چه تعداد گرافت برای کاشت مو لازم است؟

چه تعداد گرافت برای کاشت مو لازم است؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

چه تعداد گرافت برای کاشت مو لازم است؟

1496

مو یکی از عناصر تاثیرگذار در چهره افراد است. از این رو، افراد کم یا بی مو برای زیباتر شدن، روش کاشت مو را انتخاب می کنند.  اما اینکه حجم مو کاشته شده برای هر فرد چقدر است و یا چه تعداد گرافت کاشته میشود، بستگی به خود فرد و نظر پزشک متخصص دارد. 

افراد با یکدیگر فرق دارند. منطقه کاشت، نوع پوست و بانک مو از عوامل تاثیر گذار در تعداد گرافت به حساب می آیند. به همین دلیل اگر قصد دارید که مو بکاریدحتما به یک مرکز پزشکی مطمئن مراجعه کرده و با پزشک متخصص مشورت نمایید.

در این مقاله قصد داریم که درباره تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت مو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه با کلینیک الهام همراه ما باشید. 

گرافت مو

اگر به موهایتان دقت کنید، متوجه خواهید شد که دو یا چندین تار مو از نقطه بیرون زده اند. در حقیقت، پیاز چندین تار مو  یکی است. گرافت مو در واقع به موهایی که از یک نقطه رشد کرده اند گفته می شود. 

گرافت مو می تواند شامل یک تا چهار تار مو به همراه کمی بافت پیوندی، پیاز مو، غدد سباسه و یک شبکه عصبی و عروقی باشد. گرافت در واقع واحد شمارش مویی است که در زمان کاشت مو جا به جا شده و پیوند زده می شود.

به همین دلیل نمی توان دقیقا گفت که چه تعداد مویی کاشته شده است و شمارش بر اساس تعداد گرافت های کاشته شده صورت می گیرد. پزشک متخصص در زمان کاشت با کیفیت ترین گرافت ها را برداشت می کند.کاشت مو

بانک مو 

هر فردی دارای یک بانک مو می باشد که در عمل کاشت مو بسیار کارآمد و موثر است. بیشتر اوقات بانک مو در ناحیه پشت سر بین دو گوش واقع شده است. موهای این ناحیه از مقاومت بالایی برخوردارندو نسبت به ریزش نیز بسیار مقاوم اند.  

به همین دلیل، این منطقه، ناحیه بسیار خوبی برای برداشت فولیکول های مو به حساب می آید. برای کاشت مو فقط به دو سانتیمتر از این ناحیه نیاز است. سایر این بخش به عنوان ذخیره بانک مو باقی می ماند. 

در گذشته، قسمتی از بانک مو را برای استخراج گرافت ها برش داده و بخیه می کردند. به همین دلیل جای آن بر روی پوست سر باقی می ماند. اما امروزه روش های جدیدتری روی کارآمده اند. برای مثال از روش FIT برای برداشتن موها به صورت تکی استفاده می کنند.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید این عمل توسط پزشک متخصص و با مهارت صورت بگیرد. سالهاست که ما در کلینیک الهام عمل کاشت مو را انجام می دهید. این عمل در این کلینیک توسط پزشک متخصص انجام می شود. 

بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است

در بسیاری از مواقع شما با تبلیغاتی مواجه می شوید، که کاملا غیر واقعی هستند و تنها هدفشان جذب شما می باشد. به لحاظ علمی تنها می توان 4500 گرافت را کاشت و اگر کسی ادعایی بیش از این عدد را داشته باشد نوعی تبلیغ دروغ و توخالی به حساب می آید. 

در برخی از مواقع برای برخی از بیماران حتی کاشت 4500 گرافت نیز غیر محتمل است و پزشک مجبور می شود که تعداد کمتری بکارد. برای مثال در افرادی که دارای الگوی طاسی هستندو تراکم بانک مو خوبی ندارند امکان کاشتن گرافت زیاد وجود ندارد. 

همچنین در این زمینه مهارت پزشک بسیار حائز اهمیت است. بنابراین می توان گفت که برای رسیدن به موهایی با تراکم بالا به چند چیز نیاز است. برای مثال، قدرت فولیکول های خوب، تراکم بانک مو و مهارت و توانایی بالای پزشک عوامل بسیار مهمی به حساب می آیند.

 از این رو اگر قصد دارید که کاشت موتان نتیجه مطلوبی داشته باشد، حتما این عمل را در یک کلینیک کاشت مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. پزشک ابتدا چندین فاکتور را در شما بررسی می کند و بهترین روش را به شما پیشنهاد می دهد.

 کلینیک الهام با سالها تجربه در زمینه کاشت مو و برخورداری از پزشکان متخصص می تواند خدمات خوبی را به شما مراجعین عزیز ارائه دهد. کاشت مو

چرا تراکم طبیعی یا بیشتر امکان پذیر نیست

در بسیاری از موارد نیاز نیست که برای پر کردن بخش های خالی سر از تراکم طبیعی استفاده نمود. زیرا اگر برای پر کردن برخی از بخش ها تعداد زیادی گرافت کاشته شود، فولیکول ها به هدر خواهند رفت. 

چرا که ممکن است در برخی از افراد ریزش مو ادامه یابد و بخش های دیگری از سر دچار کم مویی شده و نیاز به کاشت داشته باشد. از این رو اگر در اولین کاشت، فولیکول بیش از حدی از بانک مو استخراج شوند، برای دفعات بعدی فولیکول برای پر نمودن جاهای دیگر باقی نمی ماند.  

علاوه بر این، زمانی که گرافت بیش از حد کاشته می شوند، عمل خونرسانی به فولیکول ها دچار مشکل می گردد. اگر چنین اختلال به وجود بیاید، موهای طبیعی فرد که در اطراف موهای کاشته شده قرار دارند، شوکه شده و شروع به ریزش می کنند. 

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، باید بگوییم که وقتی گرافت ها بیش از حد پیوند زده می شوند، اختلالاتی را در سیستم خونرسانی به سر به وجود می آورند. خود این مسئله گاهی باعث مرگ سلول ها و به وجود آمدن اسکار در سر می شود.

 با توجه موارد ذکر شده، می توان گفت که بیشترین تراکم مو باید از تراکم طبیعی کمتر باشدو در واقع تنها باید به تراکم طبیعی نزدیک شد. 

نتیجه گیری

کاشت مو یک عمل زیبایی که در آن با پیوند گرافت ها در ناحیه خالی سر فرد به حجم قابل قبولی از  مو می رسد. در این عمل به لحاظ عملی حداکثر 4500 گرافت کاشته می شود و این به نوعی کمتر از تراکم طبیعی است. 

به همین دلیل بیشتر جاهایی که تبلیغ تراکم بیش از این را می کنند، عملا دروغ بوده و غیر محتمل است. در برخی بیماران با توجه به برخی فاکتورها ممکن است نشود حتی این تعداد گرافت را کاشت و باید تعداد گرافت کمتری پیوند زده شود. 

به همین دلیل حتما قبلا از انجام عمل پیوند مو با یک پزشک متخصص مشاوره کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. ما در کلینیک الهام میزبان شما زیباجویان عزیز هستیم. از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.https://clinicelham.com/licensehttps://clinicelham.com/license

کاشت مو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
 https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بیشترین تعداد گرافتی که می توان به لحاظ عملی در هر بار پیوند زد 4500 عدد است. این عدد در برخی از افراد ممکن است کمتر نیز باشد. از این رو، ما نزدیک به تراکم طبیعی خواهید بود و جز این نمی تواند باشد.

معمولا موهایی که در بانک مو واقع شده اند، موهای مقاومی هستند و به راحتی دچار ریزش نمی شوند. به همین دلیل است که گرافت ها را از این ناحیه استخراج کرده و ناحیه مورد نظر در سر پیوند می زنند.

در خیلی از موارد نیاز نیست که برای پر کردن بخش های خالی سر از تراکم طبیعی استفاده نمود. زیرا اگر برای پر کردن برخی از بخش ها تعداد زیادی گرافت کاشته شود، فولیکول ها به هدر خواهند رفت.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: چه تعداد گرافت برای کاشت مو لازم است؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone