس خواهید کرد.

برخلاف بوتاکس مو که بدون هیچگونه تزریق انجام می شود، در بوتاکس ابرو پزشک متخصص مواد بوتاکسی را از طریق سوزان وارد سطح پوست می کند.

پزشک قبل از تزریق ناحیه مشخص شده را بی حس موضعی می کند و به همین علت هیچگونه دردی در هنگام تزریق احساس نخواهید کرد. 

بعد از عملیات تزریق در حدود 30 دقیقه باید منتظر بمانید و سر خود را تکان ندهید و بعد از آن می توانید کلینیک را ترک کرده و به کارهای روزمره خود مشغول شوید. از آنجایی که بوتاکس ابرو از حساسیت بالایی برخوردار است همواره توصیه میشود عملیات تزریق را نزد پزشک مجرب انجام دهید. 

موارد استفاده از بوتاکس مو

اگر جزو افرادی هستید، که دچار ریزش مو شده اید و یا موخوره در پوست سر شما نمایان شده است بهتر است از بوتاکس مو استفاده کنید. همچنین بسیاری از افراد  از پیشینه ژنی خوبی برخوردار نیستند. 

این افراد ترجیح می دهند به پیشگیری از ریزش مو بپردازند و با استفاده از بوتاکس ریشه موهای خود را تقویت کنند.

جدا از این موارد افرادی وجود دارند که از شوره زیاد سر شکایت می کنند، بوتاکس مو به راحتی قادر است  به درمان موارد ذکر شده بپردازد. علاوه بر اینها، بوتاکس کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد.بوتاکس

نقاط ضعف موجود در بوتاکس مو

 بر خلاف برخی از درمان ها که اثر دائمی بر پوست خواهند داشت، اما بوتاکس ها به صورت موقت مشکل شما را برطرف خواهند کرد و  بهتر است هر سال دو بار عمل بوتاکس را انجام دهید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه بوتاکس باید به صورت متوالی تکرار شود، از هزینه بالاتری نسبت به درمان های دیگر برخوردار است.  البته باید بیان کرد علیرغم هزینه گران بوتاکس از بسیاری از روش های درمانی دیگر موثر تر است و تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر موهای شما خواهد داشت.

بوتاکس ابرو نیز دارای عمر محدودی است و در حدود چهار یا شش ماه بعد از تزریق نخستین دوز باید این عملیات را تکرار کنید، تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

بوتاکس موی سر

برخی از افراد ترجیح می دهند، تا عملیات بوتاکس را در منزل انجام دهند. بوتاکس موی سرد، یکی از روش های درمان خانگی  به شمار می رود  که افراد تمام مراحل آن را خودشان انجام خواهند داد. 

  1. اگر تمایل دارید بوتاکس موی سر را انجام دهید، در ابتدا باید به داروخانه مراجعه کرده و مواد مورد نیاز بوتاکس را خریداری کنید، حال با استفاده از شامپوی ملایم موی سر خود را شستشو دهید و سپس به صورت مختصر آبکشی کنید. 
  2. بعد از طی کردن این مرحله با استفاده از شانه موهای خود را به چند بخش تقسیم کنید. سپس قلم مو را برداشته و  آن را در مواد بوتاکس آغشته کنید و سپس بر روی موهای خود بکشید بعد از طی کردن این مراحل در حدود نیم ساعت صبر کنید و بعد از آن موهای خود را با آب ولرم شستشو دهید  .
  3. بعد از شستشوی موها بهتر است ۱۰ دقیقه به آنها فرصت دهید و سپس آبکشی نهایی را انجام دهید. 

البته از آنجایی که میزان مواد بوتاکس با توجه به شدت بیماری در نظر گرفته می شود، توصیه می شود اگر قصد انجام بوتاکس مو را دارید، برای رسیدن به نتیجه مطلوب از انجام بوتاکس موی سرد خودداری کنید و بهتر است ابتدا پزشک معالج موی سر شما را معاینه کند.

بوتاکس

خطرهای بوتاکس مو

 عده ای این تصور را دارند که در ساختار بوتاکس مواد شیمیایی بسیار قوی به کار برده شده است و این دیدگاه بسیار اشتباه است.  چرا که در ساختار بوتاکس هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نشده است، 

پس با خیال راحت می توانید، این ماده را بر روی موهای خود قرار دهید، بدون اینکه نگرانی از این بابت وجود داشته باشد. البته در مواقعی بروز علائم حساسیت در برخی از افراد مشاهده شده و این مشکل خیلی سریع برطرف خواهد شد.

اگرچه در مورد بوتاکس مو، خطرات کمتری افراد را تهدید می کند اما یکی از از ارکان های مهم در بدن،‌چشم است.

در بوتاکس ابرو اگر تزریق توسط افراد غیر متخصص صورت بگیرد، می‌تواند باعث صدمه های جبران ناپذیری به افراد شود. از سوی دیگر امروزه بسیاری از افراد منفعت طلب برای کسب منفعت بیشتر از ماده های درجه سوم و یا تاریخ گذشته استفاده می‌کنند و در نتیجه باعث افتادگی پلک چشم و اختلالات جدی در باز و بسته شدن پلک ها خواهند شد. مشاوره

پس همواره توصیه می شود برای بوتاکس  ابرو به پزشکان متخصص مراجعه کرده تا سلامت چشم شما تضمین شود. کلینیک الهام یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه پوست و مو به شمار می رود که تیم متخصصی از پزشکان مجرب در این کلینیک مشغول به فعالیت هستند. 

از این رو اگر قصد بوتاکس ابرو را دارید به راحتی میتوانید به کلینیک الهام مراجعه کرده و  بدون کوچکترین خطری عملیات بوتاکس را انجام دهید.

اما مسلماً با انجام و رعایت مرافبت های پس از تزریق بوتاکس، می توانید از هرگونه خطر و عوارضی جلوگیری کنید. می توانید در این مطلب با عوارض جانبی احتمالی بوتاکس بیشتر آشنا شوید.

هزینه بوتاکس ابرو

تا قبل از سال 2009 تنها یک برند اقدام به تولید بوتاکس های صورت کرده بود، اما با گذر زمان و علاقه مردم به استفاده از بوتاکس، برندهای دیگری نیز در زمینه تولید بوتاکس فعال شده و با نگاهی بر بازار متوجه خواهید شد که برندهای زیادی از جمله برند ایرانی برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرند. 

با توجه به اینکه بوتاکس یک ماده وارداتی است قیمت آن به شدت تحت تاثیر قیمت دلار است و برای اینکه متوجه شوید بوتاکس مو و ابرو چه هزینه ای برای شما دارد بهتر است به پزشکای متخصص مراجعه کرده و آن ها با توجه به شدت بیماری، قیمت حدودی را در اختیار شما قرار میدهند.

سخن پایانی 

همانطور که در مطلب بالا خواندیم، امروزه بوتاکس های با کیفیت بسیار پایین در بازار وجود دارند که عوارض جبران ناپذیری خواهند داشت. کلینیک الهام همواره از بهترین متریال موجود در بازار استفاده میکند و نتیجه بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود. 

از سوی دیگر اگر افراد غیر متخصص عملیات تزریق را انجام دهند، میتواند آسیب های جبران ناپذیری به چشمان وارد شود. در کلینیک الهام مجرب ترین پزشکان با سابقه فعالیت طولانی مشغول به فعالیت هستند و سلامت جسمی شما را تضمین خواهند کرد.

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
بوتاکس https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


شاید افرادی که از موهای فرفری برخوردار هستند، این تصور را داشته باشند که با انجام عمل بوتاکس موهای آنها صاف خواهد شد. اما این طرز فکراشتباه است، چرا که بوتاکس هیچ گونه تغییری در فرم موها به وجود نخواهد آورد و تنها باعث تقویت ریشه های مو میشود.

قطعا بسیاری از آقایان دارای خط هایی میان ابروهای خود هستند و با استفاده از بوتاکس ابرو به راحتی می‌توانند این خط های مزاحم را از میان بردارند و در نتیجه از چهره زیبای خود لذت ببرند.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: بوتاکس مو و ابرو چگونه است؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone