تزریق فیلر چگونه است؟

تزریق فیلر چگونه است؟ https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

تزریق فیلر چگونه است؟

1573

تزریق فیلر یکی از روش های زیبایی و جوانسازی است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. اما بسیاری از افراد همراه به بحث هزینه توجه می کنند و برایشان مهم است که هزینه تزریق فیلر چقدر است. در ادامه در این رابطه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. 

با توجه به زیاد شدن سن، صورت بیش تر چربی های  طبیعی موجود در زیر پوست خود را از دست می دهد، و این امر موجب نزدیک تر شدن عضلات صورت به سطح پوست می شود و در نهایت خطوط اطراف چشم، خطوط لبخند و پنجه کلاغی بیشتر خود را نشان می دهند. 

البته باید بگوییم که پوست ما نیز تاثیر گذار در کاهش حجم است. زیرا  مواردی هم چون، قرار گیری در معرض نور مستقیم خورشید، وراثت و روش زندگی  روی پوست اثر می گذارند. 

اما در حال حاضر می توان برای بهبود چین و چروک ها و خطوط ، حجیم کردن و پر کردن صورت از روش های جدید جوان سازی استفاده کرد که یکی از روش های بسیار پر طرفدار و رایج این روز ها، تزریق فیلر است. 

در ادامه بیش تر به این تزریق می پردازیم و به شما می گوییم که تزریق فیلر چگونه است؟ پس به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهید و از خواندن آن نهایت استفاده را ببرید.

مراحل تزریق فیلر 

  • ارزیابی کردن چهره فرد

در تزریق  فیلر  پزشک متخصص زیبایی، در ابتدا به ارزیابی ظاهر و رنگ پوست فرد  می پردازد، و سپس صورت  فرد متقاضی را به خوبی و درستی تقویت می کند. محل تزریق مناسب برای ژل، نقاط استراتژیک بر روی صورت فرد است که پزشک این نقاط را مشخص می کند و بعد از آن عکس هایی از بخش های مختلف صورت که قرار است درمان شوند، می گیرد. پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز با مزایا و معابب تزریق فیلر بیشتر آشنا شوید.

  • تمیز کردن و سپس بی حسی

محل هایی که قرار است تزریق فیلر در آن ها انجام شود، با استفاده از یک ماده ضد باکتری تمیز می شوند.   سپس برای این که فرد متقاضی هیچ دردی را تحمل نکند، از پماد های بی حس کننده و یا یک آمپول بی حس کننده موضعی استفاده می کنند. البته به این نکته توجه کنید که تزریقات فیلر دارای درد آنچنانی نیستند و می توان به راحتی این درد را تحمل کرد. 

  • تزریق کردن فیلر

به طور معمول تزریق در هر بخش زمانی بیش تر  از چند دقیقه به خود نمی گیرد. سپس بعد از تزریق، ماساژ دادن و ارزیابی کردن صورت می گیرد.  اگر که پزشک متخصص ببیند هنوز هم به تزریق فیلر نیاز است، فیلر اضافی را نیز تزریق می کند. با توجه به بخش هایی که باید فیلر تزریق شود، احتمال دارد تمامی مراحل 15 دقیقه الی نهایتا یک ساعت به طول انجامد (مثلاً تزریق فیلر در شقیقه، لب یا سایر نواحی). 

  • تمیز کردن و پایان 

زمانی که نتایج برای فرد متقاضی و هم چنین پزشک متخصص رضایت بخش بود. نشانه های مداد که بر روی صورت فرد است، پاک خواهند شد. احتمال دارد که پزشک متخصص برای کم شدن تورم و برطرف کردن درد و ناراحتی کمپرس یخ را پیشنهاد دهد. 

شاید  پس از انجام تزریق فیلر به مدت یک الی دو روز حس ناخوشایند و ناراحتی به وجود آید، ولی معمولا آنقدر زیاد نیست که فرد بخواهد داروی خاصی را مصرف کند.  حال به راحتی به پاسخ سوال تزریق فیلر چگونه است شما عزیزان رسیدید. 

  • نا مناسب بودن فیلر برای برخی افراد

برخی از بیماران ممکن است که بخواهند از روش های درمانی برای لیفت صورت، لیفت ابرو  و یا  لیفت چشم استفاده کنند، اما با مراجعه به پزشک متخصص متوجه شوند، که برای رفع کردن مشکلات خود بهتر است که از راه حل جراحی بهره ببرند، زیرا روش های جوان سازی بدون جراحی، مثل تزریق فیلر نمی توانند نتیجه ایده آل را برای آن فرد به وجود آورند. 

هم چنین این نکته را حتما دقت کنید، که فیلر درمانی موقت محسوب می شود  و اگر فرد خواستار نتایج به صورت طولانی مدت باشد، باید به طور مداوم به انجام جلسات بیش تر بپردازد.

  • محدودیت سنی برای تزریق فیلر

معمولا افرادی که بالای 30 سال سن دارند، خواستار این روش درمانی و جوان سازی پوست هستند. زیرا قبل از 30 سالگی، به طور بسیار محدود علائم پیری و بروز چین و چروک برای افراد رخ می دهد. با این حال، ممکن است که افرادی به دلایل گوناگون پس از 20 سالگی دچار چین و چروک و خطوط بسیار بر روی پوست خود شوند. به همین جهت این احتمال وجود دارد که افراد بسیاری در دهه سوم زندگی خود دست به تزریق فیلر بزنند. 

 نکته دیگر در مورد شرایط سنی این است که تزریق فیلر برای افراد 18 سال به قبل به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود و افرادی که قصد دارند از تزریق فیلر برای رفع کردن مشکلات خود استفاده کنند، باید حداقل دارای 18 سال سن باشند. زیرا فردی که دارای سن کم و کم تر از 18 سال است، شرایط پایدار و خوبی را برای انجام تزریق ژل به هیچ عنوان ندارد. 

نوجوانانی که به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن افراد معروف و مشهور، به انجام این روش درمانی تمایل پیدا می کنند. نباید زیاد عجله کنند، زیرا این عجله و در نهایت انجام تزریق فیلر ، احتمال دارد، باعث به وجود آمدن خطرات و عواقب نا خوشایند شود. 

تزریق چربی به پشت دست

نکات مراقبتی پیش و پس از تزریق فیلر

  • قبل از تزریق فیلر

پیش از این که به انجام تزریق فیلر بپردازید، باید  در طی یک جلسه برای  مشاوره به پزشک خود مراجعه کنید، تا اگر به طور احتمالی دارای بیماری خاصی هستید نکات و مراقبت هایی که نیاز است قبل از تزریق ژل رعایت شوند را انجام دهید. ولی نکاتی نیز وجود دارد که به صورت عمومی هستند، و هر فردی که این روش درمانی را استفاده می کند، باید آن ها را نیز رعایت کند که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  1. فرد باید به مدت زمان دو هفته پیش از انجام تزریق از مصرف دارو هایی مانند آسپرین، دارو های رقیق کننده خون و دارو های ضد التهاب  پرهیز کند.  هم چنین باید بعضی از مواد غذایی و مکمل ها را نیز در زمان نزدیک به انجام تزریق، مصرف نکند. 
  2. در روز های پایانی که به تزریق فیلر نزدیک می شود، به هیچ وجه الکل مصرف نکند زیرا خون را  رقیق می کند . هم چنین مصرف سیگار و دخانیات نیز موجب طولانی تر شدن دوره نقاهت می شود. 
  3. یک روز قبل از انجام تزریق فیلر از آنتی بیوتیک ها استفاده نماید. تا ناحیه مورد نظر دچار عفونت نشود.
  4. پزشک آزمایشاتی را برای فرد می نویسد که باید پیش از انجام تزریق، نتایج آن ها را به دست پزشک برساند. تا اگر مشکلات خاصی برای فرد وجود داشت، درمان هایی که نیاز است برای او انجام شود. 
  5. پیشنهاد می شود که قبل از انجام تزریق، به حمام بروید. چون شما پس از انجام این روش درمانی نباید یک الی دو روز به ناحیه ی تحت درمان آب برسانید.
  • پس از تزریق فیلر

بعد از این که فرد   تزریق فیلر را انجام داد، باید به یک سری نکات و مراقبت ها توجه کند که در  ادامه به برخی از آن ها پرداخته ایم:

  1. بعد از اتمام تزریق، فرد باید، به مدت 2 ساعت از یک کیسه یخ بر روی ناحیه تحت درمان استفاده کند.
  2. تا دو روز بعد از انجام تزریق فرد حق نوشیدن چای، مایعات داغ  را ندارد، مخصوصا اگر تزریق فیلر را برای حجم دادن به  لب ها انجام داده است.
  3. برای این که تورم ایجاد شده زود تر بهبود یابد، استفاده از امگا 3 در وعده های غذایی خود را فراموش نکنید.
  4. یک الی دو روز در معرض نور خورشید و گرمای زیاد قرار نگیرید.
  5. پس ار تزریق هر روز 10 لیوان آب مصرف کنید، نمک را به صورت خیلی کم استفاده کنید. 

هزینه تزریق فیلر

نکته ای که در رابطه با هزینه تزریق فیلر باید مد نظر قرار دهید این است که تزریق در کدام ناحیه صورت بگیرد. طبیعتا قیمت کلینیک های مختلف، به دلیل امکانات و تجهیزاتی که به بیماران ارائه می دهند با هم فرق دارند. 

به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای تزریق فیلر مشخص کرد. عئاملی مانند برند فیلر، میزان فیلر لازم برای تزریق، محل مورد نظر و تجهیزات کلینیک در میزان هزینه هایی که باید بابت تزریق فیلر بپردازید تاثیر دارند. 

از این رو نمی توان هزینه دقیقی را برای این روش کلینیکال در نظر گرفت. اما توجه داشته باشید که این روزها ژل و فیلرهای تقلبی زیادی در بازار هستند که نه تنها کارآمدی لازم را ندارند بلکه ممکن است عوارض زیادی به همراه داشته باشند. 

بنابراین، اگر قصد تزریق فیلر دارید، حتما به یک کلینیک تخصصی مراجعه کنید و از فیلر استفاده نمایید که دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشد تا مشکلی برایتان پیش نیاید. 

نتیجه گیری

تزریق ژل برای افراد مخصوصا خانم ها روشی بسیار محبوب است. برای انجام تزریق فیلر اولین نکته ای که   باید به آن توجه کرد مراجعه کردن به کلینیک عالی و معتبر است، که ما کلینیک الهام را به شما عزیزان توصیه می کنیم؛ زیرا این کلینیک دارای کادری مجرب و پزشکان متخصص حاذق است. 

هم چنین کیفیت کار بسیار عالی به همراه قیمت مناسب را به بیماران خود ارائه می دهد. شما می توانید با انتخاب کردن این کلینیک از یک تزریق فیلر عالی به همراه نتایج درخشان برخوردار شوید. از شما سپاسگزاریم که تا آخر این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم که این مطلب برای شما بسیار مفید واقع شود.


تزریق فیلر https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: تزریق فیلر چگونه است؟ دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone