کاشت دوباره مو

کاشت دوباره مو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/how-to-use-my-images

کاشت دوباره مو

2859

همراه داشتن موهای پر و سالم یکی از معیارهای زیبایی صورت است. اما برخی از افراد بنا به دلایلی دچار ریزش مو، کم مویی یا طاسی در نواحی مختلف سر، ریش و سبیل می شوند. معمولا چنین شرایطی، اعتماد به نفس فرد را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. 

خوشبختانه کاشت مو یک روش رایج و متداول برای رفع چنین مشکلاتی است. با کاشت مو فرد می تواند در نواحی کم مو خود به حجم مناسبی از مو برسد. در بسیاری از مواقع عمل کاشت مو یکبار انجام می شود و فرد به نتیجه مطلوبی خواهد رسید. 

در برخی مواقع ممکن است که فرد به آن حجم دلخواه نرسد و نیاز باشد که کاشت مو مجددا انجام شود. ما در این مقاله قصد داریم، تا درباره کاشت دوباره مو اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. تا انتهای مقاله با کلینیک الهام همراه ما باشید. 

کاشت مو دوم

در اکثر موارد بعد از یکبار کاشت، فرد به نتیجه دلخواه می رسد و دیگر نیازی به کاشت مجدد وجود ندارد. اما گاهی برخی از افراد معتقدند که در کاشت اول به حجم دلخواه مو نرسیده اند و از این رو به دنبال داشتن موهای پرتراکم تری هستند. 

در چنین حالتی فرد می تواند به پزشک متخصص مراجعه کرده و بعد از انجام بررسی های لازم، کاشت دوم صورت بگیرد. پزشک متخصص یکی از استانداردها را در نظر میگیرد تا بیدار دچار مشکل نشود. 

افرادی که بار اول پیوند مو را انجام داده اند، پزشک متخصص یک سری از دستورالعمل ها را به آنها می دهدتا به نوعی مانع از ریزش موهای آنها بعد از رشد گردد. کاشت مو دوم با هدف بیشتر کردن حجم مو متقاضی صورت می گیرد.  

معمولا در بیشتر موارد از روش FUE برای کاشت مو مرحله دوم استفاده می کنند. نتیجه این نوع کاشت مو بسیار طبیعی است. 

وقتی پیوند مو به درستی انجام گیرد و فولیکول ها منتقل شوند، نتیجه نهایی کاملا طبیعی و دائمی خواهد بود. در صورتی که افراد نتیجه مناسبی را از کاشت مو خود در مرحله اول دریافت نکنند، امکان کاشت مجدد مو برای آنها وجود دارد. 

در حال اگر تصمیم دارید که برای بار دوم مو بکارید، حتما باید مشاوره های تخصصی داشته باشید تا دچار مشکل نگردید. زیرا گاهی ممکن است کاشت مو مجدد به نفع شما نباشد، و این پزشک متخصص است که تشخیص می دهد که آیا کاشت مو مجدد برای شما مناسب است یا خیر. 

از این رو اگر قصد دارید که این عمل را انجام دهید حتما به یک کلینیک مطمئن مراجعه کنید تا همه چیز به خوبی پیش برود. کلینیک الهام با سالها تجربه در این زمینه و برخورداری از کادری مجرب و پزشکان متخصص در خدمت شما زیباجویان عزیز است. 

 کاشت مو

فاصله بین دو کاشت مو

همان طور که گفتیم برخی از افراد به منظور داشتن موهای پرتر و حجیم تر تصمیم می گیرند که کاشت مو دوم را انجام دهند. در این مرحله گام اول این است که به پزشک متخصص مراجعه نمایند.  پزشک ابتدا یک سری فاکتورها را در شما در نظر می گیرد و مشخص می کند که آیا شما می توانید کاشت مو دوم را انجام دهید یا خیر. 

در برخی از موارد ممکن است که پزشک شما را از کاشت مو مجدد منع کند. در صورتی که فرد قصد داشته باشد که کاشت مو را مجددا انجام دهد باید حداقل یکسال یا در برخی موارد دو سال از کاشت مو اول گذشته باشد زیرا نتیجه کاشت تازه یکسال بعد از کاشت خودش را به خوبی نشان می دهد.مشاوره کاشت مو

کاشت مو مرحله دوم

برای افرادی که متقاضی کاشت مو در مرحله دوم هستند، در نظر گرفتن یک سری از فاکتورها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین پزشک متخصص ابتدا یک سری از موارد را در این افراد بررسی می کند و تصمیم می گیرد که آیا گزینه خوبی برای کاشت مو هستند یا خیر. 

بیشتر افرادی که داوطلب کاشت مو در مرحله دوم هستند کسانی اند که یا مدتی بعد از کاشت مو مجدا دچار ریزش شده اند یا اینکه تمایل به داشتن موهای حجیم تری دارند. کاشت مو اگر به درستی انجام شود خطری یا عارضه خاصی برای متقاضیان ندارد. این عمل از ظرافت خاصی برخوردار است و مهارت پزشک نقش بسزایی در نتیجه نهایی این عمل ایفا می کند.

پس اگر قصد کاشت مو دارید یا می خواهید دوباره موهایتان را بکارید، حتما به یک کلینیک مطمئن مراجعه کنید تا پزشک متخصص ابتدا شما را بررسی کند تا هر چه سریع تر به نتیجه دلخواه تان برسید. 

نیاز به کاشت مو مجدد

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چه زمانی به کاشت مو مجدد نیاز است. به طور کلی، در عمل کاشت مو می توان تا 6000 فولیکول را با اطمینان بالایی استخراج و پیوند زد. این تعداد فولیکول می تواند حجم نسبتا خوبی را از مو را به وجود بیاورد. 

اما گاهی ممکن است که شدت ریزش یا الگوی طاسی یک فرد وسیع باشد. یا برخی از افراد مدتی بعد از کاشت مودچار ریزش می شوند. از این رو کاشت مو مرحله دوم توصیه می گردد. برای رسیدن به حجم مطلوبی از مو، عمل کاشت مجددا تکرار می شود. 

در بسیاری از مواقع ریزش مو ریشه ژنتیکی و ارثی دارد، اما عوامل زیادی در این رابطه تاثیر گذارند. بعد از کاشت مو، فولیکول ها اکثرا از مقاومت بالایی برخوردارند. به همین دلیل می توان انتظار داشت ریزش های اینگونه دیگر رخ ندهد. در هر صورت برای گرفتن نتیجه مطلوب، بهترین و مطمئن ترین راه مشورت با پزشک متخصص است. 

بنابراین؛ حتما عملا کاشت مو را در یک کلینیک مطمئن و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. کلینیک الهام با سال ها تجربه در خدمت شما زیباجویان عزیز است. 

نتیجه گیری

کاشت مو یکی از راه های طبیعی برای داشتن موهای حجیم و پر پشت است. برخی از افراد ممکن است مدتی بعد از انجام عمل کاشت مو دچار ریزش مو شده یا اینکه تمایل به داشتن موهای حجیم تری داشته باشند.

از این رو، این افراد تصمیم می گیرند که مجددا مو بکارند. برای این منظور ابتدا پزشک متخصص باید بررسی های لازم را در این رابطه انجام دهد تا فرد دچار مشکل نشود. زیرا گاهی اوقات پزشک ممکن است تشخیص دهد که کاشت مجدد مو به نفع برخی بیماران نیست و روی آنها جوب نمی دهد. 

انتخاب کلینیک مطمئن و پزشک متخصص نیز از دیگر فاکتورهای حائز اهمیت است که باید مد نظر قرار داده شود. امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد.  از اینکه تا انتهای مقاله همراه با کلینیک الهام بودید از شما سپاسگزاریم. 

کاشت مو https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license
https://clinicelham.com/license

اشتراک با دوستان

سوالات متداول


به طور کلی، باید حداقل یکسال از کاشت مو اول گذشته باشد، تا فرد عمل کاشت مو دوم را انجام دهد. قبل از انجام این عمل حتما نیاز است که پزشک متخصص بررسی های لازم را انجام دهد. علت اینکه افراد باید یکسال صبر کنند و دوباره مو بکارند این است که نتایج کاشت مو سریع نیست و حداقل ده ماه تا یکسال زمان می برد تا خودش را نشان دهد.

کاشت مو دوم برای کسانی مناسب است که مدتی پس از کاشت مو اول دچار ریزش مو شده اند یا تمایل دارند به حجم بیشتری از مو برسند. ابتدا پزشک برخی فاکتورهای مهم را در این افراد بررسی می کند و در صورت لزوم کاشت مو دوم انجام می شود.

به طور کلی، بهتر است که افراد در سنین بالای 25 سال اقدام به کاشت مو نمایند. زیرا در سنین پایین تر الگوی ریزش مو مشخص نیست و ممکن است بعد از کاشت موها مجددا دچار ریزش شوند. پس اگر قصد کاشت مو دارید و سنتان کمتر از 25 سال است بهتر است که صبر کنید و در سن مناسب این عمل را انجام دهید.

ارسال نظر


قوانین ارسال نظر
  • با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

  • از ارسال نظر به زبان انگلیسی و فینگیلیش خودداری کنید

  • گذاشتن لینک در متن نظر ممنوع است

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید

نظری در این بخش وجود ندارد

اولین نفری باشید که نظر خودش رو ثبت می کنه

ثبت نظر

مطالب پشنهادی

شاید موارد زیر که ارتباط زیادی با مطلب: کاشت دوباره مو دارند را دوست داشته باشید

برای جوان سازی دست چه کنیم؟ برای جوان سازی دست چه کنیم؟

برای جوان سازی دست چه کنیم؟

با افزایش سن کلاژن و چربی در دست‌ها کم شده و رگ‌ها و تاندون‌ها ظا

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟ جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

روش های جوانسازی دست روش های جوانسازی دست

روش های جوانسازی دست

جوانسازی دست یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افراد است چراکه دست های ما بیشتر

روش های کاشت ریش روش های کاشت ریش

روش های کاشت ریش

در بین مردان افرادی هستند که صورت کم مو دارند، یا اینکه کلاً از داشتن ریش و سبیل

عوارض تزریق چربی به دست عوارض تزریق چربی به دست

عوارض تزریق چربی به دست

مانند بافت صورت، از دست دادن کلاژن به دلیل افزایش سن در دست ها منجر به برجسته شد

فرآیند و نحوه کاشت ریش فرآیند و نحوه کاشت ریش

فرآیند و نحوه کاشت ریش

کاشت ریش یک عمل زیبایی است که برای اصلاح بی نظمی ریش انجام می شود. ریش کامل

قبل و بعد از کاشت مو قبل و بعد از کاشت مو

قبل و بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از اقدامات هیجان انگیز برای افرادی است که از موی سر طبیعی خود بی بهر

قیمت و هزينه کاشت ریش قیمت و هزينه کاشت ریش

قیمت و هزينه کاشت ریش

بسیاری از آقایان از داشتن ریش و سبیل عاجز هستند به طوری که زیبایی هر مردی با داش

up
phone