بهترین کلینیک کاشت موی سر مردان و زنان در ایران

بهترین کلینیک کاشت موی سر مردان و زنان در ایران https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

بهترین کلینیک کاشت موی سر مردان و زنان در ایران

2116

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی به حساب می آید که بسیار محبوب است و بسیاری از خانم و آقایان از این روش برای حل مشکل کم مویی خود استفاده می نمایند. 

روش های مختلفی برای کاشت مو تا کنون معرفی شده اند. اما نکته ای که باید به آن توجه لازم را داشته باشید این است که قبل از هر گونه اقدام کلینیکی را انتخاب نمایید که از کار آن مطمئن باشید. 

امروزه در نقاط مختلف ایران مراکز مختلفی برای کاشت وجود دارد اما خیلی از این مراکز غیر قانونی اند یا از روش های نامناسبی برای کاشت مو استفاده می کنند. 

اگر می خواهید نتیجه مطلوبی بگیرید بهتر است که کلینیکی را انتخاب کنید که امتحان خود را پس داده است. کلینیک الهام یکی از کلینیک های درخشان و با اعتبار در این زمینه است. این کلینیک با برخورداری از کادری مجرب و حرفه در خدمات شما عزیزان است. در ادامه درباره کاشت مو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

کاشت مو 

کاشت موی طبیعی روشی است که در آن پزشک متخصص، موها را به ناحیه مورد نظر (منطقه کم مو یا بی بو) منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا کنار سر (بانک مو) به جلو یا بالای سر حرکت می دهد. 

این عمل در کلینیک و با بی حسی موضعی صورت می گیرد. علت اصلی ریزش مو مسائل ژنتیکی است. در غیر این صورت عللی مانند  رژیم غذایی،  فشار،  بیماری، مشکلات هورمونی و داروها می توانند باعث ریزش مو یا کم مویی شوند. 

کاندیدای کاشت مو

این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که آیا گزینه مناسبی برای کاشت مو هستند یا خیر. کاشت موی سر می تواند ظاهر خوب و اعتماد را به نفس شما برگرداند. کاندیداهای خوب برای کاشت عبارتند از مردانی که الگوی طاسی مردانه دارند، زنانی که دارای موهای نازکی اند و در کل هر کسی که در اثر سوختگی یا آسیب پوست سر مقداری مو از دست داده است.کاشت مو

اما کاشت مو برای برخی از افراد مناسب نیست. برای مثال،  زنان با الگوی گسترده ریزش مو در سرتاسر پوست سر، افرادی که به اندازه کافی در بانک مو خود مو ندارند تا بتوانند موها را برای کاشت از آن جدا کنند، افرادی که بعد از جراحت یا جراحی دچار اسکار های ضخیم و فیبر دار شده اند و  افرادی که ریزش موی آنها به دلیل داروهایی مانند شیمی درمانی است. 

طریقه انجام کاشت مو

فرآیند کاشت مو می تواند بسته به روش های مختلف، متفاوت باشد اما معمولاً پس از تمیز کردن کامل پوست سر، جراح از یک سوزن کوچک برای بی حس کردن ناحیه ای از سر یا از بی حسی موضعی استفاده می کند. دو روش اصلی برای به دست آوردن فولیکول برای پیوند استفاده می شود: FUT و FUE.

در پیوند واحد فولیکولی (FUT) جراح از چاقوی جراحی برای بریدن نواری از پوست سر از بخش بانک مو استفاده می نماید. معمولاً نوار بریده شده چندین اینچ طول دارد. کلینیک کاشت مو

سپس قسمت بریده شده را بخیه می کنند. در مرحله بعد، جراح قسمت برداشته شده از پوست سر را با استفاده از یک لنز ذره بین و چاقوی جراحی تیز به بخش های کوچک تقسیم می کند.  در صورت کاشت، این بخش ها به رشد طبیعی مو کمک می کند.

در استخراج واحد فولیکولی (FUE) فولیکول های مو مستقیماً از پشت سر(بانک مو) از طریق صدها تا هزاران برش پانچ کوچک بریده می شوند.

جراح سوراخ های ریزی را با تیغ یا سوزن در ناحیه ای از پوست سر شما که کاشت مو را دریافت می کند ایجاد می کند. او به آرامی موها را در این سوراخ ها قرار می دهد. در طول یک جلسه درمانی، جراح ممکن است صدها یا حتی هزاران مو را پیوند بزند. پس از آن، گرافت، گاز یا بانداژ برای چند روز پوست سر شما را می پوشاند.

پیشنهاد می کنیم مقاله کاشت مو به روش fit را نیز مطالعه کنید.

یک جلسه کاشت مو می تواند چهار ساعت یا بیشتر طول بکشد. بخیه های شما حدود 10 روز پس از جراحی برداشته می شود. ممکن است به سه یا چهار جلسه برای رسیدن به موهای کامل مورد نظرتان نیاز داشته باشید.  جلسات با فاصله چند ماه از هم صورت می گیرد تا هر پیوند به طور کامل بهبود یابد.

مشاوره کاشت مو

نکاتی برای بعد از کاشت مو

ممکن است در قسمت پوست سرتان احساس درد کنید و ممکن است پس از جراحی کاشت مو نیاز به مصرف داروهایی مانند داروهای ضد درد، آنتی بیوتیک برای کاهش خطر عفونت،  داروهای ضد التهابی برای کاهش تورم داشته باشید. اکثر افراد می توانند چندین روز پس از جراحی به سر کار بازگردند و کارهای روزمره خود را انجام دهند. 

ریزش موهای کاشته شده (hair transplanted) دو تا سه هفته بعد از عمل کاملا طبیعی است. این راه را برای رشد موهای جدید باز می کند. 

اکثر افراد 8 تا 12 ماه پس از جراحی مقداری رشد موهای جدید را مشاهده خواهند کرد.  بسیاری از پزشکان ماینوکسیدیل (Rogaine) یا داروی رشد مو فیناستراید Propecia را برای بهبود رشد مجدد مو تجویز می کنند. این داروها همچنین به کاهش یا توقف ریزش مو در آینده کمک می کنند.کلینیک کاشت مو

عوارض کاشت مو 

معمولا عوارض جانبی کاشت مو جزئی است و در ظرف مدت زمان چند هفته بعد از کاشت کاملا از بین می روند. از جمله عوارضی که ممکن است بعد از کاشت مو اتفاق بیافتد می توان به خون ریزی، عفونت، تورم پوست سر، کبودی دور چشم، پوسته های اطراف منطقه بانک مو و منطقه کاشت، عدم احساس در نواحی تحت درمان پوست سر، خارش کف سر پس از کاشت،  التهاب یا عفونت فولیکول های مو که به عنوان فولیکولیت شناخته می شود، ریزش شوک یا ریزش ناگهانی اما معمولاً موقتی موهای کاشته شده و دسته های مو با ظاهر غیر طبیعی اشاره کرد.

اما اگر شما کلینیک خوب و پزشک کارآمدی را برای کاشت مو انتخاب کنید این عوارض به حداقل ممکن می رشد. کلینیک الهام با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای در خدمت شما عزیزان است. شما می توانید در این کلینیک به نتیجه دلخواه خود برسید.  

نتیجه گیری 

با توجه به اینکه این عمل نسبتا حساس است و برای اینکه بتوانید نتیجه بهتری بگیرید باید به کلینیک مراجعه نمایید که بتواند به خوبی این عمل را برایتان انجام دهد.

کلینیک الهام یکی از کلینیک های با تجربه در این رابطه است. همه مراجعه کنندگان به کلینیک الهام کاملا از انجام این عمل راضی بوده اند و توانسته عملکرد عالی داشته باشد. 

کلینیک الهام با بهره گیری از علم روز و دستگاه های مدرن عوارضی ناشی از کاشت مو را به حداقل می رساند و فرد می تواند خیلی راحت بعد از کاشت به کار روزمره خود ادامه دهد. امیدواریم که مطالب ما برای شما مفید بوده باشد.


بهترین کلینیک کاشت موی سر مردان و زنان در ایرانhttps://clinicelham.com/license

https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


بله. موهای کاشته شده از پشت سر برداشته شده و به محل منتقل می شود. موهای کاشته شده ویژگی های خود از جمله: رنگ، بافت و سرعت رشد را پس از کاشت حفظ می کند و رشد مجدد خواهد داشت.

بله. زنان هم در بسیاری از مواقع به دلایل مختلف به کاشت نیاز داشته و می توانند این عمل را انجام دهند.

این بستگی به ناحیه طاسی و تعداد پیوندهای مورد نیاز دارد. جلسات کوچک تا 1300 گرافت که حدود 3.5 ساعت طول می کشد. جلسات با تعداد کاشت گرافت متوسط تا 1300-2000 گرافت که حدود 4 تا 5 ساعت زمان می برد.و جلسات با تعداد کاشت گرافت زیاد که بیش از 2000 پیوند در هر جلسه انجام می گیرد و ماندگاری بیشتری دارد. برای این جلسه 5-6 ساعت زمان را باید در نظر داشت.

از بخیه های قابل جذب استفاده می شود و دیگر نیازی به برداشتن بخیه نیست.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: بهترین کلینیک کاشت موی سر مردان و زنان در ایران دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone